Šta je novo?

Mega zahtevnost Desperadosa 2?

Mare

Čuven
Učlanjen(a)
01.02.2002
Poruke
6,083
Poena
865
Zanima me kako vam radi ova igra i sa kojim hardverom?

Meni se desava nesto jako cudno, zavisno od mape igra zna da uspori poprilicno (prvo ver 1.0, a isto radi i 1.1), ide dotle da padne na oko 6-9 fps, a ima mapa koje rade na solidnih 25 ili vise fps.

Nije do memorije ima je ceo Gb (a igra + sistem uzmu oko 700-900 tako da je ima taman).

Najlepse od svega igra isto radi ne vezano za nivo detalja, isto radi do u frejm u 1024 i u 640.

Pa bar quake 4 kad se spusti u 640 dobije boost od x2.5-x3 u odnosu na 1024 rezoluciju i postane igriv, a ovo stoji na istom, pa se pitam da nije cpu na 2.4 GHz usko grlo i sta bi trebalo onda nesto na 5-6 GHz za 25 fps?
 
Teram je u 1024,nisam siguran za nivo detalja mrzi me sad da ulazim u igru.Ali nije tacno ovo sto pises da isto radi u svim rezolucijama(bar meni).Menjao sam i osetila se razlika.A da je zahtevna-jeste
 
Daleko od toga da nije tacno (u mom slucaju 100% tacno) samo sto to kod mene upucuje na moguci problem da je igri spor CPU, stavi neki 7900 u komp pa ces videti kako 95% igara radi isto i u 640 i u 1600, prosto, CPU je usko grlo.

Normalno je da igra sa rezolucijom gubi/dobija na fps-u, bar sa slabijim grafickim ili jako brzim procesorima...

Ono sto mene cudi je kriminalno lose programiranje, pa tako isti nivo cas radi lepo, da bi par misija posle (ista mapa) radio uzasno lose, valjda zbog broja NPC-a sta vec... zato i kazem kad meni na 2.4 radi ovako sta da rade oni sa necim na 1.5 ili manje?
 
da da, znaci fali mi 3x vise frejmova nego sto imam, znaci treba da dignem CPU na 7500 MHz da bi bio na 25-30 fps.

Nisam siguran sta je limitirajuci faktor u ovoj igri zato sam i napisao da ljudi napisu kako im i na cemu radi (koristite fraps), posebno misija Fort (oni pobunjenici).
 
Da li si siguran da je CPU...koju graficku kartu imas?
Jos nesto, u poslednje vreme izlaze igre koje su zahtevne po pitanju memorije.Meni je na primer BF2 ne igriv sa manje od 2Gb rama (o boze...sada ce neki da me popljuju).
 
Mare stvarno bi trebalo da napisem koju masinu imas pa da onda neko moze da ti odgovori.
 
Ma komp naravno nije nista posebno, ali sve druge igre rade daleko bolje:

P4 (northwood) 2.4/400 1GB PC800 GF4/4600.

Ali mene zanima kako radi drugim ljudima da vidim da li je to normalno da radi tako sporo.

Zaista cak i kad gledam u nebo ili u patos (slucaj kada u vecini igara fps ode bar duplo na gore ili dole), ovde ostaje isti, to i cinjenica da fps u istom grafickom okruzenju varira poprilicno u zavisnosti od trenutnog desavanja meni ukazuje na to da je cpu/memorija problem a ne graficka (jer da je do nje pa makar u 640 bi fps otisao gore).

Uz to probao sam sledece, stare drajvere (56.64), nove 91.xx sa oba isto, da pogasim sve servise i procese koji ne trebaju (i da ih ostavim), na kraju i agp memoriju sam dodeljivao od 8 do 256 i isto je bilo.

Jos lepse od svega neke misije rade super a neke ocaj, ma igra je zrela za patch ali neki 1.5 ili tako nesto posto je ovaj prvi malo toga izmenio...

Dajte napiste na kom kompu ovo moze da radi sa ~30 fps?
 
PC 800 :d

Pogledaj u "readme" igre fajlu da li je tvoja karta uopste podrzana.
 
Neka grafa od 100e bi ti zavrsila posao. Dzabe ti 1gb rama kada ti je graficka mnogo matora
 
Samsung PC 800 aka RAMBUS, radi na 2x400 Mhz (800 MHz DDR) CL2, u realnosti protok je nesto izmedju jednokanalnog i dvokanalnog DDR1... 2500 mb/s default sandra 2007... vise nije tako dobar rezultat, ali bio je 2002/2003 (tako nesto) kad je prvi vlasnik ovo sklopio (ja sam 2. od pre oko 20 meseci, i ovo je zaista 1. igra da se ovako ponasa, na stranu graficka ali u 640 barem je uvek sve "letelo")...

Pogledaj u "readme" igre fajlu da li je tvoja karta uopste podrzana.
da

Neka grafa od 100e bi ti zavrsila posao. Dzabe ti 1gb rama kada ti je graficka mnogo matora

To znam i u planu je kad se pojavi neki povoljan 6600 agp da zamenim ovo... ali za sada to je sto je... a i guzvi sam pa ne stizem mnogo da se igram da bi me trenutno pogadjalo previse...

Nego sto se tice igre ukljucio sam triple buffer (a isti bi trebao da skida a ne da dodaje ista) i sad radi oko 50-60% brze u prevodu sa oko 8-9 skocilo je na blizu 14 fps. I dalje malo ali ipak ukazuje da je graficka bar delom kriva/ili lose saradjuje sa ovom igrom.

Inace igra na mapi koju trenutno igram sa medium texturama i low detaljima likova jede oko 650 Mb RAM-a, sa pogasenim nepotrebnim servisima ostane i kusur od Gb... necu da pricam koliko mi se puta spucala ver 1.0... 1.01 (aka 1.1) radi stabilno za sada...

Steta za losu teh. realizacuju igra je poprilicno igriva (dok radi OK).

LOL pogledajte samo listu ispravki za 1.01, nije normalno zaista...

Patch 1.01: Changes and Bug Fixes
------------------------------------------------------------------

a) All save games created with the 1.01 version are not compatible to any previous game versions.
Consequence: Save games created with 1.01 (Build 1.48) can not be loaded by version 1.00 (Build 1.13/1.23)

b) NPCs executing tasks and NPCs walking patrols now react immediately in all cases if stimulated by PC player's actions (audible, visible stimuli)

c) Players can now heal friendly NPCs in Canyon Mission 3: Protect the Settlers (not possible in 1.00 after creating a Save Game)

d) After installing the game, French Version or English/German/Italian/Spanish version may fail to start under
Windows XP (64Bit-Version). After installing Patch 1.01 - problem should be solved.

e) During Execution of Quick Actions, deleting the quick action will not make the game unstable

f) PCs now should not walk through each other any more

g) Sniper screen is now restored after loading of a save game

h) Identical Save game Names in different missions now are stored with different Save game Names. Overwriting
existing Save games with similar names in other missions of same level not possible without confirmation any more.

i) A couple of sound files with additional fx / speeches were added.

j) Santa Fé by Night: Shooting the Sheriff now correctly toggles mission lost screen.

k) NPCs now carry Tequila in correct positions.

l) Unconscious or dead NPC lying on the ground do not vibrate any more.

m) NPCs leaning into a wall are now able to shoot PCs correctly.

n) Riding with a weapon should now allow shooting and turning correctly at the same time.

o) Players may now shoot even if not aiming for valid targets (NPCs).

p) Santa Fe By Day: View cone now appears for the civilian NPC behind the saloon

q) NPCs should not bunch up as much in one place any more while chasing a PC around a corner

r) Kate is not able to run any more while seducing in action view

s) Makeup effect has no effect through walls any more

t) NPCs on horses can now be seduced

u) After changing detail settings within option menu, particle effects from other missions in same level do not appear any more

v) If PCs carrying NPCs/PCs are shot, the carried bodies fall to the ground and do not hang in the air any more

w) Dismounting a horse not possible during movement of horse

x) Dismounting too close to a wall is not possible any more

y) Programming a quick action, where a PC should run when spotting an NPC is now possible

z) Animation glitch with NPC waking up is corrected

aa) NPC blinded by Kate's powder do now fall to the ground when they are knocked out

ab) NPC should not clip through walls anymore where they could be shot

ac) Auto save points now should be located in more convenient positions

ad) Fixed the option setting “PC Responses”. In some cases the Voices still could be heard when Option was switched off

ae) In Santa Fe by day Mission 2 Kate is now able to pick up the Derringer weapon in the Sheriff’s Office

af) In third person, Kate's powder now correctly spreads towards the target NPC

ag) Fixed small bug were Hawkeye's arrow got stuck in the air after saving in Fort Mission 3

ah) In Option Menu, a shortcut may now be applied to the noise tool indicating the PC player's noise range

ai) In Eagle's Nest, Sam can not be shot by friendly fire even if in jail

aj) 3rd person Context actions were harmonized amongst all PCs

ak) NPCs should not be shooting through walls any more

al) Carried Actors should not get teleported away from doors any more.

am) Eagle's Nest: Killing NPCs on ladder in barn should not result in NPCs getting stuck any more.

an) Delays or frame rate drops in Levels with many characters when character is shown first time should be heavily reduced.

ao) Music should now restart always after loading a save game

ap) The marker that indicates where to place TNT barrels is now always displayed whenever Sam has some TNT.
 
Znaci niko ne igra desperadose 2?
 
Kod mene zapinje takodje. Isti problem, imam Ti4200. Na burazerovoj masini jos gore. On ima ATI 9000 sa 64MB. Znaci mazohisti mogu da igraju u timuslovima, ali...
 
znaci da je do graficke karte, a i vala mogli bi da ih zamenite, krajnje im je vreme.
 
gx-x je napisao(la):
znaci da je do graficke karte, a i vala mogli bi da ih zamenite, krajnje im je vreme.
Meni jos uvek nista ne ukazuje na to, kako inace objasniti da na istom mestu kada je uzbuna fps je 6 a kad nije fps je 12-14, razlika je samo u AI-u koji je tada aktivan i ovima koji se setaju i gledaju okolo (a na ekranu su i pre i posle)... ja bih reakao da je u pitanju lose programiranje AI-a i nista vise...
 
AI radi i kad se oni setaju okolo, mislim da isto CPU-a zauzima kad lik ima cilj da ide levo desno i kad ima cilj da ide na tebe, ne vidim razliku. A ono za graficke sam rekao posto kaze covek da mu na ti4200 radi lose, a na r9000 jos losije, pa kontam da na mx400 radi jos gore i tako dalje... Svakako graficka doprinosi tome sto vam se desava. Pozajmi od nekog jacu grafiku pa vidi da li i dalje to radi.
 
gx-x je napisao(la):
AI radi i kad se oni setaju okolo, mislim da isto CPU-a zauzima kad lik ima cilj da ide levo desno i kad ima cilj da ide na tebe, ne vidim razliku. A ono za graficke sam rekao posto kaze covek da mu na ti4200 radi lose, a na r9000 jos losije, pa kontam da na mx400 radi jos gore i tako dalje... Svakako graficka doprinosi tome sto vam se desava. Pozajmi od nekog jacu grafiku pa vidi da li i dalje to radi.
Ma OK, nego ne radi tako ocigledno, evo zadnji primer startujem sunjacki nivo, predjem oko pola radi oko 16 fps, OK podnosljivo, u jednom momentu resim da je dosta sunanja i na istoj lokaciji pocnem likvidacije kako oni pocnu da kapiraju sta se desvaa daju uzbunu i gle cuda fps je sve manji i manji i sada mi mapa radi na 2-3 fps i narvno vise ne moze da se igra, a do malopre ista lokacija i radilo je 16 pa i vise, znaci ista zgrada sve isto, samo uzbuna dignuta.

Nema sta ovo definitvno ima neki bug (ko da je mrtva petlja ili nesto jos gore) i prestajem da igram do novog patch-a.

Nemam od koga da uzajmim graficku (a i pre bi odneo igru + save nego da coveku rasturam komp)...
 
Vrh Dno