Šta je novo?

Kako raskinuti Box 4 sa najmanje glavobolje i krenuti dalje

Poolmaker

Nenadmašan
Učlanjen(a)
05.04.2013
Poruke
12,573
Poena
2,245
Box 4 želim da raskinem zbog poskupljenja. Zadržao bih fiksni kod mts-a, adsl net i tv bih potpisao za Beotelnet, mobilni broj bih prebacio u A1 na Mega plan.

Šta bi bio redosled poteza?
Prvo prebacujem mobilni broj u A1, prvo tražim mik broj za prelazak na Beotelnet, prvo tražim raskid ugovora za Box 4?

Ako je moguće želim da smanjim vreme trajanja procedure i da ne dođem u situaciju da danima ili nedeljama nemam kućni net i slično.
 
Poslednja izmena:
Ovako:
  • Tražiš raskid ugovorne obaveze zbog promene uslova ugovora na osnovu člana 131 zakona o elektronskim komunikacijama.
  • Tražiš da rasformiraju box (njihova terminologija), odnosno da ostave posebno: fiksni, mobilni postpaid, televiziju i internet (plaćaćeš neko vreme pretplate za svaku uslugu zasebno)
  • Tražiš MIK za prelazak kod drugog xDSL provajdera
  • Gasiš TV uslugu
  • Odlaziš u A1 tražiš da pređeš sa brojem kod njih na prepaid mega plan 12 meseci besplatno
  • Beotelu podnosiš zahtev za prelazak xDSL usluge kod njih i dostavljaš im MIK koji si dobio od telekoma
  • Dva dana kasnije si sa mobilnim brojem u A1, u toku dana će sve usluge biti aktivne. Vodi računa da moraš da dopuniš kredit bar jednom u 89 dana, inače sve ističe. Taj kredit troši na šta hoćeš
  • Nedelju do 10 dana kasnije si kod Beotela i počinješ da koristiš njihov net (tih nedelju dana plaćaš telekomu punu cenu za internet).

To je to odprilike.
 
Super, hvala ti na detaljnom odgovoru.
Kad odem u poslovnicu i tražim raskid ugovorne obaveze i rasformiranje Box paketa mts će pretpostavljam pokušati odugovlačiti, pregovarati i slično?
Mogu li šta učiniti povodom toga?

Ne znam da li je tačno, mislim da je neko spominjao da mogu do 30 dana da odugovlače stvar.
 
30 dana, koliko sam ja shvatio, je važenje MIK broja, tako barem stoji na papiru koji sam dobio.
Šta to, ustvari, znači - nemam predstavu...da li po isteku 30 dana više ne možeš da pređeš kod drugog provajdera (tj nastavljaš da koristiš njiovu uslugu) ili se potpuno ukida usluga - nisam se raspitivao.
Kako god, u tom periodu, nađeš drugog pružaoca usluge, dogovoriš se šnjime, uzmeš opremu, počneš da koristiš (navodno bez prekida), i vratiš opremu u emtees.
Tako sam ja razumo, donekle...
 
MIK dobijas tek kad su zasebne usluge i bez UO. Od tada vazi rok za MIK.

Mada meni rekose da moram da vratim opremu i trazim nove usluge.. ali ja sam hteo Box4 na Box3 valjda.
 
Nazad
Vrh Dno