Pre dve nedelje išao sam u Maribor. Pre toga da kažem da booking koristim najmanje 10 godina i da sam trenutno na G2. Elem, išli smo kao dve porodice, a posto već rezervišem sebi rezervisao sam i za drugu porodicu. U mom smeštaju nije bilo odgovarajuće sobe, pa je druga porodica izabrala sličan ali na drugoj lokaciji, apartmanskog tipa. Oba smeštaja su potvrđena. Dan-dva kasnije, kad sam slao lokaciju drugog smeštaja ljudima koji tu trebali da budu smesteni, primetim da ne postoji tacna adresa već samo naziv ulice (Moše Pijade) a u mapama smeštaj je lociran na sred raskrsnice. Preko aplikacije pošaljemo upit smeštaju i tražimo tačnu adresu tj ulični broj. Posle više od 24h odgovora nema, sutradan treba da krenemo i rešim da pozovem telefonom. Dobijam poruku da birani pretplatnik nije dostupan. Za svaki slučaj, veče pred polazak, kontaktiram booking podršku. Javlja se Vendi, razgovaramo 40 minuta i po proceduri oni moraju da pošalju mail smeštaju sa najavom ulaska pa da sačekamo odgovor. Inače, smeštaj se plaćao u apartmanu, bez otkazivanja sto bi znacilo da, pošto je uredno obrađen, ako se ne pojavim biće mi skinut iznos sa kartice. Dakle, ulazimo u Sloveniju, zovem smeštaj, i dalje nedostupni, okrećem booking podršku drugi put i tražim hitnu akciju ili da mi otkažu smeštaj kako bih rezervisao nov. Obaveštavaju će mi se javiti za 40 minuta i da će em pozvati. Prolaze sati, ništa se ne dešava, tek kasnije stiže mail da je booking poslao mail smeštaju i da od njih zahtevaju da udjem u objekat do 17h. Oko 18, pošto i dalje ništa, a već sam uveliko u Mariboru, treći put zovem booking i tražim da momentalno otkažu smeštaj ili da moju rezervaciju prebace u drugi. Natežemo se još pola sata preko telefona i nekako ih ubedih da otkazu nepostojeći, sve vreme naglašavam baš to - nepostojeći, smeštaj. Posle razgovora dobijam i mail koji to potvrđuje i rezervišem nov smestaj.
Na kraju su i sami shvatili da smeštaj koji je registrovan ne postoji, ne odazivaju se na mailove niti su dostupni na mobilnom. A rezervacija uredno obrađena. Prilično veliko cimanje za jedan dan.
Kao sto sam rekao na početku, odavno koristim booking ali do sada nisam imao negativna iskustva. S druge strane, do sada sam rezervisao hostele i hotele nikad apartmane tako da to ni ubuduće neću činiti.