Šta je novo?

Letnje gume

Na Ananasu baš sam i gledao, moraću da dodam nešto sitno u porudžbinu da pređe 10 hiljada.
Najbliži sam odluci da uzmem ovaj Kleber Dynaxer HP4 pošto bi me izašle 7500. Za iste pare Fulda EcoControl HP2 i za 10 hiljada ima Falken Ziex ZE310.
Dunlop iskreno ne bih baš zbog toga što mislim da više plaćam ime tog premijum brenda, ovo je i njihov budžet model.
 
Zbog čega naravno?
Ni Dunlop ni Pireli recimo nisu što su bili. U ekonomskoj kategoriji proizvode itekako prosečne pneumatike, da ne kažem čak ispod proseka (osim po ceni). Nisu ni ostali premium brendovi mnogo bolji po tom pitanju.
Od navedenih bukvalno su u proseku sve bolje od Danlopa. Ne kažem da su loše.

Osim citiranog sajta, gledao sam i ostale revjue. 3-4 god uzastopce rezultati su im gotovo identični
"Ni pivo vise nije kao sto je bilo,i ono je pobesnelo i zapenilo"
Nista vise nije bilo kao sto je bilo ,to je valjda svakome jasno
Zasto "Dunlop,naravno"?
Zasto ne,dokazan brend,decenijama medju najboljima,nema promasaja sa njima
Stavljanje tog brenda u kos sa Fuldom,Kleberom Vredestein itd i slicnim u najmanju ruku neozbiljno
Nisu to lose gume ,daleko od toga ali zna se veoma dobro koja je firma premium
Goodyear je inace prodao Dunlop japanskoj firmi Sumitomo Rubber Industries ,tesko da japanci kupuju nesto sto nije dobro
Kriza udara odavno i industriju za proizvodnju guma,ko cita zna o cemu pricam .Mnogi poznati brendovi su u krizi,prvenstveno zbog sve boljih guma drugih firmi po povoljnijim cenama
Ali i dalje se zna koji su to premium brendovi
 
Samo je ime premijum kod tog konkretnog modela, i ne samo kod njega
I generalno, nažalost, odavno nisu što su bili, odavno su ispali iz prvih pet, sad već 10 . A itekako pamtim neke njihove ranije pneumatike, ovo sada nema veze
 
@kvaka22
Ma pusti ga, ne.troši energiju, vidiš da kroz celu temu troluje. Najbolje da svi kupujemo Linglong.

@Rax032
Taj dunlop jeste najbolji izbor od pomenutih ali ja lično nikad ne bih išao na nešto što ima prefiks blue, eco, energy itd.
 
@kvaka22
Ma pusti ga, ne.troši energiju, vidiš da kroz celu temu troluje. Najbolje da svi kupujemo Linglong.

@Rax032
Taj dunlop jeste najbolji izbor od pomenutih ali ja lično nikad ne bih išao na nešto što ima prefiks blue, eco, energy itd.
Vidim da vecina ne voli eco serije ali ja zaista nemam lose iskustvo sa prvom eco letnjom serijom Hankook guma 195 65 15
Vozio 4 godine na Kia Proceed mogle su i ovo leto odrade posao dobro ali dodjoh do nekoga novca pa uzeh 4kom Ventus Prime 3(nema 4 za moju dimenziju) 7200 po komadu
Hteo sam eco2 ali bile skuplje oko 1300 din po komadu
Dobra sara na eco starim,ne preterano bucne, nisu se uplasticile,dobra upravljivost ,leti prelazim oko 9k mix,po ne bas dobrim srpskim putevima
Pre njih Dunlop Blueresponse cak 5 godina,obozavao sam da ih stavim, sjajna guma,tiha upravljiva lagana,kola letela
Sad Proceed nije tezak auto,sluzi iskljucivo za.prevoz putnika,ne arcim ga sa teretom i slicno
Pre njih uglavnom Michelin gume ....
Najgore iskustvo Viking xl zimska,ne znam sta mi bi da je kupim na drugim kolima
 
Pa otprilike cela srednja klasa guma je sa eco, blue, energy itd. prefiksom, nemam s te strane nekog posebno boljeg izbora.
Trenutno imam puno nekih izdataka, i stvarno mi je mnogo da izdvajam 20 hiljada po komadu za 16-icu gumu.
Ima za nešto manje novca premijum proizvođača ali opet je to ContiEcoContact, Goodyear Efficient Grip 2 koji trenutno imam i ne sviđa mi se, Michelin ePrimacy i slične.

Meni su iskustva sa tim "eco" gumama podeljena. Michelin Energy saver mi je bio katastrofa, Hankook Kinergy Eco K125 tu i tamo, na početku okej, kasnije se stvrdnuo malo, imao sam i Dunlop StreetResponse 2 one su bile prilično dobre.
 
Nemaju ali mislim da spadaju u tu klasu štedljivih guma, koliko sam gledao testove. Jedino ovaj Vredestein izgleda ne, testovi kažu da se baš brzo troši.
 
Stednja u proizvodnji ne i u voznji :LOL:
Gume koje se isporucuju uz NOVA vozila su obicno ******, pogotovo u jeftinijim tj manjim klasama.. Uz ozbiljnija vozila verujem da idu i kvalitetnije gume.
 
Vredstein - Wear 61%
Dunlop - Wear 62%
Uniroyal - Wear 75%
Kleber - Wear 84%
 
A to je bitno zbog ....?
 
Niko nije spominjao LL
Nexen je odličan ali nije premijum (daleko od), tvoja izjava, Obrazloži zašto je to "mana" u odnosu na prvi deo izjave i kakve to ima veze jedno sa drugim.
Nema loših "premijum" pneumatika? Ali je tebi/vlasniku/komegod toplo oko srca zato što na njemu piše npr Pireli, nema veze što je đubre
 
Ali zavisi i koji model Nexena. Za ovaj N Blue HD plus nisam čitao neke preterane hvalospeve.
 
N'fera ru1.
 
Uzeo sam Kleber Dynaxer HP4 na Ananasu uz onaj Mastercard vaučer.
Pa da vidimo kakve su, ne divljam nešto sa autom, plus vozim auto od 110 konja, nadam se da će zadovoljiti.
 
Stednja u proizvodnji ne i u voznji :LOL:
Gume koje se isporucuju uz NOVA vozila su obicno ******, pogotovo u jeftinijim tj manjim klasama.. Uz ozbiljnija vozila verujem da idu i kvalitetnije gume.
Sad si lupio, pa jedva ostao živ. Za koji si to nov auto dobio ***** gume? Sve i da je tako, to može biti samo u malom broju slučajeva.
 
U autoindustriji sam i godine sam proveo radeci u ovlascenim servisima i znam sta najcesce ide uz nove aute, tj kakve gume. Naravno sve zavisi od brenda do brenda, tj kategorije vozila.
Za nize i srednje klase vozila idu ECO gume i taj naziv najcesce imaju i u svom nazivu i ta guma je sve samo ne kvalitetna tj nista posebno i prosecnom vozacu ce biti ok. Uostalom kada guma i posle 40-50k km ima ~6mm sare sve je jasno o kakvoj smesi je rec.
 
Tvrdja smeša sa continental eco gumu nego asfalt u našoj zemlji :)

hoćeš da kažeš da se premium guma brže troši?

ja se i dalje držim svoje priče oko guma. Ljudi voze jako stare automobile, trap je uglavnom neispravan, kočioni sistemi pogotovo.
Recimo, koliko ljudi zna da loši amortizeri mogu da utiču na kočenje jer guma nema dovoljan pritisak na podlogu, tačnije točak poskakuje?
U celoj ovoj priči, guma jeste bitna ali ako ti je sve ispravno na autu.

Mislim da premijum proizviđača i ne eco varijantu ima smisla uzeti samo ako je auto mlad i u top stanju, za sve ostalo su prihvatljive gume srednje klase, pa čak i polovne sa mlađim dotom i ne toliko potrošenom šarom.
 
U sustini, dubina dzepa i entuzijazam ako se moze tako nazvati odredjuje koju ce gumu ko kupiti. :D
Nekada davno tj pre 15 godina sam na jugicu vozio 14inca tocak i Continental Conti Sport Contact gumu u 195/40 dimenziji. 4 takve gume su kostale kao neciji jugic u top stanju.. Ali to je bilo tada, tj tada mi je to bio prioritet, danas su prioriteti drugaciji a i entuzijazam.
 
Tvrdja smeša sa continental eco gumu nego asfalt u našoj zemlji :)

hoćeš da kažeš da se premium guma brže troši?

ja se i dalje držim svoje priče oko guma. Ljudi voze jako stare automobile, trap je uglavnom neispravan, kočioni sistemi pogotovo.
Recimo, koliko ljudi zna da loši amortizeri mogu da utiču na kočenje jer guma nema dovoljan pritisak na podlogu, tačnije točak poskakuje?
U celoj ovoj priči, guma jeste bitna ali ako ti je sve ispravno na autu.

Mislim da premijum proizviđača i ne eco varijantu ima smisla uzeti samo ako je auto mlad i u top stanju, za sve ostalo su prihvatljive gume srednje klase, pa čak i polovne sa mlađim dotom i ne toliko potrošenom šarom.
Apsolutno se ne slažem ni sa čim što si rekao. Logika ne valja nam ništa, pa hajde onda da ni gume ne valjaju da kompletiramo. Jednostavno ne mogu da se složim s tom logikom.
Ne bih se složio sa generalizacijom da nikome ne valja trap, kočnice itd. To jednostavno nije tačno.
Posebno se ne bih složio sa time da se kupuju polovne gume. To je jako, jako opasno i sa razlogom zabranjeno u mnogim normalnim državama
 
Da javim ako nekom treba info, naručio na e planeti Conti All Season, stigao dot 01/25.
 
Да ли је неко имао додирао са Bridgestone Turanza 6 гумама? Понудили су ми у овлашћеном сервису Continental sport contact 6, и две 5-ице, од којих су једне тихе, друге имају неки гел против бушења, сад видим да ове Bridgestone имају боље перформансе од свих њих, бар по овоме што је написано на сајтовима?
 
Nazad
Vrh Dno