Šta je novo?

"Made in China" - sve veci problem!?!

Notax, misli verovatno na Dali..www.dali.dk
Nije sporno da ima odlicnih zvucnika, sporno je da kostaju 10x vise.
Po cemu ovo: http://www.dali.dk/Page.asp?MMID=1&MID=3&UMID=4&UUMID=3&PID=17
treba da kosta 10x vise od ovog npr: http://www.aurumcantus.com/loudspeaker/hifi/SUPREME/SUPREME.htm
Pa i kinez pravi kutiju od jednog komada drveta, dampira je ne bitumenom na sta se
loze na zapadu, nego spec.smolama, jos bolje, stavlja M-Cap skretnicu, nemacku koja
se smatra za vrh, stavlja G1 svetski priznat ribbon, drivere od kevlara i sl...O tome vam pricam, u danasnje vreme ko ima $ i malo mozga, nakupuje tehnologiju dok kazes keks...
I bingo, eto svega po mnoooogo manjim ciframa. Ali, ko misli da samo svabo zna da
napravi nesto, ok, cool, fine with me, iako je potpuno pogresno.
I kostace takve prilicno, u mnogim slucajevima samo nalepnica... :banana:
Pozdrav.
 
Poslednja izmena:
Ntduke je napisao(la):
Notax, misli verovatno na Dali..www.dali.dk
Nije sporno da ima odlicnih zvucnika, sporno je da kostaju 10x vise.
Po cemu ovo: http://www.dali.dk/Page.asp?MMID=1&MID=3&UMID=4&UUMID=3&PID=17
treba da kosta 10x vise od ovog npr: http://www.aurumcantus.com/loudspeaker/hifi/SUPREME/SUPREME.htm
Pa i kinez pravi kutiju od jednog komada drveta, dampira je ne bitumenom na sta se
loze na zapadu, nego spec.smolama, jos bolje, stavlja M-Cap skretnicu, nemacku koja
se smatra za vrh, stavlja G1 svetski priznat ribbon, drivere od kevlara i sl...O tome vam pricam, u danasnje vreme ko ima $ i malo mozga, nakupuje tehnologiju dok kazes keks...
I bingo, eto svega po mnoooogo manjim ciframa. Ali, ko misli da samo svabo zna da
napravi nesto, ok, cool, fine with me, iako je potpuno pogresno.
I kostace takve prilicno, u mnogim slucajevima samo nalepnica... :banana:
Pozdrav.


Ljudi se nasankaju. preko 60% toga iz Kine, kada je u pitanju Hi-Fi je našminkano i "ima specifikacije" dobre da boli glava, ali to jednostavno ne svira kako treba, jer shema nije ispoštovana ili je lošiji kvalitet delova, ili nisu upareni itd. Daleko od toga da nema firmi koje rade uredjaje za manje pare koji su dobri. Takav je npr Red Rose Music, koji radi, mislim za Mark Levinson, a ovi se nalepe i udare cifru. Ima tu svega, ali se možeš lako ugruvati. Pripazi Ntduke. Izgled zna da zavara.
 
Ntduke je napisao(la):
Ljudi, gresite u vezi Kine totalno...Oni shvatili globalizaciju pravilno, za razliku od
SCG. Ovde otvaranje Merkatora krajnji domet globalnog razmisljanja.
Ali ajmo redom:
Kina napravila vojni lovac u rangu Eurofighter-a, iz prve. Rusi kazu imaju mozda jos 6god prednosti sa svojim najboljim dizajnom. Kako? Pa prosto, ako imas $ mozes da
kupis sve danas, nije ovo 1950-ta, pa da moras da krades nacrte Rolls-Royceovog motora za avion.
Alati, agregati, sve se radi po licencama, i posto ovi ne priznaju prava intelektualne
svojine, eto istog ali u raznim bojama, ne pise Bosch, Makita, ali je isto...
Koga ne mrzi nek uporedi, evo linka.
http://www.chinapowertool.com ili www.made-in-china.com
Hi-fi...Kad su to japanci bili u vrhunskom hi-fi? Nikad, uvek je to bila kozmetika.
A pazi kineze, iz prve: http://audio-nirvana.fortunecity.net/pag_eng/chinawayg.htm
Pa Mark Levinson lepi svoju etiketu na izvorno kineski proizvod, a taj je ime u Americi,
maltene najvece za hi-fi. Kupuje Korsun pojacala i Aurum Cantus zvucnike i prodaje
10-11x skuplje od fabricke cene. Cak je uspeo da zabrlja skretnicu, preradjujuci je
bespotrebno, to je najbolja fora.
Kola, pa proverite Geely i BYD, kineske firme. Kinez za 3h $ retail cene, sedne u auto tipa suzukija, sa ABS-om, airbag-om, ojacanjima vrata, klimom, elek.podesavanjem retrovizora, prozora...Lim od Nippon Steel-a,
Air Bag od najpoznatijeg americkog proizvodjaca istih, crash testovi japanski...
Za koliko para se kod nas sedne u Yugo 45?
Garderoba, patike i sl, pa sve je odande. Ali, bas sve. Moguce je da je malo kvalitetnija izrada za zapadno trziste.

Uostalom, da nije tako, neko lepo rece, placali bi buslilice AEG-u po nekadasnjih 1000dm, agregate od 300w po 2000dm Hondi i tako redom. Sad to kosta 50 i 100E.
U kola, vece motocikle, vanbrodske motore, jos se nisu ubacili, to jos drzi cenu, ali uskoro ce. I by the way, Toyota otvara fabriku hibridnih automobila u Kini, citaj, eto ovih sa istim za koju god. Samo Honda i Toyota u svetu prave hibride, svabama to spansko selo, lol. Najavljen je i DRamm masovno iz Kine, kazu jedno 40% firmi u Americi
iz tog sektora (semiconductors uopsteno) moze da zatarabi vrata do 2007, ako se ne presaltuju na nesto drugo.
Misliti da u Velikom Vojvodstvu Luxemburga, radnik radi kvalitetnije od npr. kineskog,
rasisticki je i pogresno sasvim. Fora je ko ima tehnologiju, a Kina je to def.dobila.

Pozdrav.
Jos malo pa ce se ukljuciti i u Formulu 1 :d
Za automobilsku industriju im treba malo duza tradicija. Ipak, sva ta njihova Kineska vozila dugo vremena nece moci da prinesu Evropskim ili Japanskim....
nije sve u tome da se nadrka dodatna oprema i vazdusni jastuci. Na dizajnu u autoindustriji rade timovi ljudi, naucnici itd... Kina ne znam koliko ima visokostrucnog kadra, ali jedno je sigurno, Kinezi znaju da iskopiraju stvari. To znaci da oni mogu da naprave nesto sto lici na Audi A3, ali to nikako nije Audi, ni po kvalitetu, ni po voznim karakteristikama, a ni po izgledu. To vazi naravno i za sve ostale stvari, ali u manjoj meri.
Na primer, ako Nemci jednog dana (daleke 2015) Kinezima prodaju tehnologiju
za na primer Audi A3, Kinezi ce to vrlo lepo da iskopiraju, ali tesko da ce napraviti od toga novi model, koji ce biti bolji i kvalitetniji.
Mislim da si shvatio poentu....
Dakle, oni ce uvek biti za korak iza, a uostalom, bogatim zemljama je to u interesu.
 
Poslednja izmena:
gx-x je napisao(la):
made in - znaci tacno ono sto kaze "naprevljeno u" nema tu beli zec crni zec, 60% itd... Takodje ima i "assmbled in..." to znaci da je recimo IDA od folcvagena dobila skoro sve delove i sastavila ih u GOLF-a... ;)
Kao na primer CT konfiguracije su Assembled in Serbia and Montenegro, a na njima pise Made in Serbia and Montenegro...
Kladim se da ni jedan deo u CT kompjuterima nije pravljen u Comtrade-ovom servisu :-devil-:
 
Poslednja izmena:
Notax, Red Rose Music je amer.firma Marc Levinsona, on je vlasnik toga...
Kroz tu firmu on prodaje Kinesko pojacalo od 100w (classic se zove kineska
firma) pod nazivom Passion i trazi 3,5h $. Uzima Korsun V8, snage 200w,
i prodaje pod nazivom Affirmation za 7h $. Uzima zvucnike Aurum Cantus
model Moon River i prodaje kao RRM Classic za 8h $. Na zapadnim forumima
(hi-fi) kazu skandal. Skandal u smislu, ne da nije dobro, kvalitetno, nego u
smislu nevidjenog bezobrazluka...10x vece cifre.
Tradicija za kola? Pa Hyundai-ju su se smejali po Americi pre 10god, a sad?
Po statistikama, po broju kvarova (kvalitetu) je taj isti Hyundai ispred
americkih i zapadnoevropskih kola, jedino im toyota bezi. Drugo, treba uzimati
cenu u obzir, sta sa A3, pa on kosta u SCG koliko da sam uvezes novu Toyotu Celicu iz Amerike, please...Kad su to nemacka kola na listama kvaliteta
u prvih 10 u USA. Nikad, osim porsea, jedinog...
Niko ne kaze da je mali kineski auto bolji od audija, :D , ali je cifra jako mala,
i treba uzeti u obzir da su ovi tek krenuli sa tim, a jako brzo uce. Reakcije iz
USa su prilicna zabrinutost za sve to (na stranu sto se svake god odliva 250
Milijardi $ za Kinu)...A SCG gleda sa posmehom i podrugljivo na sve to. Taj
deo meni nije jasan.
I za kraj, ja sam Krell pojacalo platio dobrano, i prvi bi trebalo da vicem, ma
koji kinezi, krsine...Ali nije, ima sad mnogo lepih spravica za delic te cene...
A zvucnike, pa video sam i cuo najmanji model, i zvuk je boli glava, izrada
takodje. Mogu da zamislim vece...Isto kao sto bi neki poznavalac kod nas,
mogao da sastavi vrhunske kutije, ako ima znanja, volje i sta vec...
 
drfedja je napisao(la):
Jos malo pa ce se ukljuciti i u Formulu 1 :d
Za automobilsku industriju im treba malo duza tradicija. Ipak, sva ta njihova Kineska vozila dugo vremena nece moci da prinesu Evropskim ili Japanskim....
nije sve u tome da se nadrka dodatna oprema i vazdusni jastuci. Na dizajnu u autoindustriji rade timovi ljudi, naucnici itd... Kina ne znam koliko ima visokostrucnog kadra, ali jedno je sigurno, Kinezi znaju da iskopiraju stvari. To znaci da oni mogu da naprave nesto sto lici na Audi A3, ali to nikako nije Audi, ni po kvalitetu, ni po voznim karakteristikama, a ni po izgledu. To vazi naravno i za sve ostale stvari, ali u manjoj meri.
Na primer, ako Nemci jednog dana (daleke 2015) Kinezima prodaju tehnologiju
za na primer Audi A3, Kinezi ce to vrlo lepo da iskopiraju, ali tesko da ce napraviti od toga novi model, koji ce biti bolji i kvalitetniji.
Mislim da si shvatio poentu....
Dakle, oni ce uvek biti za korak iza, a uostalom, bogatim zemljama je to u interesu.

Malo si u zabludi, a logika ti se "zaokruzila" na drugu stranu. Izvini ali u Audiju A3 nema nikakve "tehnologije", a pogotovo nove. Poenta u igrici koja se zove "Kako prodati kilo metala po sto vecoj ceni", ima sasvim druga pravila. Najvece "pravilo" je trziste, koje ma popularne brendove, koji drze cenu. Cena izrade(radne snage) je jedno, plus "namena" doticnog brenda, u ovom slucaju Audi.
Kina ima vise naucnika sa bubuljicom na nosu, nego cela Evropa, svi zajedno. A onih kineza naucnika bez bubuljice je mnogo vise :) .
Problemi, kao sto je veliki broj gladnih, razvoj vojne industrije, razvoj kosmickih programa, "skrenulo" privredu. A tehnologiju sigurno imaju, bar za te konzerve, nama drage i popularne, zvane autici.
Danas je valjda F1 u Kini, ne mogu da stavim smajlija, nema ni jedan da place.
MI smo kameno doba, nazalost, mi nista nemamo, samo su nam omogucili da vidimo sta drugi imaju, i lopuzice ili narko dileri mogu ovde sebi dosta da "pazare", "zapadnih" radosti i vrednosti.
Sorry, za sirenje "negativnih" talasa, ali sam danas nesto "realan".

Poz.
 
bice malo...bmw...made in china...:)))
 
Vladd je napisao(la):
Malo si u zabludi, a logika ti se "zaokruzila" na drugu stranu. Izvini ali u Audiju A3 nema nikakve "tehnologije"
Da nisi mozda rasklapao taj doticni A3 i vrsio ekspertizu ? :d
Nazalost, ti si ovde u zabludi. Visoka tehnologija ne ogleda se samo u elektronici. Formula 1 oko koje sam poceo da pricam bas ima veze sa visokom tehnologijom i granicama danasnjih materijala. Mnoge od tih stvari koje su zasticene patentom i kao poslovna tajna ugradjuju se u neke od najjacih evropskih modela automobila.
Naravno, u A3 nece staviti A64 ili PressHota, jer to nije potrebno, ali ce ga opremiti specijalnim legurama, kompozitnim materijalima itd....
Tome naravno kumuje i vojna industrija.
Najnovija tehnologija ne ogleda se samo u tome sto se napravi najnoviji elektronski uredjaj. Po pitanju tehnologije obrade, materijala, kontrole kvaliteta i raznih drugih visokotehnoloskih grana, Kinezi moraju jos mnogo da sazre da bi parirali. Da ne pricamo o dizajnu, koji je vezan ne samo za visoku tehnologiju, vec i za svest, a u tom pogledu, Kinezi mogu da ponude samo "kung-fu" dizajn ili nesto tudje, iskopirano. :d :d :d
 
Poslednja izmena:
Ntduke je napisao(la):
.Isto kao sto bi neki poznavalac kod nas,
mogao da sastavi vrhunske kutije, ako ima znanja, volje i sta vec...

.......i merne uredjaje. Misliš na Notax zvučnike ?? :D:D
 
Kad nesto proizvodis tamo, automatski im das i tehnologiju...Ma jok, evropski
modeli imaju tajne, duboko skrivene i misticne. Toliko da japanskim kolima, onim
novim modelima sto se u Evropi sklapaju, prvo ti delovi (evropski) riknjavaju, pitati
malo po servisima...
Trenutno u proizvodnji: (bmw serije 3 i 5, pri kraju liste, lol)
http://www.chinesecars.net/index.php?page=5
Za sl.god, najavljeno:
http://www.chinesecars.net/index.php?page=6
Upravo na Cnn-u GM najavio sklapanje Kadilaka u Kini.
U Rolls Royse ugradjuju kineske ribonne/zvucnike by the way. Vremena se menjaju,
i to ubrzano...Mislim da u SCG toga ljudi nisu mnogo svesni.
Pozdrav.

ps. e Notax, gotivnije narucis odande i nalepis etiketu, sto da se mucis. :)
 
Poslednja izmena:
evo da dodam nesto sto sam cuo. Recimo "Tigar" pravi gume za michellin za ovaj region :) I sad su svi tigrovi "H" modeli guma bazirani na michellin patternu, jedino sto sam primetio da je razlicito je sam materijal, cini mi se da je na tigru nesto "meksi" (H serija) nego na michelinu.
Sa druge strane imamo "Arilje" , znaci nije da bas nista nemamo. I Vinca bi bila ok da je politika i politicari nisu ubili, pa onda imamo nase cementare itd. znaci imamo neke grane koje dobro rade, ne moraju valjda sve drzave da proizvode nesto ultra hi-tech da bi "vredele" cak sta vise, mislim da ta grana donosi manje profita od uglja, zlata, cinka, bakra i prirodnih resursa uopste, ne zaboravite VODU ! Voda je jedan od najvecih svetskih biznisa, pa onda imamo i duvan koji je sve popularniji za uzgoj kod nas, pa onda imamo robu koja je za dosta zemlja cist luksuz (nemojte se sad smejati) jagode, maline, kupine (u britaniji je recimo pakovanje od 15-tak jagoda oko 3-4 evra)

i samo jos da se nadovezem u vezi sa automobilima. Mislim da kinezi itekako imaju potencial, ali oni nikada za ciljnu grupu nece uzeti ljude koji daju 50.000e i vise za auto, oni ce prodavati nesto u klasi daewoo. Svako ce im automobili biti bolji od jedne ruske "Lade" koja kosta 8.000e i ni na sta ne lici, cak ni limarija vise nije kao sto je bila recimo na ladi samari (tenk). Primer je onaj REXTON dzip, lep je, ima super enterijer, jedino neznam kako ide i kolko trosi... E sad sto se hyundaija tice, pa to je matora firma, i ti automobili nisu uopste losi, kod nas kostaju duplo vise nego u amerima, pa vi vidite koje je njihovo glavno trziste...Sto se audija A3 tice, imam ga, i nije nista posebno, ali tesko da ce kinezi da u 1.6 motor npr. upakuju onoliko snage koliko to audi uspe da upakuje, pa ostaje fina elektronika, ergonomija, dobri materijali...Kako se to kaze, lepota je u detaljima, a audi ih svakako ima, kinezi mislim da na detalje nece obracati paznju al ce i zato auto kostati 12.000e umesto 35.000e...
 
E sad, ne vjerujem da bas nece obratiti paznju na te sto bi dali 50.000$ Recimo, ove godine je najveci dio najluksuznijih BMWa (mislim da je to produzeni 760i) zavrsio u Kini, kao i 50 Ferrarija! Ko je gledao danas F1, mogao je da vidi i kako dobro su odradili stazu. Ko je gledao slike za sajma automobila u Kini, vidio je da im ni dizajn nije stran, ljudi imaju i "spidere" u planu da proizvode! Ma, sve ukazuje da ce se sa kinom desiti isto sto i sa Japanom prije 20ak god: prvo su svi pljuvali na Japansku tehniku, al ljudi poradili, i sad se svi npr. kunu u Sony (ili Panasonic). Ja sam sa hardverske strane sasvim zadovoljan mojim compom, koji je uglavnom sastavljen od brand name komponenti, ali made in China. I jos nista mi nije otkazalo! Sem 1 reinstalacija XPa! :wall: (heh, Zapad!)
 
drfedja je napisao(la):
Da nisi mozda rasklapao taj doticni A3 i vrsio ekspertizu ? :d
Nazalost, ti si ovde u zabludi. Visoka tehnologija ne ogleda se samo u elektronici. Formula 1 oko koje sam poceo da pricam bas ima veze sa visokom tehnologijom i granicama danasnjih materijala. Mnoge od tih stvari koje su zasticene patentom i kao poslovna tajna ugradjuju se u neke od najjacih evropskih modela automobila.
Naravno, u A3 nece staviti A64 ili PressHota, jer to nije potrebno, ali ce ga opremiti specijalnim legurama, kompozitnim materijalima itd....
Tome naravno kumuje i vojna industrija.
Najnovija tehnologija ne ogleda se samo u tome sto se napravi najnoviji elektronski uredjaj. Po pitanju tehnologije obrade, materijala, kontrole kvaliteta i raznih drugih visokotehnoloskih grana, Kinezi moraju jos mnogo da sazre da bi parirali. Da ne pricamo o dizajnu, koji je vezan ne samo za visoku tehnologiju, vec i za svest, a u tom pogledu, Kinezi mogu da ponude samo "kung-fu" dizajn ili nesto tudje, iskopirano. :d :d :d

Aaaaaaaau al' ih "mrzis" :d .

Pod jedan, nisam rasklapao doticnu kantu (A3, BTW to je moje misljenje o automobilima), koja kosta pisljivih 40000€, i NEMA nove tehnologije.
Rasklapao sam malo manje kutijice, vredne par stotina tisuca $ (radarske komponente, termoviziju), pa su mi "tehnologije" malo poznate.
Drugo, svaka avio (da ne spominjem rakete) komponenta je 200 godina ispred auto-industrije.
Trece, od "novih" stvari, u "savremenom" (da te podsetim, is proslog veka) OTO, volj ti Diesel motoru, uspeli su da kompjuterom urade masu stvari. :D
Otvaraju prozore, imaju alarm sa blokadom motora, regulisu klimu (separatno za vozaca), greju sedista (za kesovane sa slabom prostatom :D ), i najkorisnije, da upravljaju smesom goriva i trenutkom paljenja, zavisno od opterecenja, a kod nekih i mere nadmorsku visinu, za optimalan rad motora (i malu potrosnju :p ) na planinama.
Bizuterija, siroke felne (za nase puteve nema veze, na stranim su ogranicenja), ljute gume, kozna sedista, niklovani auspusi, nove "jeftine" vodene farbe, da bude k'o "casa", muzike razne ;) ...
Jedino sto valja su ABS i Air bagovi, ali to nisu "nove" tehnologije.
Doticni A3 sa F1 nema nikakve veze isto kao i riksa. Metalokeramike, titan ili polimeri.. da ne spominjem
Trend automobila, u blizoj buducnosti sa kombinovanim pogonom, aluminijumskim gorivim celijama, naponom instalacije 42-48V (manje struje, trakaste instalacije inkorporirane u karoseriju), bez elektromehanickih delova, servo kontrolom sa autotrekingom (i odgovarajucim senzorima) za vecu bezbednost, to su malo "novije" tehnologije, vec uradjene za aero-kosmotehniku.
Ali nista od ovoga "kanta" zvana A3 NEMA.
I nema potrebe za "kineskim" BMW-om, to je statusno vozilo, brend, sto bi rekli, kao francusko vino, ili sir. Prave ga nemci kako ga prave, pa ko voli...

Poz.
 
gx-x je napisao(la):
I Vinca bi bila ok da je politika i politicari nisu ubili, pa onda imamo nase cementare itd. znaci imamo neke grane koje dobro rade, ne moraju valjda sve drzave da proizvode nesto ultra hi-tech da bi "vredele" cak sta vise, mislim da ta grana donosi manje profita od uglja, zlata, cinka, bakra i prirodnih resursa uopste, ne zaboravite VODU ! Voda je jedan od najvecih svetskih biznisa, pa onda imamo i duvan koji je sve popularniji za uzgoj kod nas, pa onda imamo robu koja je za dosta zemlja cist luksuz (nemojte se sad smejati) jagode, maline, kupine (u britaniji je recimo pakovanje od 15-tak jagoda oko 3-4 evra)

i samo jos da se nadovezem u vezi sa automobilima. Mislim da kinezi itekako imaju potencial, ali oni nikada za ciljnu grupu nece uzeti ljude koji daju 50.000e i vise za auto, oni ce prodavati nesto u klasi daewoo. Svako ce im automobili biti bolji od jedne ruske "Lade" koja kosta 8.000e i ni na sta ne lici, cak ni limarija vise nije kao sto je bila recimo na ladi samari (tenk). Primer je onaj REXTON dzip, lep je, ima super enterijer, jedino neznam kako ide i kolko trosi... E sad sto se hyundaija tice, pa to je matora firma, i ti automobili nisu uopste losi, kod nas kostaju duplo vise nego u amerima, pa vi vidite koje je njihovo glavno trziste...Sto se audija A3 tice, imam ga, i nije nista posebno, ali tesko da ce kinezi da u 1.6 motor npr. upakuju onoliko snage koliko to audi uspe da upakuje, pa ostaje fina elektronika, ergonomija, dobri materijali...Kako se to kaze, lepota je u detaljima, a audi ih svakako ima, kinezi mislim da na detalje nece obracati paznju al ce i zato auto kostati 12.000e umesto 35.000e...

Slazem se sa tobom za automobile, ali ne za politiku. Drug Tito je jednom izrekao "posteni intelektualci". I pogodio.
Elem, ne pricam kao politicar, ali si naseo na pricu da su politicari POJEDINACNO sjebavali firme i institucije. Grupa nesposobnih je upropastila celu zemlju.
Vinca konkretno je sluzila za pranje love, da se spiskaju silne pare na toboze linearni akcelerator, a trebao je da proradi '92.
Svaka "firma" ima svoju pricu.
Spomenucu ti fudbal. Sada se siri prica da su i njega **ebali politicari. Koji su bili u upravnim odborima i kada smo bili prvaci sveta. Logicno, jel' da.
A pogledaj ko nam vodi sport (koji je inace jedina privredna grana koja moze da funkcionise). Bivsi sportisti, sa par razreda trenerske ili neke slicne "dokupljene" skole. Kao kad bi rudaru (najboljem) dao da ti vodi REIK Kolubara, i celu elektroprivredu. Pa sta ocekivati. Sada im krivi "politicari", a juce nisu, nije im kriva alavost za lovu, i vise menadzera nego fudbalera. Dajte gospodo politicari, meni stadion, na godinu dana, pa bar sa koncertima bih zaradio pare, ako vec nema ko da igra lopte. Sto ga ne iznajmljuju ako su siroti.
Pusti politiku, drzi se kompjutera :) mnogo je miseva i slicnih stetocina, a politicare mozes na prste da nabrojis.

Poz.
 
"I nema potrebe za "kineskim" BMW-om, to je statusno vozilo, brend, sto bi rekli, kao francusko vino, ili sir. Prave ga nemci kako ga prave, pa ko voli..."

Ma naravno, ja licno ni nemacki bmw kupio ne bih, jer te pare ne vredi, ali kazem da i to sklapaju tamo...I dolazimo svi u totalno apsurdnu situaciju, da npr. ti Amerikanac
nudi potpuno isto sto i Kinez, ali 10x skuplje. Ili da ti je garancija za nekakav Bosch
alat 6 meseci, a za isto/identicno kinesko 2 god, i jos 3-4x jeftinije!!! Ili da A3 kosta koliko u SCG, 14h E + carina + porez, a Kineski Geely, tipa corolle npr, i sa toyotinim 1,4 motorom oko 5h E retail u Kini. http://www.geely.com/beijing/mr303.htm
Pa pronadji logiku? Zar toyotini motori nisu najpouzdaniji koji postoje?
Plus vec ubacuju i detalje, tipa parking assist i sl...
A sto se vojne industrije tice, pa Eurofighter je zajednicki projekat, Francuske, Nemacke i Italije (valjda), a ovi ludaci iz prve izbacili avion istih performansi. Pa sta ce
da izbace iz druge, posto licencno i Suhoje 29 sklapaju, a 30 uvoze i
cackaju po njemu... :D
Ma Zapad se gadno zeznuo, cista pohlepa velikih korporacija...Dobiti tehnologiju, a imati jeftinu radnu snagu, i plus ogromne budzete, gadna je kombinacija. :-devil-:
Poz.
 
Poslednja izmena:
Poenta price o "kinezima" (mislim na proizvode), je sto oni imaju ekstremno sirok nivo kvaliteta, ukljucujuci i "djubre", i jos nismo preboleli "decije bolesti" boravka kineskih trgovaca kod nas. A nasi (najcesce) polupismeni trgovci, jureci zaradu, uzimaju svasta i preprodaju po "normalnim" cenama.
U gradovima koji decenijama imaju "kineske cetvrti", to se svelo na egzoticnu hranu, svilu i keramiku. Za tehnicku robu je trziste definisano, i koliko para toliko muzike. I sto je najgore, po trgovce, cuveni pay back, ako ti se nesto ne svidja, zavela te reklama ili marketing, vratis i uzmes svoje pare nazad.
Dok ne dodjemo u tu fazu, mozemo, kao potrosaci, samo da kukamo.

Poz.
 
samo me zanima koli procenat ljudi moze da odvoji lovu za nsto sto kosta 100e npr.za napajanje umijesto da da 10 koji ce ga takoder sluziti.Pa da nema kineza pojedinci nikada nebi ugledali neke stvari.Ja ih u svakom slucaju nikako ne branim ,ali mislim da su ovakve teme nepotrebne i cisto su gubljenje vremena,jer svi bi mi da imamo vozili F 50 i imali compove od 2-3000 e.Ja iskreno da imam F50 i toliko love tesko da bi za kompjuterom provodio 4-5 sati dnevno.E da ,a price "ja bih prepoznao ovo ili ono po savovima" ne drzi vodu.Moja prijateljica se bavi sivenjem koznih torbi (za zene) .Dva puta godisnje ide u Italiju i nekoliko hiljada eura kupi par torbi.U Bg ih "rastave" skinu model i stanca.Njeni majstori skidaju cak udaljenost izmendju dvije rupice na savu,eto dokle to ide.Tako da mislim da ona nas "koliko para......" je nasa realnost i moramo se pomiriti sa tim ,pa jednoga dana kada stanemo na noge(ako stanemo) i mi cemo moci priustiti neke brand stvari
 
Pa rec je o dve stvari. Svaka roba ima kupca. Ali druga stvar je da ti kineza od 3€ prodaje za 20 i jos ga uporedjuje sa "brand"-om od recimo 50€. Kopija je posebna tema, ima dobrih kopija, a ima i fussa, gde je samo izgled prekopiran sa losim materijalima.
U slucaju tvoje poznanice, rec je o kopiji izgleda, dizajna, gde su italijani nenadmasni, a kakav kvalitet materijala koristi, od toga zavisi da li je losa ili dobra kopija. Slicno je sa Leviskama. Ne ulazim u raspravu o autorskim pravima ;) .

Poz.
 
Nazad
Vrh Dno