Šta je novo?

Killzone 2

Bane to je problem mnogima koji predju sa XBOX-like joypada na DUALSHOCK-like joypad. Drugacije ih drzis. XBOX joypad drzis celom sakom dok dualshock/sixaxis drzis tako da ti mali prst bude na samom graju joypada ili cak kako ga ja drzim da mi mali prst stoji kao da ce gura joypad van sake (dakle iza kraja krakova nalonjen na njih)


Taj rad......
 
Extra je bre Killzone, ja to pričam svima od kad sam video prvi in-game video. Ubistvo. I onda dođu ovi PC-jevci i pričaju da su teksture loše. A onaj lightning model nema ni Crysis.
 
Koliko para upucavaju u taj naslov i bolje bi im bilo da bude dobar :D
 
Extra je bre Killzone, ja to pričam svima od kad sam video prvi in-game video. Ubistvo. I onda dođu ovi PC-jevci i pričaju da su teksture loše. A onaj lightning model nema ni Crysis.
Teksture jesu lose.A Crysis i nema ovaj lighting model.Ima bolji. ;)
A vaznije je da se ne igraju ni teksture ni osvetljenje.Gameplay?Bolje bi bilo da igra ispadne kako treba.Inace ode sav hype niz toilet :p
 
Ja developerima KZ2 nista ne verujem, dok ne stigne finalan proizvod. Obmanuli su ljude po netu jednom, nema razloga sto nebi i drugi put. Mnogo vise me je impresionirao Crysis nego ovo na sta se vec 2 - 3 strane kolektivno s***ava. Ma ajde, bre. Sad je sve na PC-u golo g****.
 
Isto sam i ja mislio dok nisam odigrao po meni jednu od najbojih igara za psp- KZ liberation. Nakon ocajnih killzone-a za ps1 i one baljezgarije od fps-a o vijetnamskom ratu gerila je pod sony-jevom upravm napravila aaa naslov za psp. Sad imaju jos veci novac i potpunu sony-jevu podrsku pa se nadam da nece omanuti :)
 
Dzefe legendo :D
 
Poslednja izmena:
Trudim se ;)
 
au bre, pa covek je mislio na raznovrsnot okoline, varijacije u ambientu i dizajnu u igri...
 
Znachi Crysis se deshava u dzungli na ostrvu, a KZ2 je prikazan jedan nivo i developer rekao da ce ostali biti drugachiji (developer walkthrough video iz ovog threada), i ladno je neko zakljuchio da je Crysis raznovrsniji ? :D:D:D

Ne, to verovatno nema veze sa hejtom :)
 
Ti misliš da su oni gledali developer video? :)
 
In my mind, the grail of solo FPS gameplay involves bringing the variability of the Battlefield series into a story-centric campaign. It's happening here -- when I leap onto a flimsy roof, hammer through the shingle, and slip a grenade inside; when I swipe a boat, speed by the shore, switch seats to the stem-mounted .50 cal, walk shots across troopers firing from the sand, and slip back behind the wheel in time to turn sharply before running aground. It's happening when I bail out of the burning pickup that collapses a cheap building; and, of course, when I choose to bypass the level's road route entirely and assault the enemy from the water.

Ovo je preview sa 1UP.com. Pošto osporavate moje mišljenje jer nisam igrao igru, eto od nekog ko ju je igrao.:)
 
Znachi Crysis se deshava u dzungli na ostrvu, a KZ2 je prikazan jedan nivo i developer rekao da ce ostali biti drugachiji (developer walkthrough video iz ovog threada), i ladno je neko zakljuchio da je Crysis raznovrsniji ? :D:D:D

Ne, to verovatno nema veze sa hejtom :)

ima smisla u tvom postu, slazem se sa tobom (zamisli ! :D ) Medjutim, na pamet mi ne pada da gledam trailejer od 22 minuta u kome neki lik drobi ko zna sta. Oni su prikazali sta su imali, ocigledno da te druge mape jos nisu zavrsene, steta. Po onome sto se vidi iz trejlera - slazem se sa kompljuterasom da je KZ2 10% (aj nije 10, 20 je) crysis-a. Do sada smo u crysisu videli ostrvo sa bar 3 skroz drugacija pejzaza (sneg, pesak i duboka dzungla) pa nivo na nosacu aviona, pa pecine sa alienima, pa alien ship...a ja bas i nisam sve trejlere od crysis-a gledao. Dakle nije samo ostrvo, a i da jeste ostrvo je ogromno i saroliko (al nije samo ostrvo :p )

U principu mislim da ne treba mesati ove dve igre uopste. Ajde da zavrsimo sa ovim dok nije pocelo prepucavanje.
 
Crysis je bre revolucija, totalna. Taj engine je jeziv i ne verujem da mu i KZ2 može prići, ali videćemo... Uglavnom jedan je udarni PC, a drugi udarni PS3 naslov...
 
Slazem se da ce Crysis imati verovatno raznovrsnije okruzenje. Slazem se i da je to veoma lep dodatak koji moze igru odrzavati svezu. Ali to nije presudno.
Black je konstantno mracan pa sam se ludo zabavljao uz njega. Resistance je brownscale extrodinare nadmasen samo od Gears-a ali opet i to su dobre igre. Mene zanima oce li Crysis biti zanimljiviji od prvog FarCry-a koji me je i pored raznovrsnih okolina i svega ostalog smorio...
 
verovatno oce. Nadam se da hoce. FC je i mene smorio, nikad ga nisam presao, a brdo puta pocinjao/nastavljao.

Nego, jel sam ja nesto propustio ili KZ2 stvarno treba da bude udarni naslov ?! :zgran: pa mislim, jeste lep, solidno napucavanje i to, ali solidno, nista vise. Klasican run&gun (koji vecina ovde pljuje) Mislim, kolko god da se meni licno neke stvari u MGS4 ne dopadaju (ukusi) ipak je ono za 3 koplja iznad po svemu ?! Ili sam propustio nesto vezano za KZ2 ?!
 
Pa pre svega filmski izgled igre, AI koji se prolagodjava svemu i radi i grupno i individualno, interaktivna okolina, retekcija pogodaka i reakcija na iste koja je sada vec impresivna, sistem osvetljenja kojim se duvaju, animacije koje su najrealnje do sada i kao najbolji cover sistem do sada.
Nesto od ovoga sam video na trailerima/gameplay filmicima a nesto su za mene puste zelje developera. Videcemo sta ce ispasti na kraju.
 
Ovo je preview sa 1UP.com. Pošto osporavate moje mišljenje jer nisam igrao igru, eto od nekog ko ju je igrao.:)

To niti je mišljenje, niti je taj mogao da ima mišljenje jer igru nije igrao. Igru niko nije igrao. Samo je predstavljen gameplay demo prvog nivoa, i to prvih par minuta. Otkud taj lik zna gde će se sve KZ2 odvijati. Developeri su još pride naglasili da je prvi nivo urbano okruženje, a da će biti drugih okruženja. I onda taj 1 video cirkuliše u 15 odsečaka širom neta, pa neka pijandura nalupa da je cela igra u istovetnom okruženju. Možda i bude tako, ali on to ne može da zna. To nije mišljenje, to je lupetanje.
 
lighting je dobar, ali je impresivan ssamo naspram PS2 ***, muzzle flash i dynamic soft shadows su davno vidjene stvari u UE3 baziranim igrama. Filmski efekat = LP i ko zna sta jos, AI , ono, iz trejelera se ne vidi kolko je dobar ali je u FEAR-u prilicno dobar, u sustini sve je to ok, dakle ne pljujem nista vec samo navodim sta je vec vidjeno, ali nisam ocekivao da run&gun bude "udarni" naslov na konzoli...Meni se igra skroz svidja, ja takve najvise i volim da se odma razumemo :p


@filipenko:

to je opis za crysis, ne za KZ2 :) NEsporazumi kao i obicno (sam je kriv, citirao je drajvera koji sigurno nije igrao Crysis :p )
 
Poslednja izmena:
lighting je dobar, ali je impresivan ssamo naspram PS2 ***, muzzle flash i dynamic soft shadows su davno vidjene stvari u UE3 baziranim igrama. Filmski efekat = LP i ko zna sta jos, AI , ono, iz trejelera se ne vidi kolko je dobar ali je u FEAR-u prilicno dobar, u sustini sve je to ok, dakle ne pljujem nista vec samo navodim sta je vec vidjeno, ali nisam ocekivao da run&gun bude "udarni" naslov na konzoli...Meni se igra skroz svidja, ja takve najvise i volim da se odma razumemo :p


@filipenko:

to je opis za crysis, ne za KZ2 :) NEsporazumi kao i obicno (sam je kriv, citirao je drajvera koji sigurno nije igrao Crysis :p )

Nisi razumeo cime se hvale. lepotom pojedinacnih senki jer su one mesavine pregenerisanih i real-time senki da bi se dobilo na brzini. Hvale se onim sto niko za sada ne moze a to je kolicina izvora svetala u jednoj sceni, dinamickim generisanjem izvora svetal na sve strane i posebni svetlosni podengine za vremenske uslove. Za ostalo se manje vise slazemo. A ai u FEARu jedva da postoji. na nivou je onog iz HL2. Sve dok ja mogu da naucim kako ce se protivnik ponasa, za mene je AI los.
 
AI u FEARU jedva da postoji ?? :smash: Ne da postoji, nego uopste nije naivan
 
Poslednja izmena:
ja ga nisam tako doziveo jer sam mogao u velikom broju slucajeva predvideti njihove akcije (sto u HL npr nisam mogao)
 
Još ćemo da blamiramo Fear AI upoređujući ga sa onim iz HL2. HL2 nema AI, ono je tuga božija. Fear je igra sa jednim od najboljih AI-jeva do danas. E sad, kako je Carnex naučio kako se AI ponaša u Fearu, to ne znam. Ono što znam to je da gotovo nikada nakon loadinga oni nisu bili na istom mestu, niti bi nastupali na isti način, uvek su pametno zaobilazili, natkriljavali, neretko čekali u zasedi mirno sa tandžarama da me drobe. Fantastično pucačko iskustvo.
 
Još ćemo da blamiramo Fear AI upoređujući ga sa onim iz HL2. HL2 nema AI, ono je tuga božija. Fear je igra sa jednim od najboljih AI-jeva do danas. E sad, kako je Carnex naučio kako se AI ponaša u Fearu, to ne znam. Ono što znam to je da gotovo nikada nakon loadinga oni nisu bili na istom mestu, niti bi nastupali na isti način, uvek su pametno zaobilazili, natkriljavali, neretko čekali u zasedi mirno sa tandžarama da me drobe. Fantastično pucačko iskustvo.

Carnex je sigurno mislio na HL1, gde je AI stvarno bio sjajan.
 
Nazad
Vrh Dno