starac
Čuven
- Učlanjen(a)
- 13.01.2005
- Poruke
- 5,196
- Poena
- 515
Poenta je da čak i Intel može da uspe u nametanju Larrabee derivata kao opcije na PC gaming tržištu samo ako ulaže u marketing i krene da radi sa game dev timovima. Ili to, ili da samo napravi konzolu baziranu na toj tehnologiji, bilo svoju, bilo sa Microsoftom, a onda da nudi i grafičke na PC platformi, gde će računari te iste igre terati pod Windowsom... Za ostale stvari, GPGPU, Cloud Computing i sl. - Larrabee može da upali i ovako kako je Nedjo rekao. Sve je veća potreba sve većeg broja ustanova i kompanija za jeftinim computingom. Potreba za procesorskom snagom se povećava mnogo većim tempom nego što to ulaganje u računarske farme kakve sada postoje (ili su postojale do nedavno, jer je i to sve počelo da se menja) može da isprati. Nije ni najveće ni najunosnije tržište igara na PC računaru, ali je jako primamljivo. A ako Intel bude išao na kartu "konzole + PC", može posle nekog perioda da krene i posluje profitabilno u tom segmentu, možda čak i profitabilnije od ovog u kome je trenutno. Bojim se samo da se ova ekonomska kriza ne produži, to bitno može da utiče na sve što će se dešavati u bliskoj budućnosti...
Da, uspjelo bi im u slucaju da konkurencija sjedi i ne radi nista.
@audiofreak
Carmackova ray-tracing istrazivanja su vezana uz mega-texturing tehnologiju, a ne uz razvijanje "Larrabee engina".
There is a specific format I have done some research on that I am starting to ramp back up on for some proof of concept work for next generation technologies. It involves ray tracing into a sparse voxel octree which is essentially a geometric evolution of the mega-texture technologies that we’re doing today for uniquely texturing entire worlds.
Poslednja izmena: