Šta je novo?

JavaScript knjiga

whis

Cenjen
Učlanjen(a)
12.05.2019
Poruke
259
Poena
120
Pozdrav, zna li neko neku dobru knjigu na srpskom/hrvatskom za JavaScript? Ja sam totalni pocetnik u ovom programskom jeziku inace. Treba mi neka knjiga gde je sve lepo objasnjeno kako i zasto.
 
Kakva knjiga, gubljenje vremena. Bolje uči iz online tutorijala
 
Kakva knjiga, gubljenje vremena. Bolje uči iz online tutorijala


Salu na stranu, jedna od boljih (tj. komplet od 6) koje sam prosao je You Don't Know JS (book series) - 1st Edition, kod nas je prevela Mikroknjiga i spakovala u jednu Naučite JavaScript. Od starijih JavaScript: The Good Parts Douglas Crockford nisam siguran da ima prevedena.

Svakako preporuka da kombinujes sa nekim od online kurseva (kurseva kao sto su pluralsight/frontendmasters a ne yt "tutorijalima" koji nemaju ni pocetak ni kraj ni razradu ni zakljucak) i prakticnim primerima tj. konkretan projekat na kojem ces raditi i upotrebiti nauceno.
 
Frontendmasters specificno Hard parts + Javascript:def. guide 6th ed.
Ukoliko si student ili poznajes nekog studenta, nebitan je fakultet imas besplatan pristup preko githuba
 
Ljudi, hvala na predlozima!

@sniper Da li je sve lepo objasnjeno u toj knjizi, zasto je npr bas ta funkciju upotrebljena, sta je taj i taj code, varijabla... upotrebljena i sta ona znaci ?

Bitno je to objasnjenje, da bi razumeo bolje JS kao i svaki pocetnik, jer dzaba je npr da gledamo youtube, oni ispisuju code a ne daju bas najbolje objasnjenje a naravno i dosta preskacu.

@Analayzer Koja je razlika izmedju prve i druge knjige? Da li ta napredna verzija JS ima sve sto ima i prva knjiga "korak po korak" ili samo neki update ?