Šta je novo?

Kupovina avio karte putem interneta

Jedno pitanje. Samo ručni prtljag onu besplatnu varijantu sam odabrao. Jel mogu neku torbicu pored tog ranca da imam tipa onu kao onu pederušu pored ranca ili i nju moram u ranac kad se čekiram? I žena neku malu tašnicu veličine da stane telefon i novčanik kao i deca malo nešto isto za telefone 15x20cm otprilike. Ili sve to mora u ranac?
Na svakom letu imaš pravo na to pored ručnog prtljaga. I ti i supruga tašnu kao i deca.
 
Neverovatno jednostavno čekiranje i sve ostalo i iz Beograda i iz Barselone. Skoro pa kao na autobuskoj stanici. Prijatno iznenađen zaista. Wizzair
 
Imam nekoliko pitanja u vezi navedenog.
  • Da li mogu slobodno da koristim bilo koji od globalnih pretrazivaca letova (svi oni ce me svakako na kraju redirektovati na sajt neke druge kompanije gde ce se izvristi sama kupovina)?
  • Kada recimo putujemo iz Srbije za Holandiju a povratak kasnije bude na primer iz Belgije za Srbiju, da li je putem online kupovine to moguce izvesti iskljucivo kao dve odvojene karte u jednom smeru? Da li u ovakvim situacijama ima smisla da se kontaktira neka od agencija radi ponude?
  • Da li je "povoljnija" cena povratne karte iskljucivo u slucaju kada se ista avio kompanija angazuje i u odlasku i u povratku?
  • Da li angazovanje agenta iz neke agencije moze da dovede do nize cene u odnosu na online kupovinu (uz uracunatu njihovu proviziju)?
Da li neko zna,koje su dimenzije rucnog prtljaga kada se kupi karta preko Opoda?Ima li neke razlike u odnosu na Wizz air ili su je standardna 55×40×20cm?Hvala unapred...putujem za Frankfurt iz Beograda,Lufthansa vozi
 
Velicina prtljaga se veze za avio kompaniju, to su neke standardne dimenzije, da.
Lufthansa: 55cm x 40cm x 23cm.
 
Imam jedno pitanje, uskoro letim sa Wizz air, pa me zanima da li može da se koristi ona caka sa jastukom, gde spakuje stvari u jastučnicu da bi imao vise mesta za stvari?
 
Ljudi, sednem kasnije da guglam, ali ako je imao neko slican slucaj.

Prosle godine krajem jula uzeo karte za nas 6oro i uzeo grupni Wizz Discount club. Koliko znam, vazi 12 meseci.
Ali sada mi uopste ne racuna karte sa popustom i kada izaberem kartu sa popustom, trazi mi da ponovo uplatim za Discount club.
Vidim da su ubacili neki Light Discount club, ne znam da li su nesto menjali.
Znam da je stizao i mail poseban za taj Discount club ali sam izgleda ovaj prosle godine izbrisao.
Mada imam jedan mail (travel itinerary) prosle godine u vezi tog leta povratnog i tu se vidi da je uplacen novac i za discount club (izmedju ostalog).

Verovatno cu morati da se cimam sa supportom ali eto, ako sam propustio nesto ili je imao neko slican slucaj.
Svakako cu da guglam kasnije.
 
Da li je neko putovao skoro u Kinu? U potrazi sam za jeftiniju kartu iz Srbije, Madjarske ili neke druge zemlje. Kod nas nalazim oko 90K iz Srbije, dok mi je prijatelj iz Kine prosle godine tu kartu platio 500e
 
Ниси навео да ли је битан период године. Мада, да планираш у одређеном месецу да путујеш, већ би био ограничен и не би било места за тражење јефтинијих карата. Стога, ево ти један пример из Софије до Хонг Конга, за 497€ (у овом тренутку) за новембар 2024.
 
