Koristio sam WPS office, kao pravno lice. PDV račun sam dobijao od neke advokatske kancelarije u Knez Mihajlovoj
Dok su bili 50ak EUR godišnje, za 3 računara, to mi je bilo OK. Ali kada su promenili politiku naplate, postali su preskupi.
Od svih koje sam probao, ubedljivo najviši nivo kompatibilnosti sa MS falovima, ali imao je i svoje bube. Tehnička podrška je inače bila baš brz i zapravo vrlo korisna, do momenta kada su potpuno prestali da mi odgovaraju na poruke.
Problem je bio što u XLS fajlu, s vremena na vreme, random ćelija promeni formulu u trenutnu vrednost. Fajl ima više desetina hiljada formula i za sheet sa najviše promena sam imao jednostavan test, promenim jednu ćeliju, sve formule postaju N/A, uradim zoom out I bukvalno bode oči ta koja je zadržala prethodnu Value. E problem je bio drugi sheet, sa nekoliko hiljada linija i 4 razdvojene kolone sa formulama i bez načina da uradim takav test.
Mislim da sam razmenio bar 10 mailova sa tehničkom podrškom, tek na video snimak ekrana su shvatili šta je i posle još dva tri maila, prestali da se javljaju. I ja prestao da plaćam. Sve računare prebacili na MS Office.
Tj na jednom računaru imam, mislim Open Office, katastrofa Od kompatibilnosti. Sve tabele upropasti. Ali se tu retko, gotovo nikad, koristi, pa nije neka drama.