Nuclear
Slavan
- Učlanjen(a)
- 14.11.2006
- Poruke
- 949
- Poena
- 320
правим игру, базираној на некој друштвеној игри, и потребно ми је, да имам картице које ће се померати по табли, по потреби.
смислио сам да то буде преко тајмера, који ће на сваких 5 милисекунди да повећа координате картице, и затим да прикаже приказ на екрану, тј да се стекне утисак као да картица заиста клизи по екрану.
то сам успео, међутим, пошто је тајмер нит, он се извршава паралелно са остатком кода, што ми никако не одговара. потребно ми је да он уради шта има, а затим да се остатак кода изврши. како бих ово могао да постигнем? успут, приликом "померања картица", слике које их представљају трепере, и иако не смета за игру, није лепо да се види. користим BufferedImage, мислио сам да ће то бити довољно.
имам још једно питање, али прво да решим ове ствари.. значи треба ми нека врста deadlock механизма, која каже док тајмер не заврши, остатак кода чека.
смислио сам да то буде преко тајмера, који ће на сваких 5 милисекунди да повећа координате картице, и затим да прикаже приказ на екрану, тј да се стекне утисак као да картица заиста клизи по екрану.
то сам успео, међутим, пошто је тајмер нит, он се извршава паралелно са остатком кода, што ми никако не одговара. потребно ми је да он уради шта има, а затим да се остатак кода изврши. како бих ово могао да постигнем? успут, приликом "померања картица", слике које их представљају трепере, и иако не смета за игру, није лепо да се види. користим BufferedImage, мислио сам да ће то бити довољно.
имам још једно питање, али прво да решим ове ствари.. значи треба ми нека врста deadlock механизма, која каже док тајмер не заврши, остатак кода чека.