Uuu ovo je top ponuda 🙌 bilo kada tokom 2024. godine, cilj mi je Guangdong provincija. Tako da ako ima jos neko neki savet neka pise
 
Air China iz Budimpeste ima odlicne ponude za povratnu kartu - Jun 415e, Septembar 448e, Novembar 439e itd.
Takođe iz Italije slične ponude iz Milana i ako se ne varam Rima.
 
Ljudi, sednem kasnije da guglam, ali ako je imao neko slican slucaj.

Prosle godine krajem jula uzeo karte za nas 6oro i uzeo grupni Wizz Discount club. Koliko znam, vazi 12 meseci.
Ali sada mi uopste ne racuna karte sa popustom i kada izaberem kartu sa popustom, trazi mi da ponovo uplatim za Discount club.
Vidim da su ubacili neki Light Discount club, ne znam da li su nesto menjali.
Znam da je stizao i mail poseban za taj Discount club ali sam izgleda ovaj prosle godine izbrisao.
Mada imam jedan mail (travel itinerary) prosle godine u vezi tog leta povratnog i tu se vidi da je uplacen novac i za discount club (izmedju ostalog).

Verovatno cu morati da se cimam sa supportom ali eto, ako sam propustio nesto ili je imao neko slican slucaj.
Svakako cu da guglam kasnije.
Danas ih zvao, epilog:
Ako imate vazeci discount klub za 2 osobe i kupite grupni dok ovaj prvi jos traje (nije isteklo godinu dana), ne produzava se trajanje od trenutka kupovine grupnog nego se smatra "upgradeom" i vazi do isteka prvog originalnog za 2 osobe.

Primer (moj slucaj): discount klub za 2 osobe kupljen 25.08.2022 i vazi do 25.08.2023.
Kupite grupni discont klub npr. 25.07.2023.
Discount klub vam je i dalje vazio do 25.08.2023 (a ne do 25.07.2024, tj. godinu dana od kupovine grupnog, tj. "upgradea").
U sustini, morate da sacekate da istekne i prodje godinu dana za originalni za 2 osobe, pa onda da kupite grupni .

Ne mogu da se setim da li sam tada platio punu cenu za grupni, ako jesam, onda je ovo cista glupost, obicni prevaranti. Ako nisam, vec samo razliku izmedju grupnog i obicnog, onda okej, prihvatljivo.
 
Pozdrav svima,

Jel imao neko iskustva sa eSky u situacijama otkazivanja leta i povratom novca?

Konkretno, kupio sam karte s pogresnim datumom (moja greska) i poslao mail esky da mi promene datum posle pola sata. Oni mi kazu da nema drugih datuma i da mogu da mi vrate novac ako platim odredjenu naknadu (30e) do kraja dana.

Uplatio sam naknadu i dobio mail da je navodno moj novac zatrazen od strane aviokompanije i da ce mi oni to uplatiti u roku od 7-10 (radnih) dana. Dobio sam i jos jedan mejl gde oni tvrde da su mi poslali uplatu, ali evo te uplate nema posle 10 dana (7radnih).

U medjuvremenu, citam dosta o njima i to sve negativna iskustva ljudi koji nisu ostvarili povracaj novca za otkazivanje letova, cak i kada im je eSky navodno preko mejla odobrio povrat.

Deluje da su ozbiljni prevaranti u pitanju, pa me interesuje iskustvo forumasa i da li neko ima savet/iskustvo kako dobiti povrat novca?
 
Ljudi u nedelju putujem,uzeli smo karte u oktobru,ali na toj rezervaciji je za jednog ostalo devojacko prezime,a sad ima od muza pasos...sutra ce biti cekiranje...pa me zanima jel to nije problem sto joj sad atoji staro prezime...posto kod cekiranja unosimo podatke i tad bi uneo nov pasos sa muzevim prezimenom?
 
Prilično sam siguran da je problem, a kako se rešava zavisi od toga koja je avio kompanija, svakako proveri, nemoj da čekaš sutra.
 
Obavezno zovi call centar kompanije sto pre...
 
