Šta je novo?

koliki vam je račun za struju?

jeste ed broj je, zajebao sam jmbg. treba ukucati taj broj i jmbg i radi. Čak sam i preko njihove aplikacije platio račun za prošli mesec. Nisam ni znao da ga nisam platio.
 
Poslednja izmena:
Na ručunima daaa piše njegovo ime za obe adese, ugovore nikad video nisam i teško da iko zna gde se nalaze s obzirom da u ovoj kući živimo od 1991. recimo a preko puta u lokalu je pretpostavljam prebačena struja na njegovo ime kad je to kupio 2008. godine.

I naravno da mu znam JMBG :D
Trebaju svi da imaju potpisan ugovor sa snabdevačem, možda je to problem.
Ja još nisam probao, ali imam neke strujomere koji su na pokojnog ćaleta i sumnjam da bi prošlo.
Kad sam sa bratom išao u EPS da to regulišemo bila neka nenormalna gužva jer su zakupci lokala morali nešto da prijave tamo, ladno nam rekao čovek ako nije hitno dođite za mesec dana (kad prođe taj rok za ove sa lokalima).
 
Meni nisu isti ED i naplatni broj. Na racunu su isti poz. na br. i naplatni br. Registracija uspeva samo sa naplatnim brojem.
 
Trebaju svi da imaju potpisan ugovor sa snabdevačem, možda je to problem
Ne znam kako bi to moglo da se nekome pruža usluga a da nema ugovor... Niti znam može li ili ne da se taj strujomer vodi na jednu osobu a na računu za struju da piše ime druge osobe.
Sve što znam je da na računima za struju piše ćaletovo ime i da je na starom portalu radio "Uvid u račun" unosom tog broja sa računa a sad na novom portalu šipak.

Sačekaću tamo do 12., 13. u mesecu (do sad se obično račun pojavljivao na sajtu oko 11. u mesecu... a na mail ne pošalju još nekoliko dana) pa da probam ponovo dodavanje i da vidim hoće li i kog datuma poslati PDF račun na mail... pa ako ne bude ništa od toga nego se čeka tipa 18-20. u mesecu da poštar to donese onda ću da smaram ćaleta da ako hoće ide da to rešava.

Ne bi je začudilo uopšte da npr imaju pogrešno evidentiran JMBG...
 
Meni su naplatni broj ED broj isti, i desetocifreni su.
 
Nije BG, podrucje Kraljevo.
 
Pisao sam im na mail, evo odgovora.

Поштовани,
У нашем билинг систему нисмо имали податак јмбг купца па зато нисте успели да додате наплатни број.
Сада смо у нашој евиденцији купаца ажурирали податак јмбг како сте навели у допису тако да ћете моћи да повежете наплатни број.
Синхронизација између билинга и портала Увид у рачун је на дневном нивоу, тако да данас не покушавате да додајете, то ћете моћи наредног дана.
Хвала на разумевању


Ваш ЕПС
 
I ja sam im poslao mail juče posle podne. Za sad nema odgovora.
U mailu sam poslao i PDF za očitanom ličnom kartom 😁
 
Pisao sam im u petak, odgovorili u ponedeljak, danas se ulogovao, uneo podatke i sve radi.
 
Ali "u nasem biling sistemu..."
Taj ako nije clan foruma, ili nekog stim gejmerskog lobija... 🙊
:ROFLMAO:
 
Ja sam dodao brojilo za Bg, ali za drugo u selu, Niški okrug, ne prolazi.

ps

uspeo sam na bg računu je ED broj, a na ničkom Naplatni broj
Ali mi na portalu lista samo BG račune!
 
Poslednja izmena:
Bitno da u ugasili stare koji su radili bez navođenja JMBG :D
 
Ja sam se ulogovao iz prve, samo mi ga još nema račun za oktobar. Možda prelaze na onaj nemački sistem sa očitavanjem jednom godišnje? Nego šalu na stranu, jel ima i sad neka fora da se ranije skine račun kao što je bilo na onom starom portalu?
 
Treba da promenim ime i prezime na uplatnici (vodi se na suprugu koja je preminula), niko živ ne odgovara na mailove, za razliku od infostana sa kojim je to elegantno rešeno mailom.
Ima li neko ideju na koji mail da pošaljem zahtev, a da to neko vidi i odgovori.
 
Cudno. Meni su vise puta odmah odgovarali. Jesu li ti poslali onaj genericki mail... "Hvala sto ste nas kobtaktirali.... itd" ..da znas barem da su primili mail?
 
Ni meni, grobna e-tisina sa njihove strane.
Sreca pa papir i dalje stize dok imaju na cemu da stampaju, posle ce da se vrate na paragon blokove dok budu imali papira, posle toga verovatno ce da uklesu racun u neki kamen.
 
Nazad
Vrh Dno