Šta je novo?

Menu Editor in visual basic 2008

Ivan031

Slavan
Učlanjen(a)
25.06.2006
Poena
304
E jbm im ma*** u Microsftu.

Svi programi su im sr***.

Moj problem je sledeci : u VISUAL BASICU 6 menu editor se nalazi u TOOLS ali u VISUAL BASICU 2008 nige nema menu editor.

E sada ja bih nekoga ko barata sa VISUAL BASICOM da mi kaze gde se ovo u 2008 nalazi.

Ja sam cak poceo i da razmisljam da ovi koliko su pametni u Microsftu nisu i izbacili ovu komandu.

Primetio sam da kako izlaze nove verzije ovoga program imaju druge nazive za razliku od onih u nizim verzijama.E sada ako je to slucaj i sa ovom komandom zamolio bih vas da mi kazete kako se zove ( ako vise nije menu editor ) , aj da kazem da sam pocetnik u VISAUL BASICU ali vezano za ovaj problem pre nego sto sam ga postavio na ovaj forum malo sam trazio po netu i video sam neke kodove vezane za ovo.

Da oni nisu ukinuli mozda ovo ( icon ) od ove komande ( menu editor ) vec se ova komadna koristi samo preko kodova u VISAUL BASIC 2008

Ako se u 2008 radi sa ovom komandom samo preko kodova moze te li da mi date primer kod - kako izgleda

Za slucaj da neko nije razume na koju komandu misli -- MENU EDITOR sluzi za ubacivanje na nas program-FORMU meni kao sto poseduje svaki program i kada na primer menu FILE kliknemo pojavi se padajuci meni sa OPEN,SAVE,EXIT.....

MOLIM VAS DA MI STO PRE ODGOVORITE POSTO MI HITNO TREBA

!!!! HVALA UNAPRED

Ako je kao u C# a verujem da jeste onda iz toolboxa prevuces "MenuStrip" na vrh forme i editujes odmah tu na formi.

E jbm im ma*** u Microsftu.
Svi programi su im sr***.
Odmah u startu imaš loš stav. To što nešto ne znaš da uradiš ne znači da je nešto shit.

Moj problem je sledeci : u VISUAL BASICU 6 menu editor se nalazi u TOOLS ali u VISUAL BASICU 2008 nige nema menu editor.

Tvoj problem je u tome da treba prvo da shvatiš razliku između VB6 i VB.NET, pa onda da razumeš OO doktrinu itd.