Šta je novo?

Iskustva sa servisiranjem ASUS kod ovlašćenog servisera

AG.RS

Cenjen
Učlanjen(a)
07.08.2010
Poruke
6
Poena
151
Kupio sam Asus laptop pre tri meseca u Gigatronu i odlično je radio, mogu reći da sam bio extra zadovoljan.

Najednom ekran se zamračio. Pustim da se baterija isprazni, jer se nije mogao restartovati ni bilo šta drugo da se uradi. Upalim, ono kaže bad disk...pokušam podići win 7 ne ide, ubacim sisteski disk i potvrdi mi da je hdd mrtav.

Bacim to na papir i upakujem u originalno pakovanje, i odnesem u prodavnicu gde sam kupio laptop, a oni ga pošalju u Kimtek, koji je jedini ovlašćeni servis za ASUS računare u Srbiji.

Prošlo 16 dana, ja zvao ove gde sam kupio, ljudi mi kažu u servisu, ništa ne znaju. Tako da lagano šizim..Da li im treba stvarno mesec dana da zamene jedan običan hard diskk..

Molim vas da mi kažete kakva su vaša iskustva..
 
Nema tu iskustvo ili bilo sta.
Trebao si odmah da odneses u KimTec.
Sada lepo nazovi Gigatron i pitaj ih da odes sam da pokupis ili da pozoves KimTec i da ih pitas sta i kako.
Meni su HDD servisirali za 1 dan. Videli da je otisla elektronika i to je to.
 
Ma nije problem u odnošenju već u Kimteku. U Gigatronu su mi uzeli laptop i već 20 jula je bio u Kimteku, tamo je i sada, skuplja prašinu i čeka bolje dane.

Vidim da ću morati da skinem šeme sa interneta i da se polako priučim, kao za desktop.
 
Pa pazi oni imaju ono pravilo da ako ne mogu da ti srede laptop kroz 45 dana da ti deo zamenjuju novim ili sta ti ja vec znam :d
Ali zato ti i kazem, lepo odes u KimTec ili ih nazoves i onda im objasnis sta je i kako i pitas ih zasto to tako dugo traje.
 
Znam za to pravilo. Rok 45 dana i oni baš odlučili da ih iskoriste svih 45. :D

Ja sam zvao Gigatron, oni njih i kažu čekaju hard disk.

nesreća ne ide sama, pogotovo u Srbiji..
 
Imao sam slicno iskustvo.. Kad je Marfi, onda je Marfi... ;)
srbija, ***... Jos se i rimuje. :)
 
Nema druge nego šemu u ruke pa uči..u Srbiji sve neki umetnici popravljaju mobilne, laptopove i slično..ako sam dao 3 matematike i dve fizike, pa valjda mogu i svoj laptop servisirati.
 
prvi put u zivotu kupio sebi laptop od 600 evra, tamo negde oko 20 i nekog juna... do sada je kod mene bio samo par dana, dok nisam utvrdio da su mi prodali laptop sa fabrickom greskom koju niko u fabrici u celom svetu ne zna kako da otkloni.....
vazno je da su mi raskupusali ceo nov novcijat laptop i sada navodno treba da zamene plocu tj. da stave novu..... a ja znam da ni to nije resenje, jer su ljudi na asusovom forumu rekli da to ne resava problem.... ali oni moraju sve da pokusaju, jer nece tek tako lako da daju nov uredjaj tj. da se odreknu starog tj. novog krsha.....
znaci, fakticki dao sam 600 evra i uredjaju je vec iznutra povadjeno pola organa i ko zna sta ce sad da vrate natrag i kako ce da vrate natrag i da li ce ugraditi nove komponente, ili sta ti ja vec znam.... i ko zna koliko ce sad raditi i da li ce uopste raditi ili ce biti drzi vodu dok majstori odu.....
kupis nov uredjaj a dobijesh prepakovano s*anje....
i sta covek da radi u takvoj situaciji osim da bude nervozan kao pas 24h nedeljno!??!?!? nemojte mi samo reci "nemoj se nervirati, ne vredi to zivaca".... istina, ne vredi zivaca, ali vredi 600 evra koje sam poklonio tamo nekoj maloprodaji kojoj u normalnoj drzavi ne bi dali ni da pocne da radi... a radim tri meseca za toliko para...... uzas!
 
i ja sam u istoj situaciji. Ne znam šta da radim..crkne ti laptop posle 2 3 meseca.užas
 
Kažu mi iz Gigatrona da je laptop uradjen, valjda ga dobijam sutra. 20 dana nije toliko dugo, ipak izbegoh 45.
 
Kažu mi iz Gigatrona da je laptop uradjen, valjda ga dobijam sutra. 20 dana nije toliko dugo, ipak izbegoh 45.

naravoučenije: nemoj nikad reklamirati uredjaj preko maloprodavca već odmah zovi generalnog predstavnika ili ovlašćeni servis...
uštedećeš vreme i živce, veruj mi...
ja sam vrlo zadovoljan kako ovlašćeni asus servis funkcioniše i koliko brzo rešava stvari, a i ljudi iz predstavništva asusa su vrlo ljubazni, jedini realan problem je što niko od njih nema rešenje za ovu fabričku grešku, tako da za sve moraju da pitaju holandiju, jer se tamo valjda nalazi centrala u čijoj smo mi nadležnosti...
 
prvi put u zivotu kupio sebi laptop od 600 evra, tamo negde oko 20 i nekog juna... do sada je kod mene bio samo par dana, dok nisam utvrdio da su mi prodali laptop sa fabrickom greskom koju niko u fabrici u celom svetu ne zna kako da otkloni.....
vazno je da su mi raskupusali ceo nov novcijat laptop i sada navodno treba da zamene plocu tj. da stave novu..... a ja znam da ni to nije resenje, jer su ljudi na asusovom forumu rekli da to ne resava problem.... ali oni moraju sve da pokusaju, jer nece tek tako lako da daju nov uredjaj tj. da se odreknu starog tj. novog krsha.....
znaci, fakticki dao sam 600 evra i uredjaju je vec iznutra povadjeno pola organa i ko zna sta ce sad da vrate natrag i kako ce da vrate natrag i da li ce ugraditi nove komponente, ili sta ti ja vec znam.... i ko zna koliko ce sad raditi i da li ce uopste raditi ili ce biti drzi vodu dok majstori odu.....
kupis nov uredjaj a dobijesh prepakovano s*anje....
i sta covek da radi u takvoj situaciji osim da bude nervozan kao pas 24h nedeljno!??!?!? nemojte mi samo reci "nemoj se nervirati, ne vredi to zivaca".... istina, ne vredi zivaca, ali vredi 600 evra koje sam poklonio tamo nekoj maloprodaji kojoj u normalnoj drzavi ne bi dali ni da pocne da radi... a radim tri meseca za toliko para...... uzas!


Razumljivo je da ne mozes da se ne nerviras..

Ali na najtezi moguci nacin si naucio da pre kupovine modela XY, otvoris google i ukucas "XY problem", "XY dead"
i vidis kakve probleme mozes da ocekujes. Niko ti nije uvalio taj model, realno sam si kriv sto se nisi raspitao.
 
nisam zagledao do najsitinijih detalja i trazio dlaku u jajetu samo da mu nadjem falinku, jer fakticki bih tako mogao kod bukvalno svakog uredjaja koji se proizvede da nadjem neku manu ili problem koji se pojavio odmah ili kasnije kada je uredjaj vec uveliko na trzistu...... tako da se u takvoj situaciji ne bih nikad ni odlucio za neki model...
ne kazem da mi je neko uvalio namerno, ali nesvesno jeste.... ako prodas slucajno pokvareno mleko onda valjda treba da racunas da ce neko hteti da ga zameni za ispravno pakovanje...
no, zivci su izgubljeni tako da sad nema materijala za nerviranje, trazio sam zamenu i cekam odgovor od predstavnistva asusa u srbiji...
 
