Šta je novo?

John Carmack speaks

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Bi radio, al' kako i na kojoj mašini ? 2 x 9800GX2 ? :smash:

Zaista mislis da za igru sa brljavim teksturama oko staze, fejkovanim refleksijama na kolima i nesto blooma tu i tamo treba 2x 9800GX2??Mozda i bi, ali ako bi ga portovali preko emulGatora za PS3... :p
Jeah, sad GT5P ispade graficki jaci od Krize bogamu...doduse mozda onima koji su krizu terali na X1300pro karticama :d
 
Poslednja izmena:
Oblivion,Witcher,Stalker,Crysis,Supreme Commander,Company of Heroes,Gothic 3,Call of Juarez,Chronicles of Riddick,Condemned Criminal Origins,F.E.A.R.,NWN 2,PREY....


To izađe za PC u tom periodu koji vi proglasište za propadanje. Dakle, radi se o 13 malih remek dela. Stvarno PC propada....:(

Ja imam PS3 i uživam igrajući se na njemu. Igru kao što je Uncharted nisam igrao na PC-u, fantastično:). Verujem da je i GT prolog najbolja vožnja.

Međutim, postoje žanrovi koji se zovu FPS, RTS, RPG i koji su za dobar deo gejming populacije najvažniji. Oni su daleko najjači na PC i daleko najlakše i najbolje se igraju na PC-u.


Neko je pitao zašto Maxa toliko hvali konzole. Ja bih mu postavio drugo pitanje - zašto se nije igrao na starijim konzolama kao što su PS2? Neka kaže da su igre krš pa da vidi šta će konzolaši da mu kažu.

Igra se na konzolama zato što mu je grafika sad OK i ne seče mu i to je sve. Da se ne lažemo. I igra te iste igre koje izlaze i na PC-u:)

Po meni ključan post cele ove uzaludne rasprave je ovaj:

Ja mislim da je to trenutni talas, dok se stvari malo ne iskristalisu na PC-u. Nije bas najbolje zamrznuti jedan trenutak i na osnovu tog "snapshota" donositi neke generalne zakljucke. Sada je tako, pre nekog vremena nije bilo, mozda kroz neko vreme ponovo nece biti. Sve je suvise dinamicno da bi se ista veliko zakljucivalo. Pa za PC nemamo ni postene podatke o prodaji, a to je bilo od kljucnog znacaja u masovnom formiranju verovanja u propast PC-a.

I ako neko prica iz ugla onih koji su presli na "konzolnu stranu" (Epic, npr), onda to treba tako i slusati, a ne kao neku ultimativnu istinu.


Najveća istina. Tačka.

Što se tiče grafike, Crysis konzola ne može da tera u punom sjaju. Tačka.

Što se tiče igara, koliko vidim svi najavljeni hitovi (ili bar 90% njih) su nastavci starih franšiza. GT 5, MGS 4,Ratchet ko zna koji, KillZone 2, Gears of War 2 itd. Svaka čast nekolicini. Ali onda svaka čast i Crysis-u, Witcheru, Stalkeru itd.

Pc-evci preteruju, konzolaši brutalno. To je to.:)
 
Ovo nije Unreal 4 topic :D

Greška. Trebalo je da piše "i u Unreal 4 topiku".


Hvala na komplimentu. Razlog zasto sam se ja umesao je sto ste dosadili i Bogu i ljudima sa tim konzolama -- imate bre sobu za igrice za konzole
Jok, nego dođi ti tamo da kritikuješ, a ne da se skrivaš ovde sa kvaziistomišljenicima koji će međusobno da razmenjuju utiske koji veze sa životom nemaju, a igru na konzoli uošte nisu videli, a da ih potom terate objašnjenjima kako je ovo soba "trendovi, događaji i nove tehnologije".

gde mozete da hvalite tu bajatu konzolasku grafiku onima koje zanima da to citaju.
E to, to, grafika bajata. Pa kako onda PC ima istu ili mizerno bolju grafiku. Odakle toliko multiplatform naslova. Koga uopšte briga samo za grafiku, je li to jedini pokazatelj razvoja tehnologije? Shvatate li vi da je to samo jedan aspekat igre, a da razlike uopšte nisu tolike kakvim ih pumpate?

I zašto izbegavate praktičan odgovor na pitanje zašto PC nema vožnju sa boljom grafikom od GT5p? Zašto nema bolju akcionu avanturu od Uncharteda? Zašto nema igru kao što je Lair, sa hiljadama interaktivnih jedinica? Čak i da se zadržimo na grafici - PC u tim žanrovima nema igre sa boljom grafikom. Grafika jednostavno ne izaziva više taj efekat kao ranije.

To da PC u principu može u teoriji da izgura i da tu nema problema jeste tačno. Ali koga boli uvo za to? Nije sve u fpsovima, kada budete izvukli glavu iz peska shvatićete zašto se dešava to što se dešava. Ne žele vas, vas koji punite PR saopštenja teorijskim ciframa, više ni igrači ni razvojni timovi. Zabole ih. Zato i beže na konzole. Nisu ni oni ludi da mukotrpno rade nešto, optimizuju kao nenormalni i uludo troše gomile sati, kada mogu sve to da odrade i na jednostavnijem hardveru. Koji opet nije baš tako jednostavan kako se na prvi pogled čini.

Ti si na primer davao mašinu koja za koju stotinu evra više "kolje svaki PS3 i XBOX za decu". Ono što si propustio da naglasiš jeste da je prošle godine u ovo vreme (otprilike) toliko koštala mašina sa nekim 8600 GT i Athlonom X2 4600+, sa kojima bi danas samo mogao da se pitaš "a zašto ovo secka u 1280x1024". I tako iz godine u godinu. A tog napretka nigde ne vidim. Doneo ga je Crysis, ali je on jedan. Stalker može biti drugi donekle. Malo je to. Šta ćemo sa drugim igrama, drugim žanrovima?

Ponašate se kao da je svaka igra svakog žanra na PCju Crysis (Gorane, ovo važi i za tebe :) ) Nije! Crysis je jedan. Jedan jedini. Nisu samo konzole iza njega, iza njega je apsolutno svaka PC igra. To je sitnica koju propuštate da naglasite. GT5p se pravi tako što ljudi izađu na pistu i dve godine testiraju automobile i verno prenose njihove karakteristike u igru. Ah, izvinjavam se, to nije tehnologija, ne potpisuju ni Intel ni AMD.

Ljudi koji prate Trendove, dogadjaje i nove tehnologije ne zele da citaju o tome sta vi mislite da izgleda bolje jer su uglavnom videli bolje i znaju da ga prepoznaju i bez vas.
Kome seva paja kako se soba zove, ti ne pljuješ nikakvu posebnu tehnologiju već ceo koncept, igre, platformu, sve. Ovde se ne priča o nekim opštim tehnologijama, već o tehnologijama vezanim za igre. Tu odmah ta priča pada u vodu, jer se vi igrate koliko i ja što pratim intelovu dokumentaciju.

I ko smo to "mi", pošto se ja sa zadovoljstvom igram i na PCju i na konzolama (sada samo jednoj konzoli)?

Veoma su hrabre tvrdnje o tome da su konzole za decu od strane onih koji propagiraju da je baš PC platforma ultimativan zakon i grafička poslastica, a na njoj su najprodavanije igre Simsi, iza njih Wow, pa u 50-100 puta manjim količinama nešto treće.
 
Oblivion,Witcher,Stalker,Crysis,Supreme Commander,Company of Heroes,Gothic 3,Call of Juarez,Chronicles of Riddick,Condemned Criminal Origins,F.E.A.R.,NWN 2,PREY....

To izađe za PC u tom periodu koji vi proglasište za propadanje. Dakle, radi se o 13 malih remek dela. Stvarno PC propada....:(
Ne govori se o propadanju u tom smislu, da nema igara. Govori se o dugoročnom odlasku razvojnih timova od platforme, nedostatku poente razvijanja svega što nije FPS, pa tako imamo situaciju da su danas glavni promoteri DirectX tehnologije (protiv koje nemam ništa) Real time strategije? Kao što si mogao videti i u susednom topiku o UT4 endžinu, i on će sada primarno ciljati konzole, a za PC će posle da se kalemi. Znači, radi se o jednom trendu. Negiranje tog trenda me podseća na fanove HD DVDa koji su gledali kako od 80:20 za HD DVD Blu-ray izjednačava na 50:50, a potom i vodi 67:33, ali oni i dalje pričaju da je njihov format živ i da će trajati godinama :)

Ono što je poenta ovde nije u tome da će PC propasti, jer on to neće. Uvek će biti dobrih igara. Problem je što neće biti ravnomerno raspoređene po žanrovima, odnosno što se odbijaju timovi i ljudi koji bi napravili nešto zaista revolucionarno. To tržište će ostati entuzijastima kao što su ljudi iz Cryteka i jajarama kao što su ovi iz Valve-a koji prodaju jednu te istu igru 7 godina.

Ko brani nekome da napravi vožnju koja bi po gejmpleju bila ekvivalent GT5p? Niko. Pa zašto se to godinama ne čini? Trebaju li ljudi da kupuju računare za igranje nadajući se da će u nekom narednom periodu neko to da učini? Tu je poenta - ljudi vide da toga nema i kupe ono gde toga ima. Čista matematika. Pa još kada nagomilaju iskustvo i opeku se upravo na bombastičnim tvrdnjama o grafici, odu sa zadovoljstvom na drugu platformu, gde je grafika opet dovoljno dobra. Kod nekih stvari i bolja.

Međutim, postoje žanrovi koji se zovu FPS, RTS, RPG i koji su za dobar deo gejming populacije najvažniji. Oni su daleko najjači na PC i daleko najlakše i najbolje se igraju na PC-u.
Ti misliš da ovi ljudi igraju RTS i RPG? Vidiš da se, u skladu sa imenom sobe, igraju Rejtrejsinga, implementacijom šejdera i čitanjem Karmaka?
 
Dooobro. Priznao si za Crysis, eto ga i STALKER:zgran:. Napredujemo, imamo dva naslova:). Ajmo dalje, ubaci The Witcher:smoke:, ubaci Oblivion:D.

Da se razumemo, tu sam mislio na grafiku. Stalker je dobar grafički i to samo na jakom hardveru, igra je đubre za koje mi ne pada na pamet da jurim 18 modova i x pečeva. Witcher je odličan po svakom kriterijumu, ali to upućuješ na pogrešnu adresu. To trebaš da kažeš ovdašnjima, za koje je takva igra "grafičko đubre koje ne može da se poredi sa Crysisom ili novim id Endžinom™".
Obliviona inače uopšte nema na konzolama...:wall: Gde čak (u slučaju PS3) izgleda fenomenalno, možda i bolje nego Oblivion na PCju bez modova.
 
@filipenko:Zašto nema igru kao što je Lair, sa hiljadama interaktivnih jedinica?
Uhvatio si se za taj Lair ko "sasav za kajsiju" svaki tvoj pose Lair,Lair hiljade interaktivnih jedinica. Pa taj efekat smo videli na PC-ju jos pre dve godine u Hitman-u ne znam sta je tu toliko revolucionarno.
To si video u Hitmanu? Ogromne mape po nekoliko kilometara u svim pravcima, sa bojnim poljima gde bori hiljade jedinica, katapultevima koji šibaju sa zamkova i zmajeva kojih ima jedno 30-40, koji lete, bljuju vatru, spuštaju se na pešadiju? I sve na takvom nivou grafike? Lepo ja kažem, vi te igre niste ni videli.

@filipenko:E to, to, grafika bajata. Pa kako onda PC ima istu ili mizerno bolju grafiku. Odakle toliko multiplatform naslova.

Pa svaki multiplatform naslov izgleda bolje na PC-ju nego na konzoli cak je PS3 u tom pogledu najgori kod njega seckaju (nemaju dovoljno FPS) cak i PES2008 i Virtua Tennis 3 ja licno probao bruka a da ne pricam da je to sve u 720p rezoluciji sto bi svaki bajati PC progutao.
Pazi, ja probao Seven Kingdoms Conquests, PES2008, Knights Of The Temple 2 i Lost Via Domus na PCju u zadnjih par dana. Sve su krš, i svaka konzola ono može da tera u 4320p rezoluciji. Pusti multiplatforme i nezahtevne igre koje idu svuda. Gledaj grafički jače naslove, ekskluzive i slično.

@filipenko:Nije sve u fpsovima, kada budete izvukli glavu iz peska shvatićete zašto se dešava to što se dešava. Ne žele vas, vas koji punite PR saopštenja teorijskim ciframa, više ni igrači ni razvojni timovi. Zabole ih. Zato i beže na konzole. Nisu ni oni ludi da mukotrpno rade nešto, optimizuju kao nenormalni i uludo troše gomile sati, kada mogu sve to da odrade i na jednostavnijem hardveru. Koji opet nije baš tako jednostavan kako se na prvi pogled čini.

Pa svaka iole igrica sto je vredela na konzolama ima je i na PC-ju , kriza AKO vam bude portovana cuo sam nesto rezolucija 1024x600 mislim bruka objasni mi sad to kao port sa kozole na PC izgleda bolje nego na konzoli, a sa PC-ja na konzolu mora zesce da se osakati da bi imao nekih 25-30 fps?
Tu si nešto pobrkao. Svaka igra koja uspe na Xboxu dođe na PC, najjače igre sa Playstationa 3 ostaju na njemu, a one i jesu razlog ogromne prodaje i generalno su najjače igre, i grafički i po svemu ostalom. PC nikada neće videti GT5, Lair, Metal Gear Solid 4, Killzone 2 i slične naslove. Obožavate da se razbacujete kojekakvim tezama, mislim da je gore i Nex pomenuo kako "prepoznaje igre sa konzola - uski hodnici, 2 objekta i gotovo" - a šta je Assassin's Creed, na primer? Da, baš koridor šuter, klasičan...

Nek neki mod zakljuca ove dve teme da bi se konzolasi vratili u njhove sobe(rupe), mnogo su poceli da spamuju po forumu. Nisu za njih trendovi i nove tehnologije koliko ja znam zadnju tehnologiju koju su koristili (videli) i jos uvek koriste zasniva se jos iz 2005-06.
Još jedino u rupi i možeš da budeš šerif.

To o novoj tehnologiji možeš da zabiješ tamo gde sunce ne sija. Da nema današnji PC možda 7 koprocesora (ili 8 jezgara, zavisno ko kako deklariše i posmatra) kao Cell u PS3, koji je i predviđen da tera igre, a najzahtevnije igre do danas koriste samo 3 jezgra? Dečače, GF7800 u PS3 je samo za održanje kompatibilnosti za programere kojima je *******o da programiraju na Cellu i za multiplatforme. Drugim rečima, da obrnemo pitanje, pa da te pitam kada će PC dobiti osmojezgarne procesore ili makar specijalizovane koprocesore, što je već godinu dana stara tehnologija iz PS3?

Tako da te teze o bajatoj tehnologiji koju je neko koristio pre ko zna koliko možeš da okačiš mačku o rep. Taj Cell procesor je i predviđen da obrađuje grafiku, a ne kao u PCju da moraš da budžiš grafičku kartu bez obzira na ostatak konfiguracije, jer niko ni u ludilu neće, a i da hoće ne može zbog arhitekture, da procesor obrađuje grafiku. Zato je i u teoriji i u praksi nebitnoto što PS3 ima "grafičku kartu od pre 2 godine" - ona je samo ispomoć za kompatibilnost.

U krajnjoj liniji, od toliko novih tehnologija, mogao si naučiti kako radi quote da ti postovi makar budu malo pregledniji. Takođe, kao ljubitelja novih tehnologija te molim da se narugaš onim likovima koji imaju 8800 karte već godinu i po dana, koje za divno čudo nova tehnologija AMDa do dana današnjeg nikako da prevaziđe. Otkud to, kad je nova tehnologija? A Nvidia se smeje i fura karte stare godinu i po dana. Nemoguće! :zgran: Toliko o novim tehnologijama.
 
Poslednja izmena:
who tha F*CK cares ? :trust: :) Da li bi stalker bio bolja igra da su merili nivoe radijacije u pripajtu i po zoni i onda ih tako i stavili u igru ? Da li bi Crysis bio bolji da su devovi merili prosecnu visinu palmi po Korejskim ostrvima i prosecnu visinu Korejanaca ? Da li je TDU mnogo bolja igra zato sto su preslikali pravo ostrvo ili bi bila maltene ista da su sami izmislili neko ?
Ne, TDU bi bio mnogo bolja igra da se kola bolje ponašaju. Crysis je dobar jer zakloni lete u vazduh, jer je fizika nikad jača, jer je napucavanje nikad bolje. Grafika i ostalo su šlag na torti.

i sta ostaje ? Pa grafika i gameplay naravno. Bitan je utisak i uzivanje, sigurno ne uzivas u tome sto je krivina na nekoj stazi bas pod tacnim uglom kao i uzivo ili sto Porsche ima bas iste felne kao sto su i fabricke. Bole te uvo bre za to, uzivas u voznji, grafici, utrkivanju i velikom izboru staza i automobila, atmosferi itd.
Ček malo, to što je staza ista kao uživo nije gejmplej, niti to što Porše ima iste felne. Toga ima i u drugim vožnjama. Ono čega nema u drugim vožnjama jeste sam osećaj vožnje, za koji svi kažu (ja naravno nisam vozio trkačke automobile) da je u neverovatnoj meri približan realnom, a sigurno u daleko većoj meri od drugih vožnji. Meni je uživanje kada vozim trkački auto i on se ponaša predvidivo, da ne moram da gledam u pasulj kako je to neki programer zamislio da će da radi pa postavio fiziku. A GT5 baš ima to o čemu govoriš - gomilu utrkivanja, veliki broj staza i automobila. Fuck, prolog (koji ti uporno nazivaš demoom) ima preko 70 automobila, i igra se duže nego bilo koja "full" vožnja.

PC nema takvu igru zato sto ne bi imali kome da je prodaju za te pare. PC igraci retko daju i za leba, a kamoli za leba preko pogace...(prodaju ti demo, pa ti posle prodaju i celu igru, moguce da gresim ali tako sam razumeo, sve i da nije tako, opet je skupa igra zbog tih njihovih merenja i tih zezanja. Igracete igru 2 meseca i preci na nesto drugo)
Netačno. Da znaš malo kakav je komjuniti ne bi pričao da nema ljudi zainteresovanih za takve naslove. Na PCju je bio F1 Challenge 99-02, legendarna igra sa čabar modova za koju je brdo ljudi bilo zainteresovano. Zainteresovano je i za svaku iole realniju vožnju koja se najavi i danas. Ali nema igara. Meni je posle F1 Challenge-a i modova svaka vožnja postala potpuno smešna. A svaku za koju sam mislio da iole vredi sam probao. Sve evo do GT-a.

Takvih igara nema na PCju iz vrlo prostog razloga - devovi apsolutno nemaju motiva da prave takve igre za PC. Oni nemaju sigurnost, nemaju platformu koja će im omogućiti da se posvete gejmpleju pre nego ostalim elementima, ali i zbog još jedne stvari koja se stalno previđa - aman ljudi, nema svaki razvojni tim toliko znanja, umeća i veštine u programiranju i modelovanju da može da isprati baš svaku novinu koju donose nove tehnologije i uređaji. To nije pitanje želje, truda, neumeća - prosto, to je posao kao i svaki drugi, ima nekih genijalaca, ali neki jednostavno ne mogu da naprave igre koje će u tehničkom smislu biti perfekcija, ma koliko se trudili. Sve velike PC kompanije uporno forsiraju grafiku i naravno da na kraju ostaju samo oni developeri koji su u stanju da tako nešto isporuče u konstantnom tempu, a da za druge nema mesta.

Na kraju krajeva, ovde se prica o Jocinom stavu o konzolama i PC-u, o razvoju tehnologija, a ne o gameplay-u, blu ray-u i merenjima po prirodi ;) Zato smo svi i zapeli o grafici posto Joca to i radi, pravi nam "dobru grafiku" :p
Problem je u tome što Joca pravi engine, ali su prošla vremena kada je bilo dovoljno napraviti engine i bez prevelikog dodatnog truda napraviti dobru igru. Igrači traže više i postaje sve *******ije. Međutim, najlakše je opljunuti po drugima, što on i čini, baš kao i Gabe Newell iz Valve-a i svi ostali. Sada su kao konzole, tehnički i u svakom drugom smislu navodno inferiornije i tupave krive što su odvukle inače mnogo pametne PC igrače svojim glupim igrama na drugu stranu. Kako da ne.

Veliki broj igrača je počeo da se igra dok je Joca harao. Oni stariji sa Wolfom3d, oni mlađi sa Kvejkom 1, eventualno 2. Njima ne treba igra sa perfektnom grafikom po cenu neobraćanja pažnje na ostale elemente, njima je i lošija grafika dovoljno dobra. Pođi od sebe - i pored svega i svačega, CoD4 ti je ipak vrh. Igra caruje online i to je to, džaba Crysisu što je tehnički apsolutno bolji, ne samo po grafici, već i po pokretima, fizici i sl. kada CoD4 nudi lak, imerzivan gejmplej (da sada izigravam pojedince, trebao bih reći da je CoD4 igra za decu naspram Crysisa i debilan naslov jer je gori u svakom pogledu) i super online strukturu. Da ne pominjem one koje fps ne interesuje ili slabo interesuje.

No, u pravu si da je ovo topik o Joci i njegovim razmišljanjima. Ali dozvolite da ima onih koji ta razmišljanja ne cene previše u određenim segmentima. On je genije za neke stvari, ali je očito da je u decline-u i da ne ide u korak sa vremenom, ma kako to suludo nekome zvučalo. Joca je super lik da napravi engine, ali ono najosnovnije što mene jedino interesuje - igre - mu ide sve gore. Dovoljno je pogledati kakvi su poslednji naslovi id-a...A ni engine se ne prodaje kao nekada, kada je svaka druga igra bila bazirana na Q2 ili Q3 engineu.



Elem, stvarno sam dosta istrolovao. Ko hoće da pokuša da se izdigne iznad PC vs konzola tematike i pokuša da stvari sagleda sa aspekta igara - svaka mu čast. Poslednje što ću dodati u ovom topiku jeste da sam se vazda igrao na PCju (ko god je iole pratio games sobu ovih godina to dobro zna) i da se i dalje igram na PCju, ali da sam uzeo i konzolu, i uprkos velikim očekivanjima od nje i tog tipa igara poprilično se iznenadio (u pozitivnom smislu) kada sam video čega sve tamo ima. Meni su to svetovi koji se dopunjuju i mogu samo da žalim one koji stalno kukaju, premeravaju šotove i slično.

Viking: Battle For Aesgard, Condemned 2: Bloodshot i Far Cry 2 - dođ'te amo čim prije! :)
 
Poslednja izmena:
@filipenko

Ma necu ja da izdizem bilo sta, samo sam rekao sta mislim.
GT5 je super i to stoji, stavi te automobile u TDU okruzenje i nacin izvodjenja (zadrzi handling) i igra ce nekima biti boolja, a nekima strava. Meni je ostrvo interesatnije od trkackih staza (ne kazem da ono nije interesatno, jeste ali na neki drugi nacin) zato ti kazem da nisu morali to sve da rade.
Kad kazem da nije moralo bas tako mislio sam da je moglo i malo brze da se uradi (meni je svejedno, ali mnogima je PS3 skupljao prasinu godinu dana) i da i dalje felne budu ekstra, (zaboravi na felne, to je samo banalan primer) gameplay se ne bi promenuo, samo bi se hype promenuo i bio manji.
Inace, ja bas nesto i ne verujem da su oni svi u timu pro vozaci i da su imali puno vajde od testiranja tih kola, isto kao sto ne verujem da ce polupati 150 modela automobila da bi uradili onaj "pravi" damage model. NEsto jesu radili, verovatno dosta toga, ali mislim da je tu previse pumpanja realnosti i rekla-kazala. Ako oni kazu da su izlupali 150 automobila to ne znaci da je to istina, internet je internet, uostalom sa svime je tako. Poenta je da je igra odlicna i to je ono sto je bitno, zato sam i napisao ono "who da F cares". Kao sto me ne interesuje kako je neko napravio sve ove dzidzabidze od engine-a, tako me ne interesuje ni kako je neko dosao do handlinga za kola.
To je igra, ili je interesatna ili nije.
I nije tacno da nema simulacija za PC, verovatno su cak i realnije nego GT5, ali ne vidim da ih puno ljudi vozi (imas LFS, GTR bla bla), verovatno zato sto je grafika krsh. Meni to nije toliko bitno, meni to nije interesatno. Vise volim prostreet ili TDU, (faktor zabave je veci, a gubljenja zivaca manji) a sumnjam da mi se GT5 ne bi svideo i da je naporan za voznju kao LFS (kad vijas vreme). Uostalom, handling u TDU uopste nije los, stavi hardcore mod pa vozi. Nije los ni "obican" nije sigurno ko GT5 ali je daleko od krsha i od NFS serijala (pogotovo HC mod, kazem ti, probaj ga)

Mislim da smo sad stvarno dosta isli u off :)

Sto se Joce tice, pa pazi, mora neko i to da radi. Mozemo ti i ja da sednemo i da osmislimo strava pricu, strava nacin izvodjenja i sve to, al ko ce da pravi engine ? Ko pravi graficki engine za GT5 ? Naravno da su bitni ljudi kao Joca. Mislis da bi PC i konzole bile tu gde jesu (tehnicki i graficki) da nije ljudi poput Joce ? Bi malo sutra. Uostalom, on ni ne pravi igre, on "samo" obezbedjuje podlogu. Kako ce je neko iskoristiti - to je druga prica. Izvini, ali nisam bas siguran da je Joca taj koji je osmisljavao doom 3, quake 4 i ETQW. Cisto sumnjam da jeste. Garant ce njega da pitaju za balans oruzja u ETQW ccc :) Pa nema taj vremena za to...Za decline igara sa njegovim motorima treba kriviti nekog drugog.
 
Poslednja izmena:
Audiofreak je napisao(la):
2. Lepo ti je JC objasnio al' ti (i ne samo ti!) ne zelis da shvatis. Konzole koce razvoj grafike u igrama jer su najmanji zajednicki imenitelj.
Amen!

BTW u vezi GT5 i zasto takve voznje nema na PC-u. Stvar nije tehnicke prirode, sta vise, PC-u ne bi bio problem da tera tu grafiku u jos vecoj rezi od one za PS3. Problem je sto nema PC developera manijakalno fanaticnog i dovoljno bogatog da <karikiranje>100 godina</karikiranje> razvija samo jedan naslov i da bude siguran da ce od njegove prodaje nastaviti da zivi i da se razvija. Dakle to sa GT5 nema veze sa tehnologijom, vec sa poslovnim modelom 1th tier developera za konzole.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno