- Učlanjen(a)
- 03.09.2000
- Poruke
- 12,703
- Poena
- 1,445
Za tako hitne situacije, bilo koji IM je za izbegavanje i ne postoji nijedan koji će uvek i svima pokazati poruku na vreme. A meni se desi da po pola dana ne uzmem telefon i ne vidim da je neko pisao, opet bez obzira na servis.
Za situacije kad se očekuje neka informacija (škola, treninzi, frizer, dogovoreni sastanak...), svakako pogledam s vremena na vreme.
Ulaz koji sam pomenuo, za poplave i požar, 11 spratova, 50 stanova i tri lokala. Sa Viber liste na ulici prepoznaje možda 20ak ljudi, a manje od 10 mogu da povežem sa imenima, sa grupe.
Ja sam u prizemlju, u površini dve vertikale. Kad se desila prva poplava, trebalo mi je ceo dan da dodjem do dovoljno ljudi iz jedne od njih, da utvrdimo sa kog je sprata krenulo. Komšiluk nije bio preterano zainteresovan da pomogne, vlasnicu spornog stana sam našao zahvaljujući korupciji podložnim zaposlenima u državnoj službi i državnom mobilnom operateru.
Onda sam predložio jednoj ženi, koja poznaje skoro sve ljude, da napravi Viber grupu i evo godinama nakon toga smo imali više neželjenih događaja, ali sa drastično manjom štetom.
Upravo kreće sezona grejanja, za jedan dan su ustanovili koje vertikale i podvertikale ne rade i prijavili.
Uvek neko vidi unapred da će nestati struje/vode, pa najavi. I slično.
Onda sam predložio jednoj ženi, koja poznaje skoro sve ljude, da napravi Viber grupu i evo godinama nakon toga smo imali više neželjenih događaja, ali sa drastično manjom štetom.
Upravo kreće sezona grejanja, za jedan dan su ustanovili koje vertikale i podvertikale ne rade i prijavili.
Uvek neko vidi unapred da će nestati struje/vode, pa najavi. I slično.
Možemo da ga volimo ili ne, ali Viber prokleto završava posao. Svi ga već poseduju.