Šta je novo?

Mind-blowing...

zzarko

Čuven
Učlanjen(a)
13.10.2003
Poruke
1,749
Poena
695
Za ovakvo asemblersko programiranje nisam dosad čuo... Simply mind-blowing!

Priča ide ukratko ovako (bar kako sam ja razumeo): u Super Mario World igri na SNES-u postoje neki bagovi na jednom od nivoa koji omogućavaju da se na ekranu pojavi sprajt koji ne bi trebao da se pojavi. Igra je pravljena tako da za svaki sprajt indeksira jump tabelu i pokreće rutinu za njega. Za sprajt koji se ne bi trebao pojaviti, skače se na mesto u memoriji gde zvanično nema koda i to mesto se nalazi u tabeli sa koordinatama sprajtova. Veštim skakutanjem okolo ta tabela se može napuniti kodovima koji odgovaraju naredbama procesora unutar SNES-a.

Koristeći ovo i još neke trikove (još jedna tabela u kojoj se nalaze kodovi pročitani sa SNES kontrolera) je omogućila da se, igrajući igru, kodovi u memoriji popunjavaju na takav način da se isprogramira pong igra unutar Super Mario World-a. I ne samo pong, nego i snake...

Više detalja na:
http://tasvideos.org/3957S.html
http://tasvideos.org/4156S.html

I na kraju video koji prikazuje celu stvar:



Na 01:40 se skače na isprogramirani kod i pokreće se prva od ubačenih igara, pong.

Do ovoga sam došao preko vesti na OSNews-u, gde je slična stvar urađena sa igrom Castlevania: Symphony.
 
U igri Golden Eye na Nintendo 64 konzoli, sakriven je kompletan Spectrum emulator sa nekoliko Ultimate hit igara:
http://www.romhacking.net/hacks/911/



Inače, takve mini igre sam prvi put video na Spectrumu u igri Joe Blade 2, gde se u toku učitavanja može igrati Pacman. :)

 
Poslednja izmena:
U igri Golden Eye na Nintendo 64 konzoli, sakriven je kompletan Spectrum emulator sa nekoliko Ultimate hit igara
Stvar sa Mariom je da pong nije bio sakriven unutar igre (nema ga tamo), ISPROGRAMIRAN je unutar same igre, koristeći samo SNES kontroler, a uz pomoć otkrivenih bagova.
 
Stvarno jeste mindblowing.
 
Nazad
Vrh Dno