owim
Slavan
- Učlanjen(a)
- 03.03.2011
- Poruke
- 6,302
- Poena
- 395
Kupio sam u prodavnici (sa fiskalnim računom i garancijom) pre dve nedelje interni 2,5" 500GB WD Blue HDD za notebook, jer mi je stari HDD crkao. Instalirao, otišao na more, nisam koristio. U međuvremenu dobijem na poklon SSD, stavim u notebook i on "poleti". Sad mi je ovaj svežekupljeni HDD -- višak.
Pozvao sam prodavnicu i pitao mogu li da zamenim za nešto drugo, rekli su da može. Pitao da mi refundiraju novac, bilo, "eh, erm, pa, može zamena". Trenutno mi ništa ne treba od opreme i to mi je zarobljen novac.
Imam li po zakonu pravo da tražim povraćaj novca ili ne? Ili je čak i zamena (otvorenog HDD-a) njihova dobra volja?
Hvala!
* * *
U međuvremenu sam se raspitao, refundiranje po zakonu može u roku od 7 dana "no questions asked", tj. 14 dana ako je kupljeno pre web shopa. Oba roka su prošla. Izgleda da je zamena dobra volja menadžera radnje ako je HDD (kupljeni proizvod) u potpuno ispravnom stanju i sa ambalažom i da to po pravilu rade.
Odgovorio sam sam sebi, no, možda može nekom drugom da pomogne. :smoke:
Pozvao sam prodavnicu i pitao mogu li da zamenim za nešto drugo, rekli su da može. Pitao da mi refundiraju novac, bilo, "eh, erm, pa, može zamena". Trenutno mi ništa ne treba od opreme i to mi je zarobljen novac.
Imam li po zakonu pravo da tražim povraćaj novca ili ne? Ili je čak i zamena (otvorenog HDD-a) njihova dobra volja?
Hvala!
* * *
U međuvremenu sam se raspitao, refundiranje po zakonu može u roku od 7 dana "no questions asked", tj. 14 dana ako je kupljeno pre web shopa. Oba roka su prošla. Izgleda da je zamena dobra volja menadžera radnje ako je HDD (kupljeni proizvod) u potpuno ispravnom stanju i sa ambalažom i da to po pravilu rade.
Odgovorio sam sam sebi, no, možda može nekom drugom da pomogne. :smoke: