Šta je novo?

Massive Action Game-MAG

Koji si level? Ja, evo, skoro do 50. stigao i sada je vec levelovanje dosta dugo, osim ako ne uletim kao SL/PL, kada poeni bukvalno lete na sve strane. :)
Tu smo negde..~45lvl atm. Mada ne guram se za SL, ovako mogu na miru da psujem :D Jeste da je manje XPa, ali mir 'pivski'. Inace, batalio sam SMG build (vipera) za AR AG-94+grip+supressor+sensor jammer+imp. stealth, ipak brze padaju. MG ne diram ni daljinskim, suvise je..erm..lak, ocekujem opravdan nerf. Kakva su tvoja iskustva?

Bio sam malo zapostavio MAG zbog MW-a 2, ali me igra neverovatna frustrira, pa cu da prekinem sa tim i nastavim sa MAG-om u nadi da cu dobiti Prima Noyan pre nekog moguceg nerfa.
Hbg, ja sam tu muku (MW2) odradio ranije :p
 
Dogurao do tamo negde 35-40 sa FULL LMG BUILDOM (izmaksovan LMG skill tree, osim bipoda, koji mi nije trebao) + medic ressurect + nesto malo atletike. Onaj poslednji LMG (zove se Zver, napisano na ruskom :)) je razarac, neprijatelji padaju bukvalno kao muve. :)
Medjutim, kosta dosta, pa nemas jos puno creditsa za nesto drugo u buildu, pa sam presao na...

Vippera 2 + Supressor + Optika + Medic (sve osim onog poslednjeg za 100% ressurecta, kako sam igrao i sa LMG-om) + eksplozivi i atletika izmaksovani (kod atletike mi fali jos chemical damage resistance, a sada kada sam uzeo +20% healtha zao mi je sto to ranije nisam imao, jer pravi OGROMNU razliku).

Koristim 2 builda. Jedan je izmaksovana Vippera + eksplozivne granate + hemijske granate (koje mi i nisu nesto korisne, pa cu verovatno ih menjati za mine) + ressurect kit + medium armor, a drugi je, standardno, izmaksovana Vippera + ressurect + repair kit (ovo je keva za Domi/Aqui odbranu, posebno kada si squad leader) + medium.

Ovaj prvi (cist commando) mi je mnogo zabavniji za igranje od onog LMG grunt builda gde trcis po mapi i cekas da ti neki nesrecnik izleti da ga saseces onim LMG cudom. :)
Ovako, mozes da radis i neki support, da opusteno dizes u vazduh strukture (advanced explosives je vrlo vazno za ovo) i da terorises rejvn/velor sa hemijskim otrovom. :)
A kada si neprimecen, Vippera 2 je ipak dosta jaka...
 
Dogurao do tamo negde 35-40 sa FULL LMG BUILDOM (izmaksovan LMG skill tree, osim bipoda, koji mi nije trebao) + medic ressurect + nesto malo atletike. Onaj poslednji LMG (zove se Zver, napisano na ruskom :)) je razarac, neprijatelji padaju bukvalno kao muve. :)
Medjutim, kosta dosta, pa nemas jos puno creditsa za nesto drugo u buildu, pa sam presao na...
Taj PKP MG stvarno ima jak udarac, probao sam ga na drugoj beti. Ali, sad si pao u mojim ocima, MG whore :d

...a sada kada sam uzeo +20% healtha zao mi je sto to ranije nisam imao, jer pravi OGROMNU razliku).
Fino, posle chemical res-a (imam vec expl.) uzimam i to definitivno onda...thx.

A kada si neprimecen, Vippera 2 je ipak dosta jaka...
Slazem se. 60+ metaka nije za bacanje u stealthu, kad ih iznenadis. Ali, u istoj toj varijanti, meni AG zavrsava bolje posao, posto gadjam u vrh grudi obicno, popiju headshot cesce sa AR, jer ipak Vipera ne skace. Btw, jesil' probao Kurtis-a (sidearm)? Cujem da izuva, mada...13 metaka...meh.
 
Probao sam u beti, ali ne vidim poentu... Ako ne padne posle 64 metka iz Vippere, verovatno ce me vec ubiti, a situacije kada me nadju bez metaka su bas retke...

AG jeste bolja puska, ali Vippera je jeftinija, pa mi se lakse uklopi u build..

Nisam jos snajper probao. Sada kada uzmem medalju za SMG (treba mi jos cini mi se 400 ubistava), prelazim na assault, pa cu onda snajper.
 
Nisam jos snajper probao. Sada kada uzmem medalju za SMG (treba mi jos cini mi se 400 ubistava), prelazim na assault, pa cu onda snajper.
Ja sam bio 'snajpas' u onoj jos prvoj beti. Jedini snajper koji je vredan je tier 3, t.j zadnji u skill tree-u... Ali frustracija, a bogami i dosada igranja snajpera u MAG-u je... uuuhh, ne mogu o tome :S: Mada, treba sve isprobati, natenane.
 
Najveci problem sa snajperima je to sto jako retko dobijas FRAGO bonuse... A to ti je ogroman % poena koje dobijas kada igras neke druge klase. I onda sve sto radis sa njim je neka vrsta podrske (za koju slabo dobijas poene), unistavanje tureta itd. Da ne pominjem da ne mozes ni da healujes/ressurectujes sto isto nosi jake poene...
 
Ovaj novi patch mi je zesce pomogao u snalazenju na mapi. Drasticno je lakse ukapirati raspored tvoje jedinice na mapi kada znas koliko si udaljen od palih saboraca...

Dakle, iako su promene dosta suptilne, znace mnogo. :)
Nadam se da ce sledeci patch doneti jos lepse stvari.

@variable
Poslao sam ti zahtev. :)
Oko koliko igras obicno?
 
Poslednja izmena:
ako ima neki nas SVER klan zelim da se pridruzim
Moj psn je EXPCollector
 
MAG is one of Sony's newest big online shooters. With more then 200 players in a game, the servers are already packed. So a questionnaire went out to select players asking them about subscriptions fees for MAG. It looks like Sony is going to charge a fee to keep the game up and running and to add new features.


Eurogamer
 
MAG is one of Sony's newest big online shooters. With more then 200 players in a game, the servers are already packed. So a questionnaire went out to select players asking them about subscriptions fees for MAG. It looks like Sony is going to charge a fee to keep the game up and running and to add new features.


Eurogamer

2v00nki.gif
 
Sumnjam u to, kakve veze ima koliko ljudi je na serveru, valjda je bitnije koliko ljudi je trenutno online, a taj broj verovatno nije, nece biti veci od drugih FPS-ova..
 
Zipper je odavno rekao da nece biti pretplate, na Eurogameru kada pretrazim "MAG" nema nijedne vesti vezane za ovo sto je on postovao, pa me zanima odakle mu to. :)
 
To bi bila onda jedna velika prevara nakon koje bi zavrsili sa gomilom tuzbi.
 
Sad kada sam stigao do level 50. (51. tacnije), sve se zesce usporilo. :)

Imam oko 33 sati gameplaya, a kapiram da ce mi trebati jos 10-15 za level 60. i to ako se budem koncentrisao na Domination kroz Directive (i da dobijem SL/PL redovno). Otprilike, oko 45. do 50. nivoa dobijes dovoljno poena da napravis lika kakvog ti hoces... Posle toga sve je kozmetika. :)
Zao mi je sto su izbacile neke maske i te stvari za prilagodjavanje lika iz bete... Ne znam ni sam zbog cega, ali nije ni bitno, ionako ga gledam samo u meniju. :)

Verovatno cu se zadrzati na SVER-u jos malo kada dodjem do 60. nivoa da pozavrsavam ove neke medalje, koje bi bile cimanje kada bi se prebacio na Valor (sto mi je sledeca frakcija), jer je mnogo teze igrati sa likom koji ima 5-6 skill poena. :)

Ne znam samo kako da uzmem ovu shotgun medalju, nema sanse da cimam lika do 1k fragova sa tim djubretom...

Snajper je isto tako cimanje, jer se dobija uzasno malo XP-a tokom igranja sa njim... To cu verovatno da ostavim kada budem pri kraju Valora.
 
Poslednja izmena:
Sad kada sam stigao do level 50. (51. tacnije), sve se zesce usporilo. :)
:( Ne da se usporilo nego bre. Narocito sto i zadnja 2-3 dana primecujem ozbiljan lag koga pre nije bilo. Na zalost, nije do moje konekcije. (Obligatory - "Guerilla fix this shit!" :d)

Verovatno cu se zadrzati na SVER-u jos malo kada dodjem do 60. nivoa da pozavrsavam ove neke medalje, koje bi bile cimanje kada bi se prebacio na Valor (sto mi je sledeca frakcija), jer je mnogo teze igrati sa likom koji ima 5-6 skill poena. :)
Cuo sam da se kod Valora cuje banjo kad 'odradis' objective :D GAF 4tl, ja odoh sutra na Raven, hardcore all the way baby :)

Btw, iskristalisao mi se 'whine', pa u par tacaka:
1. Lag - Ne znam da li je problem u lokaciji regionalne serverske farme za nas is Srbije, ali odziv je (u zadnje vreme) kao u p2p multiplejeru;
2. LMG - Eh, sta reci. Ispada da ne postoji druga gun klasa. Ja MG ne koristim iz inata, ali su AR i SMG klase oruzija SMESNE po performansama spram 'masingevera';
3. LMG FOTM - u 99.05% slucajeva bicete ubijeni iz LMGa, onih 0.95% nozem (to je ok);
4. FPS - U Domination (koji samo igram) modu zna da bude nesnosan, mozda ima veze i sa net lagom;
5. Suppressor - Stealth build je nemoguc, cak ni uz prigusivac. Motion detector + Improved Shot Detection skill sve resavaju :(
6. WWW i Ingame statistike - Prvog jos nema (mada je ruku na srce nesto i najavljeno), ali bre, da nemogu da pogledam statistike drugih igraca (osim friendova, i to samo ako su online)...bah;

Post zavrsavam u negativnom tonu, ali Zipper bi definitivno trebalo nesto da uradi, u suprotnom izgubice me :D


Cheecheen over&out...
 
Radulle, bila je dobra partija od pre neko vece. cheers
 
2. LMG - Eh, sta reci. Ispada da ne postoji druga gun klasa. Ja MG ne koristim iz inata, ali su AR i SMG klase oruzija SMESNE po performansama spram 'masingevera';

Pazi, nije bas. Ja sam sa LMG-a presao na SMG i konstantno mi se povecava KDR... Kada sam zavrsavao sa LMG-om bio sam na oko 1.5-1.6, sada sam na 1.81. LMG kosta MNOGO, nemoguce je igrati sa njim field support/commando i nema prigusivac.
AR imaju tu prednost sto mozes da im spakujes grenade launcher.

4. FPS - U Domination (koji samo igram) modu zna da bude nesnosan, mozda ima veze i sa net lagom;

Da, Domi zna bas da zeza....

5. Suppressor - Stealth build je nemoguc, cak ni uz prigusivac. Motion detector + Improved Shot Detection skill sve resavaju :(

Err, ne bas. Prvo, Motion detector nosi retko ko. Zauzima jedno mesto u gearu i kosta 800 poena (sto mozes da ulozis u mine ili u ZX gas). Drugo, ISD samo produzava radijus u okviru kog mozes nekoga da cujes. Ne mozes da ga cujes ako ima prigusivac. Ja redovno uspevam da se prisunjam AA baterijama i dignem ih u vazduh sa svojim commando buildom.

6. WWW i Ingame statistike - Prvog jos nema (mada je ruku na srce nesto i najavljeno), ali bre, da nemogu da pogledam statistike drugih igraca (osim friendova, i to samo ako su online)...bah;

Jeste, statistike su mogle bolje da se odrade. Ovaj novi patch je dodao mogucnost integracije sa mag.com, sto ce se najverovatnije i desiti u nekom periodu u buducnosti. Videcemo sta ce doneti sledeci patch, koji bi trebalo da bude live za koju nedelju.
 
Ja mislim da je sve do vasih konekcija, meni svaki mod radi savrseno glatko, zaista, inace net mi je SBB 4mb/192kb. Ume ponekad da zasecka ili da se dogodi nesto neobicno, ali 99% je sve savrseno, naravno desi se pokatkad da poginem nakon sto sam se vec sakrio iza zida ali sta je tu je...

@variable: slazem se, bilo bi extra kada bi uspelo da se okupi nas cetvoro petoro sve sa mikforonima pa da przimo po bojnom polju...
 
Ja mislim da je sve do vasih konekcija, meni svaki mod radi savrseno glatko, zaista, inace net mi je SBB 4mb/192kb. Ume ponekad da zasecka ili da se dogodi nesto neobicno, ali 99% je sve savrseno, naravno desi se pokatkad da poginem nakon sto sam se vec sakrio iza zida ali sta je tu je...
Izgleda da ima veze i kad se igra MAG, zbog sledeceg posta 'zipperovca':
Kod:
Here's how it works:
 
MAG currently sends players to the server closest to where the majority of those queued in the game are located.
So, for example, if you are playing a game that's 40% American, 30% European, 10% UK, 10% Japan, and 10% Oceanic, you're going to play on
an American server.
 
That's how the setup works right now.
Going forward, it's definitely possible this could change, but right now, there's nothing to speak of. 

 
--------------------
Jeremy Dunham
Sr. Comm Manager, Zipper Interactive
--------------------

@variable: slazem se, bilo bi extra kada bi uspelo da se okupi nas cetvoro petoro sve sa mikforonima pa da przimo po bojnom polju...
Naravno da bi bilo fino, posto je u MAGu teamwork najbitniji. Problem je sto, evo ja idem u Raven veceras/sutra, Ragnarok ide u Valor, tako da ce to biti problem. Posle Ravena, planiram i ja u Valor (ako do tada stvarno isprave neke gluposti).
 
Poslednja izmena:
Ja se jedva usudjem da upalim Aqui, cim vidim dole da pise "RAVEN DEFENDING" znam da cu da blejim 25 minuta sa gomilom debila, bez ikakve sanse za probijanje prve linije. :d
 
http://blog.mag.com/blog/2010/02/patch-alert-mag-v1-03/

Patch v1.03

Available February 25, 2010 | 41MB (TPPS), 49MB (DLS)

Gameplay

* Overhauled tuning of multiple weapons of all types (see “Weapon” section below)
* Improved speed of weapon and gear swapping by approximately 500 milliseconds.
* Fixed bug in SVER’s Aralkum Mechanical Acquisition map and Absheron Refinery Domination map that allowed players to defuse a charge planted on a repaired gate or door.
* Added a “solid tone” sound effect near the end of a charge’s beeping detonation timer so that players know when the charge can no longer be defused and that they should vacate the area.
* “Medium Improved” Armor now works as intended with the speed properties of Medium Armor and a defensive value greater than Medium, but less than Heavy Armor.
* Changed resuscitated player’s camera orientation to match the last camera direction used while incapacitated instead of the pre-harm camera.
* Players no longer lose XP if a teammate is killed by an objective explosion caused by a charge they planted.
* Respec Point requirements in Barracks have been changed from 3K, 5K, 10K, 17K, 26K, and 26K-Repeat to 1K, 2K, 3K, and 3K-Repeat.
* Lowered the amount of damage necessary to kill an incapacitated enemy
* All fired projectiles (RPGs, Turret Rockets) have been given a steadier aim.
* Mines that haven’t been triggered are no longer removed from the map when the dead player that deploys them respawns unless that player changes their Loadout (note: The maximum number of mines you can plant cannot exceed the number you initially spawn with).
* Fixed bug that prevented “fully-resuscitated” players with more than 100 health points from receiving their full HP.
* Fixed bug that caused players to take unnecessary damage from both friendly and enemy vehicles when touching them.
* Players no longer lose leadership points after entering “Veteran Mode.”

Weapons

* “From the hip” firing for Light and Medium machine guns have stronger recoil and are less accurate when moving.
* Tuned weapon damage for all three factions.
* Modified all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs) so that they’re less effective at long distances.
* Made Battle Rifles more effective.
* Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren’t intended to do so.
* Increased damage values for all rockets to make them more effective (ex: three rockets can now destroy a DE turret).
* Shooting through thin materials (fences, tents, etc.) will be more consistent.
* Increased spread on shotguns.
* Improved animations for rocket launchers.

Graphics

* Fixed bug that caused the recoil animation to end early or stop animating if a player was firing their weapon for a long period of time.
* Changed detonation time on smoke and poison gas grenades to prevent them from exploding in mid-air.
* Added realistic fogging effects to sky-domes.

Technical

* Fixed most conditions that caused players to be caught in a “respawn loop” which kept restarting the respawn queue when the countdown clock reached 0.
* Changed in-game conditions to make it less likely to experience in-game freezes.
* Improved client-side stability.


Ogromno, ogromno poboljsanje. :)
 
SMG je dosta nerforvan. :|
Mada, i nije frka, posto mi je ostalo jos 50ak fragova sa njim i prebacujem sa na AR.

Nisam siguran, ali cini mi se da granate prave veci damage sada... Ne secam se da sam ikada dobijao ovoliko ubistava samo sa njima. :)
 
Jos 400 XP-a do 59. nivoa... I onda Prima Noyan. :)

Uzeo sam danas 1st MVP medalju... Cini mi se da mi je trebalo oko 45 sati. Fali mi jos 7-8 za 2. mesto i 12 za 3. mesto.

Inace, Platoon Leader je prejako iskustvo... Mnogo, mnogo bolje od vodjenja squada.
Precision attackovi i Strafing runovi su neverovatni, a popravljanje APC-ova i brzi plant/defuse eksploziva pravi ogromnu razliku prilikom napada.

Najjace mi je bilo kada sam danas 2 puta zaredom u Acqi dobio platoon leader i onda se smorim kada sam provalio da nisam treci put dobio. Pogledam SL-ov card, a ono lik sa 400+ sati igranja i 5 Veterana. :d

BTW postovao je neko iz Zpr-a na njihovom forumu - DLC je u produkciji, a v1.04 je poslat na QA. Dalji map balancing u toku.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno