Suicide_samurai
Čuven
- Učlanjen(a)
- 02.03.2005
- Poruke
- 1,440
- Poena
- 650
Znam sad cete svi krenuti o tome kako je igrica s*anje i o onom rekordnom unninstall-u koji je zadesio demo ALI da li je iko od vas probao samu igricu?
I ja sam bio razocaran demo-om koji sam probao ali mi se igrica mnogo vise svidja...
Igrica ima mnogo vise slobode nego prvi deo NFS:U (doduse ne mozes slobodno da se vozis po gradu), grafika je u nivou (pa i iznad NFS:U serijala) a i fizika je mnogo realnija (mozda cak i previse
). Od modova za igranje postoji:
- sprint ili drag u NFS:U (ni nalik NFS:U - mnogo vise slobode), kola uopste ne moraju biti ravnopravna, ne vozi se po trakama (znate ono odoh levo da ga zaobidjem), mozete se okrenuti na stazi (ako npr. uzmete dodge viper sa preko 1000 konja
);
- circuit - voznja u krugove k'o sto joj ime kaze - napomenuo bih damage model (ne utice na performanse ali svakako utice na respect koji se gubi unistavanjem tudjih automobila) i takodje moze doci do curenja nitro-a u toku voznje (ako ga nezgodno cuknete)
- point-to-point - kao sprint u NFS:U
Takodje bih napomenuo da u ovoj igrici imate svoj tim od max 3 vozaca (plus vi), koji mozete zaposliti da vozi one trke koje se vama ne voze. Na taj nacin oni sticu skill i samopouzdanje (ili izdrzljivost pod pritiskom valjda).Kada oni voze mozete im zadavati kakvim tempo - da se trude (uz vecu mogucnost da izgube kontrolu ili da samo odrzavaju poziciju ( i ne rizikuju previse).
Inace niste u obavezi da vozite sve trke vec po kalendaru birate one koje vam se najvise svidjaju ( po nagradi ili protoptip delovima koji se dobijaju). Mozete se kladiti na trke (u kojima ne uscestvujete) ili protiv vozaca sa kojima se trkate.
Istakao bih i modovanje kola (nije bas da se sharene o u NFS:U ali postoji veliki izbor delova za friziranje performansi i same performanse zavise od izbora brenda - neverovatno zar ne?). Inace svi modovi za kola (sem prototip delova) dostupni su maltene od samog pocetka - osnovni cim kupite kola, posle svake trke sa tim kolima jos po jedna klasa bolje (kao NFS:U samo mnogo brze). Kola su podeljena u klase po snazi ( 0-199, 200-299, 300-399, 400-499, 500-599, 600-699, 700-799 i 800-1200KS). Inace ne idu sva kola do 1200ks - npr. Fiat Punto 1.8HGT "all tricked out" jedva nagura oko 300KS.
Za razliku od nfs, cilj igrice nije nabaviti najskuplja kola, razbiti sve unaokolo i ostaviti ih u prasini... Potrebno je skupiti respect od razlicitih "klanova", pri cemu svi cene druge stvari - jedni cene dobra kola, drugi drag racing, treci dobar tim, cetvrti pink slip (znate ono - Ajmo u kola?).
Jos bih sem grafike, fizike istakao i mnogo bolji zvuk kod masina (znam da nisam ekspert ali stvarno se najezim kad cujem skyline (690KS) i vipera(1042KS
). Toliko od mene...
Ako ste se potrudili i procitali ovaj moj OGROMAN post, dajte malo vise vremena i igrici, a nemojte je osuditi samo na osnovu s*anje demoa.
Toliko od mene, POZ! :guitar:
I ja sam bio razocaran demo-om koji sam probao ali mi se igrica mnogo vise svidja...
Igrica ima mnogo vise slobode nego prvi deo NFS:U (doduse ne mozes slobodno da se vozis po gradu), grafika je u nivou (pa i iznad NFS:U serijala) a i fizika je mnogo realnija (mozda cak i previse
- sprint ili drag u NFS:U (ni nalik NFS:U - mnogo vise slobode), kola uopste ne moraju biti ravnopravna, ne vozi se po trakama (znate ono odoh levo da ga zaobidjem), mozete se okrenuti na stazi (ako npr. uzmete dodge viper sa preko 1000 konja
- circuit - voznja u krugove k'o sto joj ime kaze - napomenuo bih damage model (ne utice na performanse ali svakako utice na respect koji se gubi unistavanjem tudjih automobila) i takodje moze doci do curenja nitro-a u toku voznje (ako ga nezgodno cuknete)
- point-to-point - kao sprint u NFS:U
Takodje bih napomenuo da u ovoj igrici imate svoj tim od max 3 vozaca (plus vi), koji mozete zaposliti da vozi one trke koje se vama ne voze. Na taj nacin oni sticu skill i samopouzdanje (ili izdrzljivost pod pritiskom valjda).Kada oni voze mozete im zadavati kakvim tempo - da se trude (uz vecu mogucnost da izgube kontrolu ili da samo odrzavaju poziciju ( i ne rizikuju previse).
Inace niste u obavezi da vozite sve trke vec po kalendaru birate one koje vam se najvise svidjaju ( po nagradi ili protoptip delovima koji se dobijaju). Mozete se kladiti na trke (u kojima ne uscestvujete) ili protiv vozaca sa kojima se trkate.
Istakao bih i modovanje kola (nije bas da se sharene o u NFS:U ali postoji veliki izbor delova za friziranje performansi i same performanse zavise od izbora brenda - neverovatno zar ne?). Inace svi modovi za kola (sem prototip delova) dostupni su maltene od samog pocetka - osnovni cim kupite kola, posle svake trke sa tim kolima jos po jedna klasa bolje (kao NFS:U samo mnogo brze). Kola su podeljena u klase po snazi ( 0-199, 200-299, 300-399, 400-499, 500-599, 600-699, 700-799 i 800-1200KS). Inace ne idu sva kola do 1200ks - npr. Fiat Punto 1.8HGT "all tricked out" jedva nagura oko 300KS.
Za razliku od nfs, cilj igrice nije nabaviti najskuplja kola, razbiti sve unaokolo i ostaviti ih u prasini... Potrebno je skupiti respect od razlicitih "klanova", pri cemu svi cene druge stvari - jedni cene dobra kola, drugi drag racing, treci dobar tim, cetvrti pink slip (znate ono - Ajmo u kola?).
Jos bih sem grafike, fizike istakao i mnogo bolji zvuk kod masina (znam da nisam ekspert ali stvarno se najezim kad cujem skyline (690KS) i vipera(1042KS
Ako ste se potrudili i procitali ovaj moj OGROMAN post, dajte malo vise vremena i igrici, a nemojte je osuditi samo na osnovu s*anje demoa.
Toliko od mene, POZ! :guitar: