Šta je novo?

Inverter klime za potkrovolje

super hvala! ako je iz mijia serije znaci da se konektuje na fon. vec imam robota za usisavanje iz te serije.
 
Odradila je ovih -10 bez ikakvih problema
 
Dobio sam na kraju odgovor po reklamaciji.
Steelsoft apsolutno nema nameru ni da odgovori, ni da resi probleme. Dakle, njihova garancija je nepostojeca, da ne bude da niste znali.
Kliklak je na kraju, kada ih je zvalo udruzenje za zastitu potrosaca odlucio da eto oni rese (sto po zakonu i jeste njihiva obaveza) i eto kao mogu da vratim klime ili jednu ako ne zelim obe.
Naravno, svi troskovi padaju na mene.
To mu dodje 3500 din demontaza, minimum 1500 din kurirska sluzba i posle da placam novu ugradnju...
Nemam pojma sta da radim...ovako u afektu bih najradije skinuo obe klime i vratio, jer ocigledno da od garancije nema nista.
 
Pa u principu isposhtovan je zakon.
 
Koliko znam troskove dostave u slucaju reklamacije treba da snosi prodavac.
 
Nikako nemoj da vraćaš LN35 kažeš da radi odlično.Vrati ovu LN25 kupi LN35 namontirajte je i to je to.Ti troškovi su mali u odnosu na nerviranje i sve što ide uz to.Mislim na troškove demontaže i kurirske službe.
 
Poslednja izmena:
Pa nije, ali eto pomerili smo se sa mrtve tacke.
Inace, ja sam im dao skroz korektan predlog na kraju.
Da poprave taj LN25 i da ga snesem kod keve, iako joj ne treba, a da kupim jos jedan LN35, gde ih ja dodatno, ne bih prijavljivao inspekciji, gde bi se Kliklak odrekao dela zarade, a gde bi serviseri Steelsofta u jednom danu resili sve ovo.
Fakticki, samo moja keva je tu na gubitku jer dobija klimu koja joj iskreno ne treba, a ovi ostvaruju prodaju 3 klime i nemaju pravne posledice svega ovoga, a prekrsili su dosta clanova Zakona o zastiti potrosaca, pre svega.

Da znate kada kupujete od tih online shopova i nepouzdanih uvoznika, ovo je potencijalni problem.
 
Meni samo nije jasno koji clan zakona po tebi nije ispostovan prilikom tvoje reklamacije?
Ljudi rekli, vrati uredjaj evo ti pare. Ne kontam sta jos zelis? Ugradnju mislim da nema shanse da po zakonu moraju da ti plate.

p.s. kurirsku zelis ti plate?
 
Mrzi me sad takstativno da ti navodim koje clanive i u kom momentu su prekrsili.
Npr. nisu odgovorili u propisanom roku i zaveli reklamaciju, nisu poslali obrazac za idustanak od ugovora na daljinu, prodali su nesaobraznu klimu koju ne zele da poprave ili zamene te postoji direktna steta od prodaje takvog uredjaja zvana trosak instalacije, zatim prodaja starog uredjaja sto nije naglaseno i sto bi me odvratilo od kupovine, a sto se po navedenom zakonu tretira kao obmanjujuca poslovna praksa...
Pa se setimo laziranog izvestaja, tj cekliste sa sobnom temperaturom od 28 stepeni, toga da mi nisu dali kopiju tog dokumenta odmah, kao i toga da se nisu oglasili povodom zalbena isti....
Ima mnogo toga.
A za ugradnju sam ti napisao sta i kako. Klima nije plug and play uredjaj, vec zahteva profesionalnu ugradnju. Ako ti neko proda falucan proizvod koji ne zeli da popravi iki zameni, naneo ti je direktnu stetu i to je to. Zato su mi za Hisense i vratili te pare, jer rade po zakonu.

Napisao sam sta ja zelim, ili da poprave iki zamene klimu.
Ako ne mogu ili ne zele, onda neka sami organizuju demontazu i odnosenje.
 
ja mislim da ne treba da mu refundiraju montazu nove klime, ali da treba da refundiraju montazu te koju vraca neispravnu. cela poenta je da placas montazu jednom, a ne vise puta.

da li prave problem prilikom ostvarivanja prava na garanciju ako je klimu montirao cika ljuba iz komsiluka, a ne njihov ovlasceni servis?
 
ja mislim da ne treba da mu refundiraju montazu nove klime, ali da treba da refundiraju montazu te koju vraca neispravnu. cela poenta je da placas montazu jednom, a ne vise puta.

da li prave problem prilikom ostvarivanja prava na garanciju ako je klimu montirao cika ljuba iz komsiluka, a ne njihov ovlasceni servis?
Da, tu se pravi problem.
Pre svega, generalno mora neko ko je registrovan za delatnost.
Cesto stoji i da ugradnju mora ovlasceni.
Zato sam ja i birao servis za ugradnju.

Da, poenta je da refundiraju za ovu koja ne valja. Nisam trazio vise od toga.
Druga varijanta je bila da uzmem jos jednu, pa da oni od svoje zarade odbiju deo i izvrse demontazu i montazu.

Edit, pri svemu tome pricamo o zameni termalne sonde na UJ i boljem usrafljivanju SJ...
 
Poslednja izmena:
u pravu si za obe stvari. ne znam zapravo sta ih sprecava da poprave tu klimu koja je problem i da terate svi dalje? za koji djavo ti vracaju novac i uzimaju klimu nazad? prodace je posle nekom ko nece videti problem?
 
Sprečava ih neznanje.
Ima i tog, najveci problem je naplata, nece da rade nista ako ne mogu da izvuku dodatnu zaradu, Uzeli su novac za ugradnju, ovo ostalo sto ne ide njima u dzep tj.njima na stetu, (iako je njihova greska), je neisplativo. Ja sam i dalje ljubazan i sve fino sa njima, a mogu da mislim kako me gledaju, jos jedan levat u nizu.
Svi gledaju da svale na nekod grugog. Uglavnom kupac izvuce deblji kraj. Vidjecu kako cu ja proci, nisam jos ispostovao sve, ali nadam se da cu sledece sedmice biti spreman,
Svoju sam sinoc upalio opet, u sobi 6 stepeni, posle 10 minuta rada aplikacija pokazuje 24 i opet duva mlako. Jutros, na daljinskom 15, a aplikacija pokazuje 29. Bitno mi samo da se imam sad za sta uhvatiti, jer ovako kad dodju po njima sve je u redu.
Ako i posle intervencije bude brljavila, definitivno reklamacija,
 
Dobio sam na kraju odgovor po reklamaciji.
Steelsoft apsolutno nema nameru ni da odgovori, ni da resi probleme. Dakle, njihova garancija je nepostojeca, da ne bude da niste znali.
Stalno njih spominješ i komuniciraš sa njima. O kakvoj garanaciji Steelsofta govoriš? Njihova obaveza u vezi garancije nastupa nakon 24 meseca od kupovine, naravno ako imaš garanciju na više od 2 godine. Tako da ne znaš da li je njihova garancija nepostojeća. Svu komunikaciju i sve primedbe rešavaš sa prodavcem kako je to u ZZP i regulisano.
ZZP član 4

Odredbe ovog zakona se primenjuju na odnose potrošača i trgovaca, koji su predmet ovog zakona, osim u slučaju postojanja posebnih odredbi sa istim ciljem kojima se uređuju predmetni odnosi koji obezbeđuju viši nivo zaštite u skladu sa posebnim propisima.
 
Jasno je da uredjaj nije ispravan ali ce te otkaciti na prvu jer je u sobi samo 6C.
Zagrej ako je moguce na bar 18C pa onda pravi zapisnik kako se ponasa.
Sve mi je sad jasno, samo sad imam za sta da se uhvatim, Uglavnom razlika izmedju mog termometra i termometra na daljincu, sa temperaturom u aplikaciji, nikad nije manja od deset, Evo ona sad pokazuje 27, 28, 29, a u sobi nema 17.
 
Stalno njih spominješ i komuniciraš sa njima. O kakvoj garanaciji Steelsofta govoriš? Njihova obaveza u vezi garancije nastupa nakon 24 meseca od kupovine, naravno ako imaš garanciju na više od 2 godine. Tako da ne znaš da li je njihova garancija nepostojeća. Svu komunikaciju i sve primedbe rešavaš sa prodavcem kako je to u ZZP i regulisano.
ZZP član 4

Odredbe ovog zakona se primenjuju na odnose potrošača i trgovaca, koji su predmet ovog zakona, osim u slučaju postojanja posebnih odredbi sa istim ciljem kojima se uređuju predmetni odnosi koji obezbeđuju viši nivo zaštite u skladu sa posebnim propisima.
Odakle ovaj defanzivni stav vezan za negativnu konotaciju pomenutog servisa? Pretpostavljam da postoji logicno objasnjenje,ali ne vidim razlog sa sakrivanje istog.

p s ovlasceni distributer i nosilac garancije je u obavezi da ispostuje reklamaciju bez obzira ko je prodavac i nema mogucnost odbijanja ako se potrosac obrati direktno njemu sa fisklanim racunom.
 
Ne vidim da je negativna konotacija pomenutog serisa. Samo konstatacija kako je to ZZP regulisao. Ako preda u servis da li ga štiti ZZP? Koliko znam, ne. Možda grešim, ako može link člana ZZP gde je regulisan odnos kupca i servisa tj. uvoznika. Obaveze servisa prema kupcu itd.
Sve treba da rešava sa prodavcem od koga je kupio proizvode i tako će najlakše ostvariti svoje potrošačko pravo. Ne kažem da ne može i drugim putem, ali je pitanje kako i koliko će trajati da ostvari svoja prava.

Naravno da može potrošač da odnese u servis, ali ga onda ZZP ne štiti. Tj servis nije zakonski obavezan da odgovori u roku 8 dana, da reši reklamaciju u roku od 30 dana. ZZP reguliše odnos potrošača i prodavca.
 
@cetverooki pa stavi termometar gore iznad nje i pogledaj koja je temperatura. Klima nije madjionicar pa da zna kolika je temperatura kod tebe ispod kreveta ili na stocicu ili u desnom/levom cosku (osim ako nema IC termometar pa meri temperaturu raznih povrsina). Klima je definitivno visoko postavljena. Tvoja prostorija ima ENORMNE gubitke. U takvim prostorijama bez problema tokom hladnih dana raspon temperature moze biti i veci od 10 stepeni izmedju poda i plafona. Imas mogucnost da klimu upravljas preko I FEEL ili kako se vec zove kod njih ta opcija. Lepo onda postavi daljinksi na neko mesto na kome klima direktno ne duva, uperen ka klimi (proveri da li sa te lokacije klima prima komande sa daljinca) i setuj sto visi fan. Sacekaj da se temperaratura normalizuje i onda je prebaci na autofan i prati sta se desava. To ti je i predlagano vec nekoliko puta ako sam dobro zapamtio.

Da dodam samo da takav prostor uopste nije namenjen grejanjem "na klimu". Klima spada u niskotemperaturne izvore grejanja i neophodno je da uslovi izolacije odgovaraju niskotemperaturnom grejanju. Tebi treba realno 10KWh kalorifier ili pec na cvrsto gorivo.

Takodje ubijas joj totalno efikasnost kada je iskljucujes i pustis da temp prostora padne ispod nekih 17-18C.
 
Poslednja izmena:
Ne vidim da je negativna konotacija pomenutog serisa. Samo konstatacija kako je to ZZP regulisao. Ako preda u servis da li ga štiti ZZP? Koliko znam, ne. Možda grešim, ako može link člana ZZP gde je regulisan odnos kupca i servisa tj. uvoznika. Obaveze servisa prema kupcu itd.
Sve treba da rešava sa prodavcem od koga je kupio proizvode i tako će najlakše ostvariti svoje potrošačko pravo. Ne kažem da ne može i drugim putem, ali je pitanje kako i koliko će trajati da ostvari svoja prava.

Naravno da može potrošač da odnese u servis, ali ga onda ZZP ne štiti. Tj servis nije zakonski obavezan da odgovori u roku 8 dana, da reši reklamaciju u roku od 30 dana. ZZP reguliše odnos potrošača i prodavca.
Apsolutno je tacno sve sto si naveo vezano sa obavezu prodavca i slazem se da je za potrosaca uvek pametnija opcija. Odgovor o nacinu resavanja u roku od 8 dana i 30 dana rok za resavanje raklamacije su benefiti . To nisam ni dovodio u pitanjue.

Njihova obaveza u vezi garancije nastupa nakon 24 meseca od kupovine
Nakon sto primi reklamaciju na osnovu vazece garancije,servis je u obavezi da resi reklmaciju u roku od 45dana po osnovu zakona o obligacionim odnosima.
 
@Joker
Steelsoft je davalac garancije.
Kliklak je prodavac u smislu ZZP.
Lepo ti je kolega @staford napisao, postoji i Zakon o obligacionim odnosima i on ti je krovni zakon u ovom slucaju.

Vidi paradoks.
Druga reklamacija na isti proizvod. Upucena zvanicno prodavcu, tj. Kliklaku, gde druga reklamacija nema preklapanje u opisu problema sa prvom.
Prodavac nema servis. Ima ga uvoznik, koji je Kliklaku i dao da proda te klime i koji je dao svoj garantni list.
I sta onda ako niko nece da reaguje po toj drugoj reklamaciji?
Prosto na konkretnom primeru. Prvi put reklamiram nesto sa UJ, drugi put sa SJ. Prvi put izadjes i kazes sve OK, a nije, jer si falsifikivao brojeve i nisi mi ni dao kopiju i ne odgovaras po mojoj primedbi u vezi sa tim.
Drugi put izadjes da utvrdis problem. Kako bi to pokrio zakonom?!

Btw, a zasto gore pise datum prodaje, ako jelte Steelsoft sa tim nema nista?

Kako je cela prica takva kakva jeste, mogu da gulim jednu ispravnu i jednu delimucno ispravnu klimu, koje imaju izmisljenu garanciju, kako se vidi na gore navedenom primeru.

Ili da ove klime, posto ih smatraju ispravnima vrtaim o svom trosku kao proizvod koji mi ne odgovara :)
 

Prilozi

  • IMG_20220127_135659.jpg
    IMG_20220127_135659.jpg
    143.3 KB · Pregleda: 34
Ti uz klime postade i ekspert za obligacione poslove.

Nisu poslovi, nego odnosi.
Druga stvar, ne moram nuzno sve sa znam, imam pravnike u kuci, advokate u drustvu i sl.
Trece, ovakve stvari te nateraju da moras da se bavis njima, hteo ne hteo.

Evo, umesto tog trol posta, napisi lepo sta bi ti radio.

Eh da, @Joker procitaj kako je Hisense, tj Gorenje resio problem koji je prijavljen njima, a klima je kupljena u BC Group.
Ljudi su preuzeli odgovornost za to sta su uvezli i trosak koji je posledica takvog proizvoda. Tako se radi ozbiljno, a ovo sa Steelsoftom je pilicarenje.
 
Bilo bi lepo kad se napiše ovako nešto da se navede i član ZOO.
Iskreno nisam par godina u materiji apsolutno,ali sam imao slucajeve tog tipa,tako da ne iskljucujem mogucnost da se nesto promenilo u zadnjih par godina vezano za tumacenje i clanove,moguce da je taj rok preinacen u "resavanje u razumnom roku "a,sto je opet neka druga tema za debatu,a iskreno mrzi me da listam zakon da bih dokazivao neke stvari,nismo u parnici :)
 
@nemanjabgd84
Mešaš pojmove garancija i saobraznost.
Ne znam da li moj post posmatraš na ispravan način. Ja želim da ti pomognem ili olakšam da rešiš problem a ne da trolujem i štitim neku firmu sa kojom nemam apsolutno nikakve veze niti sam od njih bilo šta kupovao.
Ali kako što si napisao imaš pravnike pa nema brige, oni će to rešiti.
Svakako neću više na ovu temu.
 
Iskreno nisam par godina u materiji apsolutno,ali sam imao slucajeve tog tipa,tako da ne iskljucujem mogucnost da se nesto promenilo u zadnjih par godina vezano za tumacenje i clanove,moguce da je taj rok preinacen u "resavanje u razumnom roku "a,sto je opet neka druga tema za debatu,a iskreno mrzi me da listam zakon da bih dokazivao neke stvari,nismo u parnici :)
Ništa se po tom pitanju nije menjalo, takva odredba ne postoji u ZOO. Ovo što piše @Joker je tačno.
 
@nemanjabgd84
Mešaš pojmove garancija i saobraznost.
Ne znam da li moj post posmatraš na ispravan način. Ja želim da ti pomognem ili olakšam da rešiš problem a ne da trolujem i štitim neku firmu sa kojom nemam apsolutno nikakve veze niti sam od njih bilo šta kupovao.
Ali kako što si napisao imaš pravnike pa nema brige, oni će to rešiti.
Svakako neću više na ovu temu.

Ne mesam, procitaj sta pise i u garanciji koju su dali. Gde mogu i da sitnicraim da nisu napisali koliko dugo traje...
Nisam mislio da ti trolujes, veoma si smisleno odgovorio.
Trolovao je neko drugi sa komentarom oko obligacija...

Mislim da razumes gde je zapelo.
A sto se tice pravnika, advokata, resavanja...
To traje i nazalost da ne pisem kako stvari stoje.
Pricao sam i sa trzisnom inspekcijom. Poprilicno je nezgodno, da blago kazem.
Treba mnogo strpljenja, para i na kraju mozda i srece da se sve istera na cistac onako kako bi trebalo.

Elem, mislim da je svima jasno da u konkretnom slucaju prodavac ne moze nista, uvoznik ne zeli da resava i to je tako.

Imam samo dilemu sta da radim.
Da li da prihvatim ovo, nazovi resenje i da uz sve troskove vratim obe klime ili makar ovu jednu?! Ne znam koliko uopste ovakvo stanje stvari moze da utice na njen rad i dugovecnost, a uz to sumnjam da ce u slucaju bilo kakvog drugog kvara neko da dolazi i popravlja itd.
Dakle, da li se pozdraviti sa nekih 30000 din za obe klime, ili 15000 za jednu i ulaziti u novu avanturu ili prihvatiti cinjenicu da imas zarobljenih cca 260000 din, gde jedan uredjaj zeza, a garanciju fakticki nemas.
Evo, to je pitanje za forumski trust mozgova.
 
Interesantnu stvar sam malopre otkrio.
Na hladjenu je senzor sobne temperature ispravan i SJ ne pravi buku.
Na grejanju senzor vidi manju sobnu temp od stvarne, a SJ je bucna...
 
Nazad
Vrh Dno