Šta je novo?

Koju graficku za 3DS Max

imate i ovde nesto o tome :) da ne bih prepisivao, pogledajte link, lepo je jedan lik pojasnio dx vs openGL u maxu. Sve zavisi shta modelujes i radis u samom programu.
 
Poslednja izmena:
zerbah je napisao(la):
Fazon je u tome shto se novi max - verzija 7 josh vishe oslanja na direct3d - tako da ociglednog pobednika sada nema: koristio sam novu verziju i mogu da kazem da je jezivo shto se sada u dx9 modu u prozoru pokazuju svi pixel shader efekti i bump mape :p
Tako da ako zelish brz rad u dx9 moj glas bi ishao za neki ati 9800pro, a shto se tiche OpenGL-a, tu je josh uvek nvidija bolja...

Vaistinu!
Juce sam stavio sedmicu,i primetio istu stvar....Lagano ali sigurno se uvlaci sve veca podrska d3d....inace imam Gf 5900 Ultra,i do sad sam vozao max 6 u OpenGL-u.....videcemo sta dalje....
 
Spirit je napisao(la):
Nego Zerbah, cini mi se da znas o cemu pricas, koji se tebi mod cini boljim i brzim? Realisticnijim i sa vishe efekata? Daj mi malo tvojih licnih utisaka, nista ne priznajem dok ne cujem iz prve ruke :D

Generalno gledano, DX sa max-om 7 dobija na "tezini" poshto takve efekte necesh imati sa opengl-om osim ako nemash neku zver tipa quadro-a ili wildcat-a. Ranije sam koristio uglavnom opengl poshto je on bio stabilniji, mada je vec u max-u 5 d3d postao dovoljno ozbiljan API za korishcenje u prozorima, a u max-u 6 se pojavila puna podrshka za dx9. Max 7 ce pokazati da li je zaista d3d prevazishao opengl kada govorimo o "low end" grafickim (GF FX59xx, 68xx, radeon 98xx, x800 itd).

Lichno ja nemam problema u radu sa mojom kucnom "igrachkom karticom" r9700 jer modeliram u opengl-u (dovoljno je brza za to), a realtime preview radim u d3d-u :) Na poslu imamo jedan stari quadro, wildcat i gomilu ati9800 pro koji odradjuju posao sasvim opushteno...
 
Nazad
Vrh Dno