vuk125
Slavan
- Učlanjen(a)
- 02.05.2007
- Poruke
- 956
- Poena
- 320
Evo da podelim jedno iskustvo sa vama, verovatno nisam jedini koji je imao posla sa gore pomenutim Nepo sistemom iz Beograda.
Pomenuta kamera kupljena u GIGATRONU. Nakon nekog vremena popcinju problemi sa istom povremeno kamera ne funkcionise samo belo bez slike pa se vrati slika itd. , da bi na kraju dobio skroz belinu, dakle nema slike.
Kako sam malo "listao" net i guglao saznam ja koji je problem i istu odnesem na reklamaciju 17.10.2016 u Kirovljevu tamo gde sam i kupio, dakle GIGATRON G1 prodavnica. Prodavac koji je preuzimao me pitao sta hocu, hocu li zamenu lli novac, jer kako kaze: "ovo se ne popravlja nego se po pravilu menja za novo", ja se slozim kazem ok onda zamena i on to i zapise u reklamcionoj izjavi. A problem sa kamerom sa nasao izmedju ostalog i ovde evo ovako on izgleda:
https://goo.gl/PqcbuQ
Jasno je iz videa da se radi u prekidu u samoj stapmanoj ploci koji je verovatno nastao usled deformacije iste jer se radi o seriji C270 kamera koja imaju problem zbog nesto tanje stampane ploce. Kako su se korsnici zalili logitech je u sledecoj seriji kamera napravio deblju stampanu plocu i kod te serije se nisu javljali slicni problemi.
I sada stupa na scenu cuveni Nepo.
Odbija da se kamera zameni jer kako kaze popravi ce je (verovatno ce popraviti tako sto ce natezati stampanu plocu ne bili se ostavario spoj na prekidu - drzi vodu dok majstori odu - gde bi se nakon par dana zasigurno vratio problem).
No dobro, kazem ja da nemam nista protiv ali da ocekujem da mi se kamera vrati u fizicki neostecenom stanju dakle kako sam je i predao i napomenem da imam izjavu prodavca koji je primio kameru napismeno da je uredjaj predat u stanju bez ostecenja u full pakovanju i bez ogrebotina. Tako do reci pise na papiru koji mi je prodavac dao, potpisao i stavio pocat. A takodje sam rekao da sam slikao uredjaj par desetina minuta pre predaje na reklamciju u HD kvalitetu detaljno, i da na tim slikama stoji datum i vreme kada je slikano.
Odgovore oni sledece (kopirano sa mail-a):
Prilikom svakog testiranja uređaja koji za koji se prijavi reklamacija se posebno obraća pažnja na nesaobraznost koju je korisnik prijavio i stanje u kom je uređaj došao na servis. Na osnovu Vaše konstatacije isti smo na predloženi način i testirali. Pošto za Vaš uređaj mi nismo ovlašćeni servis i ne posedujemo sve moguće alate za testiranje istog, Vaš uređaj smo prosledili u ovlašćeni servis kako bi oni izvršili detaljnije testiranje.Po završetku dodatnih testiranja u ovlašćenom servisu obavestićemo Vas o rezultatima.
Ukoliko se desi da uređaj nakon servisa posle određenog vremena opet pokaze neki problem, možete ga poslati ponovo na servis i zahtevati povrat novca ili zamenu uređaja.
Onda je moje pitanje bilo: "Kako je moguce da oni procenjuju da ce se uredjaj menjati ili nece se menjati a izjavljuju da nisu ovlasceni servis?" Narvno ne dobijam odgovor. Slozicete se da se pitanja namecu sama po sebi.
Na statusu moje reklamcije pise : "Poslato u ES"
Postavim ja pitanje korisnickom servisu sta znaci poslato u ES? Oni odgovaraju da je to ovlasceni servis. Ja sam nakon toga zahtevao da znam gde se uredjaj nalazi tj kod koga i kako se taj servis zove. Nakon 10-tak minuta posto su razmisljali verovatno sta da odgovore, kazu:
"U toku servisne procedure ne mozete saznati kako se zove servis i gde se kamera nalazi" kazu oni tek posto je preuzmem smem da trazim ime servisa. Meni tu pukne film jer ako sam za nesto dao pare hocu da znam gde je, logicno.
Kako ja nisam retardiran i ovo sto rade ja tretiram kao ciganiju. Rekao sam im da me niti zamena niti popravka ne interesuje vise i da trazim razduzenje, za sada nista ne odgovaraju.
Ako je tema trebala da bude na nekom drugom mestu molim administratore da je prebace, posto ja nisam znao gde da je zapocnem. Hvala na razumevanju.
Pomenuta kamera kupljena u GIGATRONU. Nakon nekog vremena popcinju problemi sa istom povremeno kamera ne funkcionise samo belo bez slike pa se vrati slika itd. , da bi na kraju dobio skroz belinu, dakle nema slike.
Kako sam malo "listao" net i guglao saznam ja koji je problem i istu odnesem na reklamaciju 17.10.2016 u Kirovljevu tamo gde sam i kupio, dakle GIGATRON G1 prodavnica. Prodavac koji je preuzimao me pitao sta hocu, hocu li zamenu lli novac, jer kako kaze: "ovo se ne popravlja nego se po pravilu menja za novo", ja se slozim kazem ok onda zamena i on to i zapise u reklamcionoj izjavi. A problem sa kamerom sa nasao izmedju ostalog i ovde evo ovako on izgleda:
https://goo.gl/PqcbuQ
Jasno je iz videa da se radi u prekidu u samoj stapmanoj ploci koji je verovatno nastao usled deformacije iste jer se radi o seriji C270 kamera koja imaju problem zbog nesto tanje stampane ploce. Kako su se korsnici zalili logitech je u sledecoj seriji kamera napravio deblju stampanu plocu i kod te serije se nisu javljali slicni problemi.
I sada stupa na scenu cuveni Nepo.
Odbija da se kamera zameni jer kako kaze popravi ce je (verovatno ce popraviti tako sto ce natezati stampanu plocu ne bili se ostavario spoj na prekidu - drzi vodu dok majstori odu - gde bi se nakon par dana zasigurno vratio problem).
No dobro, kazem ja da nemam nista protiv ali da ocekujem da mi se kamera vrati u fizicki neostecenom stanju dakle kako sam je i predao i napomenem da imam izjavu prodavca koji je primio kameru napismeno da je uredjaj predat u stanju bez ostecenja u full pakovanju i bez ogrebotina. Tako do reci pise na papiru koji mi je prodavac dao, potpisao i stavio pocat. A takodje sam rekao da sam slikao uredjaj par desetina minuta pre predaje na reklamciju u HD kvalitetu detaljno, i da na tim slikama stoji datum i vreme kada je slikano.
Odgovore oni sledece (kopirano sa mail-a):
Prilikom svakog testiranja uređaja koji za koji se prijavi reklamacija se posebno obraća pažnja na nesaobraznost koju je korisnik prijavio i stanje u kom je uređaj došao na servis. Na osnovu Vaše konstatacije isti smo na predloženi način i testirali. Pošto za Vaš uređaj mi nismo ovlašćeni servis i ne posedujemo sve moguće alate za testiranje istog, Vaš uređaj smo prosledili u ovlašćeni servis kako bi oni izvršili detaljnije testiranje.Po završetku dodatnih testiranja u ovlašćenom servisu obavestićemo Vas o rezultatima.
Ukoliko se desi da uređaj nakon servisa posle određenog vremena opet pokaze neki problem, možete ga poslati ponovo na servis i zahtevati povrat novca ili zamenu uređaja.
Onda je moje pitanje bilo: "Kako je moguce da oni procenjuju da ce se uredjaj menjati ili nece se menjati a izjavljuju da nisu ovlasceni servis?" Narvno ne dobijam odgovor. Slozicete se da se pitanja namecu sama po sebi.
Na statusu moje reklamcije pise : "Poslato u ES"
Postavim ja pitanje korisnickom servisu sta znaci poslato u ES? Oni odgovaraju da je to ovlasceni servis. Ja sam nakon toga zahtevao da znam gde se uredjaj nalazi tj kod koga i kako se taj servis zove. Nakon 10-tak minuta posto su razmisljali verovatno sta da odgovore, kazu:
"U toku servisne procedure ne mozete saznati kako se zove servis i gde se kamera nalazi" kazu oni tek posto je preuzmem smem da trazim ime servisa. Meni tu pukne film jer ako sam za nesto dao pare hocu da znam gde je, logicno.
Kako ja nisam retardiran i ovo sto rade ja tretiram kao ciganiju. Rekao sam im da me niti zamena niti popravka ne interesuje vise i da trazim razduzenje, za sada nista ne odgovaraju.
Ako je tema trebala da bude na nekom drugom mestu molim administratore da je prebace, posto ja nisam znao gde da je zapocnem. Hvala na razumevanju.
Poslednja izmena: