Šta je novo?

klokovanje i jos par pitanja

milivoj-e

Slavan
Učlanjen(a)
06.09.2004
Poena
301
Imam jedno poduze pitanje oko klokovanja i znacenja nekih stavki u bios-u ! totalni sam laik sto se tice biosa i svih tih postavki a i klokovanja ;D (dobro ne bas tolki laik)
E ovako zeleo bi da kloknem ovo moje kolko je to moguce:
ploca - msi kt3v
procesor - amd xp2000 throughbred-A
MEM-kingston 256ddr (333..)
E sad cu da napisem neke podatke iz biosa ovde :

advanced chipset features > dram timing control:
- curent host clock "133Mhz"
- configure sdram timing by "spd"
- sdram burst lenght "4qw"
- sdram 1T command "disabled"
- fast command "normal"
- fast R-2-R Tornarovnd "disabled"
- ostalo je sve na "AUTO"

frequency/voltage control:
- spread spectrum "±0.25%"
- cpu fsb clock "133Mhz"
- cpu ratio "AUTO"
- cpu Vcore(v) "AUTO"
- ddr voltage(v) "AUTO"
- Termination vol(v) "AUTO"
- AGP voltage(v) "AUTO"

E sad ja molim vas iskusne u ovoj oblasti da mi kazete kako i sta da podesim od ovog gore a naravno kako da kloknem kolko tolko ..?

Molim vas i da mi objasnite znacenje sledecih stavki :
"APIC FUNCION"
"PCI Delay transaction"
"plug and play aware o/s"
"clear nvram"
"pci letency timer"
"pci ide busmaster"
pc health status > "chassis intrusion"
Citao sam ona uputstva za lamere ali nije mi sve tu jasno...! da se njakam sa experimentisanjima pa da mi nesto crkne.. :< , pa zato ovde pitam vas da mi konkretno kazete za moju konfiguraciju , a mozda ima nekog ko ima slicnu masinu pa moze da da neke preporuke!
Unapred hvala! :wave: