Šta je novo?

Iskustva sa ProMobi servisom

cobraman

Slavan
Učlanjen(a)
05.02.2009
Poruke
1,419
Poena
415
Moja oprema  
Laptop
Asus vivobook pro 15 oled
Mobilni telefon
Huawei p30 pro
Pametni uređaji
Huawei gt2
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Do nove godine je trajala promocija HUAWEI servisni dani, za 2500din orginal baterija sa zamenom cak i prevoz kurirom telefona... Kad god sam zvao nije bilo bayerije na stanju.... Nova godina prosla, zovem pre neki dan, kazu ima, baterija 4.600 plus po mom zahtevu hitan servis doplata 1800...naplate sve to plus materijal izadje oko 7 i 200...

Sad slucajno vidim da su produzili akciju do 31.6.2023, huawei, i pro mobi ucestvuje, 3200 za moj telefon sve... Neka je i doplata za hitan 1800,izadje 5000 cirka... Odakle ondak onih 7 i nesto, kako baterija 4 i 600...ko koga tu...? Sutra cu ih zovem bas i pitam, ako se prave ludi pisem zalbu huawei podrsci...
Ps u uslovima akcije pise da se odnosi na uredjaje kojima je neophodna zamena baterije... Meni je i dalje radila, degradirana, i aam huawei je prijavljivao da je potrebna zamena i da odem u servisni centar...

Sad nadjem racun evo svih stavki... 5 i 400 me izasla baterija i zamena umesto 3 i 200...za hitan servis po dogovoru 1800 doplata... Evo i priliga
 

Prilozi

  • 16764801408298149368131801633950.jpg
    16764801408298149368131801633950.jpg
    276.1 KB · Pregleda: 111
Poslednja izmena:
Da li je važila akcija kada su predao i, ili podigao servisu?
 
Naravno, od nove godine produzena do 30 juna... Samo umesto predjasnjih 2 i 500, sada ke 3 i 200 za mobilne...
 
Mislim da ti je slaba valjda jer si dobio račun i sve mogao si pre plaćanja da prijaviš i dobio bi po akcijskoj ceni.
 
Kad sam ja menjao displej na p40 pro rekao sam da me zanima akcija Huawei servisni dani i gospođa je to naznačila u onom radnom nalogu. Da nisam to rekao oni bi se pravili ludi i niko mi ne bi spomenuo da uopšte imaju takvu akciju.
 
I koliko izadje promena displeja na P40pro kad su servisni dani?
 
  • Like
Reagovanja: fix
Oko 24000 bilo tada, to podrazumeva kompletan ram sa ekranom i novom baterijom.
 
Da se ukljucim na temu ProMobija posto je ovo najsvezija tema. Naime, poslao sam moje airpods 2 slusalice na dijagnostiku prosle nedelje i brzo je ustanovljeno da desna slusalica ne radi najbolje i da nije ispravna. Ono sto me je zacudilo i sto mi je bas tesko poverovati je cena zamene desne slusalice a ona iznosi 14500 dinara. Ako ima neko ko se mozda bolje razume jer mi bas deluje preterano.
 
Jeste malo bajata tema ali da podelim i moje iskustvo.
Hteo sam da zamenim bateriju. Zvao, rekao koji model, pitao koliko traje (jer sam mislio da moze u danu) rekli mi da bude gotovo sutra...
Potrošio vreme da bekapujem tel zbog privatnih podataka, odneo tel u servis i čekao danima. Zvao, proveravao, i na kraju otišao da preuzmem posle 10-ak dana iako nisu zamenili bateriju jer nisam želeo više da cekam.

Na kraju mi lik kaže da bi trebao da platim nekih 1000 din (ne sećam se tačno cene) za dijagnostiku. Rekoh ne pada mi na pamet jer bi vi meni trebali da platite. Doneo sam telefon da se zameni baterija, držali ste mi telefon 10 dana, niste zamenili bateriju i sada jos hoćete da mi naplatite dijagnoatiku koji za ispravan telefon, koju nisam tražio.

Uzeo tel i otišao.
 
Verujem da ovde ima ljudi povezanih sa Pro Mobijem, jesu stvarno toliko popustili sa kvalitetom usluge?

I ja imam primer iz bližeg okruženja gde je čovek čekao skoro ravno 30 dana na servis samsung telefona.
 
Izgleda su stvarno popustili u kvalitetu. Sestra odnela Iphone koji je jos uvek u godinu dana apple garancije. Devojke koje tamo rade na prijemu uredjaja su je vratili jer nije imala fiskalni racun. Insistirale su na tome da ce platiti popravku, ne znaju oni za tu apple garanciju i ne moze bez naseg fiskalnog racuna...
 
pa dobro, pro mobi nema jedan jedini servis u srbiji. bas me cudi ovo za njih, imao sam par puta posla sa njima u servisu u novom sadu, i uvek su bili maksimalno profesionalni i odradili sve kako treba.
 
Ja sam ih pre ~mesec dana pitao mail-om za popravku Samsung soundbara kome je istekla garanacija, posle 2 dana su mi zatrazili sliku nalepnice da provere i vise se nisu javili...
 
Ja imam podeljna iskustva. Pri put je bilo loše iskustvo za S24 plus, kada nisu uočili problem. Nakon toga sam nosio suprugin Z Flip 5 i imam za to pohvale. Umesto folije zamenili su kompletan ekran i bateriju za dan. Ono što sam primetio da imaju baš dosta posla, jer uvek ima ljudi kada sam dolazio.
 
Izgleda su stvarno popustili u kvalitetu. Sestra odnela Iphone koji je jos uvek u godinu dana apple garancije. Devojke koje tamo rade na prijemu uredjaja su je vratili jer nije imala fiskalni racun. Insistirale su na tome da ce platiti popravku, ne znaju oni za tu apple garanciju i ne moze bez naseg fiskalnog racuna...
Ako je sestri ostalo manje od mesec dana do isteka prve godine garancije, po Apple procedurama, potrebno je da se dostavi dokaz o kupovini, jer Apple nece prihvatiti servis u garanciji uz samo popunjenu CL formu uz uredjaj. Do Apple procedura je, ne do servisa. Tako da ako imas dokaz o kupovini u bilo kom obliku, servis ce poslati dokaze Apple-u i zavrsice ti u garanciji.
 
Jeste manje od mesec dana, ali evo istyle je prihvatio uredjaj bez problema.
Cak i da jeste tako po apple proceduri, uopste nisu objasnili tako. Vec je stav bio ne moze garancija bez racuna, prijatno i dovidjenja.
 
Jeste manje od mesec dana, ali evo istyle je prihvatio uredjaj bez problema.
Cak i da jeste tako po apple proceduri, uopste nisu objasnili tako. Vec je stav bio ne moze garancija bez racuna, prijatno i dovidjenja.
Mozda zato sto je iStyle prakticno Apcom, koji je predstavnik Apple-a za region Balkana, a i malo sire? Ne bi bio "prvi put" da njima gledaju kroz prste. Sa druge strane, ProMobi je komunicirao sta je potrebno za ostvarivanje garancije, koja se njima trazi po Apple proceduri. Ne vidim razlog zbog koga bi do u detalja objasnjavali korisniku Apple servisne procedure. Osim toga, ako imas bilo kakav dokaz o kupovini ( koji je usput, po ZZP-u neophodan kako bi korisnik ostavario svoja prava na prodajnom mestu i u servisu ) sta je problem da se donese u servis ili naknadno posalje mailom?
 
Ja imam podeljna iskustva. Pri put je bilo loše iskustvo za S24 plus, kada nisu uočili problem. Nakon toga sam nosio suprugin Z Flip 5 i imam za to pohvale. Umesto folije zamenili su kompletan ekran i bateriju za dan. Ono što sam primetio da imaju baš dosta posla, jer uvek ima ljudi kada sam dolazio.
Ako to utiče na kvalitet usluge neka zaposle više ljudi.
 
Mozda zato sto je iStyle prakticno Apcom, koji je predstavnik Apple-a za region Balkana, a i malo sire? Ne bi bio "prvi put" da njima gledaju kroz prste. Sa druge strane, ProMobi je komunicirao sta je potrebno za ostvarivanje garancije, koja se njima trazi po Apple proceduri. Ne vidim razlog zbog koga bi do u detalja objasnjavali korisniku Apple servisne procedure. Osim toga, ako imas bilo kakav dokaz o kupovini ( koji je usput, po ZZP-u neophodan kako bi korisnik ostavario svoja prava na prodajnom mestu i u servisu ) sta je problem da se donese u servis ili naknadno posalje mailom?
Nemam dokaz o kupovini, a imam apple garanciju koju ne mogu da ostvarim. To je sporno
Telefon nije kupljen kod nas, i smatram da treba preneti korisniku osnovne informacije koje su bitne za njega i ostvarivanje njegovih prava. Najlakše je reci ne može bez fiskalnog, dok je glavna odlika apple garancije da važi svuda preko imei broja.
 
Nemam dokaz o kupovini, a imam apple garanciju koju ne mogu da ostvarim. To je sporno
Telefon nije kupljen kod nas, i smatram da treba preneti korisniku osnovne informacije koje su bitne za njega i ostvarivanje njegovih prava. Najlakše je reci ne može bez fiskalnog, dok je glavna odlika apple garancije da važi svuda preko imei broja.
I onda isti taj Apple trazi od servisa dokaz o kupovini. Paradoks. Sa druge strane, po zakonu, dokaz o kupovini je neophodan u Srbiji. Ljudi uzmu i kupe telefon u inostranstvu, vrate pdv, donesu ga ovde, ne plate ni porez ni carinu i onda se zale jer nemaju racun koji su bacili da ih carina ne bi hvatala. Pored prava, postoje i neke obaveze. Osim toga, uvek postoji opcija da se kontaktira direktno Apple od strane korisnika, objasni situacija i Apple ce otvoriti broj radnog naloga sa kojim mzoe da se ide u servis.
 
Naravno, kupe u inostranstvu vrate PDV i uživaju ljudi u garanciji koju nudi apple, ne vidim ovde nikakav problem. I ne, nije obavezan račun jer ovo ne podleze našim zakonima o zaštiti potrosaca, samim tim apple i servis koji je ovlašćen od strane apple-a ima jedino obavezu da ispoštuje svoju jednogodisnju internacionalnu garanciju, sto inače i rade bez problema sto je potvrdjeno u x situacija ovde na forumu.
 
Nikakav problem, sem sto se u tom slucaju pravi carinski prekrsaj, da ne kazem sverc. Apple kao proizvodjac moze da zatrazi dokaz kupovine, sto ima pravo. I da, racun je obavezan cak i za Apple, ako je kupljen u Kini.
 
Odosmo sad već u veliki offtopic, ne bih dalje raspravljao. Poenta je bila da je istyle prihvatio uredjaj a promobi ne, ko je upravu nije ni bitno.
 
Ne, stvar je u tome sto je receno za nekoga da je popustio u kvalitetu, a radio je po pravilima koje je nametnuo proizvodjac... Sa strane korisnika mi je drago da ti je iStyle prihvatio uredjaj bez racuna.
 
Ljudi uzmu i kupe telefon u inostranstvu, vrate pdv, donesu ga ovde, ne plate ni porez ni carinu i onda se zale jer nemaju racun koji su bacili da ih carina ne bi hvatala.

Zašto bi bacali račun? Ko tako nešto uradi on nema 2 gr mozga. Staviš telefon u džep, račun u drugi, prodješ carinu i to je to račun u arhivu kući i imaš dokaz o kupovini.
 
Nemam dokaz o kupovini, a imam apple garanciju koju ne mogu da ostvarim. To je sporno
Telefon nije kupljen kod nas, i smatram da treba preneti korisniku osnovne informacije koje su bitne za njega i ostvarivanje njegovih prava. Najlakše je reci ne može bez fiskalnog, dok je glavna odlika apple garancije da važi svuda preko imei broja.
Apple garanciju ne prepoznaje ni jedan zakon u Srbiji.
Za ostvarivanje reklamacije potrebno je doneti dokaz o kupovini na uvid.
Ako to utiče na kvalitet usluge neka zaposle više ljudi.
Nema kvalifikovanih ljudi.
 
Nazad
Vrh Dno