Gedora
Slavan
- Učlanjen(a)
- 22.11.2012
- Poruke
- 841
- Poena
- 215
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 9 5900X w/Arctic Liquid Freezer II 280
- Matična ploča
- Gigabyte Aorus Pro B550
- RAM
- Kingston Fury Renegade 64Gb@3600mhz
- GPU
- Palit GameRock RTX 4080 OC
- Storage
- Kingston KC3000 2Tb, A-DATA XPG S11 Pro 1Tb, Samsung 860Pro 1Tb
- Zvuk
- 7.1
- PSU
- Cooler Master V1000
- Kućište
- Raidmax Engima
- Monitor
- Acer Predator X34
- Miš & tastatura
- Razer DeathAdder v2 Pro + Keychron K3 Pro
- Ostale periferije
- WH-1000XM4, Arctic 9
- Laptop
- Dell Latitude 5440, MacBook Pro 2018
- Tablet
- Xiaomi Pad 5
- Mobilni telefon
- Samsung S23 Ultra
- Pametni uređaji
- Samsung S95B 65"
Sony KDXD7005 55"
- Steam
- gedora13
- Pristup internetu
- Optički internet
- Kablovski internet
- Mobilni internet
Laptop iz naslova, MacBook Pro A1990 (15inch, 2018). U pitanju je kompanijski laptop koji je deprecate-ovan i ostao je kao razduzen od koriscenja. Potpuno je hardverski ispravan, wipe podataka uradjen po kompanijskom standardu, medjutim tu dolazimo do problema. Apple ID je ostao povezan na laptopu i sada ne moze da se kompletira instalacija OS-a. Kako sam trebao da preuzmem laptop od IT officera, upoznao me je sa ovim problemom i sada smo ostali zaglavljeni tu.
Da li neko ima iskustvo sa ovim i kako resiti problem? Mejl adresa, tj. ono sto se vidi od nje, nije od pomoci (ne znamo ciji je laptop bio) a ni kroz inventarski broj ne mozemo da dodjemo do bivseg zaposlenog koji je koristio laptop. U principu, ja cu da prezumem laptop i da probam sta moze da se jos uradi, tako da sam otvoren za predloge. Cak bih i Windows podigao, jer mi zapravo treba za 3D scanning software koji ne radi na MacOS-u (hteo sam dual boot, doduse). Jedna od opcija koju cemo probati je da kontaktiramo Apple preko serijskog broja za neki support, ali... nemam velika ocekivanja.
Svaka sugestija dobrodosla.
Da li neko ima iskustvo sa ovim i kako resiti problem? Mejl adresa, tj. ono sto se vidi od nje, nije od pomoci (ne znamo ciji je laptop bio) a ni kroz inventarski broj ne mozemo da dodjemo do bivseg zaposlenog koji je koristio laptop. U principu, ja cu da prezumem laptop i da probam sta moze da se jos uradi, tako da sam otvoren za predloge. Cak bih i Windows podigao, jer mi zapravo treba za 3D scanning software koji ne radi na MacOS-u (hteo sam dual boot, doduse). Jedna od opcija koju cemo probati je da kontaktiramo Apple preko serijskog broja za neki support, ali... nemam velika ocekivanja.
Svaka sugestija dobrodosla.