Šta je novo?

maya i arhitektura

metalpirat

Slavan
Učlanjen(a)
31.05.2009
Poruke
492
Poena
320
Da li mozda ima neko ovde ko je koristio mayu za arhitekturu. Posto radim u mayu vec duze vreme uvek sam preko nekog crteza ili iz svoje glave radio modele. Ali sada sam dobio ponudu da uradim enterijer nekog pozorista. Zanima me da li maja moze da ubacuje rekalne dimenzije cm,mm,ince i ostalo. Javise me zanima kao bi to mogo da uradim, posto vidim da u podesavanju ima tu mogucnost, ali mi nije jasno
kako to da izvedem. Bio bi zahvalan nekome ako bi mi to objasnio.

HVALA PUNO!!!
 
izgleda da se ovde ljudi samo oko OC-a i ko ima bolju masinu razumeju.
 
Poslednja izmena:
Evo ja nemam pojma o mayi, OC-u niti imam neku besnu mašinu :) i koliko sam shvatio (courtesy of google) u Maya-i imas samo velicinu mere koja se zove "units". Ako u podesavanjima stavis da su ti units u cm onda 1 unit = 1cm.

A možda sam i odvalio, nem pojma...
 
Poslednja izmena:
Maya se veoma lepo koristi za arhitekturu, nije u tom polju toliko zastupljena kao 3D Studio ali realno u njoj mozes da uradis sve sto ti treba, i vise. Ne znam kakva je sa uvozom CAD fajlova, posto predpostavljam da ces tako da dobijes osnove? Ali verujem da ni tu nema problema.Maya interno radi u centimetrima tako da ti ja predlazem da u toj razmeri radis, tj ako hoces nesto da ti bude visoko 1m onda treba da bude 100 unitsa. Ti mozes da promenis mere u Window -> Setting/Preferences -> Preferences -> Settings (sa leve strane), i tu mozes da izaberes metre, ali ti ja predlazem da ostavis centimetre. Znaci samo udri po modelovanju i gledaj na svaku velicinu kao na centimetre.
 
Ne volontiram na tom projektu, radio sam i pre, samo sto mi bas ne prikazuje proporcialno tacno kao sto u samom planu pise. Dom sindikata je upitanju i problem je u tome sto su zapeli da sve izgleda tacno kao da ce da projektuju i ponovo rade dom sindikata, malo informacija imam, ali je najveci problem u tome sto ne ispada tacno i proporcijalno kao sto je u samom planu. Nikako da ubedim lika da je njemu najbitnije to kako ce vizualno da izgleda. UPitanju je scenografija i on bi da odradi to i 3D kako bi mogo ostalima da prezentuje kako bi to izgledalo. Sama maya nije najbolja za precizne stvari. Ali oni su zalepi da to mora tako da izgleda. Moracu da proverim ili su mi oni dali pogresne mere ili ja nesto ne radim kako treba.
 
Maya je prilicno precizna. Koordinate objekata mozes da unosis rucno i da ih savrseno precizno pozicioniras.
 
ma snaso sam se!!! dobio sam neki plan, sada sam tek saznao da je lik sam pravio kod kuce skicu i telefonom su mu javili neke mere otprilike. Ja jedino imam dimencije kolika je bina odnosno postolje a sve ostalo moram sam odokativno da pravim pa se nerviram posto treba ubosti sve to
 
Tako izgleda poslovanje u Srbiji. Niko ne razume da osobi koja ce nesto uraditi na racunaru mora da da precizne informacije.
"E, uradi nekako, pa cemo videti za dalje" je recenica koju sam cuo mali milion puta. Nazalost.
 
lik je meni dao sininu i duzinu bine. Nema visina, nema koliko treba da bude velika prostorija gde se to nalazi nema nista, bio video prostor i odokativno pravim i on se ljuti i govori, ali coveco meni treba da to bude sve u merama, ja mu kazem pa uradio sam mere koje ste mi dali i nije mu jasno.
 
Sve u svemu njemu to treba da bude samo kao prezentacija kako ce izgledati bina i sneca. "KAKO BI U 3D ZAMAZO OCI SPONZORIMA I POKAZAO KAKO TO LEPO IZGLEDA"
 
Kupi laserski merac i uslikaj prostor i zapisi mere. Nema druge opcije. Ako budes raadio sacometrijski-odokativnom metodom, imaces posla oko izmena kasnije.
 
ima neko iskustva sa modelingom ? prvi put radim glavu pa sam hteo da cujem kritike veliki nos , mali itd ...
glava.jpeg
 
To se radi u zbrushu ili mudboxu pa se izveze u mayu/max.
 
Sa'cu verovatno da lupim, a jel ovaj projekat ima neke veze sa skorasnjim dogadjajem :)
 
Vrh Dno