Šta je novo?

Iris GO (ex mts TV GO) [nije tema o Iris TV box-u]

Radilo 15min OK, sad više ne mogu da vidim sliku ni na Iris Smart ni na Go.
Koja je ovo đubreština od app i mreže 😂
 
Ovo je katstrofalno, usluga user:poop:, svaka cast MTS..:mad::mad:
Ma ne mogu ni da dobijem sliku na Iris go, a kamo li da gledam utakmicu.
Ajde majstori iz MTS-a, dajte uslugu za koju se placa...uh sto sam besan..😠😡🤬
 
Posle fijaska sa tv aplikacijom prebacio sam se na tablet i tamo je izdržalo poluvreme bez prekida.
 
Možda su isčupali kabl iz onog drugog servera da ne pregori od bandwidtha?
Verovatno imaju max dva.
Evo kod matorog na Supernova Box radi normalno.
Moram nabaviti Supernova nalog ne vredi ovaj MTS su teški pavijani.
 
Prvo je izbacilo grešku kad je počeo prenos, nešto http error, ali su drugi kanali radili, a sad neće ni drugi... Da nisu blokirali app van mts interneta?
 
Nisu blokirali....meni na firesticku 4k preko smart aplikacije nije moglo...a preko irisgo radi bez prekida citavu tekmu...sbb net koristim
 
Znači samo loša optimizacija, manjak znanja i resursa...
 
Dobijam poruku kada startujem irisGo (na mobilnom/Android) - Maksimalan broj uredjaja. U podesavanjima vidim da imam 3/3 uredjaja i da imam 6/7 promena. Ali da li neko zna kako da obrisem uredjaj??? Negde sam procitao da sam treba da mi ponudi to kada se ulogujem na platformu ali to se ne desava... A u podesavanjima mogu samo da reimenujem uredjaj...
 
Ne možeš da brišeš, baš tako je kako si rekao, ponudi ti da se loguješ umesto nekog od tri koja su trenutno prijavljena, i piše ti koliko ti je još izmena ostalo... E sad, što ti to ne iskoči, ne znam, ako je u browseru proveri da nemaš neki ublock ili slično da on ne zeza... A na Androidu, ko će ga znati, možda je trenutno...
 
Je l' aktivirao neko paket HBO+ na promociji, stoji da je 0 dinara, a kada idem na kupovinu ponudi zaduženje fiksnog računa za 749 dinara? Ne bih baš da im platim. I još jedno pitanje da li se u okviru promocije dobija i HBO GO? Samo da napomenem reč je o Iris go aplikaciji dobijenoj na osnovu korišćenja fiksnog telefona.
 
Je l' aktivirao neko paket HBO+ na promociji, stoji da je 0 dinara, a kada idem na kupovinu ponudi zaduženje fiksnog računa za 749 dinara? Ne bih baš da im platim. I još jedno pitanje da li se u okviru promocije dobija i HBO GO? Samo da napomenem reč je o Iris go aplikaciji dobijenoj na osnovu korišćenja fiksnog telefona.
Hbo + hd 0 dinara u okviru promocije do 15. januara.
 
Da li još neko ima probema sa IrisGo aplikacijom u browser-u? Prosto je nemoguće gledati na svakih par minuta laguje i zaledi se. Svaki put izbacuje ''Greška prilikom puštanja sadržaja''.
 
Hbo + hd 0 dinara u okviru promocije do 15. januara.
besplatno je ako prvi put aktiviras na paketu/ugovoru koji imas. sto znaci da ako si uzeo optiku ove godine, onda mozes za 0rsd. meni je tako pislao kada sam aktivirao, bez naznake da ce racun biti zaduzen. a na sajtu stoji da ako s ne deaktivira nastavlja se naplata posle 15og januara 2021
Da li su izbacili Iris Smart za Samsung ili Lg?
 
besplatno je ako prvi put aktiviras na paketu/ugovoru koji imas. sto znaci da ako si uzeo optiku ove godine, onda mozes za 0rsd. meni je tako pislao kada sam aktivirao, bez naznake da ce racun biti zaduzen. a na sajtu stoji da ako s ne deaktivira nastavlja se naplata posle 15og januara 2021
Da li su izbacili Iris Smart za Samsung ili Lg?
za lg ima
 
Je l radi nekom Iris Smart na LG webOS-u? Prošle nedelje je posle nekoliko reseta bilo moguće da gledam Arenu sa povremenim prekidanjem, ali večeras mrka kapa samo crn ekran sa porukom "mrežna greška 1001". Ne znam da li ima veze sto je tv na Wifi i što koristim SBB-ov Net. Inače preko weba mogu da gledam kanale sa povremenim seckanjem.
 
Ma čim je neki popularniji prenos na Areninim kanalima aplikacija je u stanju raspadanja na svim platformama, i ko zna da li će to ikad srediti.
 
Ma čim je neki popularniji prenos na Areninim kanalima aplikacija je u stanju raspadanja na svim platformama, i ko zna da li će to ikad srediti.
Dobro je, znači do aplikacije je. Ja reko' da nisu počeli da seku korisnike neMTS Neta.
Pa 12 meseci za 1 dinar pa još i da radi. Mnogo je
Vidi, ima i kod SBB-a za 1 dinar 15 meseci pa EON aplikacija radi savršeno na WebOS-u. Tako da nije do para nego do MTS i onih što im razvijaju IRIS aplikaciju!
P S. Ne branim SBB nito ih favorizujem i oni su su lopovi svoje vrste, ali o tome neki drugi put.
 
Dobro je, znači do aplikacije je. Ja reko' da nisu počeli da seku korisnike neMTS Neta.

Vidi, ima i kod SBB-a za 1 dinar 15 meseci pa EON aplikacija radi savršeno na WebOS-u. Tako da nije do para nego do MTS i onih što im razvijaju IRIS aplikaciju!
P S. Ne branim SBB nito ih favorizujem i oni su su lopovi svoje vrste, ali o tome neki drugi put.
Sva sreća pa imam nalog i za SBB...evo uporedo su mi Iris i Eon uključeni na istom kompu. Očaj ali očaj koliko je Iris smeće na računaru. Čak ni optika nije ništa posebno u odnosu na SBB kabal...makar u mojoj zgradi do 500mbps, praktično nema razlike. Sa SBB-a sam prešao na MTS zbog akcije za optiku ali definitivno se sledeći ugovor vraćam na SBB ukoliko se Iris ne sredi.
 
Dobro je, znači do aplikacije je. Ja reko' da nisu počeli da seku korisnike neMTS Neta.

Vidi, ima i kod SBB-a za 1 dinar 15 meseci pa EON aplikacija radi savršeno na WebOS-u. Tako da nije do para nego do MTS i onih što im razvijaju IRIS aplikaciju!
P S. Ne branim SBB nito ih favorizujem i oni su su lopovi svoje vrste, ali o tome neki drugi put.
Nisam bukvalno mislio da je zbog cene tako loše bio sam sarkastičan. A SBB nudi 15 meseci za pola cene, ne za 1 dinar.
 
Pa 12 meseci za 1 dinar pa još i da radi. Mnogo je.
Hehehehe. Ta ti je dobra. Evo od jutros kod mene na tv iris go radi 15-20 min pa izbaci crnu sliku. Ja udjem opet u kanal i opet ispocetka, 15-20 min. U globalu app lose radi uvek, nekad zeza vise nekad manje al poredjenja radi sa EON-om je tuga bozja. Jedva cekam da SBB uvede i mob usluge i da ne moramo vise da trazimo drugi opciju.
 
Jel to LG webOS aplikacija podrzana od ili do neke posebne verzije? Ja je u u LG Store-u ne vidim uopste.
webOS TV version: 4.4.0-9 (goldilocks-gorce)
A pre toga je Software version: 05.40.09
 
Треба ми помоћ, активирао сам ИрисГо на бокс 4 пакету (црвени) и кад унесем податке у апликацији избаци ми ово што сам закачио у прилогу . Јел имао неко сличан проблем?
 

Prilozi

  • 9FF10BF2-94E9-4A9D-9E4A-289A86150422.jpeg
    9FF10BF2-94E9-4A9D-9E4A-289A86150422.jpeg
    111.6 KB · Pregleda: 68
Izgleda da ti nije aktiviran IrisGO, pozovi korisnicki centar da ti aktiviraju.
 
Jel to LG webOS aplikacija podrzana od ili do neke posebne verzije? Ja je u u LG Store-u ne vidim uopste.
webOS TV version: 4.4.0-9 (goldilocks-gorce)
A pre toga je Software version: 05.40.09
od verzijre 3.5
 
Nazad
Vrh Dno