Šta je novo?

MAX [nije tema o HBO Max ni o Supernovi]

Apsurd je što su i sa HBO Max prilikom lansiranja imali identičan problem sa titlovima, ali na Android uređajima, sad je problem na Samsungu i LG-u, dok na Androidu radi normalno.
 
U aplikaciji, u podešavanjima.


Koja je to verzija? Kako si instalirao? Kod mene na LG TV-u još uvek nema srpskih titlova.
Ovo je kod mene lg webos. Instalirao verziju sa store, normalno. Max nije moj i nije preko naših provajdera, što sam i naveo gore. Od frenda iz Italije, čisto kao test dao da vidim kako radi u Srbiji.

Ali kažem na android fon tablet ili android box ni sertifikovanim ni nesertifikovan nema podešavanje titlova. Ima samo 1 oblik titla SR ili HR ali sitniji i na donjoj crnoj traci.
 

Prilozi

  • IMG_20240526_150945.jpg
    IMG_20240526_150945.jpg
    209 KB · Pregleda: 69
  • IMG_20240526_151024.jpg
    IMG_20240526_151024.jpg
    224.2 KB · Pregleda: 56
  • IMG_20240526_151048.jpg
    IMG_20240526_151048.jpg
    247.9 KB · Pregleda: 54
  • IMG_20240526_151140.jpg
    IMG_20240526_151140.jpg
    1.4 MB · Pregleda: 64
  • IMG_20240526_152647.jpg
    IMG_20240526_152647.jpg
    216.7 KB · Pregleda: 65
Ali kažem na android fon tablet ili android box ni sertifikovanim ni nesertifikovan nema podešavanje titlova.
u okviru sistema, a ne aplikacije, se podešavaju titlovi (captions). to je već rečeno
 
u okviru sistema, a ne aplikacije, se podešavaju titlovi (captions). to je već rečeno
A eto baš gledam razliku. Ja sam naveo da titl ima negde ima sa se a negde samo hr ali suština je da u Max apk ne postoji podešavanje titlova, oblika veličine na android uređajima a na Smart lg kao što se vidi ima dodato polje slika 3.

Edit:
Na sistemu na android box je podešeno sve i veličina i stil ali đžaba kad na Max to ne utiče.
 
Poslednja izmena:
Ukakili duga oni sa tom MAX apk. Ako nešto ne znaju treba da puste nešto što radi. Dok ne nađu nekoga da im odradi apk kako treba. Ovako sa ovim apk glume netflix a nisu mu ni do čukljeva.
Dobro i sta cemo postici sto cemo sada na svaki drugi post da pisemo jedno te isto. Ne rade Srpski titlovi na LG tv-u, dobro to smo svatili... jel ima potrebe pisati jos 20x jedno te isto? Jel ima smisla pisati 2222x kako su nas prevarili i dali nam samo Standard uslugu a ne Premium. Hocemo nesto promenuti po tom pitanju i pogtovo pisanjem ovde na temi gde niko bitan iz MAX tima to nece videti.
 
Titlovi na lg rade. Ko kaže da ne rade? Bar ja nisam pisao da ne rade, a odgovorio sam prethodnom članu koji kaže da ima lg. Ako si uopšte video postavljene slike. Ako nisi onda pogledaj. I pišemo da bi razmenili iskustva o novom- starom max.
 
Koje iskustvo? Pa da ne radi nikom bilo bi ok. Međutim nekome radi, nekome ne radi a nekome radi polovično. Izgleda da sve to zavisi od naloga do naloga.

Ali i da je tako, onda je opet i do aplikacije jer što je na TV nije na android i obrnuto. A probano je sa istim nalogom na 2 androida i jedan TV.
 
Ja samo da napišem svoje iskustvo sa HBO/MAXom. Ja sam plaćao paket preko operatera, MTS, kada je istekao ugovor promenio sam operatera ali i dalje mi radi nalog. Pisao i MTSu i HBOu, jedni me šalju kod drugih i eto, posle 6 meseci ja sam u nekoj sivoj zoni i ne plaćam ništa. Čak i sada kada sam instalirao MAX i morao ponovo login.
 
To je sjajno, zašto bi se ti cimao, valjda oni vide da "curi" negde :) samo da ne naplate posle to sve.
 
Je l zna neko da li mi koji smo se pretplatili direktno, a ne preko provajdera, imamo 33% popusta samo na novi standard paket ili i na premium?
 
inamo na taj standard i gubimo ga ako promenimo paket ili/i otkažemo pretplatu

2.20 Ako promenite Osnovni plan (uključujući prelazak na veći ili manji paket ili prelazak na drugog Pružaoca usluge pretplate), sve Probne pretplate ili druge Promotivne ponude (kao što je definisano u nastavku) koje su primenljive na vaš trenutni Osnovni plan automatski će prestati da važe na datum kada promenite plan i neće se primenjivati na vaš novi plan.
 
Lopovi. Tad nije postojao drugi plan, nego samo taj jedan jedini.
 
Znam da je teško što nemamo Max, najmanje što možemo da im uradimo jeste da tražimo smanjenje računa. Znam da je to malo ali nekako moramo da im uzvratimo.
 
@simatv kome da tražite? nije ovo tema za Supernovu
 
Dogovorite se vi koji imate problema sa Supernovom i podelite argentinski nalog
Ja sam pokušao na više načina da uzmem argentinski, sa tri telefona, dva računara, tri VPN-a (CyberGhost, Urban i Okayfreedom) i jednostavno neće. Gasio i VPN pre plaćanja, neće pa neće. Uvek samo "Something went wrong" i to je to. Možda je do platne kartice (Intesa MC), ali drugu MC nemam, tako da mi je to jedina opcija.
Да ли имате продужене господаре прстенова?
Proverio sam ovo sa USA VPN-om, definitivno imaju produžene verzije LOTR, za Hobita nema produženih verzija.
 
Imam i Supernovu i SBB na nekoliko tv-a u kući.
Na supernovoj neme šanse da se ulogujem ( traži produžetak pretplate ) Pisao mejl, odgovorili da će odgovoriti :LOL: i mole za strpljenje.
Na SBB-u sve proradilo iz prve!!!
 
Kod mene na Samsung telefonu tj. Androidu ima srpskih titlova, dok na Samsung televizoru u aplikaciji nudi hrvatske, makedonske, slovenacke, ali ne i srpske...
 
A kad castujes sa tlefona na TV? Da li mozes na telefonu da izaberes srpski pa tako da castujes na TV. Radi li to?
 
... na Samsung televizoru u aplikaciji nudi hrvatske, makedonske, slovenacke, ali ne i srpske...
Interesantno da je u opisu filmova naveden i srpski titl, ali ga nema da se izabere u Samsung TV (Tizen) aplikaciji.
 
Jedan mali update za Supernova MAX: Oko 2 ujutru pozovem korisnicki servis (kontam tad sigurno nije zauzeto, nije guzva), odmah se jave. Zabeleze problem. Jutros me zovu i reseno je, radi MAX...

E sad... Sta je bilo potrebno? Da se korisnickim imenom i lozinkom koji su registrovani na MTS portalu za moj MTS nalog, ulogujem kad se dobije upit da povezem Telekom i MAX, na MAX portalu.

Dosad sam se na MTS portal logovao uvek preko maila ili broja telefona (ako je aplikacija na fonu koriscena), nisam ni znao koje je korisnicko ime. Nisam iskreno ni trazio ni gledao sta pise, ni gde pise. Morao sam to preko telefona s njima.
Tek kad su mi rekli koje je korisnicko ime, odradjeno je sledece:

  • Unesen login za HBO/MAX: Dobijen prompt za povezivanje provajdera;
  • Unos korisnickog imena i lozinke za Telekom Srbija/MTS portal, i sve proradilo.

Tako da ako znate koriscko ime, to je bilo potrebno da kod mene proradi. Probajte.

Nisam siguran dal su neki nalozi povezivani u toku poziva, ali mi nije zvucalo da je bilo potrebno. Bukvalno mi je lik rekao da je samo to potrebno da se odradi, tj. da se samo korisnik uloguje sa MTS podacima, a ne da oni povezuju bilo sta.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno