Nikakav agresivan nacin ne postoji ovde, a sto se tice krivca, ne postoji krivac, ali postoji izostavljanje informacija od strane tebe i ostalih iz vase firme, za koje ili ne znate ili niste zeleli da podelite sa nama. Bice da je ovo drugo.
Mogli ste da kazete da postoji mogucnost da se kontaktira Apple i da se dobije neki kod(zaboraivh kako se tacno zove), pa da po tom kodu Apple odobri zamenu telefona. ali to niste uradili. Takodje smatram da ste i vi mogli to da uradite, ali vas zabole naravno. Jako je smesno to ogradjivanje, samo Apple moze da menja. Ne daj boze da date neki savet kako i sta da se uradi u toj situaciji. Ljudi iz Macole su bili od mnogo vece pomoci od vas u iStyle. I u radnji i ovde preko foruma su date iste informacije kako ne moze zamena, vec samo popravka sto se ispostavilo kao neistina.
Preko skype je iscimala Apple i pored svega su joj rekli, da se nalazi bilo gde gde postoji Apple store, telefon bi joj bio zamenjen odmah. Kod nas naravno, kao i za sve ostalo u ovoj drzavi, mora da se nateze i ceka, pa je to sve trajalo nekih mesec i kusur dana, ali na kraju je nalozeno iStyle-u da zamene telefon, umesto da ga popravljaju. Najvise se cekalo da se telefon poruci, tj da stigne do ovde.
Tako da znate, ako vam se telefon pokvari u garanciji, a u iStyle nude samo popravku i ne zele da vam kazu da postoji i druga opcija, kontaktirajte Apple, pomocice vam vise nego zaposleni u iStyle.