Šta je novo?

Messaging i VoIP aplikacije(WhatsApp, Viber, Telegram, Signal, Skype..)

Za tako hitne situacije, bilo koji IM je za izbegavanje i ne postoji nijedan koji će uvek i svima pokazati poruku na vreme. A meni se desi da po pola dana ne uzmem telefon i ne vidim da je neko pisao, opet bez obzira na servis.
Za situacije kad se očekuje neka informacija (škola, treninzi, frizer, dogovoreni sastanak...), svakako pogledam s vremena na vreme.

Ulaz koji sam pomenuo, za poplave i požar, 11 spratova, 50 stanova i tri lokala. Sa Viber liste na ulici prepoznaje možda 20ak ljudi, a manje od 10 mogu da povežem sa imenima, sa grupe.

Ja sam u prizemlju, u površini dve vertikale. Kad se desila prva poplava, trebalo mi je ceo dan da dodjem do dovoljno ljudi iz jedne od njih, da utvrdimo sa kog je sprata krenulo. Komšiluk nije bio preterano zainteresovan da pomogne, vlasnicu spornog stana sam našao zahvaljujući korupciji podložnim zaposlenima u državnoj službi i državnom mobilnom operateru.

Onda sam predložio jednoj ženi, koja poznaje skoro sve ljude, da napravi Viber grupu i evo godinama nakon toga smo imali više neželjenih događaja, ali sa drastično manjom štetom.

Upravo kreće sezona grejanja, za jedan dan su ustanovili koje vertikale i podvertikale ne rade i prijavili.

Uvek neko vidi unapred da će nestati struje/vode, pa najavi. I slično.

Možemo da ga volimo ili ne, ali Viber prokleto završava posao. Svi ga već poseduju.
 
Ako već pričamo o Viberu, najviše mi smetaju poruke komercijalne prirode koje je nemoguće utišati. A ako utišaš ceo Viber, ne čuješ poziv.
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Ako već pričamo o Viberu, najviše mi smetaju poruke komercijalne prirode koje je nemoguće utišati. A ako utišaš ceo Viber, ne čuješ poziv.
Ја сам мјутовао вајбер, али ми позив нормално звони?! Не знам у чему је фора.
 
Imam jedan problem,na starom laptopu aplikacija Telegram je lepo pokazivala velicinu fonta,a sada na novom su tako sitna da ne znam kako da ih uvecam normalno,a da ne povecavam u Telegramu onaj deo gde se cela app povecava. Kako ovo resiti?
 
I dalje je problem sa RCS. Da li ce operateri uopste resavati taj problem?
 
Neće.

Mislim da je generalno premali broj korisnika da bi se neko stvarno pozabavio time, s obzirom da je solidna *******cija. Ja prvi da nisam ušao u ovu temu, ne bih ni znao da ne radi.
 
Moj je utisak isti. Evo, bio sam dokon sad i javio sam se MTS-u i A1 preko četa, jer imaju te opcije, a Yettel nažalost ne, i evo rezultata. Agentkinja MTS-a mi je dala kratak i jasan odgovor da zasad nema informaciju kada će navedena usluga ponovo biti dostupna. Od A1, s druge strane, stigla je tvrdnja da je sa njihove strane RCS omogućen i preporuka da proverim sa Guglom, hahah. U paketu sam dobio i onu opštu priču da je problem nastao pre nekoliko nedelja kad je Gugl imao onu frku sa svojim servisima, kao i neke preporuke za popravku (koje bi imale smisla kad bi to uopšte radilo): isključi i ponovo uključi, proveri format broja, proveri ažuriranja, obriši keš...
 
Dok ne naprave nasi operateri sopstvenu infrastrukturu za rcs, nece ga ni biti. Jer ce google vrv da ukine svoj servis preko koga je pruzao rcs usluge.
Strani operateri koji imaju svoju infrastrukturu za rcs nisu ni imali problema sa istim, samo operateri koji koriste npr google jibe.
 
Nije Gugl (još uvek) svima ukinuo Jibe, ali se verovatno sprema. Mislim da je u pozadini naplata korišćenja usluge. Ko ne želi da plati, onda neka gradi sam infrastrukturu. Mnogo malo informacija svakako o tome šta se zbiva zapravo. :(
Možda ima veze i sa Apple koji ne želi da podrži Jibe, već RCS radi samo ako je podržan od strane operatera.
 
Nazad
Vrh Dno