Šta je novo?

"Krsenje" garancije?

AmigaFAN

Cenjen
Učlanjen(a)
16.06.2013
Poruke
417
Poena
195
Pozdrav svima, pre neki dan kupim polovan komp i nazalost primetim da je maticna ploca neispravna :D. Gigabyte ga78lmt-s2, integrisana grafika baca artefakte i treba joj po 10-15min da postuje, na svu srecu dobio sam i pisanu garanciju u jednij radnji u bg-u. jos oko godinu dana. Pre nego sto sam potpuno odustao od ploce sam sam promenio pastu na grafickom cipu na maticnoj nadajuci se da ce smanjiti pregrevanje, skinuo heatsink, ocistio staru zakorelu pastu i stavio novu. Nikakve nalepnice nisam skidao (warranty void i to) niti pecate za garanciju, moje pitanje je da li postoji osnov da mi odbiju garanciju uz izgovor da sam sam caprkao po ploci? Nigde ne pise da ne smem da skidam heatsink, a i da ne smem tu bi negde stajala nalepnica, zar ne?
 
Ja sam imao situaciju da sam na EP45-DS3R nasrafio mali 40x40 kuler na heatsink "severnog mosta". Kada sam plocu prodavao zvao sam EWE (imam prijatelja tamo) i rekao je da to nema nikakve veze, tj. garanciju ce priznati. To je moje iskustvo, koje je bilo 2009. godine i stvari su se mozda promenile.

Sto se tvoje situacije tice, ne bih im uopste pominjao skidanje heatsink-a i zamenu paste, jer mogu da ti to vrlo lako uzmu kao povod za ponistenje garacije. Isao bi na filozofiju da se pravim lud ako provale da je to skidano, znaci nemam pojma ko je skidao, mozda neko pre mene, mozda kad je sklapan racunar...
 
Upravo tako, samo se pravi lud i neobavesten i proći će ti garancija 100%
 
E pa garancija je bas u ewe-u a komp je uzet u bc groupu. Pravicu se lud da, ali ako budu kakili pozvacu se na to da nigde ne pise da ja ne sm da skinem heatsink i da nije bilo nalepnice nikakve, mislim da stoji moj "izgovor".
 
Не бих ја користио такав изговор, нигде не пише и да не смеш да лупаш картицу чекићем или полијеш киселином па ни то не би признали.
 
Kada ja u igraonici, barem jednom godišnje, ne bi menjao paste i podmazivao kulere, pocrkavalo bi sve samo tako. A najviše mrzim ono kad kupim komp i nalepnica na njemu da ne sme da se otvara. Zamisli da kupiš auto i da ti na haubi stave nalepnicu. Lol.
 
Po slovu (našeg) zakona, reklamacija ne može da bude odbijena unapred. Preciznije, ako trgovac odbije da primi reklamaciju, sleduju mu kazne, i za pravno lice i za odgovorno fizičko lice. Zašto - zato što je pravo kupca na izjavljivanje reklamacije trgovcu zagarantovano pravo.

Ono što može/sme jeste da primi reklamaciju (žalbu) i tek zatim da je odbije ili prihvati.

Pisanije na garantnom listu ili ambalaži, barem kod nas može da se shvati samo kao upozorenje zašto će da bude odbijena uložena reklamacija, ali ne i da kupcu ne bude dozvoljeno da istu uopšte uloži.
 
Odlicno za znati, cim pribavim neku am3+ plocu ovu saljem na garanciju, ne mogu da dozvolim da budem bez kompa mesec ipo koliko treba nasim servisima da oprave nesto (cast izuzetcima).
 
Novi zakon o zaštiti potrošača olakšava mnoge stvari. U svakom slučaju, ne škodi da se proba.
 
Nazad
Vrh Dno