Da se javim sa svojim iskustvom i ujedno pitam za pomoć ako ima u grupi servisera....naime, pre tačno 4 godine, nakon opsežnog istraživanja i raspitivanja odluka padne da kupim Fujitsu inevertera, asyg12kpce (jer Japanac je najbolji). Čovek preko koga sam je kupila i koji je ugradio nije bio za taj izbor već je predlagao Micubishi, ali zbog većeg cenovnog ranga nisam bila u mogućnosti da ga priustim. Elem.... Fujitsu se pokvario pre neki dan 😟 Par dana je slabije grejao, onda nije mogao da izduvava (samo ujednačenim tempom) i na kraju prestao potpuno da radi i počele su da blinkaju indikatori na unutrašnjoj jedinici. Godišnji servis sam radila poslednje dve godine ali ne kod ovlašćenog servisera tako da kada sam našla račun i garanciju doživela sam neprijatno iznenađenje videvši da gospoda iz Viacom-a podržavaju garanciju samo ukoliko se rade dva godišnja servisa u ovlašćenim servisu. Ista ta gospoda nisu ni za kakvu saradnju. Serviser koji je juče dolazio je proverio sve što mu je palo na pamet.... sondu, freon, praznio, dopunjavao, instalaciju i ne znam šta još....i pokušavao više puta da dobije bilo koga od servisera Viacom-a, ali bezuspesno. Rekao mi je na kraju da je verovatno elektronika u pitanju i da bi potvrdio sta tacno morao bi da skine obe jedinice i nosi u servis, ali da smatra da mi se ne isplati popravljati elekttoniku jer nece biti ispod 200e, a i politika poslovanja generelnog uvoznikq je takva da bih na deo verovatno cekala dugo....ako bi upste i stigao i da iz tog razloga niko u Cacku ne radi sa njima. Toliko o, na sva usta, hvaljenom Fujitsu 😡
Svaka pomoc bi dobro dosla....
Ali sad je zima, a to mi je jedini izvor grejanja....sve i da nadje sta je u pitanju, dostava sa aliexpresa se ceka mesec dana😭Preporuka je da neki serviser utvrdi sta je u pitanju, pa d avidite po broju dela da li negde van Srbije ima da se naruci deo, AliExpress ili Ebay...
Servis je bas ono zbog cega ja svima pricam da izbegavaju Fujitsu u Srbiji.
Mitsubishi Electric(Steelsoft) nabavi elektroniku kroz 2 nedelje, jer me smeju nista od delova da drze na stanju, ali to je to. Viacom ni odgovor ne da za 2 nedelje, a kamo li deo.
Da nije gas malo po malo iscureo?!Ali sad je zima, a to mi je jedini izvor grejanja....sve i da nadje sta je u pitanju, dostava sa aliexpresa se ceka mesec dana😭
Evo snimka...
Ne. To je eliminisano. Iako je izmereno da ima dovoljno, ipak je ispraznio sistem i ponovo dopunio. Nista!Da nije gas malo po malo iscureo?!
Eeee! U tem je caka 🤣За почетак треба очитати код грешке, па гледати куда даље.
Ono što je predložio xeroj je jedino moguće rešenje ako ovlašćeni servis ne želi da izađe u susret. A ako ne možete da čekate onda nova klima...Ali sad je zima, a to mi je jedini izvor grejanja....sve i da nadje sta je u pitanju, dostava sa aliexpresa se ceka mesec dana😭
Evo snimka...
Mene kad je zvao neki radnicima nadredjeni iz energyneta da mi se zali da nisam dozvolio popravku klime, pa se frapirao kad je cuo da se mjesec dana ne vrsi popravka. Takodje prodavcu kad sam kritike uputio na racun servisera, serviser me zvao da se zali. Po cijeni licnog zamaranje treba napisati zalbe za bezobrazluk, kako bi mozda prema nekom buducem korisniku poveli vise racuna kako ce sto raditi.Vidim da je sa Fujitsu klimama gadno kada je reč o rezervnim delovima.
Da li je neko probao da kontaktira direktno Fujitsu, objasni u čemu je problem i kako ovlašćeni servis (ne)reaguje?
Ja sam davno imao loše iskustvo sa ovlašćenim servisom za Bosch akumulatore u Beogradu. Napušavao sam se sa njima nedeljama oko zamene akumulatora pod garancijom da bih na kraju kontaktirao direktno Bosch, sve lepo objasnio sa svim detaljima o proizvodu i ovlašćenom servisu, šta su, kada i kako reagvali... i gle čuda...(ne sećam se više koliko je prošlo, ali znam da sam bio iznenadjen brzinom reakcije) zvali me iz servisa da me čeka novi akumulator...
Naravno treba im pisati u formi žalbe, formalno, jasno i koncizno.
U slučaju ponovljenih žalbi na poslovanje našeg ovl. servisa, isti može lako ostati bez "ovlašćeni" u nazivu, zbog čega će reagovati mnogo brže nego što je to kod nas slučaj. Renomirani brendovi (Bosch, Fujitsu...) su ipak iz zemalja sa uređenim sistemom.
Upravo se vodim tom mislju! Da krenem redom. Bas sam razocarana. Klima je pre 4 godine kostala 70 hiljada, sto njje bila mala suma. Sad ozbiljno rqzmisljam da uzmem neki vox ili vivax. Kad crkne za par godina, lakse cu podneti. A i sigurno ne insistiraju na dva servisa godisnje. 😡Vidim da je sa Fujitsu klimama gadno kada je reč o rezervnim delovima.
Da li je neko probao da kontaktira direktno Fujitsu, objasni u čemu je problem i kako ovlašćeni servis (ne)reaguje?
Ja sam davno imao loše iskustvo sa ovlašćenim servisom za Bosch akumulatore u Beogradu. Napušavao sam se sa njima nedeljama oko zamene akumulatora pod garancijom da bih na kraju kontaktirao direktno Bosch, sve lepo objasnio sa svim detaljima o proizvodu i ovlašćenom servisu, šta su, kada i kako reagvali... i gle čuda...(ne sećam se više koliko je prošlo, ali znam da sam bio iznenadjen brzinom reakcije) zvali me iz servisa da me čeka novi akumulator...
Naravno treba im pisati u formi žalbe, formalno, jasno i koncizno.
U slučaju ponovljenih žalbi na poslovanje našeg ovl. servisa, isti može lako ostati bez "ovlašćeni" u nazivu, zbog čega će reagovati mnogo brže nego što je to kod nas slučaj. Renomirani brendovi (Bosch, Fujitsu...) su ipak iz zemalja sa uređenim sistemom.
U uputstvu za greske stoji sta koja znaci u zavisnosti od treptanja sva tri indikatora. Iz snimka ne mogu bas da provalim da li prva trepce 5,6 ili 7 puta. Ali svakako evo iz uputstva odlomak sa kodovima gresaka.Ne. To je eliminisano. Iako je izmereno da ima dovoljno, ipak je ispraznio sistem i ponovo dopunio. Nista!
Eeee! U tem je caka 🤣
Hvala.U uputstvu za greske stoji sta koja znaci u zavisnosti od treptanja sva tri indikatora. Iz snimka ne mogu bas da provalim da li prva trepce 5,6 ili 7 puta. Ali svakako evo iz uputstva odlomak sa kodovima gresaka.
Hvala.U uputstvu za greske stoji sta koja znaci u zavisnosti od treptanja sva tri indikatora. Iz snimka ne mogu bas da provalim da li prva trepce 5,6 ili 7 puta. Ali svakako evo iz uputstva odlomak sa kodovima gresaka.
🤣 Meni fali vreme....al kad rešim pitanje grejanja, krećem sa prepiskama i zalbama. Zapamtiće me i Takahito TokitaMeni za sad vis nego ok radi. Ne dao bog da upadnem u tako neku zavrzlamu, i da mi ne izadju u susret. Pa nagrdio bi ih. Pisao bi prvo direktno Japanskom caru, pa uvozniku za evropu, pa dalje.
Imam slobodnog vremena, pa bi se vijali. Zaista je cudo za taj Viacom, svi se zale. Komsije Hrvati, ili Bosna imaju samo reci hvale za uvoznike, koliko sam ispratio.
Eh...di si bio pre 4 godine sa ovim komentarom 🤣Ne moram ja nista da prikazujem, sam si rekao da koriste kompresore od 6 razlicitih proizvodjaca, dok ostali koriste svoje. Dakle, poluproizvod.
Ljudima je elektronika masovno crkavala, budj se osecala kod 5-6 ljudi samo na ovom forumu, zupcanici svima pucali, samo je pitanje vremena, EEV skripi kada se optereti klima, lose odrzava temperaturu i modulira isprogramirano, cak i kada ne treba, po cenu neodrzavanja temperature ne bi li pokusala lazno da bude sto ekonomicnija.
Zapravo, jako prost nacin rada klime.
Nista kod mene navodno nije, jedinom mi radi kamera na telefonu pa sam tu ekskluzivnu funkciju telefona iskoristio i da okacim ovde kako zaista radi jedna Fujitsu klima od 100k dinara.
Na vise strana su ozbiljne strane firme koje godisnje ugradjuju na desetine hiljada klima govorile da izbegavaju Fujitsu brend zbog toga sto im se kvalitet istih lose pokazao.
Iste te firme ne prodaju kineske klime, vec japanske, ali kao sto sam spomenuo, najcesce Daikin i Mitsubishi, pa neki i Panasonic, a vise cene Samsung od Fujitsua.
ima ovdje spisak lampica kako gore i sta znace pa pokuajte rastumacitiAli sad je zima, a to mi je jedini izvor grejanja....sve i da nadje sta je u pitanju, dostava sa aliexpresa se ceka mesec dana😭
Evo snimka...
Sta bi na kraju? Jesu li popravili klimu?
Falila matica na jednom nosaču kompresora, u fabrici nisu stavili, ipak nije bio ventilator. Danas namestili. Za sad radi lepo, ništa ne lupa.Ili ventilator kaci u nesto, ili kompresor, cevka ili nosaci komresora. Cim je otvore videce se. Samo gledaj da odrade to "fabricki", a ne da budze i kaleme!
Nece vise nista da naplati, oni saradjuju sa tim monterima, monter kaze da nije do njega nego do klime, sumnja da je parče te plastike zapalo u ventilator, dolazi druga ekipa da vidi u cemu je problem i da mi zameni plastiku sto je pukla. Videcu da mi daju drugu spoljasnju kada dodju, jer stalno menja zvukove. Mislim da je kompresor.
Zvuk sada trenutno, ja mislim da je ovo bucno i da ne treba tako da se cuje
Napisao sam par poruka iznad, falila matica na jednom nosaču kompresora, u fabrici nisu stavili, ipak nije bio ventilator. Danas namestili. Za sad radi lepo, ništa ne lupa. Vanjska nije na rupi jer tu treba da izađe još jedna klima na istom mestu, pa bi onda smetala. Morao sam je maknuti levo ili desno. Nije nakošena.Ova klima nije u redu. Traži zamjenu i stručnu instalaciju. Da li ta klima stoji vertikalno ili mi se odokativno čini da je nakošena i zbog čega je rupa u zidu pored vanjske jedinice, a ne iza nje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari