Šta je novo?

Kako pregledate tft u radnji?

sh0ne je napisao(la):
Verovatno ce pitanje izgledati glupo al ajde da pitam !!
Jel postoji neki siguran nacin da se umrtve pixeli? Recimo kupim monitor koji ima 1 mrtav pixel a ja zelim da umrtvim jos 2-3 kako bih ispunio uslove garancije da bih mogao da im ga vratim. Naravno bez fizickog nasilja nad monitorom !!
:crash: :crash: :crash: :crash:
:D
Naravno da ne! :D
Sve je pitanje "sreće"... :d
 
Ajde da napravimo listu monitora/proizvodjacha/prodavnica koji daju 0 bad pixel toleranciju.... ;)

Ja mislim da po zakonu ti smesh u nekom roku da vratish robu bez obrazlozhenja..ima novi zakon..pogledajte u nekoj prodavnici..mora da stoji uz knjigu zalbi i utisaka...

Pa nije kupovina valda lutrija?? Kakva smo mi drzhava...

Drug u USA kupio laptop i dobio 6 MESECI money back garanciju!!
 
Novi zakon, smesno zvuci :D
 
Pa kupci, birajte radnje, to je vase pravo, idite tamo gde ce vas najbolje usuziti i dozvoliti vam da gledate do mile volje.Pare se jednom daju (nije reklama) :type:
 
Kada sam ja kupovao TFT 19" Pivot niko se nije obradovao kada sam tražio primerak koji nije sa police (sa otiscima prstiju, smanjenim vekom trajanja itd..), a plaćao sam u kešu. Izašao sam iz 2 prodavnice, a u trećoj prodavac iako grub, ipak na moje silno insistiranje je doneo nov primerak iz kutije, priključio, ja ga pregledao 5-10min, na kraju mi ga spakovao, ja platio i poneo ga kući. To je bilo u BelComputers na BBrdu, ne može baš biti preporuka jer sam dobro insistirao na tome, ali dakle može! Preporučujem da se zaobiđe za kupovinu (ne i za razlgedanje monitora) showroom (ne mogu na prvu loptu da se setim čiji je) u City Hall tržnom centru ne BBrdu, jer i pored rezervacije i ostavljanja fiksnog+mobilnog, dolaska za pola sata, opušteno su mi rekli da dođem sutra, jer je monitor još u magacinu, i da nema šanse da ga testiram, mogu samo da uzmem taj sa police, na šta sam im rekao "hvala, razmisliću :p".

U nerazvijenom svetu (iz prve ruke!, ništa rekla kazala) tu donesu 10 računra, raspakuju, ti testiraš, nisi zadovoljan, vratiš ih, a oni nasmejani kažu "Nema problema, hvala na ukazanom vremenu, ukoliko Vam išta zatreba, slobodno pozovite.". Kod nas prodavac nema 10minuta da potroši na mene koji plaćam 400e!#!@$? (pa čak i da odustanem)
 
morke je napisao(la):
U nerazvijenom svetu (iz prve ruke!, ništa rekla kazala) tu donesu 10 računra, raspakuju, ti testiraš, nisi zadovoljan, vratiš ih, a oni nasmejani kažu "Nema problema, hvala na ukazanom vremenu, ukoliko Vam išta zatreba, slobodno pozovite.". Kod nas prodavac nema 10minuta da potroši na mene koji plaćam 400e!#!@$? (pa čak i da odustanem)

Kom bre razvijenom svetu? To ekstra zavisi i menja se od prodavnice do prodavnice. Recimo za sitne stvari koje se lako gledaju, tipa laptop, možeš da pregledaš pre kupovine. Ali za recimo neki 20" monitor, da ne pričam za više, vrlo teško.
To možeš da vidiš u nekoj sitnijoj firmi, gde nije gužva, prodavac ima vremena - isprobao lično na primeru kupovine Apple monitora (na kraju ga vratio zbog vrljavog pozadinskog osvetljenja). U nekoj prometnoj radnji, gde će sa tobom da izgubi 30min ili više a može za to vreme da obradi 5 druigh ljudi - jako, jako teško.
Da ne pričam što nema šanse da ti ubaciš neki Flash, CD ili nešto testiraš...ma ni u ludilu. Uključiš, pa šta vidiš, video si. Veće firme se sa tim uopšte ne *****avaju - uzmi ti to i nosi, pa ako ne valjda vrati, pa ćemo se dogovarati dalje.

A to dalje je posebna priča. Ja, pošto se raspitujem za monitor koji nosim za Srbiju, eksplicitno pitam:
1. da li mogu da probam pre kupovine - raspajujem i probam
2. da li ako pronađem neki defekt mogu da vratim i dobijem odmah novi ili odmah refund

U prvom slučaju sam potvrdan odgovor dobio samo od jednog Apple resellera. Čak i u Apple Storeu su rekli "pa vidite sa prodavcem, ako je u mogućnosti". Za drugo pitanje taj Apple reseller je rekao "da, odmahnovi ili pare" (što su i potvrdili u primeru) a u Apple Storeu su rekli "pa ne baš uvek odmahnovi primerak, no refund uvek može". U jednoj od boljih radnji za prodaju ovde su mi za Viewsonic kupovinu rekli "ako ne valja, vratite, pa ćemo slati proizvođaču i ako potvrde da je kvar onda ok. obično se sve to završi za *mesec* dana. ali ako se ispostavi da je cela linija monitora takva, onda to nije kvar i to ne podleže vraćanju". Itd, itd.

Primera ima raznih, ali daleko od toga da je u razvijenom (šic!) svetu sve med i mleko. Razlika je samo u tome što ti kao potrošač ima veću zaštitu i možeš zaista da im se na*ebeš keve ako te *****avaju, ali sama kultura prodavanja je najčešće ista, pa kujpovao u Srbiji, Singapuru ili Londonu.
 
aleck je napisao(la):
Kom bre razvijenom svetu?
Kolega zezamovac rekoh nerazvijenom svetu, to je događaj iz nama daleke južne amerike pre 6-7 godina, a ako su oni razvijeni svet (globalno rečeno), svaka čast :)

aleck je napisao(la):
Razlika je samo u tome što ti kao potrošač ima veću zaštitu i možeš zaista da im se na*ebeš keve ako te *****avaju, ali sama kultura prodavanja je najčešće ista, pa kujpovao u Srbiji, Singapuru ili Londonu.
O tome i pričam ovde te prodavci šetaju da pod originalnim nisu mislili na nedekodiran telefon/laptop, već da je iz zemlje porekla. Zato moraš sve da istestiraš pre nego što platiš, jer posle nema nazad, barem za veće svote novca, a za sitnije možeš da preživiš..
 
Iz licnog iskustva kao prodavac, mogu reci da su pojedini kupci veoma paranoicni i tesko im je udovoljiti, te zasto nije fabricki upakovan te da li mogu da pogledam. mislim to je pomalo kontradiktorno i sebicno jel jednostavno ako vec hoces da ti otpakujem neki model to znaci da ce mozda neko drugi praviti isti problem. jednostavno to je jedan zacarani krug pacijenata.
Retki su normalni kupci, ali pri tome ne mislim na lakomislene i neupucene, da me neki nebi pogresno shvatili.
 
duigor je napisao(la):
Iz licnog iskustva kao prodavac, mogu reci da su pojedini kupci veoma paranoicni i tesko im je udovoljiti, te zasto nije fabricki upakovan te da li mogu da pogledam. mislim to je pomalo kontradiktorno i sebicno jel jednostavno ako vec hoces da ti otpakujem neki model to znaci da ce mozda neko drugi praviti isti problem. jednostavno to je jedan zacarani krug pacijenata.
Retki su normalni kupci, ali pri tome ne mislim na lakomislene i neupucene, da me neki nebi pogresno shvatili.
Da se razumemo ja uvek kažem da hoću fabrički upakovno i ukoliko je sve u redu uzimam i tako je uvek bilo, naravno osim ukoliko nešto nije u redu (2 puta sve ukupno). Bezobrazluk je za punu cenu nečega isporučiti primerak s police, iz showroom-a itd... Taj primerak se prodaje na kraju kada nema datog primerka na lageru za 40-60% pune cene. Jasno mi je da država maltretira prodavce, da se cene dnevno variraju, da je čist gubitak držati lager, ali ne mora sve da plati krajnji korisnik, ne?! Iz tog razloga uglavnom kupujem robu iz istih izvora, gde imam duži kontakt, pa sve ide na reč (koja se poštuje), ali se po nekad zadesi da iz nekog razloga moram uzeti nešto sa strane i tada sam baš dosadan (kao i kod pomenutih izvora prvih puta), a sve bude ok, kasnije sve ide po loju.

*Dve stvari koje ne podnostim su kada prodavac pojma nema šta prodaje i drsko mi govori da potražim na netu, kao da to već nisam uradio, ali mi treba neki info koji nisam našao. I kada nazovem telefonom, rezervišem, pitam za cenu i stignem za manje od sat, a u međuvremenu se cena "promenila" (uvek na više).
 
morke je napisao(la):
Da se razumemo ja uvek kažem da hoću fabrički upakovno i ukoliko je sve u redu uzimam i tako je uvek bilo, naravno osim ukoliko nešto nije u redu (2 puta sve ukupno). Bezobrazluk je za punu cenu nečega isporučiti primerak s police, iz showroom-a itd... Taj primerak se prodaje na kraju kada nema datog primerka na lageru za 40-60% pune cene.

Razumem ja tebe, i ja licno kupujem uglavnom fabricki upakovane proizvode. Ali postoji tu jedna problem tj nelogicnost.A to je kako bi izgledala situacija gde svaki kupac zeli naravno nov neotpakovan proizvod koji navodno zeli da kupi, i da ga isproba. Moras imati u vidu da velika vecina ljudi samo isprobava i gleda robu a da tek mali broj ljudi stvarno kupuje. I kad bi se svi drzali tvog principa za koji ne kazem da je los, jednostavno u radnji nebi imali nijedan fabricki upakovan proizvod jel bi svi bili odpakovani da se probaju za nekog potencialnog kupca.

Kod mene je situcaija sto se tice isprobavanja proizvoda sledeca. Posto radim u firmi koju su dosta pljuvali po forumu sto opravdano a sto ne, reci cu da je ta praksa bila u svim radnjama u kojima sam ja radio.
Dakle zvucnici su uvek bili izlozeni i mogli su da se cuju, e sad posto oni spadaju u proizvod koji je sklon ostecenju prilikom eksplatacije njega smo ili imali u vecem broju ili se narucivao danas za sutra.
Monitori su takodje posebna prica, mogu ti reci da ljudi nisu mnogo trazili da ih isprobaju, a cak i kad je to trazeno uvek im se izaslo u susret, sto sa modelima koji su vec izlozeni a sto sa upakovanim. Mada tu nastaje problem o kome sam pisao na pocetku teksta, tj veliki broj odpakovanih modela za koje ti kazes da treba da se prodaju sa velikim popustom.
Sto se tice sitnije robe tj foto aparata, mp3 plejera, fleseica, grafickih, nikad nije bio problem da se isproba, a ni kupci nisu pravili problema ako nije fabricki upakovano, sem u par izuzetnih paranoicnih slucajeva.

I da nezaboravim sto se tice monitora, kad ih ja ponovo upakujem neces ni znati da li su odpakivani :D
 
Poslednja izmena:
duigor je napisao(la):
I da nezaboravim sto se tice monitora, kad ih ja ponovo upakujem neces ni znati da li su odpakivani :D

E bash zato MORASH kad ti udjem u radnju da mi otvorish monitor..jel kupac koji ti udje na vrata a koji ti nije prijatelj cje da POPIJE taj monitor a ti si ga zapakovao jel tvoj drugar nije hteo da uzme taj monitor sa bad pixelom/neravnomernim osvetljenjem...shto sve ne podlezhe garanciji u 99% sluchajeva.
<ovo je samo primer, ne kazhem da ti to radish i nije nishta lichno..ali priznaj da je to praksa>

Jedno je statistika dobiti monitor sa bad pixelom, a drugo je u Srpska statistika dobiti monitor sa bad pixelom
 
duigor je napisao(la):
Razumem ja tebe, i ja licno kupujem uglavnom fabricki upakovane proizvode. Ali postoji tu jedna problem tj nelogicnost.A to je kako bi izgledala situacija gde svaki kupac zeli naravno nov neotpakovan proizvod koji navodno zeli da kupi, i da ga isproba. Moras imati u vidu da velika vecina ljudi samo isprobava i gleda robu a da tek mali broj ljudi stvarno kupuje. I kad bi se svi drzali tvog principa za koji ne kazem da je los, jednostavno u radnji nebi imali nijedan fabricki upakovan proizvod jel bi svi bili odpakovani da se probaju za nekog potencialnog kupca.
Prodavac je dužan da od svega što prodaje (a ne spada u nabavke po spcijalnoj narudžbini*, jer tada uglavnom ima par primeraka i cene su veće) a šta ima smisla videti pre kupovine ima po jedan otpakovan primerak koji je tu da se testira, gleda, pipa prstima (za nekulturne kupce, mada bih ja to kao prodavac naplaćivao >1000din). Taj primeran kada se prestane s prodajom datog proizvoda, prodaje sa velikim popustom zbog svega navedenog. Ne vidim problem oko tog primerka, valjda i prodavac treba nešto da uloži u svoj biznis, ne!? Sada ko želi da probao neotpakovan, dužan je i da kupi taj primerak, ako mu ništa ne fali i to treba da naznači prodavac. Iskreno ne znam (što ne znači da ih nema) nikoga ko je tražio otpakivanje TFTa pre kupovine, a na kraju ga nije kupio, iako je bio ispravan. Najgore je što prodavac skoro uvek nastupi veoma arogantno na pitanja o probanju robe pre kupovine iako je neko došao sa ~400e (nije kupac to našao u kontejneru) u kešu, njemu na noge. Kako će reagovati ako dođem da kupim ventilator od 300din!?

duigor je napisao(la):
Sto se tice sitnije robe tj foto aparata, mp3 plejera, fleseica, grafickih, nikad nije bio problem da se isproba, a ni kupci nisu pravili problema ako nije fabricki upakovano, sem u par izuzetnih paranoicnih slucajeva.
Lično uopšte ne patim od fabričkog pakovanja, već tako pokušavam da izbegnem sve namerne/slučajne prevare naših prodavaca koji (ne znam gde su to naučili!?) otpakuju primerak, stave ga na policu, prodaju taj, otpakuju sledeci primerak, stave ga na policu, pa prodaju taj primerak... :crash:

duigor je napisao(la):
I da nezaboravim sto se tice monitora, kad ih ja ponovo upakujem neces ni znati da li su odpakivani :D
Ako krenemo s takvom pretpostavkom, ulazimo u začaran krug, nećeš ni ti znati da li su euri/dinari falsifikovani i tako dalje :p Daleko od toga da i mene nisu *****ali :wall: , one sitne pilićarkse zahebancije ne računam, a od većih - jedan mobilni, bio je dekodiran, iako je rečeno da je originalan, a time je prodavac mislio da je iz zemlje (made in ...) odakle je prozivođač i jedan štampač, nije radio ono što je pisalo na internetu, a prodavac se kunuo u rođenu majku (mislim da je i dan danas živa, toliko o prodavcima) da je sve tako kao što piše, a nije bilo.

*Nevezano od teme, naši prodavci uopšte nisu predusetljivi ni prema stalnim kupcima, da naručne nešto na specijalan zahtev, iako će na tome isto zaraditi, a imaju sigurnog kupca. Veoma lak način da nekoga "kupiš" na duže staze, ukoliko osnovi cilj prodavca nije da jednokratno *****e što više ljudi (nije a?:p ). Konkretno Logitech Trackball sam morao da dovlačim čak iz Nemačke...
 
ima po jedan otpakovan primerak koji je tu da se testira, gleda, pipa prstima. Taj primeran kada se prestane s prodajom datog proizvoda, prodaje sa velikim popustom
Osnovna postavka trgovine: sve troškove na kraju pokrivaju kupci. Ali sve. Ako prodavac treba da plaća da bi radio - bolje da peca. Trgovačka demagogija međutim stvara tu lažnu sliku kako ustvari poklanjaju i prave gubitke e da bi učinili ljudima jer su, eto, filantropi. To ne rade ni u UNICEFu nego imaju plate za šok (a daju im truli bogataši da bi prali savest i poreske knjige).

Problem našeg tržišta je što jedna radnja uspe da proda samo 5-6 komada nekog modela dok on već zastari. Ako bi se zbog 5 prodatih držao jedan za testiranje pa kasnije prodao upola cene: ostalih 5 komada bi morali da odu 10% skuplje da se to pokrije. A onda ne bi prodao nijedan zbog konkurencije koja to ne radi. Druga priča bi bila da se prodaje 50 komada mesečno kao u bogatim zemljama. Kupci tamo imaju više para i traže bolju uslugu. Ta usluga onda već prihvatljivo malo košta i ne pojačava bitno cenu da to obori prodaju.

A do tada jedino međurešenje je da zastupništva velikih firmi otvore showrooms (kao što je uradio HP) gde se može pipati, štampati, isprobavati... To finansira sama kompanija iz marketing budžeta na nivou celog uvoza i prodaje u zemlji. A posle se kupi u prodavnici uz probu primerka ako se ne prihvata kasnija reklamacija. Mada obično par dana nije problem za bilo kakvu reklamaciju...

Rezime: ako prosečno svaki deseti monitor ima bad pixele, a ima kupaca koji hoće da ih takve uzmu za upola cene, onda cena za one koji neće bad pixel mora da ide 5% gore da se zatvori cela konstrukcija. Drugi nema ko da plati taj trošak. Po meni bi bilo fer, svako bi birao šta želi i znao šta kupuje i pošto, bez lutrije... dakle, u pravu si da ovako nije čista situacija.
 
ZorMi je napisao(la):
Osnovna postavka trgovine: sve troškove na kraju pokrivaju kupci. Ali sve. Ako prodavac treba da plaća da bi radio - bolje da peca.
Lepo je voditi posao gde je baš sve profit, ali je to malo teže, doduše ne i kod nas :wall:

ZorMi je napisao(la):
Problem našeg tržišta je što jedna radnja uspe da proda samo 5-6 komada nekog modela dok on već zastari. Ako bi se zbog 5 prodatih držao jedan za testiranje pa kasnije prodao upola cene: ostalih 5 komada bi morali da odu 10% skuplje da se to pokrije.
Ne mora svaka prodavnica da prodaje monitore i sličnu robu koju treba probati pre kupovine, ne!?

ZorMi je napisao(la):
Rezime: ako prosečno svaki deseti monitor ima bad pixele, a ima kupaca koji hoće da ih takve uzmu za upola cene, onda cena za one koji neće bad pixel mora da ide 5% gore da se zatvori cela konstrukcija. Drugi nema ko da plati taj trošak. Po meni bi bilo fer, svako bi birao šta želi i znao šta kupuje i pošto, bez lutrije... dakle, u pravu si da ovako nije čista situacija.
Baš tako, da se zna šta koliko košta i posle nema iznenađenja - nekada je bitan kvalitet, nekada nije. Verovatno su i neki kupci stoka, a ja sve govorim s moje tačke gledišta - mislim da se ponašam korektno (tražim da probam i ako radi uzimam).

Za Imtel i tebe lično mogu reći da je samo za pohvalu. Verovatno zbog većeg obrta od manjih prodavničica, možete sebi dopustiti i dodatne mogućnosti - tipa rezervacije, vraćanje u roku od 24h i slično.
 
morke je napisao(la):
Lepo je voditi posao gde je baš sve profit, ali je to malo teže, doduše ne i kod nas :wall:
Realan problem kod nas je što su investicije skupe. Banke uzimaju 2% mesečne kamate na pozajmljene pare i to pod hipoteku. U takvoj situaciji bilo kakvo ulaganje na duži rok je hazard. Čak i za poljoprivredu gde treba 6 meseci da nešto rodi i vrati ulog. Ulaže se samo na kratko, što se ne vrati za par meseci - piši propalo. To nije zdravo ekonomsko okruženje.

Ti ustvari govoriš o zdravom ekonomskom okruženju, ulaganju u osvajanje tržišta, izgradnju brenda i zauzimanje pozicije koja će se za 5 ili 10 godina isplatiti. Dakle, ipak je sve profit, samo zavisi koliko se čeka. A ovdašnje firme nažalost ne znaju ni da li će dočekati sledeću fiskalnu godinu. Ta dugoročna ulaganja mogu da priušte sebi stranci koji su došli da ostanu (evo Telenor)...
 
morke, mislis li da maloprodaje posluju pozitivno? Veruj mi na rec vecina pravi gubitke i sluze da bi bile reklama Veleprodaji i za jos ponesto.Kada to znas onda mozes da shvatis zasto je problem da se izlozeni primerak proda sa 50% popusta a pri tom maloprodaja placa PDV na pun iznos.Naravno da u zemljama sa jakom ekonomijom to moze tako ali kod nas je stanje koje je ZorMi lepo objasnio.Sve to trgovci lepo znaju.Pozdrav.
 
RS je napisao(la):
Kada to znas onda mozes da shvatis zasto je problem da se izlozeni primerak proda sa 50% popusta a pri tom maloprodaja placa PDV na pun iznos.Naravno da u zemljama sa jakom ekonomijom to moze tako ali kod nas je stanje koje je ZorMi lepo objasnio.Sve to trgovci lepo znaju.Pozdrav.
Dobro, zašto uvaliti svakom kupcu monitor s police, kada se može uvaliti samo poslednjem, makar i po punoj ceni (ako jedan te isti monitor stoji sve vreme na polici)!?

Uostalom to što pominješ gubitak u jednom delu delatnosti (maloprodaja) zarad dobitaka na drugom delu delatnosti (velikoprodaja) je sasvim normalno i u svetu, pa što ne bi bilo kod nas. Ponavljam ne može sve biti profit.
 
Poslednja izmena:
mislim da solucija otpakivanje tft monitora za ozbiljnog kupca koji u slucaju da nema bad pixela ili nekog drugog vidnog nedostatka duzan je da monitor uzme. Ali naravno da kao kupac ne bih uzeo na slepo monitor od 400 e, i dodjem i raspakujem ga kad ono bad pixel pa posle to ne podleze garanciji. Naravno da bih se osecao prevarenim, za nase trziste to je solidna cena. Slazem se sa ZorMi-jem da su kamate previsoke i da se krediti mogu uzimati na kratke staze kako kamate ne bi uzele sav profit cak i vise. Nadajmo se da ce vremenom kamate slabiti, a trziste jacati pa cemo doci na nivo normalnog sveta.
 
RS je napisao(la):
morke, mislis li da maloprodaje posluju pozitivno? Veruj mi na rec vecina pravi gubitke i sluze da bi bile reklama Veleprodaji i za jos ponesto.Kada to znas onda mozes da shvatis zasto je problem da se izlozeni primerak proda sa 50% popusta a pri tom maloprodaja placa PDV na pun iznos.Naravno da u zemljama sa jakom ekonomijom to moze tako ali kod nas je stanje koje je ZorMi lepo objasnio.Sve to trgovci lepo znaju.Pozdrav.


Upravo tako. Posto i ja radim u malo vecoj firmi kojoj maloprodaja iskljucivo sluzi za marketing u sluzbi veleprodaje.
Primera radi trenutno u radnji imamo jedan samsung 710N koji ima jedan bad pixel i koji ni u kojem slucaju nebi prodali nego ga iskljucivo koristimo za demonstraciju. Ali takodje imamo i jos jedan model 740B koji je trenutno jedini u radnji i koji kupci mogu da isprobaju. e sad ako im se svidi 710N jedina mogucnost je da se naruci za sutra posto ima bad pixel. A sto se tice modela 740B koji je u ok stanju, njega mozemo da prodamo na licu mesta ili da ga narucimo po zelji kupca.
A sto se tice mogucnosti ubacivanje fleseva sa raznim test programima, to nikad nije bio problem, a pogotovu ne za zvucnike cak sta vise insistiramo da kupci sami donesu svoju muziku pa da je puste.

Ako znam da je monitor koji sam predhodno odpakovao za kupca ispravan a on nije hteo da ga kupi, sa zadovoljstvom cu ga ponovo "fabricki" spakovati znajuci da je monitor ok.

E koliko sam samo muzike i raznih programcica razmenio sa kupcima :)
 
Poslednja izmena:
Ajde sada vi meni kao trgovci objasnite..shta bude kad vi nekome otpakujete monitor i na njemu ima 1 ili 2 bad pixela...shta se dalje desi sa tim monitorom..poshto ga osoba kojoj je otpakovan ne uzme?

Poshto ochito proizvodjach necje priznati garanciju vi morate nekome da ga "uvalite" ?? Ili shta??
 
Vidi ovako, kod mene je bio izuzetno mali procenat monitora sa bad pixelima, cak sta vise nisam imao nijedan model sa vise od jednog bad pixela. E sad bas kad se desi takav slucaj taj se monitor vraca dobavljacu, kao nov "fabricki" upakovan ili se zadrzava za sopstvenu upotrebu tj testiranje u radnji. Retki su slucajevi da se takav monitor sa namerom proda. Prodaje se u slucaju kad ti dodje neki extra bezobrazni lik pa mu ti onda lepo das taj monitor. Ali kao sto rekoh to je stvarno retkost.
Verujem da postoji jos modela sa bad pixelima koje nismo stigli da istestiramo a da su prodati. Nazalost tehnologija tih panela nije savrsena tako da su toga svesni i proizvodjaci te se i oni ogradjuju na neki nacin, sto utice i na nas nacin prodaje.
 
Poslednja izmena:
Bash na to sam mislio...jel se prodavac nadje u zazoru....proizvodjach ga necje nazad..brani se garancijom..a kupac necje da uzme robu sa "greshkom" .......Ne bi vam bio u kozhi :)

Iskreno ja sam se vecj odluchio sa Philips X, samo zbog glupih pixela..da nije njih sada bi mi sto krasio 970p..ali ****** :(
 
Poslednja izmena:
Bad pixeli ???!
Sta to bese ???

recept je prost:
odes u par prodavnica... zatrazis od prodavca da testiras monitor
one koji to ne dopuste ELIMINISES expresno bez obzira na cenu.

Uzmes kod onog kod koga utvrdis da je 100% Ok bez bad pixela.
( ja sam konkretno svoj 19" platio ~500din vise nego sto je bila najpovoljnija ponuda, ali sta je 500din u odnosu na 20+K dinara u odnosu na zadovoljstvo da znas da je sve 100% Ok i da imas garanciju prodavca !!!)

Prodavce koji prodaju tipa: "ne moze se otvoriti ali je "sigurno" sve ispravno
ZAOBIDJITE u sirokom luku !!!!
( kupujuci svoj TFT naslusao sam se svakakvih budalastina od strane "prodavaca" ).

Zato pamet u glavu i za svoje pare zahtevajte maximalno
( bar prodavaca hardvera ne nedostaje na ovim prostorima ;)
 
Dark Angel je napisao(la):
Uzmes kod onog kod koga utvrdis da je 100% Ok bez bad pixela.
Ima tu začkoljica, lično sam video na dva monitora bez bad pixela kako su se pojavili posle nekoliko sati rada u izlogu. Dakle trebalo bi ih i zagrejati. Posle toga obično nema problema...

A i ti pixeli se sve redje sreću. U poslednje vreme sam ih viđao samo kod ovih jeftinih no-brand monitora. A nekima čak i ne smeta, čovek je npr. kupio Foxconn 17inch (bila povoljna cena) iako je video bad pixel, samo je tražio mogućnost da vrati ako se pojavi još nekoliko sledećih dana. Kaže ne smeta mu taj jedan...
 
kad vec ima thread o radnjama koje treba izbegavati ja bih rado napisao ovde i jednu pohvalu ljudima iz firme Gigatron, kupio sam kod njih TFT, raspakovali su ga stavili na sto (iako je bila vidna guzva) i pustili me da se sam igram, menjam pozadine, instaliram svasta i vrtim jedno 20-25 minuta i to sa sve osmehom na licu.

stvarno profesionalno, svaka cast.
 
yep

-=crusader=- je napisao(la):
kad vec ima thread o radnjama koje treba izbegavati ja bih rado napisao ovde i jednu pohvalu ljudima iz firme Gigatron, kupio sam kod njih TFT, raspakovali su ga stavili na sto (iako je bila vidna guzva) i pustili me da se sam igram, menjam pozadine, instaliram svasta i vrtim jedno 20-25 minuta i to sa sve osmehom na licu.

stvarno profesionalno, svaka cast.

naravno...
profesionalci....
hoce da prodaju .....
i takvima mi nije zao platiti i "koji dinar vise"
nego uzimati macku u dzaku ...
a posle ....;(
 
Cinjenica je da ne postoje pravila u vezi radnji. Siguran sam da bi gomila ljudi imala pohvale za moju ranju i za mene, ali isto tako i odredjeni broj bi imao zamerke. Jednostavno ne moze se to generalizovati. Mnogo zavisi i od trenutnog raspolozenja i verovao ili ne od samog kupca. Znaci kad kupac takodje udje raspolozen a ne nadrndan i spreman u startu za svadju i sl.
 
Ali po meni treba da si ljubazan prema svima..jel nikad ne znash ko cje posle koga da ti dovede:) al smo otishli offtopic :)
 
A sta rade prodavci sa tim primercima koji imaju po 1 pixel mrtav.
Prodaju jeftino voljnima? Uvaljuju neopreznima?
 
Poslednja izmena:
Kao sto rekoh uglavnom stoje za testiranje ili za sopstvenu upotrebu a po neki se i proda nekom bezobraznom kupcu. Mali je broj monitora sa bad pixelom tako da to i nije neki problem. Problem bi nastao kada bi cela serija monitora bila takva, pa bi se u tom slucaju vratili nazad.
 
Vrh Dno