- Učlanjen(a)
- 12.07.2013
- Poruke
- 675
- Poena
- 195
Pre 30 dana sam rezervisao apartman u Oslu za 2 osobe, dobio sam potvrdu od booking.com na mail ali mi nisu skinuli novac sa racuna. Juce mi je stigao mail, a trebalo je da putujem sutra, da nisu otkazali. Stigao mi je mail da nazalost vise nemaju ovo u ponudi, ali su nasli resenje za mene. Nesto sto je 30% skuplje, i tvrde da ce oni platiti razliku kada im dostavim racun iz hotela. Mail je na norveskom jeziku tako da evo kako to izgleda prevedeno na engleski:
If you are not satisfied with the option, simply contact us, so we can arrive at a solution together to the wishes and needs.
Although the new booking is going to cost more than the original booking, we will refund the difference to you. Just send us the receipts after the stay, so we make sure that you get refunded the difference as soon as possible.
Da li je ovo pouzdano i koliko je profesionalno? Nemam iskustva sa ovim sajtom, je li ovo samo kod njih ovako ili je svuda pa i na "najsigurnijem" hotels.com
Naglasavam da oni nude da plate razliku (novo resenje je 30% skuplje nego ono staro) tek nakon mog boravka.
If you are not satisfied with the option, simply contact us, so we can arrive at a solution together to the wishes and needs.
Although the new booking is going to cost more than the original booking, we will refund the difference to you. Just send us the receipts after the stay, so we make sure that you get refunded the difference as soon as possible.
Da li je ovo pouzdano i koliko je profesionalno? Nemam iskustva sa ovim sajtom, je li ovo samo kod njih ovako ili je svuda pa i na "najsigurnijem" hotels.com
Naglasavam da oni nude da plate razliku (novo resenje je 30% skuplje nego ono staro) tek nakon mog boravka.