Poslednja izmena:
Zanimaju me iskustva kod ostvarivanja garancije , odnosno servisa kod ovlašćenog servisera "Kimtec" u Beogradu , dali se prilikom predaje uređaja na servis dobija neka potvrda o predaji istog (stanju u kojem se predaje , korisničkom opisu kvara , spisku opreme koja je predata , ambalaži u kojoj je uređaj predat i slično) ili se predaja uređaja na servis obavlja za naše uslove standardnom procedurom samo na reč.Takođe ukoliko je neko imao iskustva sa ovlašćenim servisom zanima me koliko svoj posao obavljaju profesionalno i kvalitetno ? (u smisli da se uređaj koji je bio na popravci vrati u istom ili boljem stanju nego kad je predat i naravno u ispravnom stanju sa kompletnom predatom opremom i ambalažom).
 
stanju u kojem se predaje , korisničkom opisu kvara , spisku opreme koja je predata , ambalaži u kojoj je uređaj predat i slično

procedura je upravo takva.

Takođe ukoliko je neko imao iskustva sa ovlašćenim servisom zanima me koliko svoj posao obavljaju profesionalno i kvalitetno ? (u smisli da se uređaj koji je bio na popravci vrati u istom ili boljem stanju nego kad je predat i naravno u ispravnom stanju sa kompletnom predatom opremom i ambalažom).

ja sam svoj asus k52jr dva puta nosio zbog fabricke greske, i oba puta je "popravka" obavljena brzo, prvu put u istom danu, drugi put za par dana... (mozes i da nazoves ovl. servis i poslace ti kurira da besplatno odnese i vrati uredjaj)... problem je jedan, a to je sto tu fabricku gresku niko u svetu u asusovim servisima ne zna da otkloni... a asus kao kompanija to ne zeli da prizna tj. vesto prikriva i zavarava korisnike koji su 90% kompjuterski laici... moj laptop radi normalno, jer fabricka greska ne utice na funkcionisanje uredjaja, ali me i dalje brine sto je prisutna....... sto se tice strucnosti kimtecovih radnika, u to nisam siguran tj. ne znam kako bih utvrdio koliko i sta znaju... a odnos prema korisniku je sasvim zadovoljavajuci.

sve u svemu, zadovoljan sam kim-tecovim radom, ali nikako i podrskom koju sam dobio od asusa kao kompanije (moram da naglasim da su ljudi iz predstavnistva asusa za srbiju vrlo ljubazni, ali se mnogo ne pitaju jer im je centrala u holandiji), tako da ne verujem da cu vise kupovati njihove proizvoda, a isto tako necu ih ni preporucivati prijateljima, kao sto sam to do sada cinio... :smackbum:
 
Ja kupio u Gigatronu Asus K70AB/17.3'' pocetkom ove godine,dakle jos pod garancijom..i pre 15tak dana primetim da kada otklopil lid(poklopac,LCD display-kakogod),nema slike,kao da je mrtav.Laptop radi,lampice za HD i za struju/bateriju uredno blinkaju,naslonim uho..laptop radi,pozadi..izduvava mlak vazduh ,dakle sve funkcionise,osim LCD display-a,kao da je crkao..kao da sam pritisnuo Fn+F7,bukvalno tako,a nisam.Preko noci,ili kada ne radim na laptopu,zatvorim lid(poklopac),a u setovanjima za Power options sam odradio sve uredno,..da nema sleep moda,ni bilo cega,dakle kada se poklopac zatvori,da samo prestane da trosi el.energiju,i da nastavi da radi normalno sa zatvorenim poklopcem..medjutim,jednog dana podignem poklopac..display izgleda kao da je isljucen.Posle svega,pritisnem power,iskljucim masinu,ukljucim..sve radi kako treba.Okrenem Gigatron servis,kazu..dada,verovatno je memorija ili crkla,ili krenula da crkava,mada meni masina radi savrseno,bez ikakvih notifikacija i upozorenja,jer kada memorija rikne,valjda se zna..ali serviser kaze da moze i LCD display da rikne zbog memorije..***,sad mi nista nije jasno,,.meni laptop radi onako kako je i radio,savrseno,samo eto sto mi se desava kao da neko pritisne Fn+F7 i fizicki deaktivira display,sto je neverovatno..jer laptop niko ne cima,nije na WiFi-u,statican je na svom Logitech Alto Connect postolju,ne pomera se..poceo sam da tripujem o virusima,ali nije ni to..
Ne bih da ga nosim u Kimtek da mi ga pokvare:D
 
Dalje od KIMTEKA!!! Kao đavo od krsta!!!

Sjebali su me, pisao sam ovde, pre jedno 2 godine... Uništili mi laptop od 1200e tada, rekli da sam ja polio neko ****** po njemu ali apsolutno ništa nisam uradio, samo nije hteo da se upali. Laptop nije bio star ni 9 meseci.

Znači takva neprofesionalnost i neotesanost radnika da je to sramota!!!
 
Loha ovde treba da se smire strasti.

Ako neko ima problema sa Asusom onda treba uređaj da nosi odnosno pozove Asusov ovlašćeni servis. Dakle ništa Gigattron PC practic, Direct Link i slične gluposti..

011/20-70-667 Asus ovlašćeni servis, reći u čemu je problem i serijski broj, kuri pokupi i čekaš da bude gotovo.

Da li je rešenje odlično u teoriji jeste ali u praksi verovatno i ne, ali je i takvo bolje nego poslati u radnju pa oni šalju nekom svom servisu pa kad oni ne znaju posao da odrade on ipak završi u Kim-teku. A za to vreme bi i ne znate gde je laptop (lično iskustvo)
 
Dalje od KIMTEKA!!! Kao đavo od krsta!!!


Znači takva neprofesionalnost i neotesanost radnika da je to sramota!!!
Potvrda.....
Srecom do sada nisam imao potrebe uopste sa njima ali danas jesam i mogu reci samo NAJGORE za sve tamo u kompletu.
 
Poslednja izmena:
Ja sam u Kimtec servis morao da idem dva puta - prvi put da reklamiram kvar na laptopu, a drugi put da reklamiram to sto nisu otklonili kvar koji sam prvi put dosao da reklamiram. Stos je bio sto laptop nije hteo da puni bateriju, niti da radi samo na punjacu. Resenje servisera Kimtec-a je bilo da izvrse update bios-a i to je bilo to. Da covek ne poveruje. Jos kada sam video opis popravki, pitao sam ih da li je to sigurno sve, oni samouvereno da jeste. Drugi put sam naravno dosao jer se stvar ponovila i onda su se setili da vide da li je ploca ispravna... Na kraju, popravili su laptop tako sto su narucili drugu plocu. Trajalo je to malo duze (3 nedelje manje-vise) ali su na kraju zavrsili. Dobra stvar je sto o stanju donete komnponente mozete da se informisete preko njihovog sajta (da li je utvrdjen kvar, da li se ceka deo...), a losa stvar je sto im serviseri nisu bas najbolji. Realno, sramota je da tako posluju (nisu u stanju da detektuju kvar, nekome ostete racunar na servisu, izgrebu ga...), jer tako se stice utisak da uopste nisu poslovni i profesionalni.
 
Jel` mi ovde govorimo o ovlašćeniom servisu za Asus sa adresom Viline vode bb, Slobodna zona i telefonom 011/20-70-667 odnosno osoblju Kim-Tec zaduženog za Asus ili o nekoj njihovoj drugoj poslovnici jer npr. i winwin je deo Kim-Teca
 
Jel` mi ovde govorimo o ovlašćeniom servisu za Asus sa adresom Viline vode bb, Slobodna zona i telefonom 011/20-70-667 odnosno osoblju Kim-Tec zaduženog za Asus ili o nekoj njihovoj drugoj poslovnici jer npr. i winwin je deo Kim-Teca

Win Win je deo Alti-a, ne Kimtec-a. :p
 
okpitanje otaje ali bez ovog dela "jer npr. i winwin je deo Kim-Teca"
 
Nazad
Vrh Dno