Šta je novo?

Killzone 2

E sad utisci... :D
Od kako sam nabavio igru igrao sam samo kampanju, presao prve dve misije, i evo danas popodne sam prvi put uzeo da igram multiplayer...
Upao sam u neku igru 16 vs 16 gde su me automatski stavljali u faction. Odigrao sam sa njima 5 partija, i uvek kad sam sa Helghastima igrao, pobedio sam (definitivno mi vise leze). Igrao sam Corinth Crossing, Pyrrhus rise, Blood Gracht, Tharis Depot i Salamun market. Najbolji utisak Pyrrhus rise. Za nekih 1h 25min sakupio sam oko 115 poena, napredovao dva cina. Skor je sledeci: 74 ubistva (18 headshot-ova), 85 pogibija, takodje sam svaku partiju osvojio onaj ribbon za 10+ ubistava i nekoliko ribbona za 10%+ ubistava u body county. Pridruzio sam se BB klanu (hvala na pozivnici), i sad cu da naguram sto veci rank, pa kad ste raspolozeni da odigramo (Mislim da nas je oko 30, super cifra). Btw igram na Standard 1 i u multiju i u singlu a sensitivity na 5/10. Pozdrav

P.S. Kazite mi sta mislite o mom sadasnjem skoru... :d
 
Kad zavrsite kampanju, udjite u Campaign --> Statistics i uploadujte statistike na Killzone server.

Statistike su briljantno uradjene na Killzone.com, ali statistika vezanim za singleplayer kampanju necete imati pristup dok ne uploadujete svoje rezultate. Takodje, pronalazenje intela vam omogucava skidanje raznih dodataka sa killzone sitea.
 
5-6 sati? na kom nivou tezhine? ja sam krenuo na onom max ponudjenom, i zavrshio sam visari square, al sam zato zagino xxx puta xD. ali to je izazov!

pa recimo da sam onaj prvi level (kao i na demo verziji) presisao za tren...

a onda sam ostalo seo sinoc od ponoci do 1, i danas od 2 (posle faxa) do nekih 7 kad sam poceo da pravim veceru :D

Na normal sam presao, a dosta sam se mucio da ubijem onog Radec-a, jer sam smanjio sensitivity, a on se teleportuje pa mi bilo frka kad sam trebao da se okrenem... ubio me jedno 5 puta sa ledja... al dobro. sad cu da se oprobam na multiju,ajde maso :)))
 
Posle ovog patcha je daleko lakse ubiti u MP , medjutim osecam kao da za SP nisu nista modifikovali oko kontrola ...

Eto , morali su da poslusaju te COD 4 noobove koji ne mogu nikoga da ubiju ...
 
Hm...iznenadjujuce nizak sensitivity...

Kada vidis neprijatelja, on ti se obicno nalazi nekoliko centimetara od zamisljene tacke koja predstavlja nisan. Sensitivity se najvise oseti kod pucanja na daljinu, jer je pucanje na mete udaljene nekoliko metara stvar, manje-vise, ciste srece.
Kada pucas na daljinu, cim uocis protivnika poenta je da bude sto blizi tacki koja predstavlja nisan (pre nego sto zumiras). Ako je osetljivost prevelika, vrlo je lako moguce da ce pravljene finih pokreta biti nemoguce, sto je glavni razlog zasto je meni osetljivost postavljena ovako nisko.
 
Sta znaci kad sam "outside of the assasination area", to je dobro ili lose? Danas sam dva puta bio meta, i kao ajde da zapalim sto dalje, i pise mi ta poruka, i ne pomera se skala..
 
Kada si meta, moras da budes u onoj zelenoj zoni dok ti se ona skala potpuno ne napuni.
 
***, mislio sam da je PS3 oslobodjen ovih gluposti...........
A i ljudi koji koriste ovo....zaista ih ne razumem......
 
Opušteno, ako je ovo stvarno tačno, očekujte novih 16mb pre igranja čim pre...

Inače, da li ja to tripujem ili u svakoj mapi Helghasti imaju blagu prednost što se lokacije tiče? Bolje pozicije za štekanje snajpera i tako to...
 
Snajperi su korisni jedino na pustinjskoj mapi, a tu ima toliko lokacija za stek, da je potpuno nebitno gde ces se spawnovati. :)
 
Nisu to aimbotovi, nema varanja u Killzoneu, niti ce ga ikada biti, vec exploit sa autoaimom. :)

Ne mozes da varas u PS3 igrama, jer ne mozes da pokrenes nepotpisani kod na masini. Jedina varanja su moguci exploiti u samim igrama, poput ovog, koji ce biti zakrpljen.
 
Nisam procitao pazljivo tekst. To je dobra stvar, kamo srece da je i na PC-ju tako, mene su u Unrealu trigger botovi vec izludeli.
 
1_Yes, holding L1 (or whatever the flashlight button for you is) locks onto the enemy and TRACKS them.
2_For other guns holding L1 will lock onto an enemy, but just for a moment and it breaks instantly.

Ja jos nemam KZ2 ali ako je to stvarno tako, treba ocekivati novi patch!
 
Hmmm. O kojoj šemi kontrola pričamo?
Alternate 2 (koji je vidim najčešći) L1 je zoom i nešto ne primetih da nišan prati metu...
 
Sada procitah, ne mogu potvrditi, da se to desava kada se rapidno pritiska Zoom!
 
Jel pricate o sacmari i auto-aimu kad se upali flashlight? To je ispravljeno sa ovim poslednjim patchom..
 
Igrao sam multiplayer par sati, ali mi se za sada cini kao obicna konfekcija tipa UT, Fear... Koji god tip igre da je u toku, cini mi se da se sve svodi na obican team-deathmatch, sa mozda 10% obracanja paznje na ciljeve. Mislio sam da ce biti drugacije kada upadnem na server gde su iskusniji igraci, ali je utisak isti - haos. Da li sam bio bakzuz pa upao na servere sa bezveznom ekipom, ili je ipak igra takva? Stvarno zelim da zavolim mp, ali bas deluje kao neka generic igra (ne sa tehnicke strane, nego po gameplay).

I zar nisu malo preterali sa time sto igraci svetle kao jelka? Malo je bez veze sto nema sanse da se negde sakrije, i sto me drugi vide preko pola mape cak i ako mi izviruje samo glava...
 
Igrao sam multiplayer par sati, ali mi se za sada cini kao obicna konfekcija tipa UT, Fear... Koji god tip igre da je u toku, cini mi se da se sve svodi na obican team-deathmatch, sa mozda 10% obracanja paznje na ciljeve. Mislio sam da ce biti drugacije kada upadnem na server gde su iskusniji igraci, ali je utisak isti - haos. Da li sam bio bakzuz pa upao na servere sa bezveznom ekipom, ili je ipak igra takva? Stvarno zelim da zavolim mp, ali bas deluje kao neka generic igra (ne sa tehnicke strane, nego po gameplay).

Ako je server sa 32 igracha bice haos, nema sta, koliko god je ekipa iskusna i uigrana, akcija je non stop.. Nekad me to nervira, a nekad mi bas prija onako da se izivljavam..
Problem je sto (barem ja) jos uvek ne razumem najbolje neke modove u MP-u, kad je capture and hold, koliko pozicija sme da eksplodira, koliko ih ima ukupno (3 valjda?), kada postavljas bombu, na koliko lokacija treba da se postavi, pa onda "search and retrieve", dokle ja to trebam da nosim onaj spikerfon, odneo sam ga par puta, ali nista se nije desilo, samo je pisalo "delievered", da li ima vise njih, itd... sve mi je to jos uvek konfuzno, i naravno da ce sve biti haos kad jos plus u onoj guzvi ni ne znam najbolje sta treba da radim..

I zar nisu malo preterali sa time sto igraci svetle kao jelka? Malo je bez veze sto nema sanse da se negde sakrije, i sto me drugi vide preko pola mape cak i ako mi izviruje samo glava...

Da ne sijaju tek ih onda nikad ne bi video.. meni je i ovako frka nekad da razaznam ISA od HG, predlagao sam da ISA dobije recimo neke svetlije uniforme, da oci Helghastsima sijaju samo kad se priblizis, itd..
 
Poslednja izmena:
Ako je server sa 32 igracha bice haos, nema sta, koliko god je ekipa iskusna i uigrana, akcija je non stop.. Nekad me to nervira, a nekad mi bas prija onako da se izivljavam.

Hmm, zvuci glupo ali se nisam setio da odem na neki server gde je max igraca npr. 16. Moram to da probam, sigurno ce biti drugacije.
 
Ako je server sa 32 igracha bice haos, nema sta, koliko god je ekipa iskusna i uigrana, akcija je non stop.. Nekad me to nervira, a nekad mi bas prija onako da se izivljavam..
Problem je sto (barem ja) jos uvek ne razumem najbolje neke modove u MP-u, kad je capture and hold, koliko pozicija sme da eksplodira, koliko ih ima ukupno (3 valjda?), kada postavljas bombu, na koliko lokacija treba da se postavi, pa onda "search and retrieve", dokle ja to trebam da nosim onaj spikerfon, odneo sam ga par puta, ali nista se nije desilo, samo je pisalo "delievered", da li ima vise njih, itd... sve mi je to jos uvek konfuzno, i naravno da ce sve biti haos kad jos plus u onoj guzvi ni ne znam najbolje sta treba da radim..



Da ne sijaju tek ih onda nikad ne bi video.. meni je i ovako frka nekad da razaznam ISA od HG, predlagao sam da ISA dobije recimo neke svetlije uniforme, da oci Helghastsima sijaju samo kad se priblizis, itd..

A i oni kamuflazni mi idu na..........

Capture&hold: Nema eksplozija, samo treba da se bude u blizini odredjenih mesta kako bi pripale tvom timu.... Sto ih vise drzis, pre ce da se napuni tvoj bar i to je to....

Search&retreive: Slicno kao i gore, bar ti se povecava kada ga isporucis, cini mi se da je 3 ili 4 isporuke dovoljno

Search&destroy: trebas da postavis na 2 mete i tek kad se postave obe, krece odbrojavanje i za to vreme ne smes da dozvolis da budu demontirane i obrnuto ako si odbrana

Mislim da bi iskusniji kao Bauer ili Cveja trebali da daju malo svojih hintova sta, kako, gde i kuda, kako se kombinuju razliciti skilovi i sl......

Jos uvek mi je u glavi slika od juce kada sam se radovao ko mladi majmun sto cu da postavim eksploziv u s&d, nigde neprijatelja na vidiku i BOOOOOMMMM..... neko postavio C4 :(
 
Jel pricate o sacmari i auto-aimu kad se upali flashlight? To je ispravljeno sa ovim poslednjim patchom..
Onda super!
Plus valjda postoji prica i da sa tom puskom kada se rapidno pritiska zoom, da postoji neki, ne bas auto aim, ali kao aim-assist, vjerovatno je i to ispravljeno, ako je uopste postojalo!
 
Mislim da bi iskusniji kao Bauer ili Cveja trebali da daju malo svojih hintova sta, kako, gde i kuda, kako se kombinuju razliciti skilovi i sl......

Ko je taj Bauer? Ako me neko izrokao do sad, on je.

Meni najbolje leži Engineer sa C4. Sačmara lepo radi u blizini, turreti rade ono za šta su namenjeni a C4 je dobro da je ograničeno na 3 komada jer 1 ne može da ubije protivnika koji nije načet. Zato 2 komada uvek postavljam u hodnicima i ispred vrata...

Snajper je zeznuto nabudžiti jer skupiti 10 ubistava po partiji pa tako 8 puta da se otključa veći zoom blagi izazov.
 
Bauer je The 3rd Child sa ovog foruma.
Medalje za snajp nije tesko otkljucati, sam obe otvorio nakon 8 rundi.
 
Poslednja izmena:
Ja ću definitivno da promenim sluške. Ove moje nisu predviđene za PS3. Rade OK, ali je mikrofon preosetljiv i nema "mute mic" taster. I pride su stereo pa kad ih stavim slabije čujem zvuk sa zvučnika.
 
Vrh Dno