korisnik2007a
Slavan
- Učlanjen(a)
- 30.06.2007
- Poruke
- 1,072
- Poena
- 375
Moja oprema
- CPU & Cooler
- Ryzen 7 5800x, NZXT Kraken X73
- Matična ploča
- Gigabyte Aorus B450 Pro
- RAM
- 64GB Kingston DDR4 @3733MHz
- GPU
- ASUS RTX 3060Ti
- Storage
- Kingston 1TB NVMe
- Zvuk
- Integrisana
- PSU
- be quiet! 750W
- Kućište
- GAMDIAS ATHENA M1 ELITE
- Monitor
- LC Power LC-M25-FHD-144
- Miš & tastatura
- MS Industrial C720&Keychron M3 Mini 4K
- Mobilni telefon
- Mi 10 Pro
Prvi put sam prokomentarioao nebulozu,a sad dublje da se posvetim temi...x)
Naime,cinjenica je da je vecina ljudi koja poseduje PC laik za hardver i komponente istog,pa im "ga" zato uvaljuju na svakom cosku (kao ovi cenovnici)....Iako zaista ima tupana koji misle da je lako da se sve to zameni,ima i onih koji cene ono sto uradis....Moj prvi "sluzbeni" (isao sam u osnovnu) reinstall bio je Win95,i to sam uradio drugaru iz odeljenja,i iako je bilo free,posle je on meni svasta ucinio..
Mada,ja volim te ovcice koje misle da je sve lako..Ako nesto pokvare(htedoh rec' sje...) onda te opet zovu/a ti naplatis/isto/vise/ i opet pare za tebe..
Mada,imao sam par puta lose iskustvo sa ostvarivanjem garancije (u jednoj radnji koju necu diskriminisati javno),ali nikako da mi se ostvari garancija,uvek nesto moram cekat servisera,on dodje trabunja(kenj.) dva sata meni kako to ovo-ono(hahahahha) i tu ne vazi garancija,i uvek sam morao trazit refundaciju...
To mi se desilo dva puta...
znate onu staru
Prvi put te zezne - oprosti mu
Drugi put te zezne - ti si kriv
Treci put te zezne - bez' od mene *****e..
Naime,cinjenica je da je vecina ljudi koja poseduje PC laik za hardver i komponente istog,pa im "ga" zato uvaljuju na svakom cosku (kao ovi cenovnici)....Iako zaista ima tupana koji misle da je lako da se sve to zameni,ima i onih koji cene ono sto uradis....Moj prvi "sluzbeni" (isao sam u osnovnu) reinstall bio je Win95,i to sam uradio drugaru iz odeljenja,i iako je bilo free,posle je on meni svasta ucinio..
Mada,ja volim te ovcice koje misle da je sve lako..Ako nesto pokvare(htedoh rec' sje...) onda te opet zovu/a ti naplatis/isto/vise/ i opet pare za tebe..
Mada,imao sam par puta lose iskustvo sa ostvarivanjem garancije (u jednoj radnji koju necu diskriminisati javno),ali nikako da mi se ostvari garancija,uvek nesto moram cekat servisera,on dodje trabunja(kenj.) dva sata meni kako to ovo-ono(hahahahha) i tu ne vazi garancija,i uvek sam morao trazit refundaciju...
To mi se desilo dva puta...
znate onu staru
Prvi put te zezne - oprosti mu
Drugi put te zezne - ti si kriv
Treci put te zezne - bez' od mene *****e..