Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

  • Začetnik teme Deleted member 30833
  • Datum pokretanja
Znam, na svakom od 4 ormarića u hodniku zgrade stoji po jedna antena i čim sam video poruku nisam ni išao dalje u procesu prijave...
 
Bg ima problem sa uplatama,vec je bilo price,meni za Kraljevo proknjizili za jedan dan.
 
@Martin Mystere Proveri samo, da li su te antene prikljucene uopste!? kod mene su mesecima stajale ne prikljucene ! kablic, visi tako pored !
 
Kod mene situacija sledeca.

Racun placen 11.6. a na portalu, kad udjem, stoji da jos nije placen. Nemoguće je da 7 dana ne nogu da proknjize uplatu
Izgleda da je moguće, kod mene ista situacija, sad sam proveravao.

Uzgred, u aprilu 2025. su mi obračunali u kW istu potrošnju kao u aprilu 2024, pa mi je za maj stiglo 13.500 RSD da platim.
Kpiram da nisu očitavali, lupili istu potrošnju od prošle godine, onda očitali za maj, pa nakarikali razliku.
 
Kod mene daljinsko očitavaju prvog ujutru pošto stanje koje sam ja uzeo prvog oko 12 popodne je malo više bilo, tako znam kad očitavaju.
 

Prilozi

  • 05.25..jpg
    05.25..jpg
    272.6 KB · Pregleda: 78
Meni na onu situaciju odbili prigovor, kao poslali lice da slika 12.06. jer je prigovor bio 11.06. i kao sve je redu. :D Naravno dodali su deo da od juce fazon mozete sami da prijavite stanje, bla bla i tako. Znaci platicemo, slikamo prvog jula ili bese drugog i sad ocekujem da mi racun u julu bude 2k...

Mada razmisljam se da udjem u prepisku preko emaila, da im posaljem sliku od 12.06. koju sam slikao u 06:49 ujutru i kacio ovde, da vidimo da li se slaze sa tom sto je lice njihovo slikalo, ako budu smeli da mi prikazu. Nzm da li da jurim ovog sto mi cita struju i proverim da li je stvarno bio neko. Ocekivao sam bar da prihvate, i kazu *****ali smo se, smanje racun upola i to je to, sto je bilo ne bas realno ali prihvatljivo.
 
Poslednja izmena:
Ja sam im danas poslao prigovor za knjiženje računa.
Baš da vidim šta će da odgovre
 
Jedno pitanje, ko je dužan da zameni neispravan uklopni sat, da li lokalni eps iz grada u kome se nalazim ili neki drugi grad pošto se iz lokalnog epsa svi prave ludi i što je najgore mene prave majmunom i budalom, pa se pitam ko je nadležan da zameni neispravan sat i brojilo?
 
Danas na portalu mi konacno proknjizise karticnu uplatu od 07.06. (od pre 20 dana!).
Pre stigne Aliexpress posiljka hbt!
 
Meni nakon više od deset dana iz eps-a dostavili odgovor da oni nisu nadležni za moju reklamaciju u vezi računa za struju (nije očitano brojilo) i uputili na [email protected].
 
I meni je upravo proknjiženo. Jutros nije bilo, ali sam ponovo sada proverio zbog tvoje poruke... nešto se stvarno neobično dešavalo sa uplatama.
 
Meni su isto na šalteru rekli da nisu nadležni za prigovore tj žalbe u vezi računa. I dali mi mail, [email protected] na koji treba da pošaljem reklamaciju. Kako to oni nisu odgovorni nego te upućuju na ovaj mail, pa zar nije to isto? Dal na šalteru dal na mail isto je, kako to oni nisu nadležni na šalteru? Ista su firma, jedino ako su druga firma? Koga lazu ili ja ne razumem ovde stvari, molio bih da mi neko pojasni, hvala
 
Ne znam odgovor na tvoje pitanje ali evo šta su meni odgovorili...
 

Prilozi

  • Screenshot_20250627_135840_com_yahoo_mobile_client_android_mail_MailPlusPlusActivi.jpg
    Screenshot_20250627_135840_com_yahoo_mobile_client_android_mail_MailPlusPlusActivi.jpg
    155 KB · Pregleda: 43
  • Screenshot_20250627_135914_com_yahoo_mobile_client_android_mail_MailPlusPlusActivi.jpg
    Screenshot_20250627_135914_com_yahoo_mobile_client_android_mail_MailPlusPlusActivi.jpg
    306.6 KB · Pregleda: 36
Proknjiženo plus promenjeni uplatni brojevi za dva brojila, BG i okolina u pitanju, i nema više istorije potrošnje .
 
Meni su isto na šalteru rekli da nisu nadležni za prigovore tj žalbe u vezi računa. I dali mi mail, [email protected] na koji treba da pošaljem reklamaciju. Kako to oni nisu odgovorni nego te upućuju na ovaj mail, pa zar nije to isto? Dal na šalteru dal na mail isto je, kako to oni nisu nadležni na šalteru? Ista su firma, jedino ako su druga firma? Koga lazu ili ja ne razumem ovde stvari, molio bih da mi neko pojasni, hvala
U ovoj drzavi tj drzavnim organima ne postoji odgovornost...
 
Tek juče stigao papirni račun i iznos uvećan za 2 hiljade. Bukvalno najviša potrošnja u poslednjih 2 godine (mrzi me da tražim starije račune, ali vrlo verovatno i u poslednjih 3), Naravno, bez ikakvog smisla, jer se nije nista menjalo tokom maja.

Zanima me da li je nekom ko se žalio odobrena reklamacija? Brojevi više i niže tarife se poklapaju naravno, jedino je očitavanje bilo 33. dana, a obično je na 30 ili 31 dan. Pretpostavljam da svakako moram platiti sad uvećan račun ili će dodati kamatu na sledeći.
 
Ako se stanje poklapa sa brojilom, nemaš u suštini na šta da se žališ, jedino ako misliš da se brojilo pokvarilo. Inače, da li ti je prethodni račun bio niži od uobičajenog? Možda su ti za april lupili (jer nisu stvarno očitali) nižu potrošnju od stvarne, pa je ta razlika sada došla na naplatu.
 
Nazad
Vrh Dno