Šta je novo?

Microsoft Windows 8 Pro upgrade za 14,99$

Meni nije jasno da posle toliko godina ljudi i dalje misle da je za inspekciju bilo koji kljuc legalan.

Mora faktura i za windows i za ostale bitnije programe. Ne mozete kupiti ni Photoshop online za US dolare vec mora od domaceg distributera ako hoceste da ste "legalni".

Ne mora faktura, dovoljna je i nalepnica i/ili e-racun (a to je zvanican dokument, kao i faktura). Ako inspektor ne poznaje pravo - nek' pise prijavu ili tuzbu, to pada 100%. To da mora faktura je slican mit kao i da ne moze npr. Home verzija da se koristi u firmi, sto je takodje glupost.
Jedini problem moze biti (mada nisam cuo za to u praksi) je da carina/poreska prave problem posto je, po nasem *****nom zakonu, software uvezen (iako je download-ovan) a nisu placene dazbine...

Vise sam zaboravio da sam student. :d

Naravno da je legalno. Ako dodje do povuci potegni uvek mozes da das telefon cika inspektoru nek zove Microsoft i nek pita da li je legalan. Ako neko bas oce "papir", odstampaj potvrdu o kupovini koju dobijes na email (valjda se dobija tako nesto). Takodje mozes za svaki slucaj da uradis izvod iz banke gde se vidi naplacen iznos od strane Microsofta. Ako se ne varam, u slucaju sudskog postupka tuzbu pokrece u sustini ostecena strana (vlasnik nelegalnog softvera koji koristis) a ne drzava. Posto vlasnik nije ostecen, nema ko da pokrene tuzbu. Meni izgleda da si zasticen sa svih strana osim malo neprijatnosti sa inspektorima (eee... ma kako to elektronski... jel smo srbi ili niiiiismo...)

:) Meni nije jasno kako mozes ovako nesto da napises, ako sam ja par postova gore rekao da MS podrska u Srbiji ne daje garancije da je kupovina na ovaj nacin legalna u nasoj zemlji, i kaze da mora da se proveri sa poreskom upravom. Papir koji se dobije je merodavan isto koliko i bilo koja fotokopija koja nije overena od trane suda ili odgovarajuce institucije.