Šta je novo?

Kad ce Colin McRae 4 za pc?

Hornet

Čuven
Učlanjen(a)
15.12.2001
Poruke
203
Poena
619
Danas sam video review doticne igre za ps2 pa me interesuje kada ce izaci pc verzija, ovi sa motors kanala je bas nahvalise (kazu da je gameplay znacajno napredovao)
 
emulator? :>>>>>>>>>>>>>
usput, jel neko probao kako rade ti emulatori ps2? cheers cheers cheers
 
Ma hvalili su i trojku pa je razocarala(ne mislim na grafiku nego na krajnje nerealnu fiziku)
 
Ama ljudi trojka zakon, jedina igra koju sam igrao ove godine :)...
 
Nema jos uvek zvanicnog datuma.

U ocekivanju, automobili iz konzolne verzije 04 mogu da se ubace u 3, fajl je oko 50MB i moze da se skine na primer ovde http://www.bhmotorsports.com/download/4043 , pa ako vas ne mrzi da skidate...

Naravno to su samo skinovi, fizika se ne menja. Inace 04 ima znacajno napredniji 4-point fizicki model, za razliku od sredisnjeg "pivot" principa koji je nazalost primenjen u 3.
 
meni su i kec i dvojka mnogo bolji od trojke... :)
nekako su.... brži... cheers cheers cheers
 
Colin 1: Dobar
Colin 2: Odlican
Colin 3: :eek:

Rally Masters: Najbolji :mrgreen:
Rally Sport Challenge: Tu je negde, samo zvuk i jos neke sitnice...
 
Stvarno ne znam sto vam je CMR 3 shit? Igra je zakon, i ko sto Bane kaze, ne znate da vozite... :) Inace fizika je mnogo realnija nego u 2.
 
I meni je CMR3 najbolji Rally na PC-ju. Dovoljno dobra fizika za mene...
 
CMR3 najbolji Rally na PC-ju sad ga uveliko ceam
najbolja voznja ikad uradjena
 
Jeste, bice da ne znamo da ga vozimo :mrgreen:

Najbolji reli na PC-ju je Rally Masters
 
Gde je bre najbolji,kad sam ga video posle dan-dva sam se vratio na Rally Championship koji je izasao jos u proslom milenijumu mrgreen ,i opet je realniji -mislim ono odbijanje o ogradu,grane&travke koje su napravljene od nekog materijala nepoznatog ljudskom rodu jer se o njih kola od tonu-dve odbijaju kao o granit
 
mrgreen mrgreen mrgreen -pa dobro, pod utiskom sam one caletove gvozdjurije koju moram da guram skoro svako jutro po parkingu dok se ne smiluje da upali,ali shvatas sta hocu da kazem -suludo je da se onako odbija
 
Da budemo potpuno precizni, WRC automobili imaju ~1,2 tone.
 
I da, kreće još jedan topic o automobilima... :)
 
ma zakon je cmr3,vi prichajte sta hocete :)
 
Da budemo precizni, minimalna tezina za WRC je 1000 kg.
Forumla 2 700 kg.
Sumnjam da ikoji proizvodjac dopusta da tezina njihovog automobila znacajno odstupa od minimalne dozvoljene, dakle cenim da ni jedan WRC nije tezi od 1050 kg. Sa punim rezervoarom do 1100.
WRC.
F2 do 750-800.

Kad se razmisli logicno, dolazi se do logicnog zakljucka da bi rally prevozi morali biti i laksi sto i jeste slucaj.
Cesto automobili imaju i 900 kg, ali se zbog minimuma postavljaju tegovi da bi se dostigao minimum tezine, naravno tako da balans automobila bude sto manje narusen/vise popravljen.

Pozdrav!
 
Kolko sam ja slusao onog lika na SOS-u, WRC auto mora biti maksimalno tezak sa vozacima neku kilazu tipa 1230 kg, jer veca tezina omogucava bolje prijanjanje za podlogu.
 
ma j**** fiziku,colin3 ima najvaznije:HEMIJU..a ako i ostalo poprave nece smetati..
 
Da, ljudi jednostavno ne mogu da shvate da je zivot i bilo koji njegov aspekt nemoguce simulirati. Nije draz igre samo u sto "realnijoj" fizici i zvuku (pa ni grafici). Vecina ljudi igra iz treceg lica, a vozac gleda iz prvog, i ono sto sam (sto nesha reche) video na SOS-u, snimljeno iz kola, ne lichi ni blizu ni na jednu simulaciju na pc-u. Put u realnosti je mnogo uzi, vozac mnogo brze reaguje na sitne krivine i stalno mu volan drhti u rukama. Bilo koja simulacija na PC-u je lagana voznja za to. Drugo, za pravu simulaciju je potreban i FF volan, surround ekran, a verovatno i kabina u kojoj bi se tlo pomeralo kao i u kolima (pa da vidite da nije svejedno kada ne usporite na Jump delovima staze...:)). Upravo zato mislim da je kolin najizbalansiraniji... ali i da su Rally Masters i Rally Trophy sjajne igre. Need for Speed vise ne mogu ocima da vidim. Ono je uzas!
 
Max, u pravu si za vecinu toga shto si rekao, ali igre mogu da budu vrlo blizu realnosti, samo je bitno uraditi dobar incar view...ono shto kazesh da je put uzak, nije tako, nego je kamera nameshtena na shirok ugao (kako se vec to kaze) da bi se shto vishe videlo, pa se zato put 'suzio'...staze u reliju su otprilike kao one u CMR2...
inache, ko je rekao da se vozi 3rd person ? :) incar/hood su najbolji pogledi, ali ako u igri nisu uradjeni kako treba, cao igra :) isto tako ako i zvuk nije uradjen kako treba, sve ostalo moze da bude savrsheno, ali dzabe, nema tu nikakvog osecaja...pogledajte ford racing 2 koji je klasichna arkada, ima najbolji zvuk ikada, shto mu daje mnogo dobar filing, i vuche na voznju....ovo sve naravno vazi za one koji vole automobile, ne one koji igraju voznje jer im je to neka zabava....
 
Pogled sa haube(većine iznadprosečnih simulacija) je generalno najrealniji kada se poredi ugao vidljivosti koji vidimo kada sedimo u "visini" vozača...
Tako da su incar pogledi čisto tu da bi shotovi igre dobro izgledali pre nego što ona izađe...
 
sivuk je napisao(la):
ma j**** fiziku,colin3 ima najvaznijeHEMIJU..a ako i ostalo poprave nece smetati..


Tu se slazemo,hemije ima u izobilju -kada zbog fizike nepoznate stanovnicima ove galaxije ti se zbog udarca u drvce debljine ruke kola odbiju u smeru suprotnom od onoga iz kojeg si dosao, ili se prevrnu ne zato sto je nagib bio prevelik,nego jednostavno zato sto se ili na toj stazi nisi nijednom prevrnuo,ili zato sto je cilj na nekih metar-dva onda na scenu stupa hemija -osetim kako mi se telo puni zelucanom kiselinom koja se naglo izliva od prijatnog razvoja situacije na ekranu zid
 
nemanjas je napisao(la):
...
Da budemo jos precizniji, 1230kg.

Hmm... neko gresi.
Koliko me secanje pamti 1tona je bila za Grupu A.
A kada se WRC pojavio, receno je da je dozvoljena kilaza ostala ista.
Ako su promenili, ja se izvinjavam na gresci.
Mozda je tona samo auto, a 1230 pod punom opremom i rezervoarom (gume, rezervni delovi i gorivo je tako nesto 200njak kg).

Pozdrav!
 
Nazad
Vrh Dno