Resio na caskanju,rekao da je promenjeno prezime i pasos zbog vencanja i oni odradili ispravku za dzabe
 
^^ ako je let u USA/Koreju ili bilo gde gde traze pre-authorization, proverite da li mora novi.
(Ne samo za Dzoleta, nego inace)

Mnogo zemalja van Schengena vec trazi
 
Jedan hint za bolje proći kod kupovine avio karata.

Kada istražujete vezane letove, preliminarne ponude i moguće opcije kupovine i rute, koristićete sve moguće do sada u temi opisane metode.
A onda, kada kartu zaista treba kupiti, očistite keš i kukie iz browsera, ili možda najbolje, probate sa drugog računara/telefona i prvim pristupom na site prodavca, kupite kartu.

Ima neki mit da će u prvom pojavljivanju na portalu prodavca, uvek biti ponuđena najniža cena. Kasnije kada boot vidi da se vraćate, ili da kroz druge portale gledate iste rute i ponude koje ste već gledali, polako će da podiže cenu.

Navodno su nekako već provalili kako da vas pročitaju i kada pristupate iz inkognito moda.
 
Da li je iko koristio AirHelp/FlightRight i sl.za Lufthansu od Covida? Iskustva?
 
najbolje prvo direktno pisi aviokompaniji,da bi izbegao placanje procenta posredniku
ako bas ne uspe tek onda njima
 
Često kod posrednika budu povoljnije cene nego kod same aviokompanije.
 
Uvek uzimam karte direktno sa sajta avio kompanije ali sada imam slučaj da sam pronašao duplo nižu cenu preko Momondo sajta. Kada idem na "View deal" vodi me na AirSerbia englesku verziju sajta gde je cena u dolarima, a kada sam tražim taj let na AirSerbia sajtu cena je duplo veća. Da li je neko na ovaj način kupio karte, je l' sigurno?
 
Ako probaš da kupiš tu jeftiniju kartu verovatno će izbaciti grešku, takvo je moje iskustvo sa Air Serbia. Moguće je i na poslednjem koraku da cena bude ona viša, tako da ih izbegavam u širokom luku...
 
Jedini put da se meni desilo da nije preko sajta prevoznika bilo najjeftinije je kada sam kupovao karte preko wizz-a, i uopšte ih nije bilo kada uradim pretragu na sajtu, a kada uradim pretragu preko skyscanner-a, nađe mi karte, preusmeri me na wizz i tamo dovršim kupovinu normalno. Nikada mi se to nije desilo ranije, 3 karte kupio i stvarno je bio pun avion.
 
Uvek uzimam direktno od prevoznika, ta (uglavnom) sitna razlika u ceni nije vredna nerviranja ukoliko se pomeri ili otkaže let.
 
Ne mora da znaci, recimo karte preko my tripa iz BG-a za Vijetnam su 500e, a preko china southerna 1300 po osobi. Ovo je moje iskustvo od pre 2 dana.

Takodje i ranije kad smo isli na Mauricijus, preko Austriana karte bile 917eur, preko fluglafena ili kako vec 550 a putovali Austrianom.. Turkish je tu uglavnom bio ok, kad smo gledali Sejšele razlika je bila u 15ak eur po osobi pa se naravno isplati preko TA.
 
najbolje prvo direktno pisi aviokompaniji,da bi izbegao placanje procenta posredniku
ako bas ne uspe tek onda njima
Ma LF je djubre nevidjeno bila.. cak je isforsirala samo 49e refund za pomereni povratni BIZNIS class let... a ja nisam hteo refund :)
Gori su od nasih hohstaplera.
 
Da li je iko koristio AirHelp/FlightRight i sl.za Lufthansu od Covida? Iskustva?

Ja sam skorije dobio refund preko AirHelp, za kasnjenje leta od 24 h, ali deru se provizijom.Najbolje je direktno se obratiti operateru.
 
Nazad
Vrh Dno