Šta je novo?

Industrija igara

da su lepo pametni i izdavaci da uvedu mogucnost online iznajmljivanja igara, i to bi bio pun pogodak... ali avaj onda bi morali da izdaju igre za sitne pare, igre koje traju 5-6 sati, umesto da naplate fullprice...

niko tu ne umire nego su izdavaci alaviji nego ikada

To. Cene su napimplovane, kao i u muzičkoj/filmskoj industriji. Davno je prošlo to vreme kada ljudi puni ideja beru i najbolji kajmak. Mnogo je veća verovatnoća da zapravo nekom menadžeru kupujem noviji model poršea legalnom igrom. To je zapravo ono što guši industriju.
 
Poslednja izmena:
If some people still need prove that the PC game industry is not dead they only have to take a look at the sales success of Magicka. The humor-filled fantasy-action RPG from developer Arrowhead Game Studios was released in late January via download sites by publisher Paradox Interactive. Today Big Download can exclusively reveal that the game has now sold over 200,000 copies in its first 17 days on sale.

While the game took some hits from game reviewers with bug issues (indeed the latest bug patch was released via Steam today), that hasn't stopped many from professing their overall enjoyment of Magicka. Big Download got Paradox's producer Mattias Lilja to talk about the game reaching the 200,000 unit sales mark and what the future has in store for Magicka.
http://news.bigdownload.com/2011/02...-producer-talks-about-reaching-the-200-000-s/
 
Samo nas loze, ne brinite se. Izlazi igra 100 % za PC.
 
but Gamers' Voice, the UK gamer pressure group, said it would not be surprised to see a third game in the science fiction shooter series launch as a console exclusive.

:d
 
Fractiv (ex Project Offset tim) i njihov novi pokusaj - The Gunsmith

Tim koji je prodao svoju kompaniju i IP na kome je radio dugi niz godina - proizvodjacu cipova, je krenuo ispocetka.
Njihov novi projekat se zove The Gunsmith, rpg/avantura za mobilne uredjaje, (za PC i konzole - verovatno vaporware). Videcemo...

Our previous company, Offset Software, was purchased by Intel in 2008. Our labor of love was Project Offset and the game engine that went with it. As many of our fans already know, Project Offset was cancelled. The graphics hardware it was being designed for did not ship and our game was a casualty of this.

The IP and Engine are property of Intel so its future is out of our hands. We have tried working with Intel to obtain the rights and there are some good people there who have made some effort to help us, but without success.

We would like to thank all those who supported us and the project. We learned some good lessons along the way and met some incredibly talented people who we are fortunate enough to call our friends.

http://www.fractiv.com/
 
Poslednja izmena:
;)

zasto nema nekih novih postova ovde

udruzivanje nvidie i epic-a za dx11 efekte u ue3 !
 
Poslednja izmena:
Jako udruzivanje:S:
Jedna firma ne izbacuje nista za PC niti im je u planu, stavise svojski se trude da igranje bude samo na konzolama, po mogucstvu X360
A druga ne moze da progura u industriji nista...ni physx, ni DX11.

Jedina korist od toga je sto ce besplatni UDK to sve da dobije, pa cemo imati lepih filmica i slika da gledamo:)
 
Jako sam zadovoljan stanjem u industriji igara. Na PC tržištu igara je došlo do restarta i igre su se vratile tamo gde su bile na početku tj. vratile su se sveže ideje kao osnovni kvalitet PC igara dok su tehničke karakteristike stavljene u drugi plan. To je loše za one igrače koji igre posmatraju kao skup naprednih efekata dok je za nas koji još uvek volimo video igre sjajna stvar. Na konzolama je doduše druga priča, svežih ideja ima jako malo u odnosu na prethodne generacije i insistira se na kvalitetu produkcije i velikim budžetima (što se preliva i u PC svet preko multiplatform naslova).

Aktuelna generacija igara na PC-ju (generacija nekada zvana next gen. vremenski gledano od Xbox360 pa do danas) je iznedrila igre poput Portala, Braida, Machinariuma, Plants vs Zombies, Mount & Blade, Magicke, Minecrafta, Penumbra/Amnesia i još sijaset manje popularnih igara koje plene svežim idejama i originalnošću. Sa druge strane na konzolama u multiplatform kategoriji jedino od svežine što smo videli jeste Mirror's Edge i donekle Vanquish, a među ekskluzivama situacija nije ništa bolja. Osim Demon's Souls, LBP i Heavy Rain nije se pojavilo ništa zaista originalno za PS3, dok je svežina ideja prikazanih u Gears of War serijalu jako upitna a dotična igra predstavlja kalup po kome je urađena većina pucačina za Xbox360. Osim pomenutih sve ostale igre koje su se pojavila na konzolama predstavljaju reciklažu starih konzolnih serijala ili premijeru nekadašnjih PC only igara prilagođenih konzolama.

PC jeste izgubio nadmoć na tehničkom planu ali je zadržao priliv novih ideja što se za konzole ne može reći. U odnosu na starije generacije (PS2/PSX) situacija je poražavajuća. Gde je velika lova tu sveže ideje ne mogu doći do izražaja, sva sreća pa je PC zbog prirode platforme imun na tu pojavu :)
 
Aktuelna generacija igara na PC-ju (generacija nekada zvana next gen. vremenski gledano od Xbox360 pa do danas) je iznedrila igre poput Portala, Braida, Machinariuma, Plants vs Zombies, Mount & Blade, Magicke, Minecrafta, Penumbra/Amnesia i još sijaset manje popularnih igara koje plene svežim idejama i originalnošću.
Otkud Braid na ovoj listi kada je izasao 8 meseci ranije na xbox-u?

Sa druge strane na konzolama u multiplatform kategoriji jedino od svežine što smo videli jeste Mirror's Edge i donekle Vanquish, a među ekskluzivama situacija nije ništa bolja. Osim Demon's Souls, LBP i Heavy Rain nije se pojavilo ništa zaista originalno za PS3, dok je svežina ideja prikazanih u Gears of War serijalu jako upitna a dotična igra predstavlja kalup po kome je urađena većina pucačina za Xbox360.
Heavy Rain takodje nije originalan, jer smo svi vec pre toga igrali Indigo Prophecy. Gear of War uopste nije originalan.
Bilo je dosta originalnih igara na wii-u, ali me ne cudi sto to nisi pomenuo :).
 
Sve igračke kompanije imaju sličan put. Dosta timova koji su kupljeni od strane velikih izdavača su počeli na PC-u, to je ono što Ken Levine rekao u oktorbru prošle godine. Bungie, iD, DICE, Infinity Ward, Bioware, Irrational i ostali su počeli kao nezavisni developeri na PC-u čiji je uticaj rastao i na kraju su kupljeni od strane 3rd party koglomerata.

To ostavlja veliki prazan prostor. Sada su se pojavili Tripwire, CD Project, Fricitional i ostali. TW je počeo kao mod tim, a danas su pored developera i izdavači za manje indie igre i zapošljavaju su ljude iz mod timova svojih igara. Mislim da će slično desiti i sa Introversion Software-om kada izbace Subversion, Unknown Worlds, DoubleBear Productions itd. Oni su tek na početku i možda neće postati novi Valve ili Blizzard, ali će sigurno rasti vremenom.


Što se tiče velikih budžeta i kako to utiče na sve. Uporeditu dužinu SP kampanje današnjeg FPS-a i onog pre 10 i više godina i sve će vam se reći. NOLF je trajao više od 20 sati npr. Da ne govorimo o level dizanju, raznovrnosti lokacija, vizuelnom dizajnu, AI-u, mehanici, scenariju itd. Nijedan današnji "next-gen" FPS nije bolji kad se sve uzme u obzir.
 
Poslednja izmena:
Sve igračke kompanije imaju sličan put. Dosta timova koji su kupljeni od strane velikih izdavača su počeli na PC-u, to je ono što Ken Levine rekao u oktorbru prošle godine. ID, DICE, Infinity Ward, Bioware, Irrational i ostali su počeli kao nezavisni developeri na PC-u čiji je uticaj rastao sve dok nisu kupljeni od strane 3rd party koglomerata.

Samo sto se to desilo u "staro vreme" i u skroz drugacijoj klimi... Bilo bi lepo da si u pravu, ali nisam siguran... Mnogi komentarisu kao da se stvari uvek odvijaju po istim pravilima, a to nije slucaj. Ken Levin je pricao o tome kako su tekli dogadjaji na PC-u kao da se nista na svetu nije promenilo, samo ocekuje da se to nastavi istim tempom.
 
Poslednja izmena:
Jesu su se promenile, mislim da to niko ne spori. Ali ono što je Ken rekao u vezi "barrier of entry" je i dalje tačno. Jer da nije, ne bi dosta timova počinjalo na PC-u prvo.

Na osnovu svih dosadašanjih infromacija, ja imam utisak da neće biti treće Xbox platforme, a i nisam sam u tom razmišljanju. Koliko je samo Microsoftova avantura uticala negativno na sve...
 
Poslednja izmena:
Mozes podeliti sa nama neupucenima.. ne vidim zasto je ne bi bilo?
 
Mislis da oni gledaju koliko je to negativno uticalo na nesto na PC-u, pa zato nece biti novog xbox-a? Xbox je vrlo uspesan, ne znam odakle ti to razmisljanje, samo sto su neke investicije na mnogo duze staze, oni su tek usli u masinu u konzolnom svetu. Nemoj da gledas samo ulozeno-vraceno na kratak rok. Nije valjda da mislis da je svet sad prepoznao da je "PC" platforma buducnosi, posle svega sto se desava, pa ce da odbaci xbox, playstation i wii i da se okrene PC-u kao gaming konceptu? Neverovatno mi to zvuci. Ajde onaj ko je inace igrao na PC-u, ali neko ko igra na xbox-u, da predje na pc umesto sledeceg xboxa, nemoguce. Jedino ako kad kazes nema novog xbox-a mislis da ce ga zameniti neki set top box koji ce u sustini biti pc, ali to je onda igranje recima.

Ranije je bilo moguce da ti nezavisni, mali timovi naprave nesto veliko, pa da ti veliki i pozele da ih kupe. Nije bas da ce Magicka Vietnam biti "next big thing" koju ce jednog dana neko veliki da kupi. Sada su te stvari koje se radjaju na pc-u na nivou Magicke Vietnam, u proseku, a ranije nije bilo tako, nego su se radjale stvari kojih se svi secamo i koje je Ken Levine pominjao.

I opet svi mozemo da svedemo pricu na licni slucaj, "ja imam sta da igram, nikad nije bilo bolje". G@W je u pravu vezano za "restart" koji pominje, ali po meni je to u jednom sasvim drugom segmentu i na sasvim drugom nivou u odnosu na ono sto je ranije ucinilo pc gaming tim sto jeste.
 
Poslednja izmena:
Hardverski DRM je stigao. Da ne kažem Paladijum.

http://store.steampowered.com/news/5088/

Nema šta da se misli, nešto tako divno će industrija oberučke prihvatiti, zbog njihovih želja je Intel i ubavio to u procesor.
Na početku će verovatno gomila tajwanskih ploča nuditi da se isključi u BIOSu... ali jednog dana će verovatno aktivan CPU based DRM biti neophodan za instalaciju i pokretanje windowsa.
 
Al ce da nas iznerviraju sa hw drm-om. Lepo svi predjemo na linux i cao ms.
 
Sada su te stvari koje se radjaju na pc-u na nivou Magicke Vietnam, u proseku, a ranije nije bilo tako, nego su se radjale stvari kojih se svi secamo i koje je Ken Levine pominjao.

I opet svi mozemo da svedemo pricu na licni slucaj, "ja imam sta da igram, nikad nije bilo bolje". G@W je u pravu vezano za "restart" koji pominje, ali po meni je to u jednom sasvim drugom segmentu i na sasvim drugom nivou u odnosu na ono sto je ranije ucinilo pc gaming tim sto jeste.

Pojaviće se i te stvari, tj. na nivou onih koje je Ken radio. E.Y.E je jedna od njih. Možda će mod tim koji radi na Zeitgeistu raditi punu komercijalnu igru kao što su još mnogi drugi tako počeli.

I nisu stvari na nivou Magicke, ni u proseku ni konkretno...
 
Poslednja izmena:
Hardverski DRM je stigao. Da ne kažem Paladijum.

http://store.steampowered.com/news/5088/

Nema šta da se misli, nešto tako divno će industrija oberučke prihvatiti, zbog njihovih želja je Intel i ubavio to u procesor.
Na početku će verovatno gomila tajwanskih ploča nuditi da se isključi u BIOSu... ali jednog dana će verovatno aktivan CPU based DRM biti neophodan za instalaciju i pokretanje windowsa.

To nema veze sa zaključavanjem igara za jedan PC (to već mogu izdavači da pokušaju sa Securom i sličnim stvarima, ali će usled WoM dobiti loš street cred i prodaja će opasti). I dalje će moći da se instalira i koristi jedan nalog na koliko hoćeš računara, samo postoji dodatni sloj zaštite od krađe. Oni koji imaju posebne procesore će moći da autorizuju da samo jedan PC ima pristup i nijedan drugi. Može da se uključi/isključi kad hoćeš.

https://support.steampowered.com/kb...GZ-8021&auth=b7ecc37bd8f4a297efbafdce3d00a564
 
Poslednja izmena:
Remedy: Alan Wake PC cancellation wasn't our call

http://www.computerandvideogames.com/292029/news/remedy-alan-wake-pc-cancellation-wasnt-our-call/

Nordic studio Remedy has told CVG that it didn't make the decision to cancel Alan Wake on PC.

Speaking at GDC 2011 in San Francisco today, Remedy boss Markus Maki and programmer Olli Tervo presented a spot called 'Alan Wake: The Writer Who Made Us Rewrite Our Engine', in which they discussed the reasons behind the game's lengthy six-year development cycle.

The game was originally planned to release on three platforms - PS3, PC and 360 - but, following a deal with Microsoft, Remedy dropped Sony's console from the mix.

Building the game primarily for the 360 caused a technical headache for a team whose pedigree was on PC, the pair explained. Remedy made Max Payne and its sequel on PC, after which Rockstar ported them to console.

Despite this and other issues - including the use of an original engine and over-scoping an open world environment - Remedy triumphed in the end. Maki noted that Alan Wake is a rarity in the modern games industry - as both the title itself and its two batches of DLC have not needed a single title update.

However, the mystery of the cancellation of the PC version of the game - announced by Microsoft in February last year - was not touched upon in the presentation.

Afterwards, CVG asked Maki to explain why the title was canned on the platform.

"I can't really discuss that," he said. "I will say that it wasn't a technological call. And it wasn't made in Finland."

Gdje mi je Nedjo da mi opet kaze kako M$ pomaze PC gaming industriji sa svojom GFW incijativom :)
 
To nema veze sa zaključavanjem igara za jedan PC (to već mogu izdavači da pokušaju sa Securom i sličnim stvarima, ali će usled WoM dobiti loš street cred i prodaja će opasti). I dalje će moći da se instalira i koristi jedan nalog na koliko hoćeš računara, samo postoji dodatni sloj zaštite od krađe. Oni koji imaju posebne procesore će moći da autorizuju da samo jedan PC ima pristup i nijedan drugi. Može da se uključi/isključi kad hoćeš.

https://support.steampowered.com/kb...GZ-8021&auth=b7ecc37bd8f4a297efbafdce3d00a564

Naravno, žaba se kuva polako. Ali bićemo skuvani na kraju sigurno.
 
Ma kakvi. Dokle god je zastita bice i njihovih razbijanja, a to je oduvek.
 
Ta zaštita nema veze sa piraterijom, niko ne čita sa razumevanjem izgleda.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno