Šta je novo?

Jotel

I Jotel povećava brzine od 3.decembra:
http://www.jotel.co.rs/?page_id=710742

Meni januara ističe ugovor za trio paket i planiram da uzmem opet trio paket ali u optičkoj varijanti.
OPTIK2: 100/40+kablovska+100 minuta fiksna za 2.290 dinara... Misilm da je cena više nego povoljna za optiku i definitivno ne postoji ništa povoljnije na tržištu.
Da li neko koristi njihovu optiku i kakva su mu iskustva. Koji ruter daju...?
Takođe me zanima koliko meseci daju gratis za potpisivanje novog ugovora za optiku jer te informacije nema na sajtu.
 
I Jotel povećava brzine od 3.decembra:
http://www.jotel.co.rs/?page_id=710742

Meni januara ističe ugovor za trio paket i planiram da uzmem opet trio paket ali u optičkoj varijanti.
OPTIK2: 100/40+kablovska+100 minuta fiksna za 2.290 dinara... Misilm da je cena više nego povoljna za optiku i definitivno ne postoji ništa povoljnije na tržištu.
Da li neko koristi njihovu optiku i kakva su mu iskustva. Koji ruter daju...?
Takođe me zanima koliko meseci daju gratis za potpisivanje novog ugovora za optiku jer te informacije nema na sajtu.

Џаба им то повећање кад код мене у последње време нон стоп пуца интернет. Компјутер пријави да постоји мрежа и да је све у реду али учитавање сајтова траје вековимаааа. Посебно иритира кад ми интернет баш треба. Морам да рр рутер, да угасим преко компа девице манагер и да га активирам и онда поново штуца.
 
U ovakvim situacijama engleske reči i ćirilica stvarno ne idu jedno s' drugim....


Sent from my S9+

Пих, не иде наравно, не причамо о томе да ли иде или не иде једно са другим... Поставио сам коменатар на штуцање интернета који иритира... :crash:
 
Почео интернет жестоко да ме нервира, прво што га нема, друго је то што интернет брзина много мања, треће да пријављује нет а нема га. Учитавање страница по минут, два, углавном и не учита, прикаже у претраживачу нема нета, а иконица за нет показује да има. Јбе луд збуњеног. На спеед тесту, налази ми сервер у амстердаму. Не знам јотел шта муља са тим али уместо 70 кроз 8, добијам 10 кроз 3. У последње време баш баш лоше. Сутра ћу уложити рекламацију.
 
Почео интернет жестоко да ме нервира, прво што га нема, друго је то што интернет брзина много мања, треће да пријављује нет а нема га. Учитавање страница по минут, два, углавном и не учита, прикаже у претраживачу нема нета, а иконица за нет показује да има. Јбе луд збуњеног. На спеед тесту, налази ми сервер у амстердаму. Не знам јотел шта муља са тим али уместо 70 кроз 8, добијам 10 кроз 3. У последње време баш баш лоше. Сутра ћу уложити рекламацију.
Iz kog si mesta?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
 
Из Зајечара. Нет је радио перфектно све док није прошла оптика ексе нета поред мреже Јотела.
 
^^^ To ne bi trebalo da ima veze koja/čija mreža je prošla, jedino da su nešto zeznuli /oštetili? Sad mi drago što sam ipak uveo Exe optiku [emoji16]

Sent from my S9+
 
Ко зна шта је у питању. Можда постављају неком инсталацију негде па искључе нет док не прикључе корисника па опет пусте. Оно увек погоде кад ми баш треба нет :)
 
Jel su nekom povećali brzinu interneta ?
Meni još uvek ništa, Niš je u pitanju.
 
Можда је потребно да се рестартује конекција? Или ће да дају нове брзине уз нове потписе? Ја сам се надао да ће добро да одраде па да задају домаћи осталима.
 
Ja svakog dana restartujem ruter ali ništa od povećanja. Ranije je uvek bilo povećanje istog dana za kad je i najavljeno a sada i posle 10 dana ništa.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Jel ima nekog ovde na forumu ko koristi Jotel optiku i kakva su mu iskustva ?
Meni za manje od mesec dana ističe trio paket TIK 2 (tv+internet + fiksni) koji sada plaćam 2.100 dinara i hoću da pređem na optiku i paket OPTIK 2, 100/40 Mb/s za 2.290 dinara.
Zvao sam njihov korisnički servis tri puta i sva tri puta su mi davali različite informacije što se tiče gratis perioda.
Prvi put su mi rekli da se javim neposredno pre isteka ugovora i dobiću 5-6 meseci gratis a uvođenje optike se čeka 20-30 dana.
Drugi put su mi rekli da bez obzira što mi stari ugovor istekne, ja nisam novi korisnik ako potpisujem novi ugovor i da ne dobijam ništa gratis. Novi korisnik je za njih neko ko više od 2 godine nije koristio nek njihovu uslugu na istoj adresi.
A treći put su mi rekli da ću za trio optički paket dobiti verovatno 3 meseca gratis kad potpišem novi ugovor na 24 meseca.
Ali svi operateri koji su se javili kad sam zvao su mi rekli da moram da odem u posebno odeljenje koje se bavi optikom i koje se nalazi u drugom lokalu u TC Zona 1 i da oni rade 8-16h i da će mi oni sve objasniti. Kao da je to skroz druga firma...
Znači, luda kuća....
A na sajtu im stoji da novi korisnici optike dobijaju i do 10 meseci gratis za trio pakete...
 
Poslednja izmena:
Evo sta mi je drugar poslao, nasao u sanducetu, u pitanju je zgrada u Zajecaru. Pre ~2meseca, a ja bio lenj da postam ovde ):

0-02-05-dbf7cfa11c8bc9ba88e3f9b36e9e696dbfe5a13a43341ba02d148b8583efce44_4f950b3f.jpg

Ovo je skroooooz zanimljiva ponuda. Kada se uracunaju ovi gratis meseci, oduvali svaku konkurenciju ;) Cak i da je u pitanju 24+9 meseci ugovorna obaveza.

E sad, kako to radi u praksi, nema nikoga da potvrdi sa Jotel optike :( Mozda jos uvek nisu krenuli, vec samo ispituju trziste?
 
Poslednja izmena:
На сајту су им нови пакети и нове цене, то вероватно не важи више. Чини ми се да се неко и овде јављао са оптике али нисам сигуран ко и како ради. У сваком случају је добро да има што више понуда па да нам буде још боље.
 
Ja već par puta u zadnjih nekoliko meseci pitam za iskustva sa optikom ali mi niko ne odgovara....
Da li je moguće da niko ne koristi Jotelovu optiku ovde sa foruma?
Inače, i meni je juče stiglo povećanje brzine. Ali što mi je čudno, povećana mi je samo brzina uploada. Treba da bude 70/8 umesto 50/5 a meni je 50/8 sada. Download mi je ostao isti.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
vialle verovatno si merio brzinu interneta putem WiFi mreže na sajtu speedtest.net. Kod mene tako prikazuje manju brzinu za download, ali ukoliko se to uradi putem Ethernet veze dobija se brzina od 70 Mbps / 8 Mbps, ping 9 ms (mts Niš).
Juče su mi rekli da će optički internet u Jagodini biti moguće uvesti nakon Nove godine.
 
vialle verovatno si merio brzinu interneta putem WiFi mreže na sajtu speedtest.net. Kod mene tako prikazuje manju brzinu za download, ali ukoliko se to uradi putem Ethernet veze dobija se brzina od 70 Mbps / 8 Mbps, ping 9 ms (mts Niš).
Juče su mi rekli da će optički internet u Jagodini biti moguće uvesti nakon Nove godine.

Jeste, primetio sam to sinoć. Od Jotela sam dobio Cisco EPC3925 ruter i kad mu u podešavanjima podesim u "Transmission Rate" 104 ili 117 ili 130 Mbs, imam i na laptopovima 70/8 Mbs na 2.4 GHz. Ali onda imam problem što niko u kuću na mobilnim telefonima nema wifi. Na telefonu samo pište obtainining IP adress i ne može da se poveže na mrežu. Ako Transmission Rate stavim na Auto, onda na svim telefonima imamo wifi ali je brzina downloada ograničena na 50 Mbs.
Na 5GHz sve radi OK ali je problem što nemamo svi u kući telefone sa dual band-om pa neki nemaju uopšte wifi na telefonu.
Nikako ne mogu da provalim u čemu je problem i zašto telefon ne može da se nakači uopšte na wifi mrežu ako Transmission Rate stavim na konkretnu vrednost a ne na Auto. Tada imam punu brzinu i preko wifi na laptopovima i to na 2.4GHz ali zato nemam ni na jednom telefonu.
Očigledno je problem u podešavanjima samog rutera. Probao sam i da telefonima dodelim statičke adrese ali ništa.
Izgleda da je jedino rešenje kupovina još jednog rutera koji će se povezati na postojeći Cisko preko lan kabla i raditi na 2.4 GHZ a da Cisko bude na 5 GHz
 
Možda telefoni ne rade, jer ne podržavaju standard za tu brzinu: broj antena, broj istovremenih kanala, modulaciju...
Ja na telefonu imam najviše 40 i nešto Mbps, ali mi više i ne treba. Tamo gde je veća brzina potrebna ili korisna, uređaje sam povezao žicom.
 
Ni jedan od 6 telefona ne može da se uopšte poveže na mrežu i svi pokazuje grešku Obtaining IP adress i tako u krug...
Na telefonima mi uopšte nije bitna brzina, već samo da se povežu na mrežu ali to nije slučaj čim u podešavanjima rutera zadam neku konkretnu vrednost umesto Auto koja stoji po defaultu.
A ako stavim neku konkretnu vrednost u Transmission Rate, npr.104 Mbps ili 117Mbps onda na laptopovima ima max brzinu na wifi koju je i deklarisao provajder, u ovom slučaju 70/8
 
@Felix91

Na kojoj lokaciji si uzeo Jotel optiku i da li mozes da kazes koju rec vise o radu iste? Posto si ti za sada jedini koji se pohvalio Jotel optikom. :)
 
Bežite od Jotela što dalje! Naročito u Nišu. Evo šta sam ja doživeo i još doživljavam.

P.S: preko mobilnog telenor neta vam sada ovo šaljem, upravo zbog Jotela.

Priključen sam i sa korišćenjem optičkog interneta i kablovske TV krećem 12.10.2018.

Korisnik sam Jotelovog optičkog interneta i kablovske TV, paket OIK 2 (60/20 Mbps - 1.995 rsd)

Pritom nisam korisnik nikakvog gratis perioda niti nekog popusta, plaćam redovno punu cenu usluge.

Dana 13.01.2019 ostajem bez konekcije optičkog interneta i kablovske TV ujutru oko 7:30h. Tada i kontaktiram Jotel putem njihovog kontakt centra i prijavljujem kvar.
Iz kontakt centra su mi rekli da će u toku dana doći njihovi serviseri da reše problem. Sati su prolazili a od Jotel majstora nije bilo ni traga, tako da smo ih ponovo kontaktirali telefonom, i dobili isti odgovor da će majstori doći ubrzo. Naravno, niko se nije pojavio tog dana. Svo vreme sam bez usluge interneta i kablovske.

Dana 14.01.2019 sam i dalje bez usluge interneta i kablovske. Izjutra ponovo kontaktiram Jotel putem njihovog kontakt centra i prijavljujem kvar i kažem da niko juče nije došao da reši problem. Rečeno je da će u toku dana doći njihovi serviseri da reše problem. Serviseri Jotela dolaze tog dana i kažu da je kvar u njihovom kablu na krovu ali da će to rešiti kada prođe sneg, tačnije zima! Nakon njihovog odlaska, ponovo konkaktiram Jotel telefonskim putem radi žalbe, medjutim niko nije odgovarao na moje pozive.

Dana 15.01.2019 sam i dalje bez usluge interneta i kablovske, odlazim do Jotel predstavnistva da porazgovaram sa njima o tome kada razmišljaju uopste da nam obezbede korišćenje interneta i kablovske, gde dobijamo odgovor da kablovsku televiziju mi imamo,a da nam samo korišćenje interneta nisu obezbedili još uvek.Naravno, da je to neistina, i lepo smo ih zamolili da dođu serviseri i da reše problem koji postoji kako bi konačno mogli, opet, nakon 55 sati da imamo kablovsku i internet. Rekli su da ce poslati nekog zbog popravke, ali ponovo niko nije došao.

Dana 16.01.2019 sam i dalje bez usluge interneta i kablovske. Ponovo kontaktiram Jotel putem njihovog kontakt centra, i ponovo prijavljujem kvar i žalim se da niko nije došao da reši problem u vezi kablovske televizije i interneta, pri čemu dobijam isti odgovor da će doći neko da otkloni kvar. Naravno, niko se opet, nije udostojio da dodje da reši problem.

Niko me nije kontaktirao iz Jotela da obrazloži ovakvo ponašanje.

Zbog toga bi želeo da raskinem ugovor sa Jotelom na njihovu štetu bez bilo kakvog mojeg daljeg plaćanja jer sam svoja dugovanja i račune prema Jotelu redovno plaćao.

U ugovoru sa Jotelom se jasno vidi da oni krše stavku 6 gde je navedeno da su dužni da korisniku obezbede neprestano korišćenje njihovih usluga, što meni ne pružaju.

Na moju konstataciju da bi želeo da raskinem ugovor sa Jotelom iz Jotel kontakt centra kažu da bi morao da platim otkupninu celokupnog preostalog ugovora. To nemam nameru da uradim jer nikakvu uslugu nisam dobio a i zašto bi plaćao nešto što neću ni koristiti! Do dana prekida Jotelovog pružanja usluga moja dugovanja su izmirena.

Svaki savet kako ovo da rešim znači.

Uskoro ću najverovatnije podneti žalbu i RATEL-u.
 
Poslednja izmena:
Lepo sve snimiš i onda presaviješ tabak

Sent from my W_C800 using Tapatalk
 
@JoRed83 Podnesi pisani prigovor u njihovoj službi za marketing i odnose sa potrošačima. Traži da ti daju broj pod kojim je zavedena (Zakon o zaštiti potrošača - kazna ako ti ne daju je 300 000- 2 000 000 dinara http://mtt.gov.rs/download/1(2)/ZZP.pdf član 56 i član 160 pod 31.- kazna ako ti ne potvrde prijem reklamacije ). Ako nisi imao nikakav gratis period, ne mogu da ti traže nikakvu uplatu. Imaš pravo da raskineš ugovor kad god hoćeš. Ne brini, u pravu si, samo na njihov bezobrazluk moraš i ti da budeš samouveren i da ne nasedaš!
Ne pitaj me kako znam.
I da, na stranici Ratela za prigovore http://portal.ratel.rs/sr/complaint/complaint/form ih lepo prijavi, sve onako kako si nama napisao. Veruj mi, potrčaće bez obzira na sneg da poprave. Uz to, ako ostaneš imaš pravo na umanjenje računa. Ja sam imao sreću da je kod mene dostupan i Kopernikus i NetNet i Exe-net pa sam mogao da biram. Kako je kod tebe?
I da, ne kaže se Jotel, nego Skotel!
 
Poslednja izmena:
@JoRed83 Podnesi pisani prigovor u njihovoj službi za marketing i odnose sa potrošačima. Traži da ti daju broj pod kojim je zavedena (Zakon o zaštiti potrošača - kazna ako ti ne daju je 300 000- 2 000 000 dinara http://mtt.gov.rs/download/1(2)/ZZP.pdf član 56 i član 160 pod 31.- kazna ako ti ne potvrde prijem reklamacije ). Ako nisi imao nikakav gratis period, ne mogu da ti traže nikakvu uplatu. Imaš pravo da raskineš ugovor kad god hoćeš. Ne brini, u pravu si, samo na njihov bezobrazluk moraš i ti da budeš samouveren i da ne nasedaš!
Ne pitaj me kako znam.
I da, na stranici Ratela za prigovore http://portal.ratel.rs/sr/complaint/complaint/form ih lepo prijavi, sve onako kako si nama napisao. Veruj mi, potrčaće bez obzira na sneg da poprave. Uz to, ako ostaneš imaš pravo na umanjenje računa. Ja sam imao sreću da je kod mene dostupan i Kopernikus i NetNet i Exe-net pa sam mogao da biram. Kako je kod tebe?
I da, ne kaže se Jotel, nego Skotel!
Hvala puno na savetu, malopre sam bio u njihovoj službi za marketing i odnose sa potrošačima. Podneo pisani prigovor, sada čekam u toku sutrašnjeg dana rasplet.

Javljam šta je bilo.
 
Obavezno im traži broj pod kojim je zavedeno. Nemaju zavođenje, ali se plaše eventualne kazne. I dužni su po zakonu o zaštiti potrošača da ti odgovore u roku od osam dana. Jesi li tražio raskid ugovora?
 
Obavezno im traži broj pod kojim je zavedeno. Nemaju zavođenje, ali se plaše eventualne kazne. I dužni su po zakonu o zaštiti potrošača da ti odgovore u roku od osam dana. Jesi li tražio raskid ugovora?
Tražio sam raskid.

Nemaju brojeve zavođenja, napomenuo sam im da je zakonski obavezan broj pod kojim je zavedeno. Međutim nemaju zavođenje pod brojevima a rekli su da je prigovor prihvaćen. Na prigovoru smo se potpisali ja i primalac prigovora, datum potpisa. Jedan primerak je kod mene, drugi kod njih.

Sutra bi trebalo da dobijem odgovor, tako mi je rečeno. Ako ne otići ću ponovo.
 
Nazad
Vrh Dno