Šta je novo?

Kena: Bridge of Spirits

DeRadicci

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
04.08.2011
Poruke
7,744
Poena
525


Izlazi krajem godine za PC, PS5 i PS4.


Kena, a young Spirit Guide, travels to an abandoned village in search of the sacred mountain shrine.
She struggles to uncover the secrets of this forgotten community hidden in an overgrown forest where
wandering spirits are trapped.

Kena: Bridge of Spirits is a story-driven action adventure set in a charming world rich with exploration
and fast-paced combat. Players find and grow a team of tiny spirit companions called the Rot, enhancing
their abilities and creating new ways to manipulate the environment.
 
Ja sam mislio da je ekslkuziva za ps5, super sto ce i za ps4 da izadje.

Sent from OnePlus 7 Pro
 
 
Jedva cekam da dodjem kuci da probam. Kupio sam je jos davno na Turskom Epic storu za sitne pare.
 
Iz onoga što sam video po netu, 7-8/10. Sasvim korektna AA igra, mada kratka (do 10 časova gameplay-a).

Mahom ljudi preporučuju da se pazari i odigra, ali kad bude na popustu/dođe na Steam.
 
Igram i simpa deluje, definitivno zasluzuje da se odigra. E sada, za mene je Horizon Zero Dawn odlicna igra, tako da, eto, cisto da se ima neki kontekst.
 
Nekome se mozda ne svidja, stvar ukusa ili preferencije, da budem jos precizniji meni je HZD bolji od RDR 2. HDZ sam presao u dahu dok sam RDR 2 stao na nekih 50tak sati i smorio me. Doduse slab sam na tu postapokalipsu a HDZ bas rezonuje sa tim apokaliptickim strunama. Borba mi je isto mnogo bolja, raznovrsnija, dinamicnija.

Kenu igram na 3/4 tezini, poslednju tezinu nije ni moguce odabrati, verovatno moze nakon prvog prelaza i prilicno je neoprastajuca.
 
A meni je HDZ težak prosek i da nije bilo karantina nikada ga ne bih prešao.

Za mene jako loši i isprazni dijalozi i likovi. Pogotovo za nazovi "rpg" gde bi to trebalo da bude najjači adut.

I sam svet je mi je nekako bio isprazan, bez nekih dešavanja koja bi te odvukla da odlutaš na drugu stranu mape.
Nekako sam u to vreme odigrao Elex, e to je čist primer kako se gradi svet i kako rpg treba da izgleda. Evo dok pričam imam želju da ga obrnem još jendom. A kada pomislim na HDZ, pomislim dosada.

Mada to pomislim na svaki naslov koji koristi tu "Ubisoftovsku" open wold mehaniku otključavanja tornjeva i rađenja istih generičkih kvestova na svakom delu mape. Šteta što je Sony krenuo u tom smeru. Jer tu mehaniku guraju u gotovo svaki naslov (Days Gone, Spajdi, GoT...).
 
Postalo je standard...veštačko angažovanje igrača, samo da mu se što više produži vreme provedeno u igri. Šatro, radiš nešto a ustvari ne radiš išta smisleno...

A kakve tek spodobe angažuju za pisce, nije ni čudo što je prazno, predvidljivo i puno klišea...dolazeći KOTOR je odličan primer šta čeka industriju.
 
Obozavao sam Gothic I i II a Elex se nisam mogao naterati da odigram, dosao do prvog grada i odustao. Cak mi je i Days Gone igriviji od RDR2, ne lezi mi taj Divlji Zapad nikako (da se razumemo dijalozi u Days Gone i RDR2 su neuporedivi, ono u DG su smesni u odnosu na RDR2). Mada moguce je i sto nisam igrao Assassin Creed, sem nesto malo prvi deo tako da sam se ja u HZD prvi put susreo sa tim otkljucavanjem mape preko tornjeva.
 
A meni je HDZ težak prosek i da nije bilo karantina nikada ga ne bih prešao.

Za mene jako loši i isprazni dijalozi i likovi. Pogotovo za nazovi "rpg" gde bi to trebalo da bude najjači adut.

I sam svet je mi je nekako bio isprazan, bez nekih dešavanja koja bi te odvukla da odlutaš na drugu stranu mape.
Nekako sam u to vreme odigrao Elex, e to je čist primer kako se gradi svet i kako rpg treba da izgleda. Evo dok pričam imam želju da ga obrnem još jendom. A kada pomislim na HDZ, pomislim dosada.

Mada to pomislim na svaki naslov koji koristi tu "Ubisoftovsku" open wold mehaniku otključavanja tornjeva i rađenja istih generičkih kvestova na svakom delu mape. Šteta što je Sony krenuo u tom smeru. Jer tu mehaniku guraju u gotovo svaki naslov (Days Gone, Spajdi, GoT...).
Dosta od napisanog kao kritika HZD stoji (pogotovo za dialoge koji su LOLiš), takođe RPG element je rudimentalan (na nivou petogodišnjaka) jer uz malo detaljniji pristup i "čišćenje mape" svi skilovi su na maks već na polovini igre, pa bilo kakav izbor i razvojni put ka unapređenju lika gubi smisao.
Međutim mislim da primarni adut HZD svakako nije bio RPG element, nego setting uopšte, a taj jurassic-mech hibridni svet i njegovi žitelji je po meni više nego uspešno implementiran, kao i borbe za "živuljkama" gde moraš da se usesrediš da pronađeš i kazniš njihove mane i slabosti, i ne može ništa na juriš i glavom kroz zid...

Glavna priča i sporedni kvestovi su mediokritetni u najboljem slučaju i tu su samo da daju neki smisao istraživanju sveta i osećaj napredka...

Međutim, ponavljam sam setting, borba i protivnici su nešto do tad (i sad) neviđeno i to je ono u čemu je HZD iskakao od konkurencije, uostalom pobrao je dosta GOY glasova te godine u odličnoj konkurenciji, što govori samo za sebe...

Nego kakva je Kena, jel' probao neko?
 
Ovo ko da gledam neki pixarov film, odigrao pola sata, bas lepa.
 
Igrao sam nekih 3h. Za početak mi je nekako prazna, jednolična i imam utisak da će tako i ostati. Jeste simpa, na prvu se svidelo ćerkici od 7g :D , ali je ubrzo izgubila interesovanje i pitala me da se vratimo na Psychonauts 2. Inače sve teče glatko, a borbe zaista nisu naivne.
Već se lomim, daću joj šansu dok me žešće ne smori, možda krene ne bolje. A i žena me gleda čudno kad baci pogled i vidi one "minions" mališane, a ja igram sam :D
Slažem se da izgleda kao pixarov film.
 
Poslednja izmena:
Hahah jel te pita "ljubavi jel ti dobro"
:D
Ja sam se smorio posle 10 minuta, al dao sam joj sansu nekih sat.... ne drzi mi paznju, sto kazes, vidim gde vodi. Ali ostajem na tome da je lepa igra simpa izgleda i to je to. Cekam Diablo da se zavarim za monitor
 
Fina igra. Simpaticna zanimacija. Ali kod mene cudno reaguje na kontrole. Nekad nece uopste. Tipa ne reaguje kad treba da udari, da eskivira napad i slicno... Jel ima jos neko slicne probleme?
 
@Bajica
:D pa ono... gleda u TV, pa gleda u mene, pa u TV, pa u mene, i odmahuje glavom sa podsmehom... Znam šta misli... Pogledom mi kaže "dobro bre, pa koliko godina imaš" :D. Nego navikla da igram sve i svašta...
Možda bi mi Kena bila lakša za varenje da sam neko vreme kulirao od igranja. Ovako, odmah nakon "master pis" od igre - Nier: Automata i fenomenalne Psichonauts 2, ova mi prilično teško pada.
 
Fina igra. Simpaticna zanimacija. Ali kod mene cudno reaguje na kontrole. Nekad nece uopste. Tipa ne reaguje kad treba da udari, da eskivira napad i slicno... Jel ima jos neko slicne probleme?
Ako mislis na nedostatak otkazivanja animacija tokom borbe onda da, ume da iritira.
 
Fina igra. Simpaticna zanimacija. Ali kod mene cudno reaguje na kontrole. Nekad nece uopste. Tipa ne reaguje kad treba da udari, da eskivira napad i slicno... Jel ima jos neko slicne probleme?
DA BRE DA!!!! AAA!!!! Mislio sam da ludim. Umesto da krene da charge heavy attack ona samo stoji... Dosao sam do bosa na tornju (nije spojler), batica me otresao kao slinu. Znaci, obrnuo sam Dark Souls 2, keca nisam ali sam igrao protiv Stanlija i Olija ali ovaj batica... Ja... Ne znam kako to cudo da predjem... Izgleda da cu morati da koristim stit umesto dodge.
 
Jel igras na dzojpedu ili MK? Nisam imao tih problema na dzojpedu
 
Jel igras na dzojpedu ili MK? Nisam imao tih problema na dzojpedu
Igram na MK. Jednostavno posle dodge-a, Kena stane. Nece da udari. Moram da pustim skroz kontrole, pa tek onda da probam nesto.

Ako mislis na nedostatak otkazivanja animacija tokom borbe onda da, ume da iritira.
To je manji problem. Kad animacije odrade svoje, Kena i dalje stoji. Moram vise puta da pritsnem komandu da bi odreagovala. Bilo da hocu da nisanim, ili posle dodga da udarim odmah... Smara.

DA BRE DA!!!! AAA!!!! Mislio sam da ludim. Umesto da krene da charge heavy attack ona samo stoji... Dosao sam do bosa na tornju (nije spojler), batica me otresao kao slinu. Znaci, obrnuo sam Dark Souls 2, keca nisam ali sam igrao protiv Stanlija i Olija ali ovaj batica... Ja... Ne znam kako to cudo da predjem... Izgleda da cu morati da koristim stit umesto dodge.
Da. Najveci problem kad igras protiv boss-a a nece da ga udari. Samo stane. Bezveze. A moras i da izbegavas kripce okolo, plus boss-a a jos i da ih udaras. Klasterfak veliki. To ce morati da srede, kako mi se cini.
 
@Bajica I ja koristim tastaturu i misa. Zatrcim se u bosa odradim heavy attack iz trcanja i umesto da nastavi da puni sledeci heavy attack ona stane jer sam kliknuo prerano sa sledecim napadom i nije registrovalo uopste. Igra nema nikakav queue, ako pritisnes napad dok prethodni nije zavrsen ne desi se nista. Tako mi barem deluje. Taj heavy napad poenta je da opalis kada ga idealno napunis, a puni se tri sata i onda umesto da krene da ga puni ona stoji jer si kliknuo prerano...
 
Kod mene na PS4 sve teče bez trokiranja. Jedini bag ima sa maskom na početku... posle trećeg, četvrtog korišćenja nije se moglo izaći iz te perpektive, a kamera zabode u nekom lošem položaju, dalje igranje nemoguće, i mora restart. Sve u svemu... ja danas prodao igru, nisam mogao više :)
 
Vrh Dno