Šta je novo?

Killzone 2

S&D je vrlo lako resiti - napraviti hardcore mod sa iskljcenim HUD-om, gde su jedino obicni vojnik i medic dozvoljeni, sa tim da je rocket launcher iskljucen.

Tako vise nece biti masovnog spawnovanje, vec ce napadi ici u talasima, kako se komandant squadova bude spawnovao, a posto ce igraci morati da biraju izmedju sposobnosti i oruzja, timovi vise nece masovno uzimati inzenjera (koji bi bio zabranjen) i nenormalno smarati sa njima.
 
S&D je mod koji me naterao da uglavnom igram Body Count kad igram sam po random serverima, prokleti cirkus.. uzbudljivo je "kao", ali je mnogo vise komedija i frustracija.
Setio sam se dobrog resenja, ali to bi znacilo totalni redizajn svih mapa. Da je S&D mesto na sredini mape, dakle ista razdaljina iz oba base kampa, i da nema custom spawn pointa, vec samo onaj iz baze.
 
Poslednja izmena:
Ili da samo određena klasa može da postavi (inženjer ili saboter) i da samo određena klasa sme da deaktivira (assault je glup naziv, inženjerija u okopu bi bila adekvatnija) i da oni tada ne budu naoružani.

Atentat, ok je (donekle) videti na mapi u kom delu je meta, ali ne i na ekranu tačnu poziciju.
 
Poslednja izmena:
Atentat, ok je (donekle) videti na mapi u kom delu je meta, ali ne i na ekranu tačnu poziciju.

Ovo sam i ja pomislio u pocetku, ali mislim da ne moze bolje od toga da se reshi. Uzbudljivije je kad znaju gde si, ne znam, ne vidim kako bi bolje bilo. Mozda da ti samo oznaci na radaru sekciju gde se meta nalazi, recimo crvenom bojom, da znas da je otprilike tu negde, ali da ne znas tacno gde. Kad bolje razmislim ustvari, ovako bi bilo mnogo bolje..
 
Jedan od mogucih nacina za resavanja tog problema je i refresh pozicije mete svakih 15ak sekunde.

Mada, ovo bi bilo moguce samo uz tezak nerf boosta, jer za tih 15 sekundi sa boostom mozes da pretrcis pola mape.
 
novi patch za KZ 2

Hi folks,

just a quick update. Today is my last day before I have a few weeks of rest planned. haven't really stopped all that much since we hit gold master and am owed a bunch of time off, which I am going to try and use now that its warm outside. So I wont be here much in the coming weeks, but I'll pop by a couple of times to see how its going.



Patch 1.27 is well under way and will be released a little later this month. It is a pretty sizable patch with some excing features. More on that later on when we get closer to releasing it. There is also a lot of server related maintenance coming with that and a lot of other things still in the works. (DLC 2 anyone?) But more on that later.

So, behave yourselves and a press-release with the changes in patch 1.27 will be released when a date and time for release has been agreed upon with all regions.

Seb

S: Patch 1.26 has been released in Japan which will help with some of the 3505 errors as well as the resulting hangs they have been experiencing. Was to do with some crazy unicode character in their PSN names that was causing an out-of memory issue, but you don't need to know that. take care.



Seb Downie - Producer - Guerrilla Games
 
"Patch 1.27 is well under way and will be released a little later this month. It is a pretty sizable patch with some exciting features. More on that later on when we get closer to releasing it. There is also a lot of server related maintenance coming with that and a lot of other things still in the works. (DLC 2 anyone?) But more on that later.

So, behave yourselves and a press-release with the changes in patch 1.27 will be released when a date and time for release has been agreed upon with all regions."

Dobre vijesti, ali te je Boris malo pretekao... :D Pogledaj na prosloj strani...
 
nisam ni gledao.

samo da isprave ono da ne mozes lika da ubijes kad se spawnuje, a on tebe moze. Treba da smanje preciznost prokletih tureta, jacinu shootguna (ne moze bre sa 30m da bude headshoot), sad svi koji ne znaju da pucaju namerno koriste inzinjere i turete.
I nekako da ubace search za turnire, jer je smor naci turnir koji ti odgovara. I OBAVEZNO da klanovi sa ispod 50 meceva ne smeju da prave turnir. Kakvih sve glupih turnira ima to je strasno, naprave long game od turnira i jos nameste da se igra jedna runda dnevno, i igras turnir 3 dana, ******.
Mogli bi jos milion stvari da dorade, ali sad mi nista vise ne pada na pamet.
 
Sačmara mnogo seje sačmu, i nije ni dovoljno jaka. A to što je headshot sa 30m je obično kad si načet i zakači te malo po glavi (kada si iza zida/ograde). Turreti nisu recizni ni malo, ali ako stojiš u mestu (ili ako ti glava viri) roknuće te isto kao M82.


I treba zabraniti da svako pravi turnire, definitivno.
 
De nisu precizni, ja kad trcim 200 km/h pod boostom turet me pogadja kao da sedim i pijem kafu.
Sacmara mene lesi na 30m kad sam full health, to me nervira. Jedino SMG bolje redja head-ove posle 1.26 patcha. Nije shootgun bio toliko jak kad je izasla igra.
 
Sačmara mnogo seje sačmu, i nije ni dovoljno jaka. A to što je headshot sa 30m je obično kad si načet i zakači te malo po glavi (kada si iza zida/ograde). Turreti nisu recizni ni malo, ali ako stojiš u mestu (ili ako ti glava viri) roknuće te isto kao M82.


I treba zabraniti da svako pravi turnire, definitivno.

Inzenjeri su posle assaulta, najvise imba i treba im tezak nerf.

Nije ni cudo sto vecina top 10 klanova koriste setup sa 4 inzenjera i jednim tactom za skoro svaki turnir.
 
Najbolji lek za ove iz top 10 je metak u celo, to smo im vec jednom objasnili. Sta ce on meni da uradi kad je na 50m ? Ja ima da ga busim sa M82 ko lud dok ne padne.
 
Vise bi prijalo da se balansiraju pozicije na mapi
npr u BG ISA ima superiornu poziciju kada se brani od S&D (tj jedan sniper iz kuce moze da otrese bilo koga ko postavlja exploziv)
dok HG nije te srece jer su oba exploziva popcilicno komplikovana za postavljanje (tj na oba se sniper izlaze velikom riziku da ga pogode dok kod ISA sedi u kuci na dobrom rastojanju i ubija sve koji pridju bombsite-u)
 
Poslednja izmena:
Evo lepih vesti za dronove iz Srbije koji su se dokopali DLC-a:

NextGamer heard the talk, got on the horn to the game’s producer Sebastian Downie, and asked him what the extra team members were needed for.

“It’s DLC for Killzone 2, and all I can tell you is that it’s best looking thing we have ever made,” he replied.

MIND BLOWN
 
ne razumem o cemu pricaju ? da nije nova klasa ? trazio sam na KZ forumu da ubace Politiciana i da se zove Seselj ! :D on bi i lesa probudio.
 
O, pa lepo :D
 
Headshot :D
 

Prilozi

  • Headshot_Notify.rar
    40.5 KB · Pregleda: 45
To bre! :D Nadam se da se lepo cuje..
 
ko hoce ovu igru ima na supervideoigre za 2500....jeftino!!
 
Vrh Dno