pa i gf4MX440 je dobar, samo ne treba preko 45.23 drajvera...a moze i u quadro da se moduje...
jazza, hajd istestiraj tog ati-ja sa default benchmark scenama iz 3dsmax-a, to sto ti prichash, su chista nagadjanja, pa FX ni ne moze da se pretvori u quadro (jednostavno kao ti4200, vec ihaha ima posla a i ne obecava da ce da radi)
@mipko
stariji postovi:
http://www.benchmark.co.yu/forum/viewtopic.php?p=302478&highlight=#302478
http://www.benchmark.co.yu/forum/viewtopic.php?p=261897&highlight=#261897
itd...to je kojih se secam
probaj i na 3dluvr-u: http://www.3dluvr.com/content/techbits.php
i cgarchitect.com pa na forum...i jos brdo slicnih sajltova
i na anandtech-u ima testova u 3dsmax-u, graficke i sl..
to je sto se testova tice...a sto se preporuke tiche, najbrza kombinacija je ti4200 modovana u quadro sa RivaTuner+Softquadro4, i nakon instalirani MAXtreeme drajveri za 3dsmax ili powerDraft za autoCAD...najbrze, ali ne i najstabilnije, meni je imalo obichaj da baguje sa SeeThrough modom prikaza (program je cesto i pucao pritom) ali recimo, mozes da uchitash texture do 4096x4096, da se vidi enviroment boja u pozadini prikaza, Fog volumetrija u prozoru za rad (naravno, samo najprostiji FOG :d), da imas Antialiased Lines pri Shaded+Edge modu prikaza i sl. gluposti koje retko znace, brzina je naravno na prvom mestu i ide do nekih 3-4 puta brze nego sa obicnim ti4200 karticama itd itd itd...
Edit: zaboravih, modovana u quadro, ti4200 sa maxtreeme drajverima, najbolje mi posluzila prilikom camera_matching-a posto valja sto veca rezolucija texture, a i vide se helperi lepo, dok se npr. sa HEIDI drajverima helperi vide, ali je losa textura, a sa openGL-om, dobra textura a ne vide se helperi...
a 3dlabs je spor u max-u, sudeci po testovima...ipak je pravi Quadro tu naj naj...Najbolje resenje je nasuprot svemu dobra optimizacija same 3dsmax scene, al to je druga tema :beat: