Šta je novo?

Kupovina tehnike u Madjarskoj - kako?

Da si kliknuo procitao bi

Pravila za ulazak u Mađarsku iz Srbije ostaju ista - bez PCR testa dozvoljen je ulazak do 30 kilometara od granične linije, ne duže od 24 časa.

I stvarno bi madjari mogli da stave neki kontejner za papir/plastiku kod one carinske kucice :)
 
Poslednja izmena:
A to po starom je kako?
Treba li za HU test il je slobodan ulazak?

Nešto tipa samo pogranične dozvole, do 30km unutar mađarske, max 24h, moraš izaći pre 20h uveče.
Izuzeci postoje (porodice, poslovna putovanja na poziv domaćina, tranzit), ali ih odobrava Mađarska policija na on-line zahtev.
 
Da na to sam mislio, taman do Segedina ;)
 
Da li ima kamere na madjarskoj strani granice? Jer AMSS kamere pokrivaju samo ulaz/izlaz iz SRB. U subotu sam proveo 2.5 sata u koloni na ulazu u HU i naravno zatvorio se eDigital, jer rade do 13h...
 
Više pomažu viber grupe nego ova app.
 
Ne mogu da je skinem na iOS, a ni android
 
Imam jednog drugara koji je počeo sličan posao kao Fanta, ali je jako brzo batalio.

Imate li pojma kolika je logistika potrebna kada se nagomila više hiljada prodatih uređaja, svaki sa svojom garancijom, svaki prodat nekom drugom korisniku, (od kojih su tek poneki smorovi koji bi leba preko pogače, koji sami mute šta su kada dobili...)?!?

Garancija na uređaje ne počinje kada ste ga dali korisniku, već kada ste ga vi uzeli u radnji. Što neki korisnici nikako da ukapiraju.
Trajanje reklamacije treba da pokrije preuzimanje uređaja, odlazak u HU, rešavanje problema tamo, odlazak po uređaj u HU, vraćanje korisniku. A u HU se ne ide na dnevnom nivou. Što neki korisnici nikako da ukapiraju.
Ponekad servis u Mađarskoj ne prizna garanciju, jer je stvarno korisnik nešto usr'o, ili i tamo ima problem sa servisima, ili se korisnik i servis ne slažu oko toga da li uređaj (ne)radi kako treba (nije retkost). Što neki korisnici nikako da ukapiraju.
Ponekad garancija vrati refubrished uređaj u blister pakovanju umesto pokvarenog (desilo se meni sa jednim OCZ SSD-om), a onda korisnik galami da hoće novi uređaj, neće refubrished...
Ponekad SVI prodati uređaji jedne serije budu škart (spomenuti OCZ SSD-ovi sa onim nesrećnim sandforce kontrolerom).
Meni se pokvario i spomenuti refubrished SSD posle manje od godinu dana, ali uz njega nisam dobio produžetak garancije. Ajd sada to objasni nekom korisniku.
A bilo je problema da korisnici vrate uređaj na reklamaciju, pa se ispostavi da to nije isti uređaj koji su dobili od trgovca. Serijski broj nije isti kao na garantnom listu.

Dovoljno vam je da se u 2-5 godina (koliko obično traju garancije) "nakupi rep" od par hiljada normalnih korisnika kojima morate da pružite podršku, i u ozbiljnom ste problemu kako sve to pratiti i hendlovati.
Kako i gde voditi evidenciju šta ste sve kome prodali, imati svoje kopije računa i garantnih listova, porediti datume kupovine/isporuke/trajanja garancije?!?
Kada se na to doda po nekoliko ne.baš.korektnih kupaca (verujte da ih ima i koji pretnjom inspekcijom vrše pritisak ako nisu zadovoljni uslugama švercera), meni nije jasno kako je Fanta do sada uspevao da se uspešno bavi time?!?
Sem ako nije imao nekoliko zaposlenih.

...

Reklamacije na ovakvu robu su APP. Ako bude da Nije Prošlo, e onda MjauMjau, uvak možete da se obratite npr. ovde.

Imaš li ti blagu predstavu koliko je taj čovek zaradio para za to što radi? Pošto su u pitanju apsolutno ogromne pare. Slažem se da ima logistike, ali ne verujem da je neka filozofija da kupi registratore, podeli ih po mesecima i onda hronološki kači svoju kopiju računa - voila, sve rešeno, pregledno i nađeš sve što ti treba za minut.

Ako Mađari ne prihvate garanciju bez osnova, kupac ima pravo da pritiska prodavca dok se to ne reši u njegovu koristi. Na primer, kupio sam 5 memorija od fante i jedan očigledno ne radi i baca plavi ekran na više kompova. I dobio bi drugu makar mi to zadnje u životu bilo, sigurno neću odustati jer /na primer/ neko tamo je rekao da je sve ok jer ga mrzi da testira. Srećom, fanta je rekao da su odobrili zamenu.

Ako je korisnik kupio nov uređaj nov i treba da dobije a ne refurbished.

Itd itd. Ima situacija kada su kurtoni i prodavci u kupci, ali verujem da je velika većina ljudi realna. Npr, ja čekam memoriju 3 meseca, ovaj nestao sa naloga, ne čita poruke, nema ga. Jel to lepo? Naravno da nije i na tome se neće završiti. Da je nazvao i rekao vidi oteglo se, javljam se čim se stvore uslovi - reč ne bih rekao. ALi kada neko tako nestane, onda malo i meni nestane tolerancije i razumevanja.

Jel neko ima neke nove informacije o fanti?
 
Ne radi još uvek...
 
Imaš li ti blagu predstavu koliko je taj čovek zaradio para za to što radi? Pošto su u pitanju apsolutno ogromne pare. Slažem se da ima logistike, ali ne verujem da je neka filozofija da kupi registratore, podeli ih po mesecima i onda hronološki kači svoju kopiju računa - voila, sve rešeno, pregledno i nađeš sve što ti treba za minut.

Ako Mađari ne prihvate garanciju bez osnova, kupac ima pravo da pritiska prodavca dok se to ne reši u njegovu koristi. Na primer, kupio sam 5 memorija od fante i jedan očigledno ne radi i baca plavi ekran na više kompova. I dobio bi drugu makar mi to zadnje u životu bilo, sigurno neću odustati jer /na primer/ neko tamo je rekao da je sve ok jer ga mrzi da testira. Srećom, fanta je rekao da su odobrili zamenu.

Ako je korisnik kupio nov uređaj nov i treba da dobije a ne refurbished.

Itd itd. Ima situacija kada su kurtoni i prodavci u kupci, ali verujem da je velika većina ljudi realna. Npr, ja čekam memoriju 3 meseca, ovaj nestao sa naloga, ne čita poruke, nema ga. Jel to lepo? Naravno da nije i na tome se neće završiti. Da je nazvao i rekao vidi oteglo se, javljam se čim se stvore uslovi - reč ne bih rekao. ALi kada neko tako nestane, onda malo i meni nestane tolerancije i razumevanja.

Jel neko ima neke nove informacije o fanti?
Bez uvrede, ali očigledno nemaš ni približnu sliku što se tiče broja upita koje on dobija na dnevnom nivou. On veoma bukvalno nema vremena tebi da se javi da ti objasni situaciju, a iskreno ako ne razumeš da ne može čovek da radi posao zbog trenutne situacije onda nema tu mnogo šta uopšte da se priča -- problem je u tebi. Brisanje profila je jedina iole logična opcija. Ponavljam: ne možeš zamisliti broj upita. Ta cifra se protivi zdravom razumu i logici, dok ne shvatiš da čovek to radi sedam godina i da je postao sinonim za donošenje robe iz Mađarske.

A što se menjanja imena tiče, to je radio bezbroj puta tokom godina, ne znam zašto, verovatno ima neke svoje razloge.
 
Ja apsolutno razumem čoveka da je u gužvi i u problemu. Nemam problem da čekam još 3 meseca iako već čekam 3 meseca. Ali da znam da ću da budem ispoštovan. Može jednom na dan da izdvoji pola sata za KP i samo kopira šablon poruku tipa "Ćao, izvinjavam se na kašnjenju, zbog svega ovoga sa koronom nagomilalo se reklamacija i svega, javljam se čim pre". I voila, ja srećan. Za 30 minuta pa i 15 možeš da pošalješ 100 ovakvih poruka.

I dalje ja verujem da će se sve to rešiti kako treba, ali mi je malo neodgovorno.
 
Imaš li ti blagu predstavu koliko je taj čovek zaradio para za to što radi? Pošto su u pitanju apsolutno ogromne pare. Slažem se da ima logistike, ali ne verujem da je neka filozofija da kupi registratore, podeli ih po mesecima i onda hronološki kači svoju kopiju računa - voila, sve rešeno, pregledno i nađeš sve što ti treba za minut.

Ako Mađari ne prihvate garanciju bez osnova, kupac ima pravo da pritiska prodavca dok se to ne reši u njegovu koristi. Na primer, kupio sam 5 memorija od fante i jedan očigledno ne radi i baca plavi ekran na više kompova. I dobio bi drugu makar mi to zadnje u životu bilo, sigurno neću odustati jer /na primer/ neko tamo je rekao da je sve ok jer ga mrzi da testira. Srećom, fanta je rekao da su odobrili zamenu.

Ako je korisnik kupio nov uređaj nov i treba da dobije a ne refurbished.

Itd itd. Ima situacija kada su kurtoni i prodavci u kupci, ali verujem da je velika većina ljudi realna. Npr, ja čekam memoriju 3 meseca, ovaj nestao sa naloga, ne čita poruke, nema ga. Jel to lepo? Naravno da nije i na tome se neće završiti. Da je nazvao i rekao vidi oteglo se, javljam se čim se stvore uslovi - reč ne bih rekao. ALi kada neko tako nestane, onda malo i meni nestane tolerancije i razumevanja.

Jel neko ima neke nove informacije o fanti?

...kada smo kod "blagih predstava", dojmim se otišao na pogrešnu.
Kupio si proizvode koji su u zemlju ušli na ilegalan način. Ako očekuješ podrušku identičnu robi koja je na tržište stigla legalno, promašio si i pozorište.
🤪 :ROFLMAO: :D 🤪

Robu si kupio od ŠVERCERA! Fanta, za količinu posla koju je obavio, u normalnim zemljama bi zaglavio ozbiljnu robiju.
Ne znamo kakve su šeme radile na carini, ali i tamo su moguće zatvorske kazne sa pomagače...

Blokada granica je već skoro godinu dana. Imaš li pojma koliko robe iz Mađarske je za to vreme izašlo iz garantnog roka, bez mogućnosti da se garancija realizuje jednom ŠVERCERU?
Ne može on da obećava "...da evo biće samo da se normallizuje situacija...", kad pouzdano zna(mo) da ništa od reklamacije neće biti realizovano NIKADA, za proizvode koji se ne reklamiraju na vreme.
Jes' većina ljudi normalna, ali dovoljan je makar jedan koji preti "...će te nađem će te odrobijam... ...neće se na tome završiti..." i iole normalnom "trgovcu/čoveku" će presedne "posao", bez obzira na količinu zarađenog novca.

Hoću reći, švercerski kanali rade dok rade. Kada više ne rade, *mjau *mjau *mjau... poklopiš se ušima i budeš zadovoljan na do sada ušteđenom novcu.
I ja sam kupovao robu takvog porekla, i znam da je reklamacija tu i tamo možda da možda ne. Ako bude DA, super. Ako bude NE, pa, još jednom *mjau *mjau.

Nije Fanta Robin Hud koji radi za dobrobit napaćenog naroda, a na štetu bogatih veletrgovaca, i bla.bla.bla...
...ne znam šta još da dodam da objasnim koliko si u krivu.
 
Reci mi samo da li znaš JEDNU osobu koju je fanta ispalio za garanciju pre covida?

Naravno da svi znamo šta je rizik i da su ovo neke vanredne okolnosti ne za njega nego za ceo svet. Ono što sam kupio je novo i nije prošlo 5 ili 10 godina koliko je garancija za memoriju već je prošlo 10 dana od dana kupovine. Ako je nekome istekla garancija jer ovaj nije u stanju da ode tamo, taj svakako treba da bude svestan da mu se ista neće ni realizovati i to je rizik koji je prihvaćen kupovinom od njega i njemu sličnih.

Dakle, ja mogu da se odreknem garancije koju on daje pri prodaji iz nekih objektivnih razloga a to su zaglavio robiju, ne daj bože bolestan, promenjen zakon, radnja iz koje kupuje je uveka neka nova pravila blabla, ukratko, stvari koje su van njegovog uticaja ali utiču na sam proces.

Dotle, ne vidim ni jedan razlog da garancije koje su u roku ne budu realizovane kada se granice i ceo proces koliko toliko normalizuju.
 
Lepo napisa’ čovek, ali hajde još jedared....
ŠVERC!
Očekuješ od švercera garanciju bez pogovora? Fanta jeste bio neko ko je ime zaradio na konto rešavanja garancija, koja je kod drugih bila samo dobra volja, ali situacija se promenila i mislim da je što se njega tiče ovo kraj balade. Dok je trajalo bilo je lepo, sad je kraj i kako se kome zalomi, ***a.
Evo u mom slučaju prodao sam čoveku praktično novi matičnu koja je kod njega crkla posle mesec dana. Kupljena od Fante, ima papir, ali mislim da od toga neće biti ništa. Da se nisam predomislio i odustao od DIY NAS-a sad bih se ja češao....***a, tako se zalomilo.
 
Lepo napisa’ čovek, ali hajde još jedared....
ŠVERC!
Očekuješ od švercera garanciju bez pogovora? Fanta jeste bio neko ko je ime zaradio na konto rešavanja garancija, koja je kod drugih bila samo dobra volja, ali situacija se promenila i mislim da je što se njega tiče ovo kraj balade. Dok je trajalo bilo je lepo, sad je kraj i kako se kome zalomi, ***a.
Evo u mom slučaju prodao sam čoveku praktično novi matičnu koja je kod njega crkla posle mesec dana. Kupljena od Fante, ima papir, ali mislim da od toga neće biti ništa. Da se nisam predomislio i odustao od DIY NAS-a sad bih se ja češao....***a, tako se zalomilo.

Zašto je kraj? Na osnovu čega to kažeš? Kako znaš da čovek neće rešiti garancije kada se stvar normalizuje?
 
Tako mi deluje....ne znam, nemam neki info, ako na to misliš, samo imam neki predosećaj da da će tako da bude. Voleo bih da grešim, pošto je meni skoro sav hardver u kući kupljen preko njega, pa mi je u interesu da ostane u igri.
 
zavisi na sta mislis pod "pouzdan". robu ce ti doneti gomila njih bez problema.
ali je trenutna situacija takva da se ceka roba od uvoznika i dodatno na carini pa je neizvesno kada ce stici.
ja sam cekao kuciste punih mesec dana i odustao pre neki dan. srecom pa ga nadjoh ovde.
 
Što se Fante tiče, mislim da je priča završena. Nije ni prvi ni poslednji. Seća li se neko Master PC Shop ili PC World sa KP. U jednom trenutku bili u rangu fante, možda i pre njega krenuli da rade. Gde su sada. Kad krenu negativne i prijave, najlakše (i najbezbolnije) za svakog trgovca je da krene od početka. Na KP je barem to lako.

Ja imam sačuvano na KP, sve poruke od 2012. na ovamo, 25 strana. Samo sačuvane one sa kojima sam nešto radio. Na svakoj strani jedan crven. Na jednoj i 3. Znači trajno blokiranih.

Koja je šansa i da pri normalnim uslovima fanta ili neko sličan, na 2-3k trgovina ne dobije po neku negativnu ili prijavu. Recimo, ima reklamaciju i čoveku odbiju mađari, on kupcu i...ovaj ga prijavi za prevaru. Da dodam da ima zilion smorova koji će ti dati negativnu samo zbog gluposti, recimo što mu nisi odgovorio na vreme i sl.

Ja sam se dugo trudio da na KP ne dobijem negativnu. Par puta poslao računare koji su stigli razlupani i sl. Mislite da je kupca briga što se to desilo u transportu. On krivi tebe. Lepo primiš nazad, prepakuješ u drugo kućište i pošalješ opet. A pukao si kintu za kućište. I tako neko vreme dok nisam dobio negativnu iz čistog hira nekog lika kome više nisam ni hteo da se javljam jer je smor. Sad mi je skor 643/1 ali svi se uhvate za tu negativnu. I svi se smeju kad vide zašto sam je dobio, ali šta je tu je.
 

Prilozi

  • master pc shop.jpg
    master pc shop.jpg
    188.3 KB · Pregleda: 146
Ja apsolutno razumem čoveka da je u gužvi i u problemu. Nemam problem da čekam još 3 meseca iako već čekam 3 meseca. Ali da znam da ću da budem ispoštovan. Može jednom na dan da izdvoji pola sata za KP i samo kopira šablon poruku tipa "Ćao, izvinjavam se na kašnjenju, zbog svega ovoga sa koronom nagomilalo se reklamacija i svega, javljam se čim pre". I voila, ja srećan. Za 30 minuta pa i 15 možeš da pošalješ 100 ovakvih poruka.

I dalje ja verujem da će se sve to rešiti kako treba, ali mi je malo neodgovorno.

Eih, "mogao bi" nema to veze. Možda baš ne može, možda baš nema vremena, možda ima previše poruka, a možda ga baš i zabole. Sve od navedenog je meni u redu.

...kada smo kod "blagih predstava", dojmim se otišao na pogrešnu.
Kupio si proizvode koji su u zemlju ušli na ilegalan način. Ako očekuješ podrušku identičnu robi koja je na tržište stigla legalno, promašio si i pozorište.
🤪 :ROFLMAO: :D 🤪

Robu si kupio od ŠVERCERA! Fanta, za količinu posla koju je obavio, u normalnim zemljama bi zaglavio ozbiljnu robiju.
Ne znamo kakve su šeme radile na carini, ali i tamo su moguće zatvorske kazne sa pomagače...

Pa sad ga i ti pretera. Ja od Fante uzimam tipa šest godina stvari i svaki put kad god je bila reklamacija ne samo što je ispoštovao nego je često bio brži i od Gigatrona. Tako da podrška ne samo što je bila identična (na "ilegalnu" robu) nego i bolja.

Mora se čoveku odati respekt za taj nivo posvećenosti i korektnosti.

A na konto robe kojoj je istekla garancija u poslednjih godinu dana ni to nije tačno. Fanta je radio sve do kraja 2020, donošenje robe, a ja sam reklamirao grafičku prošlog oktobra (i rešio je u roku od dva meseca). Tako da je čovek obavljao posao i za vreme svog ovog haosa.
 
Čovek je radio pošteno što se tiče odnosa prema kupcu i mogu samo kapu da skinem. Nisam kupovao od njega, tek skoro sam prvi put i kupio nešto iz Mađarske ali čujem da ga svi hvale.
Ali bez obzira što je to što je radilo nama odgovaralo, to je ipak kriminal. Mi kao društvo uvek imamo dvojno mišljeje o zakonu. Ako nama odgovara da ga kršimo, u redu je. Ali kada nam neko na ulici iz čistog mira razbije glavu onda drvlje i kamenje na državu što nas nije zaštitila i sprovodila zakon.
 
Čovek je radio pošteno što se tiče odnosa prema kupcu i mogu samo kapu da skinem. Nisam kupovao od njega, tek skoro sam prvi put i kupio nešto iz Mađarske ali čujem da ga svi hvale.
Ali bez obzira što je to što je radilo nama odgovaralo, to je ipak kriminal. Mi kao društvo uvek imamo dvojno mišljeje o zakonu. Ako nama odgovara da ga kršimo, u redu je. Ali kada nam neko na ulici iz čistog mira razbije glavu onda drvlje i kamenje na državu što nas nije zaštitila i sprovodila zakon.

Ja imam drugačiji problem, pošto vidim ima dosta ljudi koji ga sad pljuju ili šatro "ne podnose" i kako se pozivaju da je to zločin i teško kršenje zakona (gde se "švercer" koristi kao najodvratniji pežorativ), a opet su koristili njegove usluge. To je mnogo veće licemerje nego ovo što ti spominješ. Kome nisu trebale njegove usluge — ili bilo koga njemu sličnom — onda je računica bila jasna: Gigatron, WinWin, Emmi, itd. A opet je svakome draže da sačuva koji dinar (ili bolje reći da plati koliko ima smisla a ne da mu deru kožu sa leđa). Ne mogu i jare i pare.
 
Jako ste mi simpatični svi vi koji kukate na šverc kao neki kriminal kao da živite u Švajcarskoj a ne u zemlji koja je bukvalno privatizovana po svim osnovama (na žalost, i pravno i sudski i ustavno), da ne pričam da je mafija na vlasti preuzela i pootimala skoro pa manje više sve funkcionalne biznise, što sve plaćamo monopolistima isto ili skuplje od zemalja sa 5 puta većim standardom. Treba li uopšte da govorim o IT sektoru i win winu, emmiju, tehnomaniji ko šta kako čije i koja je poenta ovog kukanja na šverc, što smo svi mi voljni malo da rizikujemo da bi dobili nešto po normalnoj ceni? Platio sam tv 1600e koji kod nas nije bio ispod 2200, 2300e jebote, na komponentama od 200, 300e uštedi se po 10, 15%, ako neko msli da osećam grižu savesti grdno se vara, a ova država je takva da je uspeh a ne problem pojedinaca to što iskrivinare od države neki dinar jer taj dinar ide da nadoknadi ono što drugi tj oni pokradu.

Da nam je normalna država kojoj je glavni interes građanstvo, koja je uređena i pravno i sudski i privredno i antimonopolistički pa ajde, nego smo najgora vukojebina na svetu, igračkica u rukama ludaka koji su sve uništili od privrede do prirode, vazduha, koječega, ali eeeeej šverc, fanta, pc world, pm, koga briga bre. Ne donose oni sebi nego ljudima i verujem da su svi ili velika većina zadovoljni.
 
Ljudi o čemu vi pričate!? Najveći smećari koji postoje kod nas su iStyle. Likovi komp koji u USA košta $1300 nama ovde valjaju za malo više od $2000. Ortak kupio tablet od 1000+ evra oni mu naplatili kesu. Deru nas jer im se može i ne žele da na tebi zarade 5%, žele da te odvale sa 30%. I tako za sve ostale proizvode.

Nema ništa logičnije nego kupovati od subotičke konekcije.

Možda se neko seća kako je pre 3+ godina KP bio preplavlje suplementima iz Madjarske po top cenama. To su ubili preko noći usled pritisaka ovdašnjih prodavaca koji ponovo klepaju po ušima marže od 20% posto jer im se može.

Ono što mi deluje jeste da je došlo vreme i da će isto tako saseći tu konekciju za svu tehniku koja je pristizala iz cele Evrope u Segedin i onda bila prebacivana.

Ovaj zastoj koji je aktuelan sam čuo od likova koji se time bave da je usled promene vlasti na carini.
 
Menja se ekipa....kad dođe druga ide novi krug, sve isto, samo kinta ide u neke druge džepove.
 
Super...prvo je "kineska veza" sa Alijem otišla u penis usled raznih zezancija (Korona, propisi, shipping), sad će da ubiju i HU šverc a ti se slikaj ako ti zatreba nešto čega nema kod naših lopova...mašala.
 
Ljudi o čemu vi pričate!? Najveći smećari koji postoje kod nas su iStyle. Likovi komp koji u USA košta $1300 nama ovde valjaju za malo više od $2000. Ortak kupio tablet od 1000+ evra oni mu naplatili kesu. Deru nas jer im se može i ne žele da na tebi zarade 5%, žele da te odvale sa 30%. I tako za sve ostale proizvode.

Nema ništa logičnije nego kupovati od subotičke konekcije.

Možda se neko seća kako je pre 3+ godina KP bio preplavlje suplementima iz Madjarske po top cenama. To su ubili preko noći usled pritisaka ovdašnjih prodavaca koji ponovo klepaju po ušima marže od 20% posto jer im se može.

Ono što mi deluje jeste da je došlo vreme i da će isto tako saseći tu konekciju za svu tehniku koja je pristizala iz cele Evrope u Segedin i onda bila prebacivana.

Ovaj zastoj koji je aktuelan sam čuo od likova koji se time bave da je usled promene vlasti na carini.
Pa svi su smećari, tu nema ničeg novog. :) Sad, ko odere više ko manje nije ni toliko bitno — svi deru jer su tako u mogućnosti. Zato mi je i čudno da se pljuju "subotičke konekcije" što kažeš, pogotovo oni koji su taj (nečastan!) posao obavljali maksimalno korektno, sa sve reklamacijama.
 
Pa svi su smećari, tu nema ničeg novog. :) Sad, ko odere više ko manje nije ni toliko bitno — svi deru jer su tako u mogućnosti. Zato mi je i čudno da se pljuju "subotičke konekcije" što kažeš, pogotovo oni koji su taj (nečastan!) posao obavljali maksimalno korektno, sa sve reklamacijama.
iStyle su posebni :) Da umzeš 30+% po 1 računaru je neverovatan bezobrazluk, ali kao što kažeš - može im se. Koriste to što firme jedino preko njih mogu da nabavljaju opremu legalnim putem.

U većini civilizovanog sveta se ide na to da se profit ostvari tako što ćeš imati ogroman obrt ali mi balkanci volimo ako može 200% marža po komadu.
 
Nazad
Vrh Dno