Trebaju svi da imaju potpisan ugovor sa snabdevačem, možda je to problem.Na ručunima daaa piše njegovo ime za obe adese, ugovore nikad video nisam i teško da iko zna gde se nalaze s obzirom da u ovoj kući živimo od 1991. recimo a preko puta u lokalu je pretpostavljam prebačena struja na njegovo ime kad je to kupio 2008. godine.
I naravno da mu znam JMBG![]()
Ne znam kako bi to moglo da se nekome pruža usluga a da nema ugovor... Niti znam može li ili ne da se taj strujomer vodi na jednu osobu a na računu za struju da piše ime druge osobe.Trebaju svi da imaju potpisan ugovor sa snabdevačem, možda je to problem
Поштовани,
У нашем билинг систему нисмо имали податак јмбг купца па зато нисте успели да додате наплатни број.
Сада смо у нашој евиденцији купаца ажурирали податак јмбг како сте навели у допису тако да ћете моћи да повежете наплатни број.
Синхронизација између билинга и портала Увид у рачун је на дневном нивоу, тако да данас не покушавате да додајете, то ћете моћи наредног дана.
Хвала на разумевању
Ваш ЕПС
Ja sam pisao na ovaj [email protected], a odgovor dobio sa [email protected]Na koji email saljete zahtev?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari