Šta je novo?

Lirs

Miki_

Cenjen
Učlanjen(a)
25.02.2017
Poruke
1,344
Poena
125
Da li je neko kupovao sa ovog sajta?
Koliko je sigurna kupovina vidim da su jeftiniji od drugih...
 
Приметио сам и ја да има доста добре дилове у односу на друге али још нисам ништа пазарио.
 
Razlika u ceni nije mala.
Primetio sam da su gotovo najpovoljniji a niko ih ne spominje ovde.
 
... da li naruciti monitor kod njih? :)
 
I ja sam u sličnoj dilemi, s tim da bih ja uzimao kompletnu konfiguraciju... A plaćao bih preko firme, ne bih da se zamaram posle oko vijanja evetualnih povrata, ne znam koliko su ozbiljni i fleksibilni. Deluju ok, povoljni su i imaju dobar izbor, sad koliko toga stvarno imaju na stanju je pitanje.
 
Moja topla preporuka. Prekjuče (utorak) poručena veš mašina (bez ikakve avansne uplate prethodno) u roku od par minuta pozvao me je vrlo ljubazan agent, napomenula sam mu da bi bilo poželjno da mašina stigne do petka.
Rekao je da odmah poručuje i da čim stigne kod njih, šalju kurirskom službom meni, jer nisam sa teritorije Grada Beograda. Sve je odrađeno tako ekspeditivno... Jutros u 10 je bila u mom domu.
Fabričko pakovanje, fiskalni račun. Sve na nivou. Dostava paketa izašla 1.500 dinara. A da ne napominjem da je veš mašina jeftinija oko 50€ nego na drugim mestima kod kojih je navodno na "akciji". Srdačna preporuka.
 
Imaju isti outlet kao bc
verovatno sestrinska firma ili isti dobavljači
 
Dosta maticnih ploca na kp sam video koje su isle iz Lilrs koje su bile na servisu i vracene zbog "fizickog ostecenja" i na kp se prodaju kao neispravne.
Ne znam sad da li ljudi stvarno toliko ploca ostecuju,ili su ploce felericne a ljude otkace kao da su oni fizicki ostetili.
 
Gledam usb flesh memorije posto mi trebaju i vidim da su bas jeftine, tipa 64gb 480 dinara dok su u drugim radnjama preko 1000. U cemu je fora?
 
Kao ssd jel moze win10 da se instalira na njih? :D
 
Screenshot_1.jpg

Za izbegavanje, sa slike imate razlog, nisam jedini koji je ovako proso a medjuvremenu jako losa komunikacija izuzetno su drski i neozbiljni, pritom debelo lazu.
- u jednom razgovoru me prvo pitaju da li mi je stigo paket, nakon par recenica kazu sami da ga nisu ni poslali jer dobavljac kasni (u 3 razgovora je bila indeticna situacija)
 
IZBEGAVATI LIRS!! Poručio sam blender 6. novembra, da bi mi putem mejla 27. novembra javili da je porudžbina otkazana jer su navodno istekle zalihe. U međuvremenu sam ih zvao na par dana i poslao mejl da proverim šta se dešava sa porudžbinom, gde su me zavlačili kako je sve u redu i izvinjavali se sto kasni i krivili dobavljača.

Porudžbina je otkazana nakon 21 dana, na sajtu i dalje stoji aparat kao dostupan za poručivanje, a kada sam ih nazvao nisu bili za saradnju i krivili dobavljača. Pitao sam za sličan aparat ali su mi nudili blender manje snage za veću cenu jer su prosle akcije, ali i za taj aparat bi se čekalo. PREVARANTI!!
 

Prilozi

  • IMG_20231127_172845.jpg
    IMG_20231127_172845.jpg
    80.8 KB · Pregleda: 101
Ljudi da podelim i ja iskustvo sa ovim hohštaplerima i da pitam za savet.
Naručio TV u decembru. Stigao tv sa mrtvim pikselom. Ja najavim reklamaciju i naglasim da hocu nov TV. U suštini uvažili vi reklamaciju ili ne svakako imam pravo 14 dana od kupovine da izvšim povrat robe. Tako sam im i kazao ili pošaljite nov TV ili vratite pare, sve jasno. Kao pošaljite TV ide na procenu ovo, ono...
Elem TV su nazad primili 29. decembra, danas je 26. januar, a zakonski rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, aloooo.
Ja slao mejlove, oni me zavlačili, zavlačili...na poslednji mail od pre tri dana gde sam naveo da imaju rok do danas da pošalju tv ili vrate novac nisu ni odgovorili. Znači u prevodu uzeli pare, uzeli TV i prave se ludi. Sta mi je najbolje činiti dalje i kome se obratiti jer sa ovim lopinama izgleda nema saradnje više.
 
Ljudi da podelim i ja iskustvo sa ovim hohštaplerima i da pitam za savet.
Naručio TV u decembru. Stigao tv sa mrtvim pikselom. Ja najavim reklamaciju i naglasim da hocu nov TV. U suštini uvažili vi reklamaciju ili ne svakako imam pravo 14 dana od kupovine da izvšim povrat robe. Tako sam im i kazao ili pošaljite nov TV ili vratite pare, sve jasno. Kao pošaljite TV ide na procenu ovo, ono...
Elem TV su nazad primili 29. decembra, danas je 26. januar, a zakonski rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, aloooo.
Ja slao mejlove, oni me zavlačili, zavlačili...na poslednji mail od pre tri dana gde sam naveo da imaju rok do danas da pošalju tv ili vrate novac nisu ni odgovorili. Znači u prevodu uzeli pare, uzeli TV i prave se ludi. Sta mi je najbolje činiti dalje i kome se obratiti jer sa ovim lopinama izgleda nema saradnje više.
Prvo, pogrešio si što si umiksovao pravo da vratiš robu i reklamaciju. Ne može i jedno i drugo. zapamti za sledeći put.

Drugo, pošto si ti krenuo putem reklamacije, da, morali su da ti odgovore za 8 dana, a nisu. Iz iskustva znam da neće ispoštovati rok koji si im postavio. Prijavi ih tržišnoj inspekciji na [email protected] i navedi sled dogadjaja sa datumima.
 
A nije 30 dana zakonski rok da rese reklamaciju?
 
Rok od 8 dana je da odgovore da li uvažavaju ili ne uvažavaju reklamaciju. Moguće je da su to regulisali, jer mihajlosd kaže da su razmenjivali mejlove u međuvremenu.

Rok za rešavanje reklamacije je 30 dana.

Mihajlosd: Nick je dobro rekao, ti si tražio da reklamiraš TV. Za to je druga procedura od one koju si ti zapravo želeo - odustanak od kupovine na daljinu, što je moguće u roku od 14 dana od dana kupovine. Oni sada mogu da ti odbiju reklamaciju, vrate TV i kažu da je u skladu sa specifikacijama proizvođača (proizvođači televizora i monitora imaju svoju politiku do koliko mrtvih piksela tolerišu). Ne kažem da će to uraditi, možda ti zamene/vrate novac.

Javi epilog. I - srećno!
 
Znači ja sad ne mogu da aktiviram pravo od 14 dana i da vratim TV s obzirom da se jasno vidi da je TV kod mene bio samo 2 dana? Ja sam računao na sledeću varijantu. Vratiću TV, dobicu odgovor u roku od 8 dana u slučaju da je negativan vraćam TV nazad i ne vidim ništa sporno, jesam li u pravu? Do ove situacije smo došli zato što skoro mesec dana ne odgovaraju na reklamaciju, a zakon kaže 8. Sad ne znam šta mi je činiti dalje kad verovatno stigne negativan odgovor i vrate mi isti TV (ako uopšte vrate bilo šta)?
 
Njihov jedini propust ovde je što te nisu obavestili o odluci o reklamaciji u zakonskom roku od 8 dana. Za to možeš da ih prijaviš inspekciji, a posle čega moraju da se izjasne.
14 dana za odustajanje od kupovine je isteklo.
 
Kontaktirao sam udruženje za zaštitu potrošača. Zatim su ih oni zvali i opomenuli na propuste. Počeli su i njih da zavlače, da im spominju kurira...kao da nešto provere sa kurirom. Koji kurir druže, televizor dostavljen pre Nove godine. U svakom slučaju sam dobio savet od njih da se pozovem na članove 28 i 29 zakona o zastiti potrošača koji kazu da ukoliko uz proizvod nije dostavljen formular o odustanku od kupovine u roku od 14 dana taj rok nije više 14 dans nego godinu dana.
Eto čisto da znate, ako niste znali. Ja nisam. Navodno ce odgovoriti u ponedeljak udruženju...ako ne odgovore saga se nastavlja. Idemo preko trzišne inspekcije. Da mi je neko kazao da cu oko ovakvih gluposti da gubim vreme...
A i ja sam sam kriv, stalo mi za 2-3 k nizu cenu. Mesto da sam kupio TV kod proverenih trgovca ja trazim djavola kod fantomskih online trgovina koje posluju godinu sve dana. Za nauk ubuduće...
 
Dostavljen ti je fomular, tako što si obavešten da se nalazi na njihovom sajtu. Makar mogu tako da tvrde, a na tebi je da se dalje natežeš. Kako želiš.
 
Aha. Ja sam onu zenu iz udruzenja za zastitu razumeo da formular mora biti dostavljen u papirnoj formi i jasno i glasno naznačeno čemu služi i kako se odustaje od ugovora a ne da ljudi kupaju negde u dubinama njihovog sajta i traže fusnotu fusnote gde stoji neki link ka preuzimanju formulara (ako uopšte i postoji). Ali kako god. Sad sam sa ovima pojeo g***o pa nadam se nikad više nešto slično. Svakako javljam sta je bilo na kraju.
 
Da ostavim update. Prošle nedelje nakon sto se udruženje za zastitu potrošača aktiviralo zovu oni mene i saopštavaju da je navodno rešena reklamacija u moju korist i da mogu da biram da li želim nov TV ili povrat novca. Naravno od njih samo povrat novca. Poslali su mail u kome sam ja trebao da im to isto potvrdim i da ostavim podatke u vidu broja računa, banke i slično. To je bilo u utorak. Znači prošla je cela nedelja niko nije uplatio novac nazad. Sad opet ja da pitam imaju li oni neki rok da uplate novac ili cu opet morati sve iznova sa udruženjem i tržisnom da rešavam?
Ja razumem da je u pitanju bio povrat u roku od 14 dana pa sad njima treba neko vreme da se uvere da je uredjaj vraćen u fabričkom stanju pre povraćaja sredstava. U ovom slučaju ne znam šta čekaju. TV je bio kod njih više od mesec dana, sami su doneli odluku da je reklamacija opravdana i da biram kako će biti rešena. I sad ja stvarno više ne znam šta se čeka. Drugo objašnjenje nemam sem da su opet rešili da me malo zaje***aju.
 
Nazad
Vrh Dno