Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Bio do poslovnice VIP-a, traze i PUK1 i serijski broj SIM kartice, da znate. Morao sam do kuce po to. U pon ili utorak da zovem da vidim da li je odobren prenos i to je to, cekam.
 
Ako je prepaid, naravno :)
EDIT: Cek, prenosis broj koji je bio postpaid i traze ti PUK1??
 
Da, bio sam (jos uvek) MTS postpaid a prelazim na VIP prepaid.
 
Prenosio sam dva puta postpaid na postpaid i nisu mi trazili. Samo broj... to je nesto novo ili radnik ne zna proceduru


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ume mts da blokira prenos iz nekog razloga, tako da ne može ni zahtev da se podnese. Onda ide "na silu" sa serijskim brojem kartice i PUK kodom. Desilo se mojoj ženi, a u poslovnici nisu znali za foru, pa dok smo našli nekog iz CC da reši problem i objasni im šta da urade... Pisao sam ovde na nekoj od tema...
 
Pa valjda zbog toga i traze, znaju kakvi su ovi slepci iz MTS-a.
 
Zvali iz MTS-a sa ponudama, odbio naravno. Nakon dva sata stigle poruke od VIP-a:
"Dragi korisnice, zahtev za prenos broja je odobren. Zahvaljujemo se na ukazanom poverenju. Tvoj Vip"
Druga:
"Tehnicki prenos tvog broja bice izvrsen 2019-08-29 u periodu od 02.00 do 06.00 casova. Nakon zavrsenog tehnickog prenosa potrebno je postaviti novu SIM karticu u telefon kako bi svoj broj nastavio da koristis u Vip mrezi. Tvoj Vip"

Eto to je procedura. Ono sto mi se ne svidja je da dobijate 3G karticu pa moram opet do poslovnice po 4G SIM, tako mi rekose.
 
Jeste to je bzvz, ali verovatno imaju zalihe tih 3G kartica, a dobar deo korisnika zbog blefa podnosi zahtev za prenos, pa dok ih ne istroše guraju njih. Bedak je kad ti ne kažu da je 3G, nego te ubeđuju da su ti dali 4G. To se meni desilo. A u CC mi rekli da je 3G, kad sam zvao da pitam što nemam 4G uslugu.
 
Ja sam dobilo odmah 4G karticu. Malo mi čudno to što daju negde 3G kartice.

Послато са moto g(6) play помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena od urednika:
I da javim jutros sve odradjeno, ubacio VIP karticu i sve radi ok, dobio promociju i bez uplate imam 100min/sms i 2GB 30 dana. Ovo je meni extra. Ostaje samo da skoknem do poslovnice po 4G karticu.
 
Kad sam prebacivao broj na VIP prepaid sa Telenor postpaida, sve je završeno od ponedeljka do četvrtka, ništa dodatno nisu tražili.

Dobio sam 3G karticu, isto me ubeđivali u poslovnici da to nije tačno, da daju isključivo 4G, ali su mi odmah zamenili karticu koja je normalno radila na 4G.
 
Meni dali neku iz 2013-te i nema 4G LTE, samo HSDPA +. Nije frka, zamenice se, racunam da daju ove stare jer neko ne predje vec koristi foru da dobije povoljnosti u drugoj mrezi. E da, ova matora je klasican SIM, nema Micro ni Nano pa mora da se sece, sreca pa imam cutter.
 
Какве везе има да ли неко користи фору, када дође тренутак да дају картицу онда нема форе него морају да дају нормалну. Ја планирам да сада прошетам до випа и пребацим једну теленор припејд на зззз, баш ћу да им кажем да одмах дају 4G.
 
To je moje misljenje, ne znaci da je tako. Ja sam dobio ono sto sam napisao i receno mi je kad se zavrsi prenos da odem po 4G karticu.
 
Какве везе има да ли неко користи фору, када дође тренутак да дају картицу онда нема форе него морају да дају нормалну. Ја планирам да сада прошетам до випа и пребацим једну теленор припејд на зззз, баш ћу да им кажем да одмах дају 4G.
Kad dodje trenutak da daju karticu ne znaci da ce ta kartica biti koriscena.
Mislim da je Djale u pravu.

Moraju nekome da prodaju te stare kartice, kao MTS :D
 
Малопре сам био у випу, пријавио прелаз са тлн на зззз и добио 4г картицу. Уз чуђење када сам питао да ли ћу да добијем 3г, кажу да не памте када су их последњи пут имали.

Добио и рачун на кинту мада ми нису тражили да платим. ;)
 
Kad dodje trenutak da daju karticu ne znaci da ce ta kartica biti koriscena.
Јутрос сам убацио картицу у телефон и све ради што значи да је картица активна када је дају. Јесте неки привремени вип број, надам се да ускоро пребаце али картица може да се користи што значи да би био фејл ако дају 3г.
И шта ако сада тлн одбије пренос? Рекоше ми да се то дешава ако је припејд мање од три месеца (а није) али шта да јесте? Остао би ми овај привремени број?
 
Pa ne znam, mozda ga i ugase mada ne verujem. Ja bio do poslovnice, uzeo 4G karticu, cim mi je dao odmah sam ubacio u telefon i radi.
 
Ево мог искуства, пре неколико дана сам отишао у Вип и тражио да пребацим једну Теленор припејд картицу у Вип па да узмем зззз. Са њихове стране је одрађено шта је требало и рекли су ми да ће то да потраје 4-5 дана. Данас добијам СМС да је пренос одбијен а кол центар Випа каже да су они добили инфо да пин и пук нису исправни. Какви сад пин и пук ако ме нико није ни питао за то? Вероватно бих и могао да нађем картонче али имам картицу, имам личну карту и тај број се води на мене. Откуд сад пин и пук и да ли је то редовна процедура?? Сутра идем код оба али да проверим пре него смислим шта ћу да им кажем.
 
Meni su trazili PUK i onaj dugacki serijski broj sa velike kartice gde dolazi SIM. Rekose mi da ovi iz MTS-a mogu da mi kazu to na osnovu licne karte. E sad, to je za postpaid, ne znam da li isto mogu da daju za prepaid, mada verujem da mogu ako je registrovan na tvoje ime. Skokni do Telenor poslovnice pa pitaj.
 
Наравно, мада ћу вероватно ујутру да потражим картонче у овом мом кршу. Постоји опција да не нађем а они се направе луди па ћу онда да тражим да ми замене картицу ... не знам да ли онда опет мора да прође неки рок до преноса броја. Није ми ни важно, сутра идем у мтс да један припејд пребацим на змајчека без УО и онда могу да сачекам, али ће то дефинитивно да избрише теленор из мојих телефона, одмах после тога ћу и други припејд број да пребацим негде, било где, да немам више посла са лопинама.
 
Nema razloga da zamena SIM kartice utice na promenu broja. SIM je samo hardver, a ugovorna obaveza se vezuje za pretplatnicki odnos na nekom broju. Odes u poslovnicu i kazes da telefon ne prepoznaje SIM karticu, oni ti izdaju novu sa istim brojem i reseno.
 
Знам за то али постоје неки детаљи који се појаве када их не очекујеш. Када сам био у випу, речено ми је да теленор може да одбије пренос броја ако није прошло три месеца од како је пребачен са пост на припејд. Можда и замена картице прави неки проблем, јефтиније би им било да прихвате пренос него да се потроше за једну картицу која ће ускоро у ђубре.
Сад сам погледао папир који сам добио у випу, тамо постоје поља за упис пук кода и серијског броја али ме нису ни питали о њима. Углавном беспотребно јер је картица регистрована на мене а ја сам поднео захтев, што могу да виде и у подацима који пишу.

Свакако ујутру тражим картонче а ако не нађем, а они неће да сарађују, тражим нову картицу и опет идем да поднесем захтев за пренос броја. Можда пронађем и последњи анекс уговора са њима од пре пар година, тамо би такође требало да пише то што траже. Само компликују. Није им јасно да је то припејд картица без кредита која траје до јуна идуће године и да ту више ни динар неће да им дође.
 
Meni je takođe čudno to oko pin i puk brojeva.
Na mene se vodi broj i ugovor u Telenoru, telefonski podneo zahtev za prenos iz Telenora u MTS. Imam tamo BOX3, jedino me pitali da li želim posebno neku tarifu, BOX ili šta sam već zamislio. Stigla kartica i papiri na adresu za par dana. Prenos u MTS trajao nekih 7-8 dana ukupno.
Kod mene se radilo o postpejdu. Prvo sam mislio da prebacim telenor na pripejd ali mi je rečeno za ta tri meseca koja spominješ, ne može da se radi prenos broja. Znači tek nakon tri meseca.
Pin i puk se nisu uopšte spominjali u priči.
 
Знам за то али постоје неки детаљи који се појаве када их не очекујеш. Када сам био у випу, речено ми је да теленор може да одбије пренос броја ако није прошло три месеца од како је пребачен са пост на припејд. Можда и замена картице прави неки проблем, јефтиније би им било да прихвате пренос него да се потроше за једну картицу која ће ускоро у ђубре.
Сад сам погледао папир који сам добио у випу, тамо постоје поља за упис пук кода и серијског броја али ме нису ни питали о њима. Углавном беспотребно јер је картица регистрована на мене а ја сам поднео захтев, што могу да виде и у подацима који пишу.

Свакако ујутру тражим картонче а ако не нађем, а они неће да сарађују, тражим нову картицу и опет идем да поднесем захтев за пренос броја. Можда пронађем и последњи анекс уговора са њима од пре пар година, тамо би такође требало да пише то што траже. Само компликују. Није им јасно да је то припејд картица без кредита која траје до јуна идуће године и да ту више ни динар неће да им дође.
Za prenos sa prepaid je potreban ser.broj i Puk 1 ako je neregistrovan broj. U suprotnom samo lična karta

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 
Број јесте регистрован, наравно, мислим да су ме то и питали у випу па претпостављам да зато нису ни тражили ове податке. То је био постпејд који сам користио десетак година и почетком маја пребацио на припејд. Идем сад да им нешто кажем. ;)
 
Број јесте регистрован, наравно, мислим да су ме то и питали у випу па претпостављам да зато нису ни тражили ове податке. То је био постпејд који сам користио десетак година и почетком маја пребацио на припејд. Идем сад да им нешто кажем. ;)

moguce te zeznulo prebacivanje postpaid-prepaid posle toga ne moze 3 meseca prenos.
 
Захтев за прелазак је од 5. маја, а сада на порталу видим да ми је допуна важила до 12. јула што значи да је уплаћено 12. маја. А и разлог није то него неисправан пин и пук што нема везе са животом. Труде се да не одем али су ме само убедили да идем што пре а и да другу картицу пребацим од њих.
 
Ako si samo prebacio broj sa postpejda na pripejd a nisi ga nakon toga registrovao, onda se ne vodi na tvoje ime. Tako je uvek bilo na Telenoru, to što je broj bio postpejd na tvoje ime ne znači ništa, barem njima. Mora da se registruje.
 
То може да буде, мени је било логично да остајем као власник броја јер сам само пребацио постпејд на припејд. Онда идем да тражим да ми дају пин и пук или како већ прихвате.
 
Nazad
Vrh Dno