Šta je novo?

iPhone Autorizovani Servis - Srbija

Poslednja izmena:
@mikenziyu da li se zna da li ce biti akcije na baterije krajem godine (iphone 11 pro je u pitanju), ili je to jos tajna. :)
 
Baterije samo poskupljuju, tako da sumnjam da će iko praviti bilo kakve akcije. Šta više, očekujem rast prodaje kopija baterija u narednom periodu s obzirom na politiku rasta cena rezervnih delova konapnije Apple.
 
@mikenziyu da li se zna da li ce biti akcije na baterije krajem godine (iphone 11 pro je u pitanju), ili je to jos tajna. :)
Bilo u promobiju prve polovine ove godine, verujem da nema nista od toga tj da su ocistili kompletan lager (prvo kao bilo samo u februaru, ali i posle im je vazila akcija). Verujem da eventualno ako bude bilo, bice za 12PM, nece se sigurno vracati na 11 seriju sa akcijskim cenama.
 
Imaju još lager ali je sniženje samo za 11 Pro i Pro Max mislim. 5500 su baterije.
 
To je super vest, ja cu na 11 pro da menjam ako bude. Zna li se kada, oko nove god?

Da li ovlasceni rade zamenu konektora punjenja?
 
Baterije su na sniženju već neko vreme dok traju zalihe.
Ne postoji konektor punjenja kao originalni deo.
 
  • Like
Reagovanja: Ape
Nisam znao da Macola ima servis i u NS
Je l to nešto od skoro?
Nisu i dalje opremili prostor u smislu reklamnog materijala, ali u servisu nemaju guzve, i deluju dosta dobro organizovano i odgovorno. Resavao sam AppleCare+ kod njih nedavno bas za sat i telefon.
 
Postoji li neki rok za rešavanje popravke/reklamacije/zamene u okviru AC+?

Servis me je obavestio o tome da će biti uradjena zamena pre skoro mesec dana, ali od telefona još ni traga ni glasa.
 
Zakonski ne. Gde je telefon?
 
Postoji li neki rok za rešavanje popravke/reklamacije/zamene u okviru AC+?

Servis me je obavestio o tome da će biti uradjena zamena pre skoro mesec dana, ali od telefona još ni traga ni glasa.
Sta ti pise na statusu kada ukucas broj onaj?
 
Odes ovde: https://servis.macola.rs/fmi/webd/s...B*MTY5Nzc5NjI1OC4yLjAuMTY5Nzc5NjI1OC42MC4wLjA.

Ukucas serijski broj uredjaja i vidis sta se trenutno desava. Serijski broj ti je odstampan na papiru koji si dobio od Macole. Ja sam zaglavio sa njima isto nekih mesec dana jer radnik nije prosledio mail kome treba jedno dve nedelje, otisao na odmor, a na telefon ne mozes da ih dobijes. Cak sam poljubio vrata jedanput u toku radnog vremena kada sam hteo licno da odem da vidim sta se desava. Posle mi se izvinjavali, objasnjvali kako nemaju dovoljno ljudi, nudili da posalju telefon na kucnu adresu kad stigne itd.
 
Svratih malopre u istyle Ušće da zamenim bateriju sa očekivanjima da će to biti par sati max, kao što je već neko ovde i rekao i kako su reklamirali. Kažu gužva, 7 dana se čeka.
 
Too much. Izbezobrazili se ili nemaju na stanju.
 
Svratih malopre u istyle Ušće da zamenim bateriju sa očekivanjima da će to biti par sati max, kao što je već neko ovde i rekao i kako su reklamirali. Kažu gužva, 7 dana se čeka.

Čekaj, zakazao si zamenu baterije i onda su ti rekli da ostaviš telefon na 7 dana? Ili si došao “na kvaku”
 
Ako se ne varam, nema zakazivanja u iStyle servisu trenutno.
 
To je glupo ako nema zakazivanja, slažem se.
 
Pitanje za vas koji ste koristili AppleCare+, recimo kod razbijenog ekrana, postoji dodatno učešće ili deductible što bi Ameri rekli, od 29$ za staklo, lomljava telefona 100$, iStyle je to naplacivao?Kako funkcioniše u varijatni kada se dobija novi telefon, da li je onda 100$?
 
Nema kod nas doplate. Pri razbijenom ekranu, promenice ekran, nece ti dati nov telefon sem ako nije u pitanju neki dosta stariji model.
 
Imajte u vidu da se za stare telefone ozbiljno dugo ceka a nema zamenskog uredjaja. Ja sam imao incident a onda sam cekao mesec dan samo da bi mi rekli da ko zna koliko ce se dugo cekati, ili ako zelim da sacekam jos "samo" 10 dana, da mogu dobiti u drugoj boji.

Po meni je ovo nedopustivo, tj. deo da ne daju zamenski uredjaj - bilo kakav na koji mogu da vratim svoj backup, dakle moze i par generacija unazad. Cela procedura mi je trajala 45 dana a i oni i Apple se ogradjuju da za tako nesto ne postoji definisan rok.
 
Ja sam imao incident sa 13 mini, isto sam cekao skoro mesec dana ali ne zbog nabavke telefona vec zbog neozbiljnosti Pro Mobi i propusta Macole.
 
Imajte u vidu da se za stare telefone ozbiljno dugo ceka a nema zamenskog uredjaja. Ja sam imao incident a onda sam cekao mesec dan samo da bi mi rekli da ko zna koliko ce se dugo cekati, ili ako zelim da sacekam jos "samo" 10 dana, da mogu dobiti u drugoj boji.

Po meni je ovo nedopustivo, tj. deo da ne daju zamenski uredjaj - bilo kakav na koji mogu da vratim svoj backup, dakle moze i par generacija unazad. Cela procedura mi je trajala 45 dana a i oni i Apple se ogradjuju da za tako nesto ne postoji definisan rok.
Ovo se dešava nekada (retko) kada Apple nema baš taj model u određenoj boji/memoriji dostupan za zamenu. Nije generalno pravilo, nije često.
 
@mikenziyu Nisam odavno nešto detaljno pratio temu oko Vaše radnje.
Da li opet radite servis?
Konkretno, malom su pukla leđa na 14plus modelu (možda grešim ali tu je valjda popravka).
Zamena baterije na 12 modelu, da li je ona indikacija u meniju za bateriju, da je za zamenu dovoljan razlog ili mora kod Vas na dijagnostiku?
Oba su osigurana pod AC+-
 
Nazad
Vrh Dno