Skankhunt42
Slavan
- Učlanjen(a)
- 14.11.2016
- Poruke
- 2,876
- Poena
- 235
super hvala! ako je iz mijia serije znaci da se konektuje na fon. vec imam robota za usisavanje iz te serije.
Da, tu se pravi problem.ja mislim da ne treba da mu refundiraju montazu nove klime, ali da treba da refundiraju montazu te koju vraca neispravnu. cela poenta je da placas montazu jednom, a ne vise puta.
da li prave problem prilikom ostvarivanja prava na garanciju ako je klimu montirao cika ljuba iz komsiluka, a ne njihov ovlasceni servis?
Ima i tog, najveci problem je naplata, nece da rade nista ako ne mogu da izvuku dodatnu zaradu, Uzeli su novac za ugradnju, ovo ostalo sto ne ide njima u dzep tj.njima na stetu, (iako je njihova greska), je neisplativo. Ja sam i dalje ljubazan i sve fino sa njima, a mogu da mislim kako me gledaju, jos jedan levat u nizu.Sprečava ih neznanje.
Stalno njih spominješ i komuniciraš sa njima. O kakvoj garanaciji Steelsofta govoriš? Njihova obaveza u vezi garancije nastupa nakon 24 meseca od kupovine, naravno ako imaš garanciju na više od 2 godine. Tako da ne znaš da li je njihova garancija nepostojeća. Svu komunikaciju i sve primedbe rešavaš sa prodavcem kako je to u ZZP i regulisano.Dobio sam na kraju odgovor po reklamaciji.
Steelsoft apsolutno nema nameru ni da odgovori, ni da resi probleme. Dakle, njihova garancija je nepostojeca, da ne bude da niste znali.
Sve mi je sad jasno, samo sad imam za sta da se uhvatim, Uglavnom razlika izmedju mog termometra i termometra na daljincu, sa temperaturom u aplikaciji, nikad nije manja od deset, Evo ona sad pokazuje 27, 28, 29, a u sobi nema 17.Jasno je da uredjaj nije ispravan ali ce te otkaciti na prvu jer je u sobi samo 6C.
Zagrej ako je moguce na bar 18C pa onda pravi zapisnik kako se ponasa.
Odakle ovaj defanzivni stav vezan za negativnu konotaciju pomenutog servisa? Pretpostavljam da postoji logicno objasnjenje,ali ne vidim razlog sa sakrivanje istog.Stalno njih spominješ i komuniciraš sa njima. O kakvoj garanaciji Steelsofta govoriš? Njihova obaveza u vezi garancije nastupa nakon 24 meseca od kupovine, naravno ako imaš garanciju na više od 2 godine. Tako da ne znaš da li je njihova garancija nepostojeća. Svu komunikaciju i sve primedbe rešavaš sa prodavcem kako je to u ZZP i regulisano.
ZZP član 4
Odredbe ovog zakona se primenjuju na odnose potrošača i trgovaca, koji su predmet ovog zakona, osim u slučaju postojanja posebnih odredbi sa istim ciljem kojima se uređuju predmetni odnosi koji obezbeđuju viši nivo zaštite u skladu sa posebnim propisima.
Apsolutno je tacno sve sto si naveo vezano sa obavezu prodavca i slazem se da je za potrosaca uvek pametnija opcija. Odgovor o nacinu resavanja u roku od 8 dana i 30 dana rok za resavanje raklamacije su benefiti . To nisam ni dovodio u pitanjue.Ne vidim da je negativna konotacija pomenutog serisa. Samo konstatacija kako je to ZZP regulisao. Ako preda u servis da li ga štiti ZZP? Koliko znam, ne. Možda grešim, ako može link člana ZZP gde je regulisan odnos kupca i servisa tj. uvoznika. Obaveze servisa prema kupcu itd.
Sve treba da rešava sa prodavcem od koga je kupio proizvode i tako će najlakše ostvariti svoje potrošačko pravo. Ne kažem da ne može i drugim putem, ali je pitanje kako i koliko će trajati da ostvari svoja prava.
Naravno da može potrošač da odnese u servis, ali ga onda ZZP ne štiti. Tj servis nije zakonski obavezan da odgovori u roku 8 dana, da reši reklamaciju u roku od 30 dana. ZZP reguliše odnos potrošača i prodavca.
Nakon sto primi reklamaciju na osnovu vazece garancije,servis je u obavezi da resi reklmaciju u roku od 45dana po osnovu zakona o obligacionim odnosima.Njihova obaveza u vezi garancije nastupa nakon 24 meseca od kupovine
Bilo bi lepo kad se napiše ovako nešto da se navede i član ZOO.Nakon sto primi reklamaciju na osnovu vazece garancije,servis je u obavezi da resi reklmaciju u roku od 45dana po osnovu zakona o obligacionim odnosima.
Ti uz klime postade i ekspert za obligacione poslove.
Iskreno nisam par godina u materiji apsolutno,ali sam imao slucajeve tog tipa,tako da ne iskljucujem mogucnost da se nesto promenilo u zadnjih par godina vezano za tumacenje i clanove,moguce da je taj rok preinacen u "resavanje u razumnom roku "a,sto je opet neka druga tema za debatu,a iskreno mrzi me da listam zakon da bih dokazivao neke stvari,nismo u parniciBilo bi lepo kad se napiše ovako nešto da se navede i član ZOO.
Ništa se po tom pitanju nije menjalo, takva odredba ne postoji u ZOO. Ovo što piše @Joker je tačno.Iskreno nisam par godina u materiji apsolutno,ali sam imao slucajeve tog tipa,tako da ne iskljucujem mogucnost da se nesto promenilo u zadnjih par godina vezano za tumacenje i clanove,moguce da je taj rok preinacen u "resavanje u razumnom roku "a,sto je opet neka druga tema za debatu,a iskreno mrzi me da listam zakon da bih dokazivao neke stvari,nismo u parnici
@nemanjabgd84
Mešaš pojmove garancija i saobraznost.
Ne znam da li moj post posmatraš na ispravan način. Ja želim da ti pomognem ili olakšam da rešiš problem a ne da trolujem i štitim neku firmu sa kojom nemam apsolutno nikakve veze niti sam od njih bilo šta kupovao.
Ali kako što si napisao imaš pravnike pa nema brige, oni će to rešiti.
Svakako neću više na ovu temu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari