O ovome je bilo reči jedno milion puta... dakle, ako su podaci na disku zapisani u ISO Mode 1 formatu, onda se čita samo 2048 bajtova sektora u kome su podaci, pošto u preostalih tristotinak bajtova dođe error korekcija koju će rezač rekonstruisati pri rezanju (vidi
OVDE). MDF/MDS skida sve (tzv. RAW mod čitanja), jer je to prvenstveno format namenjen skladištenju zaštićenih diskova, a oni zaštitu sadrže upravo u tim delovima koji ne sadrže podatke i zato image izaže petnaestak % veći nego što Explorer prijavljuje. Međutim, narodne verzije su ionako očišćene od svega što smeta pri igranju

, tako da ih treba skidati u ISO, a ostala egzotika je pogodna samo ako disk sadrži odvojene audio staze koje se ne mogu zapisati u ISO formatu, ili ako ste kojim slučajem sa neta skinuli zaštićen disk u CloneCD formatu... naravno, i ISO format može sadržati sve bajtove iz sektora, što se radi ukoliko igra dođe u Mode2 Form1 obliku...
Već je neko ranije spominjao kako Nerov format (.NRG) konvertuje u ISO tako što mu promeni ekstenziju :S: To se tako NE radi, iz razloga što na kraju .NRG fajla postoji par desetina bajtova koji predstavljaju mali "CUE sheet", tj. tu piše koliko ima staza na disku, koja koliko zauzima i odakle dokle ide itd. Ako se to promeni u ISO i nareže direktno, i taj CUE sheet će biti na disku a to onda nije identična kopija... normalno, kad se reže NRG fajl, taj sheet neće biti upisan pošto program zna za njega, ali ako se promeni u ISO i podmetne programu za rezanje, tu nema nikakve provere i sve ide onako kako je u fajlu...